SACCSIV – blog ortodox

ANTI-CRESTINISMUL senatorului IULIAN URBAN

Posted in Urban Iulian by saccsiv on octombrie 13, 2009

   Cititorul Horia, ne semnaleaza un articol mai vechi al senatorului:

   „Marti 4 Martie 2008

   Dintotdeauna, omenirea a fost condusa si tinuta in frau prin intermediul religiei. Oriunde in lume, religia intinsa pana la fanatism este singura sursa care determina oamenii, indiferent de credinta lor, sa ucida , sa duca razboaie, sa renunte la viata lor normala. Asa s-au purtat razboaiele sfinte incepand cu cruciadele si masacrele care au urmat, asa sunt indemnati arabii de Coran sa ucida evrei si americani, asa isi domina organizatii religioase fanatice gen Opus Dei, membrii , sa renunte la viata personala, sa isi doneze proprietatile si veniturile salariale catre biserica.
   Un execelent material, de nota 100, a fost publicat azi pe Hotnews sub semnatura Andreei Pora, si va invit mai jos sa il cititi. Va mirati de ce adolescentii se sinucid daca iau note mici, de ce devin insensibili, de ce sunt razbunatori? Pai uitati-va ce invata la religie in scoli. Daca sunt in stare sa le spuna la scoala ca este mai bine sa asculte de preot decat de parintii care l-au crescut, ce pretentii sa ai de la ei cand vor deveni adoslecenti ? Ati vazut ce tam-tam s-a facut sa nu se renunte la religie ca materie obligatorie in scoli ? De fapt, prinsi sub spectrul faptului ca tot mai multi tineri au acces la foarte multa
informatie, liderii religiosi sunt disperati sa ia masuri sa oblige copilul modern sa vina la religie, pentru ca isi dau seama ca peste 40-50 de ani s-ar putea sa aiba bisericile goale, si donatiile catre biserica sa fie din ce in ce mai putine, scazand numarul „enoriasilor” . Impun religia prin forta, in mintea unor copii, desi ar trebui ca religia sa fie abordata de oameni in mod liber, ca efect al liberei decizii a fiecarui individ.
   Am un prieten judecator, care mi-a povestit o intamplare deosebita cu copilul lui care invata la o scoala din Campina . Copil normal, pana in clasa a doua, cand deodata, dintr-o persoana joviala si plina de viata, a inceput sa devina inchis in el , sa se izoleze fata de prietenii lui. Prietenul meu s-a dus la scoala, a inceput sa intrebe ce se intampla, pentru ca invata la fel de bine, insa nimeni nu l-a putut lamuri , pana cand nu a vazut faptul ca, baietelul lui lua banii de buzunar primiti de la parinti pentru dulciuri si-i ducea la biserica [ preotul il invatase ca asa va avea noroc in viata , daca va face donatii la biserica ] si cand, l-a prins la el in camera ascultand Radio Trinitas !
  
Auziti si dvs. pana unde se poate ajunge si va invit sa cititi mai jos si ce a scris Andreea Pora.

   Urban Iulian”

   Cititi restul la:

Indoctrinarea religioasa a copiilor in scoli va naste dramele sociale din adolescenta

   Cititi va rog si:

„Cine este adevaratul Dumnezeu al lumii noastre ?”, un articol aparut pe blogul senatorului PD-L URBAN IULIAN

29 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on octombrie 13, 2009 at 3:36 pm

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    https://saccsiv.wordpress.com/about/

    Apreciază

  2. mihai said, on octombrie 13, 2009 at 7:57 pm

    buricul pamantului el singur impotriva ortodoxiei si celor 2 mii d ani de credinta

    Apreciază

  3. Cristi said, on octombrie 14, 2009 at 6:27 am

    sincer ma asteptam la asta demult timp.Niciodata sa nu ai incredere in politicieni asta e o regula dea mea………..

