SACCSIV – blog ortodox

Informatie tembela in CANCAN: „Spionati prin Tamiflu”

Posted in CANCAN, CIPURI, Tamiflu, vaccin, vaccinare in masa, VACCINARE OBLIGATORIE, vaccinari, vaccinuri by saccsiv on septembrie 12, 2009

   Citez din articolul Spionati prin Tamiflu:

   „Occidentalii se tem ca vaccinul contra gripei porcine ar putea contine un cip prin care populatia va fi monitorizata de politia mondiala.

   O informatie socanta a infierbantat recent imaginatia europenilor: vaccinul Tamiflu ar putea contine o asa-numita nano-particula, o piesa microelectronica prin care persoanele vaccinate vor putea fi monitorizate permanent. Informatia vine din Austria, de la inginerul Helmut Pilhar, promotorul Noii Medicine Germane (organizatie controversata in tarile anglo-saxone). Potrivit sursei, microcipul amintit ar functiona ca un hard-disc, pe care s-ar putea stoca o serie de informatii, iar persoanele vaccinate n-ar mai avea nevoie de documente de identitate sau de carduri bancare.
In plus, purtatorii ar putea fi monitorizati de la distanta, usurand munca statisticienilor, dar si a politiei.
Conform sursei, angajatii unui mare producator austriac de medicamente ar sti de existenta cipului, iar vaccinarea, benevola in acest an, ar putea deveni obligatorie din 2010
.”

   In primul rand, Tamiflu nu este un vaccin ci un anti-gripal. Ca-i o mare problema cu el, este o cu totul alta poveste:

Pericolul TAMIFLU

   Apoi treaba cu cipurile … se amesteca borcanele rau de tot. Exista intr-adevar tehnologia care sa permita realizarea unor asemenea cipuri implantabile in corpul uman ce vor permite SISTEMULUI monitorizarea individului si care vor inlocui actualele acte de identitate, carnete de sofer, card bancar, etc. Si va fi intr-adevar o actiune de „cipuire” a populatiei, de fapt semnul fiarei de care se vorbeste in Apocalipsa si fara de care individul nu va putea vinde sau cumpara.

   Autorul articolului nu stie insa un lucru esential: cipuirea nu se va face fortat si nici fara stiinta „victimei”. Tocmai aici este chichita. Cititi va rog si:

Daca vorbim de 666, vorbim de Apocalipsa. Daca vorbim de sfarsitul vremurilor, acesta nu poate fi amanat …

   Nu stiu de unde a preluat CANCAN stirea, insa ceea ce a facut oarece valva in occident este dialogul pe care il puteti gasi si la: http://www.fourwinds10.com/siterun_data/health/vaccinations/news.php?q=1252603660 si pe care il redau mai jos:

Interview with Dr Gert Hamer (German New Medicine) by  Helmut Pilhar (Engineer) ,

Wednesday, 26. August 2009

Hamer:  Within a few days our worst fears were indeed superseded by this cruel reality.

Pilhar: Geerd, are you talking about the $1000 fine and 30 day arrest threats for refusal to take the vaccination in the US? http://thebirdflupandemic.com/archives/1000-per-day-fine-and-30-days-in-jail-for-refusing-the-swine-flu-vaccine-in-massachusetts

Hamer: Yes, but the objectors (death chip opposers are traitors) are not going to be put into normal prisons but in especially prepared concentration camps of which hundreds have been prepared all over the country http://info.kopp-verlag.de/news/amerikanische-konzentrationslager-fertig-und-einsatzbereit.html . And you can leave those only by getting chipped. And once you are outside it is open season through the death chip. By chance these people are then going to drop dead like flies after their release.

Pilhar: Are you talking about the beginning of the great population cull?

Hamer: It can only mean that.  Otherwise it does not make any sense to get the military and the police involved, threaten with such draconian penalties, all just to get the people to participate in a simple seasonal flu shot campaign. It just does not make any other sense. Apart from the fact that there cannot even be a vaccination like that. You vaccinate in October (northern autumn) for the next summer. That is totally laughable. With Tamiflu you can maybe suppress typical healing phase symptoms for 2-3 weeks and even that is totally brainless in the light of GNM.

