SACCSIV – blog ortodox

SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism”

Posted in EVREI, NATIONAL SOCIALISMUL, NAZISM, RABINI, Rabini contra sionism, SIONISM by saccsiv on Februarie 22, 2009

   La pagina DIALOGURI CU EVREI am incercat dar n-am reusit sa demarez o dezbatere pe marginea urmatorului material filmat. Sper sa reusesc acum.

   Reveniti dupa o vizita la presedintele iranian Ahmadinejad, cativa rabini explica intr-o emisiune televizata motivul pentru care au o atitudine contrara sionismului. Aflam ca chiar si in 1944 puteau fi salvati multi dintre evreii din Ungaria, deoarece nazistii flamanzi fiind dupa fonduri au fost deschisi unei astfel de intelegeri „evrei contra bani„, insa ELITELE bogatane sioniste n-au fost de acord. Si este evident ca nu doreau asa ceva din moment ce ele chiar FINANTASERA nazismul (cititi va rog si articolul NAZISMUL ( partea 2 ) : finantatorii si sustinatorii national-socialismului ). Si o facusera deoarece au avut nevoie atat de declansarea razboiului cat si de holocaust, pentru crearea mai apoi a unui zid concentric protector, a unui formidabil sistem (inclusiv legislativ) anti antisemitism in spatele caruia sa-si faca nestanjeniti de cap.

   De aceea dr. Nahum Goldman (1894 – 1982), presedinte al World Zionist Organization, avertiza in 1958 la World Jewish Conference in Geneva:

   „ Un declin al puternicului curent anti-semitism sincer , ar putea constiutui un nou pericol pentru supravietuirea evreiasca . Disparitia anti-semitismului va avea efecte foarte negative asupra activitatii noastre

   Iar rabinii observa foarte bine folosirea holocaustului ca formidabila unealta si nu sunt de acord cu aceasta. Mai spun ei ca marea problema din Orientul Apropiat este actuala formula de stat a Israelului, generatoare de mega probleme voite. Amintesc ca sute de ani evreii aveau comunitati ce traiau in buna intelegere cu musulmanii, pana cand sionistii s-au gandit ca nu este bine asa …

   In afara celor spuse in film, sa ne mai amintim si de istoria celor 930 de evrei imbarcati in 1939 pe S.S. St. Louis cu destinatia America de Nord, cu speranta ca se vor putea refugia in una din tarile acestui continent. Insa pe rand Cuba si SUA i-a refuzat! Au fost nevoiti sa se intoarca. Toti cei debarcati pe batranul continent au ajuns in lagarele de exterminare … 

 

 

 

Anunțuri

59 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. ion adrian said, on Februarie 22, 2009 at 7:57 pm

    Ce putem spune noi in plus de ce spui tu?
    Aici ar trebui sa vina niste evrei care sa -ti dea dreptate sau sa te contrazica dar vin doar unii care nici evrei nu cred ca sunt ci niste specii de inapoiati mintali care si-au gasit un debuseu pe aici.
    Dar cine stie si acest fir si celalalt fiind deschise poate apare ceva important.

    Apreciază

  2. ion adrian said, on Februarie 22, 2009 at 7:59 pm

    PS As repeta doar solicitarea sa fundamentezi citatatele importante, am o rugaminte similara si pe alt fir) . In acest caz zicerea acelui Nahum Goldman , cum este ea certificata?