    Apreciază

  4. fane said, on octombrie 14, 2009 at 10:13 am

    oameni buni ,

    pe ce lume traiti ? Ce este mai grav , ceea ce zice Urban in articolele respective sau ceea ce este evident legat de religia noastra ? Scandalurile in care sunt implicati preoti sau inalti prelati , modul cum ” isi fac meseria ” preotii nostri , ei chiar considerand-o o meserie , felul cum sunt concepute manualele de religie si multe alte lucruri . Vreti sa ne mintim si sa spunem ca totul este ok sau sa tragem de sirena ca lucrurile sa se mai indrepte pentru ca mireanul care merge la Biserica sa se intoarca de acolo cu niste roade adunate si nu doar sa caste ochii si gura . Sistemul politic este corupt , spun si nimeni nu ma va contrazice dar SISTEMUL B.O.R. ESTE DEZASTRUOS spun si sunt convins ca ma veti calca in picioare . De fapt ar fi trebuit sa spun SISTEMUL B.O.R. SLUJESTE ALTUI STAPAN . Au avut grija papusarii sa o distruga bucatica cu bucatica , au gasit aliati de seama chiar printre cei care trebuiau sa o apere . Multumim lui Dumnezeu ca ne apara si sadeste Duhul Sau cel Bun in inimile marturisitoare de unde papusarii nu il pot corupe .
    Sunt de acord ca Urban nu a procedat corect , dar ceea ce a spus este REAL . Nu se refera la ortodoxie , sa fim cinstiti , se refera la modul cum este perceputa religia chiar de slujitorii ei . N-ati auzit de preoti care fixeaza ei cuantumul contributiei anuale , al pretului unei slujbe de parastas , botez , nunta , inmormantare , de pomenire , s.a.m.d. ? Tot de acolo vine si tendinta de a crede ca daca dai bani la biserica iti sunt iertate pacatele ( trebuie sa furam si de la catolici , nu ? vezi cumpararea indulgentelor ) . Dar toate astea sunt scrise si in Scriptura , trebuie sa se intample si inca mai avem lucruri pe care fie inca nu le cunoastem , fie inca nu s-au intamplat .
    Nu inteleg nici reactia fratilor de la razbointrucuvant : dati cele doua link-uri , nu comentati nimic de parca ati aproba ceea ce se spune despre Urban . Poate ca n-ar fi rau sa fiti mai clari in privinta asta pentru ca din articolele lui Urban eu , unul , inteleg ca el a perceput problemele exact asa cum ar trebui , adica problema apocalipsei din 2012 o vede ca si noi ca facand parte din planurile falsei NWO , chiar daca nu o spune sub forma asta , iar a filmelor despre apocalipsa am unfragment de comentariu edificator :
    ” Frizand razant Apocalipsul din Biblie, filmele (nu tocmai putine) care aduc in atentie sfarsitul lumii, sunt in mare masura responsabile de revitalizarea si popularizarea obsesiva a milenarismului apocaliptic in mentalul colectiv contemporan. Avem o fascinatie aparte pentru sfarsitul omenirii, iar acele povesti care exploateaza aceasta curiozitate cu tenta morbida se vand spectaculos. Sa vedem care sunt primele zece cele mai reusite initiative cinematografice in acest sens si ce sanse au apocalipsele de Hollywood sa devina realitate. ”
    Credeti-ma , va spun cinstit , nu sunt membru al partidului din care face parte Urban , nu sunt concitadin cu el , nu-l cunosc personal , nu sunt ruda cu el , nu sunt partizan al lui … dar cred ca ati aprins un foc fara nici un rost pentru ca articolul lui trebuia tratat din o cu totul alta perspectiva .
    Sunt convins ca am fost rautacios sau cel putin v-am facut sa suparati pe mine , asa ca , va rog , sa ma iertati . Doamne ajuta !