Pilhar: It is noteworthy that in the US there are literally many 100,000plastic coffins stock piled  http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=39130476  What for? And apart from that the population has been systematically stripped of weapons and protective dogs.

Hamer: You can best understand what the intent is by what is NOT talked about. One may talk about the vaccination, but nobody mentions the chip implanting by name. That is really strange because the chipping is the obvious issue in the face of these massive governmental measures. And that the Hitachi chip works and can be combined with the death chip we already talked about during the last interview.

The same can be seen in how my GNM ( German New Medicine) fared. For 28 years one was only allowed to discuss Hamer, the “Unperson”, but not whether GNM actually works and whether its claims are repeatable, and can be proven to work, in spite of 30 verified published results. The same applies to Tamuflu! There are endless discussions about Tamiflu causing harm but none about the chip. Of course Tamiflu is harmful, it is a poison.  It is also very damaging in the healing process or in the vagotonic phase of a pregnancy (last trimester). But the death chip adds a whole new dimension. That this death chip is going to be used without concern can be seen in the fact that chemo and morphine have been used without concern in spite of final mortality rates of 98%, while 98% could have survived with GNM.  Imagine the unscrupulousness of all oncologists, as they are fully aware that GNM adds up from a scientific perspective and works

Pilhar: It is also very strange that the Americans have created this Marshall Law, under which critics can be easily removed by the thousands and millions. And once you have chipped the people they cannot run away from you anymore.

Hamer:  It is obvious that this chip battle has been under preparation for many years. The idiotic swine flu, that does not even really exist, was actually the wrong tool: 3 dead pigs and one child, dead from who knows what, with that they lied and constructed a worldwide pandemic into existence. But it goes to show what a well organised world press is able to achieve: They can turn a mole hill into a mountain.

Pilhar:  It started with the AIDS lie, then followed the BSE lie. After the 9/11 lie followed the Anthrax lie. Then it was the Bird Flu lie, now it is the Swine Flu lie. Next year we’ll have the Mice Flu lie. It all points to the “Endloesung”, the final solution. When everybody has a chip then that will constitute the complete slavery, then everybody can be manipulated and assassinated arbitrarily.

Hamer: First they jump on the babies and the pregnant women. They are first to be treated with chips and Tamiflu. Many of the pregnant women in their last trimester are going to lose their babies, because Tamiflu is totally toxic. But also the women themselves can die, as their bodies are vagotonic during the last trimester.  It is a known fact that during vagotonia one flu shot or one morphine injection can be deadly.

In the meantime there seems to be some panic in the US. Where in the world can you flee to, people are asking themselves, where will you not be forcibly injected with the death chip and have one free moment away from your enemies?

One has to consider realistically what it would be like to carry this death chip and know that any day you can simply be switched off by the Centre in Tel Aviv.  You are completely defenceless against that and complaining won’t do you any good:  “If I only had known…” Therefore it is really important for the ruling class to keep the people in the dark about it as long as possible.

Once the slaves have the death chip implanted they are allowed to know about it. Then they will be like trained poodles. Nobody will dare to speak up. It will be like among the Masonic brethren.  Everybody knows that  the moment he utters a word of dissent, he will be served poison in the coffee by the always Jewish Grand Master and won’t survive another day.  The whole world is going to be a concentration camp full of slaves, except for the members of one religious group. To have the death chip implanted is the potential personal death sentence at any given time.

How naive do you have to be to demand of Mossad and the CIA to disclose what their real intentions are, “to table the facts”? The mouse never believes the cat will come.

In a company with several hundred staff, which produces, or better fills the injection needles for the chip vaccination, it will only need one or two “reliable” people to insert the chip at the end. Then all the other workers can confirm that they knew nothing.  This is called “quality control” and “final check” and appears completely normal.