    Apreciază

  3. mihai said, on Februarie 22, 2009 at 8:20 pm

    Nu stiu pe unde o fi fundamentata afirmatia lui Nahum Goldman, dar e evident ca holocaustul, indiferent de origine, a ajuns sa fie folosit ca afacere comerciala, ducand implicit la abuzuri de nejustificat precum interzicerea discutatii sau interpretarii acestui fapt istoric.
    In alta ordine de idei, uite o afirmatie pragmatica si documentata:

    „Netanyahu says 9/11 terror attacks good for Israel.”
    http://www.haaretz.com/hasen/spages/975574.html

    Apreciază

  4. saccsiv said, on Februarie 23, 2009 at 4:08 am

    Fernand

    Te rog sa nu mai postezi comentarii atat de lungi, eventual fragmenteaza-le. Pe de alta parte nu doresc transformarea si acestui spatiu de comentarii in ceea ce a devenit „DIALOGURI CU EVREI”. Valabil pentru toti. Va puteti injura acolo. Prin urmare orice comentariu ce va aduce drept „argument” limbajul jignitor, va fi sters.

    Apreciază

  5. fernand said, on Februarie 23, 2009 at 8:41 am

    CITAT:”saccsiv said, on februarie 23rd, 2009 at 4:08 am „…NU STIU CE A DEVENIT ACEL SUBIECT DAR, TE ROG SA NE SPUI CINE ESTE CEL CARE A INDEMNAT LA INJURATURI ACOLO!!

    Apreciază

  6. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 9:15 am

    Saccsiv,
    Sunt obligat sa intervin pentru lamurirea unor realitati:
    1. Firul Dialoguri cu evrei a fost inaugurat de Fernand cu insulte la adresa mea :

    fernand said, on ianuarie 14th, 2009 at 8:57 am
    Nazismul a murit, copii astia handicapati(nu pot sa le zic altfel indivizilor de genul Ion Adrian!]) care se cred nazisti(neo-nazisti) sunt doar rebuturi ale societatii, niste ratati care nu au ce face, pur si simplu cauta un motiv pentru violenta.

    Fata de acestea recunosc ca in loc sa-l ignor i-am oferit un raspuns pe masura obrazniciei dlui:

    @fernand,
    nu vrei tu sa-ti bagi pe gat si sa-ti inghiti propriul handicap, si apoi sa-l savurezi si sa-l reciclezi cu ajutorul celor care te aproba ?
    Asta sa stii ca ti-o spun numai pentru amuzament, caci data viitoare nu vei mai avea nici-un raspuns la insultele tale, si cred ca Saccsiv nu te-a banat, numai ca sa puna in evidentza ce hram porti.

    2. A continuat cu insulte, fie ca era, sau mai des nu era bagat in seama, asa ca pentru a pastra pe cat posibil corectitudinea acestui fir te rog si eu ca aici sa elimini postarile cu exprimari injurioase si nu au cei banati decat sa si le rescrie intr-un registru civilizat , caci pot folosi tactica de a amesteca celor doua stiluri.
    Din acest punct de vedere sper ca postarea lui Fernand de la: 23rd, 2009 at 8:39 am in care iar insulta s-o stergi, caci repet cineva dornic de o discutie serioasa fuge cand vede asa ceva.

    Apreciază

  7. fernand said, on Februarie 23, 2009 at 9:19 am

    DA, CEI CARE MAI CRED IN NAZISM SUNT HANDICAPATI SI…..PEDEPSITI PRIN LEGE…..POATE NU IN VESTUL SALBATIC NUMIT ROMANIA…..IOANE, DIN NOU AI REUSIT SA-TI DAI CU DREPTU’N STINGU!

    Apreciază

  8. saccsiv said, on Februarie 23, 2009 at 9:27 am

    Fernand

    Am sters mesajul datorita componentei injurioase. Poti scrie ce doresti in rest. La fel voi sterge si comentariile celor care eventual te injura. Repet, cine are chef de injuraturi, s-o faca dincolo.

    Ion

    Prin urmare, te rog sa nu-l mai injuri nici tu.

    Apreciază

  9. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 9:33 am

    @Mihai,
    Cele spuse de Netaniahu tin doar de cinismul politic pe care unii nu se sfiesc sa-l afiseze, de o aroganta specifica unor politicieni nerusinati, din care vedem o multime si printre noi romanii.
    Nu constituie o dovada in plus sau in minus fata de ce am cerut eu.