    Apreciază

  5. Iubesc Patriarhul said, on octombrie 14, 2009 at 12:32 pm

    Cu prima parte a articolului sunt de acord. Intr-adevar religia a fost si este tot timpul un instrument de manipulare in numele careia s-au tinut razboie si care a nascut multi fanatici.
    Dar ortodoxia nu este o religie. Ortodoxia este Adevarul. Cum vad eu lucrurile: exista religii care in fond sunt conceptiile omului despre lume, viata, Dumnezeu etc (catolicism, budism , hinduism, si toate sectele asa zis crestine si altele, toate fiind in aceeasi oala, dupa parerea mea) si mai exista si ortodoxia care este de fapt Cuvantul lui Dumnezeu. Ortodoxia nu se naste dintr-o reflectie a omului, ci este Adevarul absolut, gol-golut. Pe care nu ai cum sa-l combati, sa-l contesti.
    Deci religiile sunt plasmuiri ale mintii omului (plasmuri care uneori pot fi adevarate, dar niciodata suta la suta). Cat despre baiatul prins de parinti ca da bani la Biserica, prins ca asculta radio Trinitas sau ca este intristat, domul senator este incapabil sa-l inteleaga. Pentru asa ceva iti trebuie credinta, dar credinta adevarata. Probabil ca domnul senator este din categoria „am si eu credinta mea”.

    Apreciază

  6. guardia said, on octombrie 14, 2009 at 2:47 pm

    umraresc cu interes in mod regulat acest site saccsiv, datorita informatiilor interesante; de asemenea, urmaresc cu interes si tot in mod egulat si blogul senatorului Urban Iulian (singurul blog de politician pe care l-am urmarit vreodata), datorita faptului ca este singurul politician roman care are o atutiudine activa de demascare a agendei globaliste de infaptuire a Noii Ordini Mondiale, demascand in acelasi timp o gramda de hotii nerusinate care se fac sub ochii nostri in tara asta.
    Asa cum blogul lui Urban Iulian are o usoara atitudine partizana pro-partidul din care face parte, tot asa si blogul saccsiv are o atitudine pro-religie; desi nu sunt de acord nici cu una nici cu alta, totusi le urmaresc si ii admir pe amandoi pt faptul ca lupta pt cauza dreapta, am cpaacitatea sa imi iau selectiv informatiile din ambele locuri.
    Asa ca hai sa nu aruncam cu pietre, nu fiti ignoranti in numele religiei, fiecare are dreptul sa creada si sa isi expuna propriile crezuri si pareri.

    Apreciază

  7. marilena said, on octombrie 15, 2009 at 1:54 pm

    RomeoS, citeste mai bine pe blogul ziaristului crestin Victor Roncea, ucenicul parintelui Iustin Parvu, deconspiratorul multora printre care si masonul Dan Puric, cel ce a renuntat la comoditatea de a „merge” cu masina pentru a face ascultare si a nu accepta noul carnet de conducere cu cip etc si etc, zic : citeste mai bine si vei vedea ca senatorul nu ii multumeste, ci il felicita „Il felicit pe Victor Roncea, un ziarist de investigatie de exceptie; pentru cei ca el am luptat sa fie scoase din Codul Civil amendamentele care vizau ingradirea jurnalismului de investigatie. – Senator Iulian Urban.”
    Daca aveti ceva impotriva senatorului Urban, ok ! e un ratacit, nu m-as grabi sa-l stigmatizez ca fiind anti-crestin cat timp se afla printre putinii oameni politici care lupta prin toate mijloacele de care dispune impotriva microciparii si a noii ordini mondiale; dar, in fine, Urban e bine-mersi la caldurica, acolo unde nu-i face nimeni nedreptate pentru convingerile lui anti-guvern mondial.
    Dar cu Victor Roncea ce ai ? de unde ai scos-o ca e securist ? cu ce argumente iti sustii mizerabila acuzatie ? pdl-ist sau nu, e discutabil. Indubitabil este faptul ca este crestin intr-o misiune in felul sau apostolica si curajoasa. Foarte urat Romeo, cred ca esti foarte invidios pe Roncea si de asta arunci cu pietre !