Strange is too that every single chip vaccination needle has its own individual code number, which is added to the ID number. Why else would the silly “summer flu shot” needle have its own individual number and why should the passport accompany the supposed flu vaccination? And why do the Americans not want to let anybody into the country who does not have a chip?

Pilhar: The „Club of Rome“ declared in the 70s in one of their publications (possibly in Mankind at the Turning Point ) in effect  that either the birth rate would have to be reduced or the death rate increased. The Max Planck Institute believes that the world population must be reduced to 2 billion people. In the US there is the so called “American Stonehenge”, http://www.igeawagu.com/news/corruption/1199237261.html  a message engraved in 100 ton granite blocks, that the world population has to be reduced to 500 million people, to reach an “Era of Reason”.

When you look at the supposed issue of „overpopulation” it is interesting to note that apparently the State of Texas alone could feed all 6 billion people.  If one piled those 6 billion bodies with an average weight of 80kg and a volume of 80 liters on top and side by side of each other in a cube shape, the sides of this cube would be only 800 meters long. In Austria we could hide such a cube in the next valley.

I don’t believe in the so called “overpopulation” but rather suppose that the globalisation fanatics don’t need 6 billion work slaves and therefore want to reduce the population to one tenth.

Hamer: Helmut, you were right when you said during our last interview on 13 August 2009: „Once they have accomplished that, they have won.“  Therefore the German New Medicine had to be suppressed, because if this awareness and knowledge had been common  place they could not have done it. “Lewwer duad üs Slaav!“  Rather dead than slave! (from Pidder Lueng, by Detler von Liliencron).

Cheers to the GNM, the New Biological Medicine and a world view of freedom and truth for us all.

Dr. Ryke Geerd Hamer ……………………………………………………………….

Ing. Helmut Pilhar ………………………………………………………………”

   Cititi va rog si:

Comentariul zilei: ATITUDINE ANTI VACCINARE OBLIGATORIE

23 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Avatarul lui elena elena said, on septembrie 12, 2009 at 8:55 am

    Tembel este cel care crede ca stie cum se va face cipuirea … fortat sau de buna voie…si spune ca e tembela o astfel de idee precum cea de mai sus. El compromite astfel o varianta foarte probabila si induce lumea in eroare.

    „Şi ea îi sileşte pe toţi,…” ce iti spune tie??? Fortat sau de buna voie?

    Poate nu in Tamiflu dar in vaccinuri sau asociat cu vaccinarea este foarte posibil!!!!

    According to a joint white paper released earlier this year by both companies called „An Integrated Sensor System for the Detection of Bio-Threats from Pandemics to Emerging Diseases to Bio-Terrorism,” the research’s goal is to transform existing glucose-detection technology into pinpointing viruses instead, then couple it with an „in vivo” – meaning implanted inside a living organism – microchip that can alert others of the virus’ presence.
    The ultimate goal is to develop an implant that can also diagnose which virus is infecting the host.
    VeriChip has also announced earlier this month additional forays into emergency preparedness through its VeriTrace system.
    According to a statement, the company sold a VeriTrace system, including 1,000 RFID microchips, to Kentucky’s Green River District Health Department „for disaster preparedness and emergency management needs.”

    http://www.theflucase.com/index.php?option=com_content&view=article&id=564%3Amicrochip-implants-in-the-qswine-fluq-jab-wnd-reports&catid=41%3Ahighlighted-news&Itemid=105&lang=en

    Nu te mai da atat de sigur pe tine pana nu verifici informatiile. Altfel risti sa le faci jocul celor imporiva carora zici ca lupti!

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on septembrie 12, 2009 at 10:30 am

      Ce tupeu ai sa te exprimi astfel. Esti si tu o specialista in sistem …

      Tu esti dintre ratacitii ce imping masele la lupta si nu la propovaduire, marturisire si mucenicie.

      Tantaloaico, daca cineva iti baga fortat (sau fara sa stii cipul), tu ce vina mai ai la Judecata?

      Iti scriu cat sa primesti raspunsul, apoi sterg si esti la spam. Du-te si te exprima cum vrei la usa cortului.