    Apreciază

  10. Ion de la Chiuiesti said, on Februarie 23, 2009 at 9:38 am

    fernand, nu mai bine te-ai calma tu ca sa poti purta o discutie civilizata?

    Apreciază

  11. Ion de la Chiuiesti said, on Februarie 23, 2009 at 9:46 am

    Fernand e doar un provocator bagat la inaintare.

    Apreciază

  12. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 10:09 am

    Referitor la textul pus in seama lui Nahum Goldman pentru care eu as fi dorit o fundamentare, si-l citez

    „ Un declin al puternicului curent anti-semitism sincer , ar putea constiutui un nou pericol pentru supravietuirea evreiasca . Disparitia anti-semitismului va avea efecte foarte negative asupra activitatii noastre „

    Ce pot eu sa spun este ca propria mea experienta avuta de curand intr-o oficina nu stiu exacta a cui dar evident aflata in serviciu comandat, dovada felul in care dupa conflictul avut cu mine, respectiva oficina si-a schimbat(temporr cred eu ) politica editoriala. Sustin ca politica initiala avea drept scop sa intarate crestinii prin atacuri ordinare la adresa crestinismuluk si apoi pe cei astfel intaratati sa-i indrume spre antisemitism.
    Fara sa stiu de ce ar fi spus acest domn ” Nachum om de aur” de unul singur am intrebat acea revista: vazand ca nu mai sunt prea multi antisemitzi vrei neaparat sa-i creeati?

    Deci eu personal a zis nu a zis Nacumel asa ceva este clar ca se doreste de niste centre de putere exacerbarea antisemitismului si de aceea eu incerc sa stopez acesasta manipulare a noastra in care cadem singuri in cursa.
    Daca suntem crestini, crezand ca Dumnezeu a creat omul, si nu rasele sau neamurile, dupa chipul si asemanarea lui si i-a dat pamantul omului, nu unei rase sau popor(popor ales nu inseamna poporul stapanilor lumii) si ca Isus fiul lui Dumnezeu, ca fiu al Omului s-a jertfit pentru oameni si nu pentru niste oameni anume, dar ca vrednici de jertfa lui in final vor fi numai niste oameni anume, atunci nu au ce cauta la noi rasismele, anti evreismele de nici un fel.
    Pot fi insa foarte bine dpdv laic anti sionist, anti nazist , anti comunist , anti fascist etc.
    Desigur ca daca consider Israelul ca stat agresor(pot sau nu sa am dreptate politic vorbind) o groaza de cretini platiti sau nu, ma vor declara antisemit in sens de antievreu.
    Niste dobitoci desigur dar asta este situatia . Noi trebuie sa ne adresam celor de buna credinta indiferent de nivelul lor intelectual .

    Apreciază

  13. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 10:12 am

    Erata : Deci eu personal am zis, si chiar daca nu a zis Nachumel asa ceva, este clar…

    Apreciază

  14. fernand said, on Februarie 23, 2009 at 10:16 am

    ADRIANE, CE INSEAMNA „SIONISMUL”[nu ce intelegi tu prin sionism…caci tu nu prtea intelegi nimic!]

    Apreciază

  15. Ion de la Chiuiesti said, on Februarie 23, 2009 at 10:17 am

    @ion adrian:
    Faptul ca te impotrivesti anumitor persoane care isi pun amprenta pe viata politica a lumii si ca ii combati nu ar trebui sa insemne antisemitism. Dar ei te catalogheaza astfel din punctul de vedere al „corectitudinii politice”, o ideologie de ei inventata in scopul punerii tale la zid. Nu are nimeni nimic cu evreii onesti, care nu sunt cu nimic implicati in holocaustul din Gaza sau in politicile financiare murdare. Dar ei sar imediat si te eticheteaza.