    Apreciază

    • Ana said, on ianuarie 18, 2010 at 7:13 am

      Marilena, Roncea cu fratii lui nu sunt ceea ce par. Mergi direct la parintele Iustin si intreaba. Roncea crestin ortodox? Da, cu botezul poatei, dar in rest duce o lupta apriga impotriva a tot ce-i curat ortodox.

      Merge si el pe la petru voda si inregistreaza, posteaza pe net, insa rautatea lui intrece limitele unui crestin. Verifica.

      Doamne ajuta

      Apreciază

  8. marilena said, on octombrie 15, 2009 at 3:49 pm

    RomeoS, sa ma ierti ! din tonul dumitale imi pari un om sincer, iar eu un om naiv si prost. Raspunsul dumitale m-a indurerat… Sunt cativa oameni in care cred, sau cel putin ii vad ca fiind extrem de bine intentionati, iar Roncea este unul dintre ei. Sau era ?! Nici nu mai stiu ce sa cred, ce drum sa apuc ! Vestea asta a venit ca un pumn in stomac. La fel am simtit cand am aflat de parintele Amfilohie si pozitia lui in proiectul de la Aiud (nu de pe blogul lui Roncea). Mai bine m-as aseza in fata icoanei si as castiga timp pretios decat stand pe bloguri. Ai dreptate, mai bine citesc si altceva decat blogul lui…. un acatist, de pilda !

    Apreciază

    • Ana said, on ianuarie 18, 2010 at 7:18 am

      Draga Marilena, si eu am fost indurerata cand am auzit calomniile despre parintele Amfilohie. Am fost insa scurta durata ptr ca rapid mi-am dat seama ca am citit stiri false STIRI CARE VENEAU chiar de la fratii Roncea. E uimitor ce politica anticrestina duc oamenii astia.

      Parintele Amfilohie este acelasi. Sa ne rugam sa nu ne ducem asa usor in ispita si sa-i tina Domnul drept pe toti drepstii Sai.

      Doamne ajuta

      Apreciază

  9. nicu said, on octombrie 16, 2009 at 12:28 pm

    auzi d-l Urban mai bine ti-ai vedea de treaba ta, oricum tot politician ramai, adica stii sa minti ,sa inseli si in ultima instanta ar trebui sa-ti vezi de reaba ta, adica sa cauti sa ajungi cat mai sus posibil si sa prostesti pe cei multi si prosti asa cum credeti voi. oricum despre ceea ce inseamna religie esti varza, faci confuzii din p.d.v. doctrinar si a istoriei religiei asa ca mai citeste ceva si dupa aceea incearca saa ataci religia. voi cu ale voastre iar noi cei multi cu ale noastre. lasa-ne asa cum suntem. noi cei multi avem un trecut de 2000 de ani iar voi aveti doar o vechime de 20 de ani. ptr voi DUMNEZEU ESTE BANUL, ASA CA STAI IN BANCA TA SI MAI LASA-NE SA NE VEDEM DE CREDINTA SI TRADITIA NOASTRA. VAD CA ESTI DESTUL DE TANAR, DAR CU TOATE ACESTEA ESTI DEPARTE DE NEAMUL ACESTA SI DE CREDINTA ACESTUI NEAM ROMANESC CARE DE FAPT S-A NASCUT O DATA CU CREDINTA LUI. STIAI ACEST ADEVAR ISTORIC? SAU EUROPENII TE INVATA SI VA INVATA ALTCEVA? TU SI ALTII IN CASTA TA, IN LOC SA AJUTATI TARA ASTA SI NEAMUL ACESTA IL ATACATI PRIN TOT FELUL DE IDEI, – SI COMUNISTII AU INCERCAT F DUR- DAR NU CUM O SA VRETI VOI O SA FIE CI CUM O SA VREA ACEST NEAM ASA O SA FIE. SI STII DE CE? PTR. CA ACEST NEAM (TERMENUL DE NEAM L-AM REPETAT DE MULTE ORI SI NU DE POPOR) SE SPRIJINA PE DUMNEZEU SI NICI DECUM , CUM CREZI TU PE CLER SI PE PROFESORII DE RELIGIE CARE LA RANDUL LOR SUNT OAMENI SI POT GRESI. DAR VOI , MAI, ASTIA CARE ZICETI CA REZOLVATI PROBLEMELE ACESTEI TARI? NU VA UITATI CATE BUBE AVETI PE CAP? IN CE HAL DE DEGRADARE SI MIZERIE A-TI DUS TARA ASTA? SAU ASTA VV-ATI DORIT? EU ZIC SA ITI VEZI DE TRBURILE TALE DE SENATOR ,CA AI MULTE TREBURI PE CAP, F MULTE SI LASA-NE IN PACE. TU ORICUL NU AI TREABA CU RELIGIA SI CU CREDINTA?
    VREAU SA-TI ADRESEZ O INTREBARA?
    CARE ESTE DIFERENTA INTRE CREDINTA SI RELIGIE? PTR CA SE PARE CA TARE LE MAI INCURCI.
    DE CE RELIGIE ESTI? SAU DACA CREZI IN CEVA. SAU DOAR IN PUTEREA BANULUI.