      Apreciază

    • Avatarul lui valentin valentin said, on septembrie 12, 2009 at 11:03 am

      @elena: Şi ea îi sileşte pe toţi,…” ce iti spune tie??? Fortat sau de buna voie?

      pai elena citesti prea literar, pe ultimii dintre crestini va ajunge sa-i forteze, dar pana atunci se vor oferi destui sa o faca de buna voie, pentru ca daca vrei argumente gasesti pentru orice.

      Apreciază

  2. Avatarul lui valentin valentin said, on septembrie 12, 2009 at 11:21 am

    din ce-am inteles eu pana acum sunt doua tipuri de vaccinuri:
    1. vaccin prin care se forteaza natalitatea sa tinda la 0
    2. vaccin care formeaza un anumit tip de individ care este mai usor de controlat.

    iar despre cipuri:
    cipul care va fi prezent in actele biometrice, va avea un rol de influentare a individului.
    si cipul cunoscut ca pecetea 666 deja cunoscut ca Verichip despre care stim cum arata sau unde se va injecta.

    Apreciază

  3. Avatarul lui Radu @ cei de mai sus Radu @ cei de mai sus said, on septembrie 12, 2009 at 11:37 am

    Nu va mai certati ca va certati de pomana. Si 2 aveti grija la limbaj. Elena tu ai inceput cu acel limbaj si nu se justifica jignirile.
    Referitor la sistem stati sa va spun eu ce se „poate” intampla. In mod cert cand va fi acea cipuire a populatiei, de aceasta se va ocupa tot sistemul medical, cadre medicale din sistemul privat sau de stat. E logic da? Nu cred ca se va ocupa de asta administratorul de bloc, contabilul sau instructorul auto. Bun, deci avem un adevar aici!
    Acum ei nu trec direct la aceasta cipuire. Pana la aceasta cipuire trebuie sa faca un test. Testul il reprezinta vaccinarea in masa. Asa isi pot da seama in cat timp pot cipui intreaga populatie. Aceasta vaccinare este un eveniment precursor care le va da o idee exacta asupra cipuirii, adica esentialul cautat de ei.
    Acum referitor la cearta voastra. E foarte posibil ca 1000 de doze sa contina sa zicem un nanocip. In felul asta testeaza cat de eficiente sunt aceste cipuri in conditii reale. Nu le baga la toti, dar pot sa le bage la un numar de 1000 de persoane sa zicem, ca sa vada urmarea.
    Va repet tuturor, actiunea de cipuire a intregii populatii nu se poate face decat in urma unor teste. Ei nu vor ca planul sa dea gres si in acest caz testele au un rol cheie!!!
    Imi pare rau sa va vad ca va certati si cineva se bucura cand vede asta.

    Va iubesc, Radu!

    Apreciază

  4. Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on septembrie 12, 2009 at 11:41 am

    Sa ne intelegem:

    Eu nu sunt de acord cu nici un fel de vaccinare. Cine citeste acest blog stie. Dar din alte motive, decat acela ca semnul fiarei se va implanta printr-o campanie de vaccinare, faca ca cei vaccinati sa aiba habar de acest lucru.

    Cei care pun semnul fiarei, n-o vor face pe ascuns, caci ideea acestui semn nu este doar monitorizarea, ci inchinarea. Deci ei au interesul ca individul sa accepte semnul.

    Despre “fortare”, trebuie sa definim termenul. Caci una e, precum se intampla in vechime cu mucenicii ce erau “fortati” sa jertfeasca idolilor si carora li se oferea altfel alternativa torturii si a uciderii. Si alta e sa te bage intr-un lagar, sa te lege si sa-ti bage fortat cipul.