    Apreciază

  16. fernand said, on Februarie 23, 2009 at 10:18 am

    ION ADRIAN, CE INSEAMNA „SIONISM”[CU CITAREA UNUI LINK….DACA SE POATE NU SPRE „CAPRA SI CAPITANUL”]

    Apreciază

  17. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 10:18 am

    Saccsiv,
    Postarile lui Fernand sunt spam, are la dispozitie un fir sa se desfasoare nu sa blocheze acest fir. Te rog mult, sa-i directionezi postarile acolo.
    Ion de la Chiuiesti si oricine care doreste sa discute cu Fernand pe temele propuse de el, putem sa-i raspundem acolo.
    Altfel vin 10 fernanzi cu acelasi nick si distrug tot ce inceraca sa faca Saccsiv aici si pe alte fire.

    Apreciază

  18. fernand said, on Februarie 23, 2009 at 10:18 am

    Însă, cred că sunteţi de acord cu mine, nu se poate asocia întreaga Românie unui popor de hoţi, violatori şi beţivi…
    Nu. Românii care trăiesc în Italia în mod onest încep să înţeleagă că aceşti infractori îi păgubesc în munca lor, le afectează imaginea. Vă asigur însă că este dificil să nu generalizezi. Dar lucrul ăsta Guvernul român se pare că nu reuşeşte încă să-l priceapă.

    Apreciază

  19. saccsiv said, on Februarie 23, 2009 at 10:40 am

    Tema este foarte clara: SIONISMUL. Prin urmare sterg toate comentariile pe langa.

    fernand

    Sa nu mai indarznesti vreodata sa ma acuzi de nazism sau altele asemenea. Sunt ANTI NAZISM, ANTI FASCISM si ANTI COMUNISM. Pana iti revii, citeste articolele:

    NAZISMUL ( partea 1 ) : religia nazismului , asemanari contemporane alarmante

    https://saccsiv.wordpress.com/2008/12/24/nazismul-partea-1-religia-nazismului-asemanari-contemporane-alarmante/

    NAZISMUL ( partea 2 ) : finantatorii si sustinatorii national-socialismului

    https://saccsiv.wordpress.com/2009/01/05/nazismul-partea-2-finantatorii-si-sustinatorii-national-socialismului/

    Deocamdata esti la moderare. Daca ma mai acuzi nefondat te bag la spam, ca m-ai obosit. Eu sunt mai revoltat ca tine pe ceea ce s-a petrecut in Germania cu evreii, dar in comparatie cu tine ARAT TICALOSIA CAMATARILOR SIONISTI SI A ACOLITILOR LOR CE AU FACUT AFACERI CU NAZISTII. Ai ceva de zis in legatura cu acest tip odios de afaceri?

    Apreciază

  20. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 12:37 pm

    E foarte bine ce ai facut, caci totul o luase razna. eu cred ca daca Fernand are idei si nu sunt insultatoare sa i le directionezi pe firul cu Evrei caci el care este evreu pare ca este si italian si ce o mai fi sa aiba camp de actiune.
    Daca se dau niste linckuri pot fi pastrate dar tot acolo ca poate careva este interesat….

    Apreciază

  21. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 12:44 pm

    Fiindca am fost intrebat:
    Pentru ‘sionism” accept acesta definitie istorica:

    Sionismul este o mişcare politică a evreilor initial in diaspora, iniţiată de Theodor Herzl, care avea ca obiective soluţionarea aşa numitei probleme evreieşti prin crearea unui stat evreiesc în Palestina, care la apariţia mişcării era provincie a Imperiului otoman, ulterior (1920) devenind teritoriu sub jurisdicţie internaţională şi adminstrare temporară britanică. După ce a fost creat statul Israel, în 1948, mişcarea este astăzi identificată cu naţionalismul evreiesc al cetăţenilor acestui stat şi atitudinea de sprijin a evreilor din diaspora pentru statul nou creat.
    Eu unul am gasit si conotatii rasiste sionismului, daca unele pozitii evreiesti antiarabe sunt reale, dar asta este alta problema este problema raportarii la un stat existent care face si suporta diferite actiuni politice si care pot fi calificate politic.