    Apreciază

  10. guardia said, on octombrie 16, 2009 at 1:56 pm

    “Biserica spune că Pământul este plat dar eu ştiu că este rotund pentru că am văzut umbra lui pe Lună şi am mai multă încredere în o umbră decât în Biserică.” – Ferdinand Magellan

    Apreciază

  11. guardia said, on octombrie 16, 2009 at 2:02 pm

    “Toate religiile sunt întemeiate pe teama celor mulţi şi pe isteţimea câtorva.” – Stendhal
    “Religia este capodopera artei de a dresa animalele, deoarece dresează oamenii cum să gândească.” – Arthur Schopenhauer
    “Cele mai groaznice şi cele mai crude crime pe care istoria le-a înregistrat au fost comise sub adăpostul religiei sau al altor motive la fel de nobile.” – Mahatma Gandhi
    “Oamenii nu comit vreodată crime cu atâta dedicare şi cu atâta bucurie ca atunci când o fac din motive religioase” – Blaise Pascal
    “Religia este considerată de oamenii obişnuiţi ca fiind adevărată, de către înţelepţi ca fiind falsă, de conducători ca fiind utilă” – Seneca cel Tânăr
    “Religia s-a născut când primul ticălos l-a întâlnit pe primul prost.” – Voltaire

    Apreciază

  12. Florin said, on octombrie 17, 2009 at 8:41 am

    Biserica spune că Pământul este plat dar eu ştiu că este rotund pentru că am văzut umbra lui pe Lună şi am mai multă încredere în o umbră decât în Biserică.” – Ferdinand Magellan

    Foarte tare asta, si foarte adevarata si in ziua de azi. Trebuie sa fii putin redus si inchis la minte sa mai crezi ce spne Biserica.

    Apreciază

    • Marius said, on decembrie 12, 2009 at 9:19 pm

      Depinde la ce biserica asculti tu, daca zici ca intr-adevar nu trebuie sa dai crezare.
      Biserica mea spune ca pamantul este rotund si asta inainte de a se descoperii in stiinta, sau nu te-a interesat despre adevaruri aflate din Biblie. Biserica mea este crestina ortodoxa poate difera de a ta numai prin reprezentantii ei.

      numai bine,
      Doamne ajuta.

      Apreciază

    • antibataiosu said, on iunie 23, 2010 at 11:12 pm

      Prostia cu Părmântul rotund o spune „biserica” catolică care a băgat şi Inchiziţia, nu Biserica Ortodoxă.