    Apreciază

  5. Avatarul lui proscrisul proscrisul said, on septembrie 12, 2009 at 12:14 pm

    femeile din Corint aveau tendinta de a se da in spectacol in timpul slujbelor, rugandu-se si profetind cu capul descoperit (1 Cor 11, 3-16) si certandu-se cu barbatii altor femei despre diverse subiecte (1 Cor 11, 18). De aceea, Sfantul Apostol Pavel le cere in primul rand sa-si acopere capul, pentru ca in cadrul slujbei, atunci cand se roaga si profetesc, sa nu se puna in evidenta slava barbatului (care este femeia si care trebuie sa se ascunda – katakalupteai), ci numai slava lui Dumnezeu (care este barbatul si care trebuie sa fie vizibil).
    http://www.crestinortodox.ro/diverse/96537-au-existat-femei-in-randul-clerului

    Apreciază

  6. Avatarul lui mucenicul mucenicul said, on septembrie 12, 2009 at 3:12 pm

    @saccsiv si ceilalti

    1.exista chip-uri pulbere : in 13 februarie 2007 Hitachi a prezentat acest tip de chip,cu mentiunea ca va fi pus pe piata in termen de 2-3 ani de la prezentare.
    http://www.engadget.com/2007/02/14/hitachis-rfid-powder-freaks-us-the-heck-out/
    http://www.pinktentacle.com/2007/02/hitachi-develops-rfid-powder/
    http://www.hitachi.co.jp/Prod/mu-chip/
    deci nu este greu de introdus intr-o tableta.
    2. vaccinarea reala se va face cu vaccinuri injectabile, cu noua generatie de vaccinuri concepute special pentru H1N1. Isteria Tamiflu si Relenza a fost pentru a se vinde stocurile.
    3. articolul preluat de cancan si redat in lb.engleza in articolul tau , daca citeati cu atentie vorbea exact de acest tip de μ-chip( asa se numeste chipul pudra) care este de dimensiunea 0.05×0.05mm si poate fi atasat in varful acului siringii fara ca tu sa-l poti observa. Foloseste frecventa de 2.45GHz. Are o memorie tip ROM de 128 biţi pentru stocarea ID-ul fara posibilitate de citire-scriere sau suprapuneree. Numarul ID-ului său unic poate fi utilizat pentru a identifica în mod individual trilioane de trilioane de obiecte ( sau persoane) fara nici o suprapunere.
    4. Scopul vaccinurilor in sine nu este chip-uirea ci moartea persoanelor. Nu uita ca scopul este reducerea populatiei pana la 500 mil. Pentru cei 500 mil. va urma acceptarea benevola a marcii sau nu.
    5.nu trebuie sa va aruncati cuvinte urate unii altora; iertarea aproapelui este un semn de credinta. Mania si mandria nu aduc nimic bun si nu sunt semne ale credintei.
    Sper ca n-am suparat pe nimeni cu aceste informatii si pareri.

    Apreciază

  7. Avatarul lui Radu @ cei de mai sus Radu @ cei de mai sus said, on septembrie 12, 2009 at 7:43 pm

    Saccsiv iti citesc toate articolele si stiu ce parere ai tu. Eu iti spun insa clar ca aceasta vaccinare la o asemenea anvergura le da elitelor o idee despre cum se va desfasura ciparea. Sa nu-ti inchipui ca vor incepe direct cu cipul. Au nevoie de evenimente precursoare ca sa inteleaga timpul necesar, metodele, probleme intalnite, etc.
    Iar aceste detalii le ofera o vaccinare la scara planetara.
    Nici vaccinul ca si cipul nu e obligatoriu, insa daca lucrezi in sanatate si nu iti faci vaccinul atunci iti cauti de munca. Cu cipul o sa fie mai dura treaba.
    INSA RETINE, acesta e un exercitiu la ce va urma. Ei isi fac acum o idee despre cat de dispusi sunt oamenii ca sa accepte cipul. Interesul lor e sa primeasca cati mai multi acel cip si pentru asta isi fac temele acum. 😉

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on septembrie 12, 2009 at 7:46 pm

      Asta e cu totul altceva decat cele scrise in CANCAN. Mie imi este insa teama ca vaccinarea asta inseamna direct o actiune de ruducere a populatiei …

      Apreciază

      • Avatarul lui Radu @ cei de mai sus Radu @ cei de mai sus said, on septembrie 13, 2009 at 2:49 pm

        Posibil! Nu exclud aceasta posibilitate. Mi se pare bizar ca o gripa care omoara mai putini oameni decat gripa normala sa fie atat de mediatizata si sa se ceara pentru ea vaccinarea obligatorie.