    Apreciază

  22. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 12:48 pm

    PS. Si daca ce a spus 666(Nomad) pe blog la Savatie ar fi insusit de acest stat, subteran, ca pe fata nu si-ar permite, atunci ar fi cel mai rasist stat din istorie, alaturi de nazism.

    Apreciază

  23. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 1:00 pm

    Inca ceva.
    Ai scris prea putin despre continutul de o ora al filmului si cum nu toti stiu bine engleza puteai fi mai prolix. Noi te credem, caci daca ai spune altceva ar aparea imediat cineva care sa corecteze.
    Dar de ex eu nu am inteles daca in film se explica si motivul ptr care acei rabini pot spune ca fiind adevarat acest episod :

    „Aflam ca chiar si in 1944 puteau fi salvati multi dintre evreii din Ungaria, deoarece nazistii flamanzi fiind dupa fonduri au fost deschisi unei astfel de intelegeri „evrei contra bani„, insa ELITELE bogatane sioniste n-au fost de acord. ”

    Adica mai direct, daca rabinii, explica de ce ELITELE bogate(asa le numesc ei?) au refuzat acesta cumparare de evrei din Ungaria?Cum au motivat daca au motivat?

    Apreciază

  24. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 1:01 pm

    PS Postul de deasupra este ptr Saccsiv.

    Apreciază

  25. Ion de la Chiuiesti said, on Februarie 23, 2009 at 1:43 pm

    Nu numai din Ungaria puteau fi salvati, ci din Germania la fel si din toate teritoriile cucerite. Sefii lor nu au fost de acord. Nu aveau nevoie de motive, pentru ca nu i-a luat nimeni la intrebari.

    Apreciază

  26. ion adrian said, on Februarie 23, 2009 at 1:48 pm

    Intrebam daca in film se explica cumva acest lucru, acum dupa 60 ani?

    Apreciază

  27. ion adrian said, on Februarie 25, 2009 at 10:18 am

    Cititi si sa discutam:

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/02/25/ioan-ianolide-despre-iudaizarea-lumii/#more-5929

    Apreciază

  28. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  29. […] Pentru a înţelege mai multe vă recomandăm şi articolul: SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  30. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  31. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” no comments yet « “Iti tesem, Romanie, giulgiul de moarte” – poezie […]

    Apreciază

  32. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  33. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  34. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” no comments yet « IMPORTANT. Nu se mai pot incarca filme pe Google Video? […]

    Apreciază

  35. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  36. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  37. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  38. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  39. Ileana Adriana Stan said, on Martie 11, 2010 at 7:57 am

    Evreii intelectuali nu mai asteapta venirea lui Mesia, caci cred in mantuirea launtrica. Prin urmare, ce rost mai are sa ne bazam pe o ipotetica mantuire exterioara? Absolut nici unul. Trebuie sa-i convingem pe arabi sa il descopere, aidoma noua, pe Mahdi in propriile lor creiere. Abia atunci se va putea semna Pacea intre evrei si arabi. S-a ajuns intr-un punct de unde nu se mai interevede intoarcere. Credinta in mesia launtric ori Armagheddon. O propun pe prima.

    Apreciază

  40. ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 2:35 pm

    Saccsiv,
    intamplator am ajuns pe acest fir, subscriu in continuare la tot ce am scris, nu am nimic contra celor scrise de tine si nu intetzeleg ce naiba ne-a dezbinat? 🙂

    Apreciază

    • saccsiv said, on Martie 14, 2010 at 2:37 pm

      ion adrian

      Promovarea ce ai facut-o vaccinului impotriva gripei porcine, de exemplu

      Apreciază

      • ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 2:44 pm

        Nu am promovat un vacin anume . Am discutat despre niste reactii anume ceea ce este altceva. Eu de ex nu m-am vaccinat dar nu di motive de spaima. Sotia mea s-a vaccinat si este bine mersi. Deocamdata riscul a trecut. Sa mai vedem.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Martie 14, 2010 at 2:47 pm

        Ba exact de gripa porcina era vorba.