      Apreciază

  13. […] ANTI-CRESTINISMUL senatorului IULIAN URBAN […]

    Apreciază

  14. guardia said, on octombrie 18, 2009 at 8:59 am

    @rufin liban
    Prin postarea ta, nu ma convingi cu nimic.
    Iti apreciez onestitatea, cunostintele teologice si filologice ( m-a amuzat cand ai admis ca Biblia originala nu a pomenit despre vreun Pamant rotund, reducandu-ti la tacere confratii ultraortodocsi si fundamentalisti)
    Argumentul tau ultim este viata vesnica, cum spui la finalul postarii tale; da-mi voie sa replic printr-un alt citat , al unui alt „moftangiu” – Albert Einstein:
    “Dacă oamenii sunt buni doar pentru că le e frică de pedeapsă şi pentru că speră la o recompensă, atunci suntem într-o stare jalnică.”
    Iar pentru faptul ca insusi un om cultivat ca tine are dificultati in a justifica multe extrase din Biblie, ma duce cu gandul la un alt scriitor, Isac Asimov , care a spus:
    “Citită cum trebuie, Biblia este cea mai puternică forţă pentru ateism concepută vreodată.”
    Ok, o sa inchei cu un citat care ti se va parea un sacrilegiu, dar e un omagiu adus cunoasterii si de respingere a fricii inoculate de Bisrica/ Religie/etc.:
    “Puneţi la îndoială cu îndrăzneală până şi existenţa lui Dumnezeu pentru că, dacă ar fi unul, trebuie cu atât mai mult să fie de acord cu omagiul raţiunii decât al fricii oarbe.” – Thomas Jefferson.
    Oricum, parerea mea la momentul actual (subliniez actual, pt ca nu am idei putine si fixe ca si enoriasii, deci pe masura drumului spre cunoastere, e posibil sa imi schimb parerile)
    este ca Biblia a fost scrisa de francmasoni (e un temren generic, ma refer la premergatorii lor, la elita din acele vremuri ), cu scopul de a manipula prostimea.

    Apreciază

  15. elena said, on octombrie 18, 2009 at 8:59 pm

    Cat de greu le este oamenilor sa creada cuvintele si Cuvantul lui Dumnezeu,din Sfanta Scriptura si cu cata usurinta recepteaza mesajele unor mahatma ghandi,isaac asimov etc.,personaje profund implicate in lupta impotriva lui Dumnezeu …ma intreb,daca i-ar vedea astfel de oameni,pe idolii lor,asa cum „petrec”ei acum,in vesnicie,s-ar indrepta?Poate ca da sau poate ca nu,in fond,evreii L-au avut in mijlocul lor pe Mantuitorul Hristos,L-au vazut vindecand,L-au vazut inviind oameni,L-au vazut facand multime fara numar de minuni,dar inimile lor au ramas impietrite….In viziunea unor astfel de oameni,probabil ca si Sfanta Lumina,de doua mii de ani,la ortodocsi,tot masonii o „aprind”(dar de ce doar la ortodocsi)si tot astia fac Iordanul sa curga invers,de Boboteaza…
    Astfel de oameni sunt asemenea evreilor dezrobiti din Egipt,care uitand de cat bine le-a facut lor Domnul,se inchinau vitelului de aur…vitelul de aur stravechi,se arata astazi ca o uzina atotputernica in spiritul omenirii.Lumea se inchina masinii…este o pseudoreligie a dogmelor materiale,a sensului material,a finalitatii neantice,a DESERTACIUNII…Sub ochii nostri(pe care-i avem,dar cu care nu parem sa vedem)se deschid perspectivele unei tiranii mondiale fara precedent,ar fi invidiosi toti dictatorii de pana acum…Toate problemele lumii se afla in Crucea lui Hristos si a crestinilor!
    Desi pentru multi,din nefericire,credinta pare oarba,ea este LUMINA!
    Minte luminata!

    Apreciază

  16. razbointrucuvant said, on octombrie 19, 2009 at 9:04 am

    Iata cum se da in vileag si prietenul ziarist si pretins prieten al manastirii Petru Voda si luptator (diversionist profesionist) anti-cip:

    http://victor-roncea.blogspot.com/2009/10/davos-ul-it-ului-mega-manifestare.html?

    Niciun randulet critic, doar promovare! Iar la „Davos”-ul de la Bucuresti s-au pus la cale cele mai satanice planuri de viitor (apropiat) in privinta supravegherii electronice.

    Dar, sigur, nu e asta prima oara cand personajul se da de gol. Iar „fratii” si comentatorii de pe Apologeticum ii cantau acatiste de mucenic mai deunazi…

    Apreciază

  17. Kristian said, on octombrie 19, 2009 at 9:20 am

    „Ortodoxia este insusi firea omului” spunea parintele Rafael Noica.

    http://rafailnoica.wordpress.com/2008/12/15/in-cautarea-lui-dumnezeu-parintele-rafail-despre-drumul-catre-firea-omului-ortodoxia/

    Apreciază

  18. razbointrucuvant said, on octombrie 19, 2009 at 10:24 am

    @ Kristian:

    Insasi 🙂

    Apreciază

  19. elena said, on octombrie 19, 2009 at 7:14 pm

    Toate SCORNIRILE astea cu civilizatiile extraterestre,cu ozn-urile si tampeniile de genul asta,nu sunt doar pure speculatii,ar fi usor…nu,ele sunt nascociri demonice care reprezinta inca un pas in propaganda noii constiinte religioase…Fascinatia tot mai mare asupra omului contemporan a acestor fenomene,nu arata altceva decat departarea sau chiar pierderea totala a valorilor crestine…in centrul universului SF,sta omul(in locul lui Dumnezeu,absent intr-un astfel de loc) iar lumea si omenirea in viiitor sunt prezentate ca simple proiectii ale “marilor”descoperiri stiintifice.In realitate,aceste proiectii sunt realitati oculte,demonice,asa cum s-au manifestat ele dintotdeauna,daca ar fi sa ne luam doar dupa insusirile cu care sunt “inzestrate” persoanele “evoluate”ale viitorului:comunicarea telepatica,capacitatea de a zbura,de a aparea si a disparea,de a transforma sau de a crea imagini si fapturi iluzorii doar prin puterea gandului(cam ce fac si fachirii,nu?) etc.Toate acestea nu sunt rod al vreunei gandiri avansate,dimpotriva,sunt practici si idei tipice vrajitorilor si satanistilor.Literatura SF in general,nu are prea multe in comun cu stiinta si nici cu futurologia,ea reprezentand o intoarcere la originile mistice ale stiintei moderne,la stiinta aceea de dinaintea “iluminismului”sec.17 si 18,foarte apropiata de ocultism.Intr-un cuvant,literatura SF cu toate nascocirile sale,nu este decat un semn(dureros si fara echivoc)al pierderii valorilor si viziunilor crestine asupra lumii iar in perioade de tranzitie sau criza(cum traversam noi acum),face apologia “vizitatorilor”extraterestri care vor veni sa salveze omenirea si sa-i rezolve problemele.Sunt convinsa ca sunt cu muuuult mai multi cei care asteapta astfel de falsi mantuitori,decat cei care mai cred cuvintele Sfintei Scripturi…Dar in asta ar trebui sa creada omul,faptura creata de Dumnezeu,in mantuitorii falsi nascociti de mintea bolnava a unui Asimov?Literatura SF,contrar invataturii crestine,dar in „duhul”scolilor orientale de filosofie,promoveaza un „progres evolutiv”si o „spiritualitate”in termenii unei depersonalizari crescande.Sub aparenta caracterului stiintific si a lipsei continutului religios,literatura SF nu este altceva decat un mijloc de propaganda de prim rang(sub forma secularizata)pentru „religia noii ere”care invadeaza omenirea,pe fondul slabirii constiintei religioase crestine. Unul dintre semnele timpurilor de pe urma este ca „spaime si semne mari din cer vor fi”…Sf.Simeon Noul Teolog spunea ca „cel care se nevoieste cu rugaciunea,sa nu priveasca des in vazduh,ca sa se pazeasca de duhurile cele rele care salasluiesc acolo si care lucreaza multe si felurite inselaciuni”.Astfel de „fenomene”din sfera SF,cum sunt si ozn-urile,de pilda,ar trebui sa fie,pentru crestinul ortodox,un semn ca trebuie sa fie cu mai mare bagare de seama,pe calea mantuirii,constienti fiind ca putem fi sedusi nu doar de mincinoasele pseudoreligii orientale,ci si de simple obiecte materiale care ne atrag privirile.Crestinul ortodox traieste,astazi,intr-o lume cazuta…totul in jurul nostru este exact opusul raiului pierdut,spre care nazuim…Menirea noastra nu este aceea de a „evolua”spre forme „superioare” si nu avem nici-un motiv sa credem ca exista fiinte evoluate pe alte planete…cu siguranta,insa,stim ca exista „inteligente avansate”in univers,in afara omului si acestea sunt de doua feluri:ingeri si diavoli.Acestia din urma stiu ca omul,vulnerabil din cauza iubirii de sine si a slabiciunii,este gata sa creada in basme care promit stari superioare de constiinta sau contacte cu „fiinte superioare”,asta fara efortul cerut de viata crestina.Crestinul ortodox nu trebuie sa se increada in propria capacitate de recunoastere a inselatoriilor demonice,de aceea este dator sa se tina aproape de randuielile Sfintei Scripturi si de predania Sfintilor Parinti,repere date de Biserica lui Hristos.Sunt singurele arme cu care crestinul se poate impotrivi religiei lui antihrist,orice forma ar lua ea…
    Minte luminata!

    Apreciază

  20. marius said, on ianuarie 16, 2010 at 9:59 pm

    proteste e bine sa facem adica sa se adune ortodocsii si sa se auda cum protesteaza sau nu? ziceti-mi si mie de ce nu se fac ca pentru alte lucruri s-a iesit in strada sindicatele si altii se aduna bai frate la fiecare anotimp la guvern da pentru credinta de ce nu ?

    Apreciază

  21. […]    Ma gandesc in primul rand la a nu mai participa ca invitati la emisiunile lui Radu Moraru sau la cele pe care chiar el le-a enumerat aici. Astfel de personaje trebuie boicotate de care crestini. In al doilea rand, nu mai trebuie promovate articolele senatorului Iulian Urban. […]

    Apreciază

  22. Mihaela said, on iunie 23, 2010 at 10:31 pm

    Astfel vorbesc toti cei care vad in Biserica doar o institutie si nu trupul lui Hristos, mireasa Lui. Articolul asta m-a plictisit de la primele doua randuri; nu inteleg de ce i se acorda respectivului atata atentie si nu ma refer la site-ul asta si la comentariile de mai sus, ci in general. Modul de argumentatie al lui Urban ar putea fi demontat de un scolar de clasa a V-a, sau chiar mai putin. Baiatul asculta Radio Trinitas!!!! Dooooh!!! Helaau! Biserica impiedica adolescentii sa fie cool! Vai, ce pericol social… Preotul sustragea bani de la un copil, mintindu-l ca daca ii da in cutia milei o sa aiba noroc! => din aceasta povestioara foarte reprezentativa si cu talc faptul ca preotii sunt niste sarlatani. Uau. Domnul Urban are subtilitatea de a lasa concluzia sa fie trasa de cititor, dupa ce a prezentat incriminatoriile ipoteze si pe baza argumentelor aduse anterior. Mi-e mila de sufletul sau si sper ca data viitoare cand mai trece pe langa o biserica sa ii dea Dumnezeu un ghiont sa intre si sa caste bine ochii si urechile.
    Iertare pentru tendintele sarcastice, dar nu m-am putut abtine.

    Apreciază


Lasă un răspuns către Iubesc Patriarhul Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.