        Apreciază

  8. Avatarul lui nelunnn nelunnn said, on septembrie 13, 2009 at 9:49 am

    saccsiv nu este exclus sa ai dreptate, ce trebuie sa se intample se va intampla cu siguranta dar inca nu stim exact in ce fel si cand.
    Eu consider ca nimeni si nimic pe lumea asta nu este de capul lui si totul este stiut de Dumnezeu, chiar si acel inger al intunericului si slugoii lui cum vrei sa le zici si pe care i-i combati nu pot face chiar orice fara ca Dumnezeu sa stie !!!!! Toti, buni si rai facem parte dintr-un plan divin conceput de Dumnezeu si controlat de EL
    Se stie ca pamantul urmeaza sa treaca printr-o perioada de rascruce , deoarece cum totul evolueaza in aceasta existenta asa si planeta noastra va face saltul in evolutia sa cu voia lui Dumnezeu si bineinteles ca nu o va face singura ci impreuna cu noi toti cei ce o locuim , oameni , animale , plante , totul.
    Daca oamenii vor dormii in continuoare nu este exclus ca acel scenariu descris in apocalipsa sa devina realitate si asta eu o vad ca o ultima masura pe care d-zeu o ingaduie pt trezirea noastra. Planeta noastra isi va ridica nivelul vibrational si toti cei care nu vor putea tine pasul vor fi lasati in urma si vor trebuii sa paraseasca planeta vaccinati sau nevaccinati pt ca sistemul lor imunitar nu v-a face fata nivelului de vibratii si va cadea , oferidu-le astfel sansa de a parasi aceasta planeta conform intelegerii la nivel de suflet.
    Crezi ca cei care si-au facut adaposturi foarte sigure si au provizii de alimente si medicamente si au tot ce este necesar pt a putea face fata evenimentelor ce vor urma vor scapa si vor trece cu bine hopul ???????
    Eu nu prea cred, pt ca sistemul lor imunitar va ceda si astfel pericolul nu vine din afara lor ci din interiorul lor si aici nu mai pot face nimic. In biblie exista o referire la separarea graului de neghina sau cam asa ceva ca nu stiu exact, dar ce vreau sa spun este ca aceasta separare va fi una care va venii din interiorul omului si va determina felul de manifestare exterioara. Deci , ce vreau sa spun este ca nivelul de IUBIRE FATA DE DUMNEZEU, CONCEPTIA OMULUI DESPRE LUME SI VIATA, puterea de schimbare a omului, nivelul de LUMINA SI CREDINTA din sufletul fiecaruia dintre noi toate acestea vor fi hotaratoare pt supravietuirea omului, si mai putin va conta vaccinarea sau nevaccinarea noastra. Putem scapa sa nu fim vaccinati si cu toate acestea sistemul imunitar sa nu faca fata si sa cedeze si ce-am rezolvat? Sau putem fi vaccinati dar sistemul nostru imunitar sa devina mai puternic pt a anula efectele acestuia, se poate intampla si acest lucru pt ca asa cum am mai spus asupra planetei noastre sunt trimise radiatii cosmice de iubire de inalta frecventa si acestea se vor intensifica in viitorul apropiat si nu oricine le va face fata. Elitele vor face tot posibilul ca omul sa nu fie deschis luminii si sa nu poata accesa noua energie pt ca vor dorii ca totul sa ramana la fel ca pana acum, si sa nu se schimbe nimic dimpotriva vor sa aiba si o mai mare putere daca se poate
    Elitele stiu ce va urma si in dorinta lor disperata de a-si mentine puterea vor recurge la masuri extreme de manipulare si control al oamenilor si vor vrea sa aiba cat mai multi oameni prinsi in plasa lor si atunci cand vom vedea ca toate acestea sunt puse in practica asta nu este decat srigatul lui Dumnezeu catre oameni : -TREZITI-VA COPII MEI !!! CACI LUMINA IUBIRII MELE COBOARA ASUPRA VOASTRA SA VA IMBRATISEZE !!!!
    De fapt cred ca va fi IUBIREA SAU FRICA alternativele de alegere a omului !!!!!!!!

    Apreciază

  9. Avatarul lui proscrisul proscrisul said, on septembrie 13, 2009 at 1:36 pm

    Nu te teme, turmă mică, pentru că Tatăl vostru a binevoit să vă dea vouă Împărătia (Luca 12,32).

    Deci, iată că până si elita constituită din acesti adevărati alesi, această „turmă mică”, vor fi atacati si ispititi de „marile semne si minuni” ale lui Antihrist. Marea masă a „crestinilor” în schimb, îl vor accepta pe falsul Mesia – adică pe Antihrst -, fără întrebări si fără probleme, pentru că „noul” său „crestinism” este exact ceea ce caută multimea.(Matei, 24,24).(II Tes. 2, 9-12)(II Tes. 2, 3-4)http://www.sfaturiortodoxe.ro/religiaviitorului10.htm

    Who is Maitreya?Who is the World Teacher Maitreya that will emerge into open view in the very near future.

    Maitreya = AntiChrist (Son of Perdition)MAITREYA = 666: The Number of the Beast

    Apreciază

    • Avatarul lui Radu @ cei de mai sus Radu @ cei de mai sus said, on septembrie 13, 2009 at 2:52 pm

      Mai multe informatii despre Maytreia aici:
      http://www.share-international.org/index.htm
      „Many now expect the return of their awaited Teacher, whether they call him the Christ, Messiah, the fifth Buddha, Krishna, or the Imam Mahdi. Millions now know that the Teacher who fulfills all these expectations is already living among us.”

      Deci asta inseamna religia unita. Foarte dubios acest personaj. Si aparitiile in public in diverse locuri pe glob miros a minuni mincinoase! 😉

      Apreciază

  10. Avatarul lui daniel daniel said, on septembrie 13, 2009 at 2:23 pm

    dragi prieteni,

    sunt impotriva vaccinarii. raman impotriva vaccinarii.

    sa fi uniti cu El. sa ramanem uniti cu El. in inima, in cuget, in fiinta noastra.

    Apreciază

  11. Avatarul lui doru doru said, on septembrie 13, 2009 at 4:28 pm

    cine va citi cu atentie cartea STARETII DESPRE VREMURILE DIN URMA, aparuta la man. Petru Voda acum cativa ani, va observa cu surprindere ca inca de atunci se vehicula ideea aparitiei unei boli de laborator, care va impune un vaccin prin care se va putea introduce microcipul… Nu mi-a venit sa cred cand am citit aceasta profetie spusa cu cativa ani in urma, dar iata ca ce spune acest articol merge in aceeasi directie

    Apreciază

    • Avatarul lui saccsiv saccsiv said, on septembrie 13, 2009 at 4:36 pm

      Esti sigur ca in carte scrie ca prin vaccin, fara sa stie, oamenii vor primii semnul fiarei?

      Apreciază

  12. Avatarul lui spellmaker spellmaker said, on septembrie 13, 2009 at 9:20 pm

    Eu nu cred ca oamenii vor primi semnul fara sa stie.Vor avea de ales.Cat despre vaccine ,stiu medici care demult nu isi mai vaccineaza copiii.Nici macar cu vaccinele alea obligatorii.Insa cred ca vor muri multi oameni pe pamant.Cu razboaie,cu calamitati sau poate cu vaccinuri,Oricum undeva in biblie scrie:”voi face pe om mai rar decat aurul din Ofir”.Oricum informatia asta cu un cipuletz (introdus pe sestache) e importanta,asa ca trebe sa fim atenti si vom afla ceea ce trebuie sa stim.Are cine sa ne ajute.Pace

    Apreciază

  13. Avatarul lui doru doru said, on septembrie 14, 2009 at 2:48 pm

    in cartea STARETII DESPRE VREMURILE DIN URMA sunt mai multe profetii, articole, etc., ale mai multora, pareri si pro si contra, etc. Cartea se vrea o trecere in revista a mai multe pozitii, chiar daca unele par contradictorii sau incredibile. Si DA, printre alte profetii, se spune si despre un vaccin obligatoriu in urma unei epidemii, prin care se va introduce cipul. Nu mentioneaza acolo ca acest cip din vaccin este semnul fiarei sau nu, nici ca oamenii vor sti sau nu despre existenta cipului in vaccin. Ceea ce ma uimeste este ca aceasta carte e scoasa acum cativa ani, prin 2005, iar anul acesta a aparut deja ideea de vaccin obligatoriu in urma epidemiei de gripa porcina, si iata, colac peste pupaza, si acest articol de aici despre posibilitatea existentei unui cip in vaccin, lucru afirmat de cercetatori straini, care nu cred ca au citi cartea de la Petru Voda… Infricosator!

    Apreciază

  14. Avatarul lui daniel daniel said, on septembrie 15, 2009 at 10:44 am

    avem nevoie de un aparat cu care sa putem verifica vaccinurile.
    ceva asemanator unui „scanner” care poate detecta obiectele nanometrice (a milioana parte dintr-un milimetru).

    sunt impotriva vaccinarii. raman impotriva vaccinarii.

    acum, la ora actuala, este foarte important sa ne deschidem catre El si sa ne incredintam Lui.
    sa nu ne infricosam de vestile proaste ci, cu pace in inima, sa ne intoarcem mai cu entuziasm la Domnul nostru Iisus si El ne va usura inimile nostre.

    Apreciază

  15. Avatarul lui parereamea parereamea said, on septembrie 16, 2009 at 11:47 am

    Cautati SMART DUST pe youtube. Conceptul e vechi si ca multe alte tehnologii mai avansat in realitate decat vom sti noi vreodata. Ce mare scofala sa pui nitel smart dust in vaccinuri.
    Pana la urma e suficient sa ne bazam pe banalul bun-simt. Teorii, tehnologii, etc vor fi o multime de acum incolo.
    Cand o gripa cu rata de mortalitate de 1..4% dupa cum spune si pe situl ministerului sanatatii e adusa la rang de pandemie, toate beculetele trebuie sa ni se aprinda si sa stam impotriva acestor planuri cu orice pret. Suntem raspunzatori, daca nu atat pentru viata noastra, cat pentru viata apropiatilor nostri. Inconstienta e un lux pe care nu ni-l mai putem permite.

    http://www.ms.ro/pagina.php?id=387
    Cat de ametit trebuie sa fii sa nu observi ca pe situl ministerului in meniul principal problemele de sanatate majore abordate sunt: HPV, sanatatea mintala, proteze, grija sezoniera, gripa porcina. Atat! Deci nu mai sunt alte boli grave in tara asta, de astea sunt cei mai preocupati…

    Apreciază

  16. Avatarul lui nelunnn nelunnn said, on septembrie 16, 2009 at 8:56 pm

    pt parereamea
    ai spus: Inconstienta e un lux pe care nu ni-l mai putem permite.
    de ce spui ca e un lux? ca inconstienta asta o gasesti pe toate drumurile la toate nivelurile si nimeni nu duce lipsa de ea, cu ea ne nastem, cu ea traim si cu ea murim si este considerata ceva normal si nici nu o luam in considerare caci daca am lua-o in considerare deja am fi facut primul pas spre a fi om cu adevarat dar noi spunem despre cineva ca este inconstient doar atunci cand nu e in toate mintile si face lucruri nebunesti sau atunci cand a lesinat si nu mai stie de el.
    Eu as spune ca aceasta normalitate e „inconstienta” si e un obicei foarte confortabil ca nu te face responsabil de nimic, dar in schimb a fi constient clipa de clipa e un lux este ceva rar, este ceva dificil de facut caci asta implica responsabilitate pt gandurile, vorbele si faptele ce le facem si cine este dispus pt asa ceva ??? cine???

    Apreciază


Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.