        Apreciază

      • ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 3:01 pm

        In plus nu este obligatoriu sa cadem de acord , dar putem stabili fata de un subiect de ex gripa porcina ce coincide sau se apropie in opiniile noastre, ce diverge si ce se opune.
        Odata asta precizat subiectul se inchide si viitorul va da dreptate sau va infirma sau va prezenta un alt adevar neavut de noi azi in vedere.
        Nu inteleg de ce trebuie sa facem uin casus beli din asa ceva.

        Apreciază

      • ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 2:46 pm

        PS. impartasesc credinta ca somnul ratiunii naste monstrii.

        Apreciază

      • saccsiv said, on Martie 14, 2010 at 2:47 pm

        ion adrian

        Pai atunci trezeste-te.

        Apreciază

      • ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 3:02 pm

        Din ce sa ma trezesc, in ce sens dorm?

        Apreciază

  41. ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 2:38 pm

    @Ileana Adriana Stan,
    Sunt mult mai tolerant decat tine si ca sa vezi ca este asa, spun ca, la urma urmei : fiecare credincios este cu Dumnezeul mamei lui 🙂

    Apreciază

  42. ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 2:42 pm

    Dar nu am dreptul sa am opinii diferite. De ce esti atat de sigur ca detii adevarul absolut si in plus ai refuzat orice discutie rationala si argumentele mele bune rele dar intr-o ordine rationale le-ai sters fara sa le poti contrazice. Nu asa vom castiga vre-un razboi . Asta este parerea mea sincera.
    Puteam incerca sa discutam in privat pe un mail daca crezi ca cea publica nu te aranja, ca doar nu ai decat sa mergi la un internet cafe, dar oricum fii linistit cine a trebuit sa te identifice te-a identificat . 🙂

    Apreciază

    • saccsiv said, on Martie 14, 2010 at 2:46 pm

      ion adrian

      Am scris enorm pe tema vaccinurilor, deci nu pentru ca „nu le puteam contrazice” ti-am sters comentariile.

      Apreciază

      • ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 2:55 pm

        Cu ce scrisesesi eu nu cred ca ma puteai contrazice. Zeci de opinii nu fac cat un argument consistent.

        Apreciază

      • ion adrian said, on Martie 14, 2010 at 2:58 pm

        Eu am scris si ratzionat cu own my judgement desigur acceptand statisticile dar interpretandu-le singurel.

        Apreciază

  43. ion adrian said, on Martie 26, 2010 at 7:56 pm

    Ma bucur ca ai lasat aceste postari. Poate vom mai putea discuta. Dar vezi, eu practic voi renunta sa-mi spun opinia si nu voi posta decat cand intamplator sau nu, voi fi de acord cu tine . Asta este.
    Nu are rost sa ma cert cu tine.
    Totusi nu esti Clej desi la nervi am spus si asta 🙂
    Tu indiferent de prejudecatile tale, faci o munca enorma.
    PS. Pe mine nu ma sperie ci ma fascineaza experimentul CERN.
    Ai deschis un fir si poate dupa 30 martie voi scrie ceva.
    Noapte buna

    Apreciază

  44. […] La articolul SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism”, gasiti o inregistrare video in care cativa rabini explica intr-o emisiune televizata motivul […]

    Apreciază

  45. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  46. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază

  47. […] SIONISMUL – propunere de dezbatere pornind de la filmul “Rabini contra sionism” […]

    Apreciază


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei! Responsabilitatea juridică pentru conţinutul comentariilor dvs. vă revine în exclusivitate.

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: