Saccsiv's Weblog

Foto: Magazinul online al Arhiepiscopiei Bucuresti vinde SET CRISTAL MADISON PENTRU … WHISKY

Posted in PATRIARHIA ROMÂNA by saccsiv on ianuarie 25, 2012

Iata ce gasim pe Magazinul online al Arhiepiscopiei Bucuresti:

http://www.colportaj.ro/

Foto: http://www.colportaj.ro/product.php?id_product=1410

Adica:

Set cristal Madison Whisky

Set 7 piese din cristal

(pentru whisky)

- dimensiuni – 240 ml

 

51 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on ianuarie 25, 2012 at 12:40 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

  2. Dan said, on ianuarie 25, 2012 at 1:09 pm

    Nu vad un lucru rau in asta. E pacat sa bei Whisky sau alcool in general? Oamenii aia castiga un ban cinstit pana una alta, din cate zice titlul articolului, e vorba de un magazin, care din asta traieste. Nu e vorba de vandut set cristal pt. whisky de la pangarul bisericii.
    Mai de condamnat e vinderea pe la pangarele bisericii a unor cartulii eretice cum ar fi Visul Maicii Domnului, sau Talismanul lui Hristos si alte nascociri neortodoxe, ratacitoare de suflet. Ori daca e vorba de un magazin care desface carti ortodoxe, vinderea de carti cu caracter ecumenist sau evanghelii apocrife alaturi de cartile ziditoare de suflet.
    Repet, nu inteleg ce e asa rau in faptul ca un magazin vinde alcool, de fapt nici macar alcool caci in articol e vorba de set pentru alcool. Nu e acelasi lucru cu a vinde in biserica.

  3. colaps said, on ianuarie 25, 2012 at 1:30 pm

    Văd că e 0.00RON. O fi pomană. :)

  4. Ioan C. said, on ianuarie 25, 2012 at 1:36 pm

    Atunci SANATATE :) la cei de la colportaj!

  5. Marcel said, on ianuarie 25, 2012 at 1:40 pm

    Cred ca ar merita sa vedeti acest film inedit: O convorbire cu un pustnic
    [youtube http://www.youtube.com/watch?v=O9t5AH5aSWE&w=420&h=315

  6. ROmanul said, on ianuarie 25, 2012 at 2:03 pm

    Tigari n-au? Acum serios vorbind, Iisus Hristos a transformat apa in vin. Nu bauturile alcoolice ar fi problema ci impatimirea. Anume patima betiei. Totus whisky-ul e alcool tare…

    PS: Poate numele produsului e dat de fabricant si nu spune nimeni ca e obligatoriu sa pui whisky. Se poate pune apa plata cu lamaie.. :)

  7. OctogonX said, on ianuarie 25, 2012 at 2:06 pm

    mda ….curand o sa devina un bazar si asta ….eeh …casa de talhari a ajuns …..si o sa se faca si mai mare si :)

  8. acadennis said, on ianuarie 25, 2012 at 2:08 pm

    Sir Graham Watson – cere Guvernului României şi Preşedintelui să demisioneze !

    http://supraveghetorul.wordpress.com/2012/01/25/sir-graham-watson-cere-guvernului-romaniei-si-presedintelui-sa-demisioneze/

    • marian said, on ianuarie 25, 2012 at 4:22 pm

      Nu stiu cine e watson, dar, tare imi miroase ca se vrea o anarhie fara precedent. Deja, oamenii sunt ca fiarele, prea de tot!

  9. un_mare_pacatos said, on ianuarie 25, 2012 at 2:21 pm

    Am si eu acasa exact ca acele produse pe care le vinde acest site,numai ca eu nu am pus pana acum nicio bautura in ele.

    Cred ca i-am prins cu mata in sac : numele producatorului nu este Madison ci Bohemia.

    Am dat cautare Bohemia pe google si am gasit un site strain care vinde exact acelasi produs.

    http://www.quicksales.com.au/ad/crystal-decanter-bohemia-lead-crystal-diamond-pattern/1629634

  10. agerstress said, on ianuarie 25, 2012 at 2:59 pm

    Probabil cel care a facut magazinul online a pus in el cateva produse cu scop demonstrativ pentru a evidentia functionalitatea site-ului si modul de administrare beneficiarului si personalului care se va ocupa cu activitatea respectiva, urmand ca acstia din urma sa le stearga sau sa le inlocuiasca cu produsele din propriul “portofoliu”. De obicei asa se procedeaza, ba chiar in unele cazuri se completeaza pasajele text cu celebrul “lorem ipsum”.
    Anumite campuri de informatie din structura magazinului nu sunt afisate daca nu au continut si clientul (ma refer la clientul celui care ofera platforma software de “magazin online”) nu poate evalua modul cum va arata magazinul in final.
    Bine ca n-a pus prezervative sau alte tampenii…

    In cazul cristalurilor n-ar fi exclus sa fie considerate “compatibile”.
    Sa le recomandam sa “bage” si ceva rusaci, busole, cutite de supravietuire, saci de dormit, cremene si alte asemenea… :) ca se cauta.

  11. nea Anderthal said, on ianuarie 25, 2012 at 3:02 pm

    ..si ce va mirati? La bisericile romanesti din diaspora(Lumea Noua) se fac agape si se beau de toate.La Chicago era si bar si niste osheni s-au inpuscat in subsolul bisericii ! Se fac si baluri de Haloween si “Valentine-day/gay”

    • Stefan said, on ianuarie 25, 2012 at 8:44 pm

      “La bisericile romanesti din diaspora(Lumea Noua) se fac agape si se beau de toate”

      Care este motivul pentru care ai facut afirmatia asta?

      In afara de locul ala la Chicago unde s-au impuscat niste ‘osheni’ in subsol {ce sunt oshenii?} , ai mai fost si in alta parte? Si chiar daca ai fost si in alta parte decat la Chicago, nu inseamna ca ai fost peste tot; totusi afirmatia ta arata la prima impresie ca ai fii fost-ceea ce nu cred.
      De ce atasezi diasporei si Bisericilor din diaspora mizeriile de halouin si valentains dei ?

      Deci intrebare – Ai fost la toate bisericile din diaspora ca sa iti permiti a face o asa afirmatie?
      Ori o faci doar ,asa , ca poti .. ?

  12. hermanvlad said, on ianuarie 25, 2012 at 3:35 pm

    Ce au cautat preotii catolici si diferiti pastori la Patriarhie astazi?

  13. Alexandru(Fulger) said, on ianuarie 25, 2012 at 4:10 pm

    Stiu ca la biserica nu se bea whisky :)

  14. eu said, on ianuarie 25, 2012 at 4:25 pm

    de ce va mirati ? vindem ce putem ca sa …supravetuim.!
    de ex. in cipru intr-o manastire extrem de renumita veti gasi de cumparat vin tuica si alte asemeni in cantitati muuuulllt mai mari decat icoane sau alte produse ce ar trebui sa le cumperi din manastire.
    ca sa nu mai amintesc de orgoliu crestinesc al grecilor. cipriotii tot greci la origini – crestini si credinciosi ca ei nu mai exista in toata lumea, asa cred ei. deci nu va mirati.

  15. Olivia said, on ianuarie 25, 2012 at 5:13 pm

    Daca fratele Saccsiv gaseste sau poate unii dintre comentatorii de pe site posteaza un filmulet sau poze recente cu “sfintirea” bisericii de gheata, de la Balea Lac, ar fi foarte de folos, deoarece fetita mea mi-a spus astazi la a vazut un reportaj la televizor mai deunazi, fiind la bunici, despre acest eveniment, unde participa si “palintele” nostru de la biserica noastra!!! Acest parinte a venit doar de cateva luni in parohia noastra, inlocuindu-l pe parintele meu duhovnic, care a iesit la pensie. Din ceea ce am vazut pana acum, nu s-au remarcat tendinte ecumeniste la el. Sper sa nu fi luat parte acolo, ca la el trebuie sa-mi botez copilul, dupa ce se naste.
    Mentionez ca in articolul referitor la acest subiect, pozele nu sunt de actualitate.

  16. Omul Credincios said, on ianuarie 25, 2012 at 5:19 pm

    Arhiepiscopia vinde si vin “Milostivirea” fara aprobare de la Patriarhie:
    http://www.napocanews.ro/2011/01/vinul-cu-denumirea-milostivire-se-distribuie-fara-binecuvantarea-patriarhiei-romane.html

  17. OctogonX said, on ianuarie 25, 2012 at 6:41 pm

    repet ….casa de talhari si vanzatori a ajuns biserica noastra ….

  18. preotul said, on ianuarie 25, 2012 at 7:38 pm

    Din stenograma lui Hrebenciuc reiese ca comisionul din vinul Milostivire bagat pe gat parohiilor cu 45 RON a mers in campania lui Geana…

  19. oanaclara said, on ianuarie 25, 2012 at 7:54 pm

    Arhiepiscopia Bucurestie cumva S.R.L.? :D :D :D

    • agerstress said, on ianuarie 25, 2012 at 8:51 pm

      Daca o privesti din pozitia aceea (poza) ai toate sansele sa o vezi drept. :) Am prins ideea?

  20. danutza said, on ianuarie 25, 2012 at 8:26 pm

    http://www.basilica.ro/ro/stiri-patriarhie/bi24_ianuarie_ziua_unirii_principatelor_romanei_aniversata_la_catedrala_patriarhalab__6128.html
    ce vi se pare in neregula?
    eu spun ca icoana Sfantei Treimi nu e cea canonica. ce cauta in catedrala patriarhala?
    l-am auzit pe patriarh azi spunand ca e cam nemultumit de slabul interes manifestat fata de saptamana de rugaciune pt unitatea crestinilor….nu pot decat sa ma bucur.

  21. Monica said, on ianuarie 25, 2012 at 8:51 pm

    Se poate sa fie donatie de la vre-o fabrica de sticla care nu o fi vrut sa dea bani dar a oferit obiecte pe care ei le fabrica iar Arhiescopia sa le vanda.
    Probabil ca de aia e marfa asa pestrita ca primesc tot felul de lucruri de la unii care considera ca probabil le va merge mai bine businesul daca fac donatii .

  22. cineva said, on ianuarie 25, 2012 at 10:41 pm

    @Mircea

    Spui: “Pe diavol nu-l intereseaza alte aspecte, ca stai ca nu e o lepadare constienta de fapt… “. Ba tocmai asta e, ca-l intereseaza al naibii de tare. Pentru ca daca implantul se face cu forta sau fara ca primitorul sa fie constient diavolul nu-si poate insusi sufletul respectiv. Numai prin vointa noastra a carei libertate e garantata de Dumnezeu ne putem da diavolului. Sau crezi cumva ca mucenicii primelor veacuri nu puteau fi fortati sa tamaieze la zei? Sa fie imobilizati sau imbatati si sa li se miste manile de catre altii ca si cum ar tamaia? Dar asta n-ar fi avut nici o valoare pentru ca Dumnezeu nu i-ar fi parasit pe aceia fiind fortati iar diavolul n-ar fi castigat absolut nimic. Diavolul stie ca nu poate obtine un suflet DECAT daca omul se leapada de Dumnezeu.

    • mircea said, on ianuarie 26, 2012 at 1:06 am

      Ce va fi la sfarsit nu va semana cu nimic din ceea ce a mai fost. Ca ar fi prea simplu. Diavolul isi rafineaza si el tehnicile.

      Vor fi unii care constient se vor inchina fiarei si vor primi si semn, si vor fi unii care vor primi doar (in mintea lor) semn fara a se inchina fiarei. Efectul e acelasi in ambele cazuri.
      Nu am spus ca implantul se va face cu forta, ci ca omul il va accepta, constient, dar nu in scop de lepadare (in mintea lui) ci pt un scop lumesc, acela de a vinde si cumpara. Aici e pacaleala. Dar apoi finalitatea e alta.
      Libertatea, vointa ta libera trebuie sa se manifeste cu un pas mai devreme fata de ultimul act, lepadarea.
      (Pana acum am fost obisnuiti ca ultimul pas sa fie cel decisiv.)
      Care lepadare, de fapt, nici nu e mentionata pentru categoria a 2-a, adica pt cei doar cu semn.
      Accepti liber semn, sa poti cumpara sau vinde, iar asta implica automat pieirea ta. Si stii asta, esti prevenit, ca este scris f clar.
      E atat de perfectionat diavolul incat a imaginat si ultima perversiune. Suntarea lepadarii constiente. El nici regula asta nu vrea sa o mai respecte, in disperarea lui. Tocmai de asta santem si avertizati, ca totusi sa se respecte.

      Apocalipsa Cap 13
      15. Si i s-a dat ei sa insufle duh chipului fiarei, ca chipul fiarei sa si graiasca si sa omoare pe toti cati nu se vor inchina chipului fiarei.
      16. Si face pe toti, pe cei mici si pe cei mari, si pe cei bogati si pe cei saraci, si pe cei slobozi si pe cei robi, ca sa-si puna semn pe mana lor cea dreapta sau pe frunte.
      17. Incat nimeni sa nu poata cumpara sau vinde, decat numai cel ce are semnul, adica numele fiarei, sau numarul numelui fiarei.

      si apoi Cap 14
      9. Si al treilea inger a venit dupa ei, strigand cu glas puternic: Cine se inchina fiarei si chipului ei si primeste semnul ei pe fruntea lui, sau pe mana lui,
      10. Va bea si el din vinul aprinderii lui Dumnezeu, turnat neamestecat, in potirul maniei Sale, si se va chinui in foc si in pucioasa, inaintea sfintilor ingeri si inaintea Mielului.
      11. Si fumul chinului lor se suie in vecii vecilor. Si nu au odihna nici ziua nici noaptea cei ce se inchina fiarei si chipului ei si oricine primeste semnul numelui ei.

      Iar in Biblia 1914
      11… si nu au odihna ziua si noaptea, cei ce se inchina hiarei si chipului ei, si cel ce ia semnul numelui ei.

      Din versetul “11″ se vede ca se face o distinctie intre cele 2 categorii. cei ce se inchina fiarei si cei ce primesc semnul.

      Cel putin asa inteleg eu.

      • cineva said, on ianuarie 26, 2012 at 3:28 am

        Cred ca inteleg ce vrei sa spui, te referi probabil la amagire si auto-amagire. Este posibil ca unii sa se auto-amageasca ca fac lucrul lui Dumnezeu sau chiar ca-l pot pacali pe diavol. Numai ca eu am citit in niste profetii ca pecetea lui antihrist nu va fi un simplu numar, ci o intreaga declaratie de lepadare care nu prea lasa loc de interpretari. Uite chiar acum ma duc sa caut citatul..
        L-am gasit. Este din cuvantul Sfantului Mucenic Ipolit, papa al Romei: “Despre sfarsitul lumii şi pentru a doua venire a Domnului nostru Iisus Hristos si pentru venirea lui Antihrist”: “Aici este intelepciunea. Cel ce are minte, socoteasca numarul fiarei; ca nume de om este si numarul ei este 666.” Iar intelesul pecetii va fi asa: Ma lepad de Facatorul cerului si al pamantului, ma lepad de Sfantul Botez, ma lepad de a sluji lui Hristos si ma fac rob al tau; ma lepad de imparatia cerului si iubesc muncile cele vesnice; ma lepad de Sfanta Cruce si primesc pecetea ta. Acestea vor fi scrise in pecetea inselatorului Antihrist. Care nu va voi sa primeasca pecetea lui, va primi moartea din mainile lui”
        Ce spui tu ca omul va accepta cipul constient dar nu in scop de lepadare va fi poate la inceput cand oamenilor nu le va fi foarte clar de ce li se cere asta. Mai pe urma insa cand antihristul se va inscauna ca stapan absolut, relele si lipsurile se vor inmulti si se va vedea rautatea lui va fi evident pentru toata lumea ca acceptarea cipului va inseamna acceptarea lui ca dumnezeu. Si este scris ca multi o vor face chiar si-asa de frica sau de foame.. Sa dea Dumnezeu sa nu fim printre acestia!
        Cat despre cei ce se vor inchina in fiarei si numelui ei si cei ce vor lua semnului ei, eu nu prea vad o distinctie ci mai degraba o intarire dar bineinteles, ma pot insela. Numai ca nu pot sa-mi imaginez de ce un om care se inchina fiarei nu ar lua semnul ei si iarasi de ce un crestin care nu vrea sa ia semnul fiare s-ar inchina ei.

      • mircea said, on ianuarie 26, 2012 at 8:10 am

        Am zis la inceput ca “Vor fi unii care constient se vor inchina fiarei si vor primi si semn…”.
        Oricum pt categoria asta nu mai e important daca iau sau nu, asa ca cel mai probabil ca vor lua.

        Din momentul in care ai primit semnul, intrebarea “te lepezi de Dumnezeu?” nu-si mai are sens, pt ca tu esti deja robot. Nu mai esti fiinta constienta si stapana pe tine.
        SI de asta nici nu mai e mentionata lepadarea.
        In cap 13 si 14, unde se dau detalii foarte clare si precise, ar fi trebuit, te-ai fi asteptat sa apara si detalii de genul, ai grija ca te vei lepada si vei zice si … Dar despre asa ceva nimic.

        Indiferent de ce zicem noi acum, si indiferent daca avem dreptate sau nu, cu rugaciune si pocainta Dumnezeu ne va ajuta la momentul respectiv sa facem ceea ce e bine sa facem.

      • STOP RFID 666 said, on ianuarie 26, 2012 at 7:22 pm

        cineva

        Nu rastalmacii ceea ce au spus Sfintii. Acolo se spune ca pecetea contine o formula de lepadare si nu ca persoana va fi obligata sa rosteasca lepadarea sau sa semneze un act de lepadare. Pecetea va contine o formula de lepadare dar aceasta va fi ascunsa. Fi pe pace ca toti vor fi instiintati de Dumnezeu de consecintele pe care le are pecetea dar cei mai multi vor fi indiferenti sau vor rade cu gura pana la urechi.

  23. cineva said, on ianuarie 25, 2012 at 11:42 pm

    @stop rfid

    Imi pare rau ca trebuie sa te contrazic dar faci niste confuzii. In primul rand actele cu cip fiind externe nu pot avea putere asupra mintii noastre pentru simplul motiv ca nu au acces la ea. Cipurile implantate se leaga la sistemul nervos dar cele din acte nu au aceasta posibilitate. Ne pot da cel mult dureri de cap, oboseala, greutate in concentrare sau alte neplaceri fizice dar ca sa ne intre in minte si sa ne schimbe vointa este imposibil. Daca ar fi asa nici n-ar mai fi nevoie sa ni le mai puna in acte, ar instala pe strazi si pe case niste cipuri uriase si am fi cu totii roboti. Si ar fi si pentru ei mai usor si mai ieftin sa ne manipuleze extern decat sa-si bata capul sa ne convinga sa ni le implantam.
    Apoi parerea ta despre Sinoadele ecumenice este periculoasa. Faptul ca au avut loc toate atunci nu este la intamplare, ba anume s-a facut asa pentru ca atunci credinta era vie si oamenii erau insuflati de Duhul Sfant. Iar daca sfantul Maxim Marturisitorul (pe care oamenii il iau cu prea mare usurinta martor) a fost ‘rupt in bucati’, asta a fost pentru ca a aparat cu sangele lui tocmai acele dogme stabilite de Sinoadele Ecumenice!
    Imi pare rau daca ti se pare ca opiniile mele sunt incremenite dar mi le tin aproape de dogmele bisericii care SUNT incremenite in timp pentru ca sunt STATORNICE, adica neschimbatoare. Nici un million de ani de-acum inainte dac-ar mai exista lumea n-ar face un cuvant din dogme sa fie invechit. Da, biserica e vie si traitoare dar asta nu inseamna schimbatoare sau adaptabila. Menirea bisericii nu este de a se adapta la vremuri ci vremurile trebuie sa se supuna invataturilor bisercii daca vor sa ramana in Dumnezeu.
    Cat despre anateme, de acord cu tine ca nu se mai dau. Numai ca anatemele se dau cand credinta e mare si oamenii tematori de Dumnezeu pentru a-i speria pe pacatosi si a-i aduce pe drumul cel bun. Daca biserica ar da astazi anateme altarele si bisericile ar ramane goale.. Pentru ca daca nu este credinta omul ar zice bogdaproste ca nu mai trebuie sa vina la biserica si si-ar vedea de treaba.

    • STOP RFID 666 said, on ianuarie 26, 2012 at 7:13 pm

      cineva

      Cipurile nu pot schimba ganduri dar le pot influenta. Sa nu uitam ca cipurile de tip rfid din acte au aceeasi tehnologie cu cele implantabile si legate la acelasi calculator fiara. Ce inseamna de fapt RFID? RFID inseamna dispozitive de identificare prin unde radio. Unde radio care poarta amprenta cu numarul 666. CAT despre Sinoadele Ecumenica imi rastalmacesti cuvintele.

  24. marcel said, on ianuarie 26, 2012 at 9:32 am

    cineva iti ridici singur stacheta sa faci pacate? sfantul Ioan Maximovici le spunea ucenicilor sa nu ia nici pasaportul URSS !! tu ai ceva de la Dumnezeu sau iti spui parerea ta desteapta??? daca omul pacatuieste si cand se uita cum spui ca nu i pacat cipul,poate vrei sa spui ca cipul pe acte e un pacat ce s ar putea ierta daca ai cere sa fi iertat dar daca tu spui ca nu i pacat nici nu poti fi iertat,iar ca tu vrei omeni prosti ,idioti la biserica este treaba ta ciudat,Dumnezeu ne vrea cunoscatori,caci nu multimea este ceea ce vrea Dumnezeu ci calitate…ce mult si aiurea aI COMENTAT

  25. Danielo said, on ianuarie 26, 2012 at 1:00 pm

    Discutzii foarte interesante, chiar daca off-topic. On topic :) au pus paharele de whisky pt 1 singur client : Traian Basescu.

  26. nicolae costin said, on ianuarie 26, 2012 at 5:42 pm

    Cipul implantat in corp este periculos deoarece prin inducerea unor frecvente bine alese creierul secreta anumiti hormoni care induc in functie de frecventa: frica, slabiciune, neincredere, agresivitate, pasivitate,etc…practic orice stare psihica. Mai mult, se stie in permanenta locatia ta. Daca vor venii vremurile ce se anunta atunci cel ce nu va fi de acord cu conducatorii sistemului( oculta satanizata) este “sters” din sistem, daca nu este chiar atat de periculos incat sa fie “autosinucis”, atunci tot nu va mai apare ca existand in nici un fel de “scripte” care vor fi electronice, i se vor anula actele, conturile,etc, asa incat desi fizic el continua sa existe practic nu va putea cumpara, vinde, deplasa,etc…. Si exista si frecvente care pot sa cauzeze cu usurinta o moarte la care un medic va spune ca este ori acident vascular cerebral ori infarct.

  27. flo_81 said, on ianuarie 27, 2012 at 11:28 am

    Haideti sa va zic ce mi s a intampalt mie: La un momendat, eram in RATB cu o amica, stateam, mai vorbeam din cand in cand, eu in timp ce ea vorbea, incercam sa mi fac Rugaciunea lui Iisus insa vedeam ca este rece si seaca rugaciunea, ca nu urca, ceea ce nu se intampla cu alte persoane cand ele vorbeau si eu taceam si mi faceam rugaciune. La un moment dat, imi da prin minte sa o intreb daca are permis auto? Ea imi zice ca are. Eu o intreb daca este permis vechi sau din acesta european. Imi zice ca este din acesta nou, european. O rog sa mi l arate. Il scoate, si ce credeti, pe langa permisul european, mai avea si cateva carduri bancare cu cip electronic. Aici am stat si m am gandit de ce nu mi se urca rugaciunea, de ce efectiv nu eram atent, sau mi se intrerupea rugaciunea la jumate. Aceste cipuri, dau si un control al mintii prin undele emise de ele. P. S. : sunt medic veterinar si am mers undeva in Ilfov, cu un inginer de a pus microcipuri la cai. Inginerul, avea o dacie solenza sau super nova, nu mai retin. Seringile cu microcip erau in masina, vreau sa va spun ca stand in masina cu el efectiv nu puteam sa ma rog, nu puteam, mintea imi era vid. Aceste cipuri ii i au omului ce i mai sfant RUGACIUNEA. Va dati seama daca la distanta fiind, nu ma puteam ruga, dar avandu l in tine tine cum este. ESTE CRANCEN. Aa, si inginerul respectiv avea in masina si un dispozitiv din acesta de captare a calului daca era furat, cu soft windows. FRATILOR NU LUATI ACTELE CU CIP!!!

  28. saccsiv said, on ianuarie 25, 2012 at 1:31 pm

    Pr Timotei

    Care comentariu?

    Referitor la cip, care va e parerea mai exact? Indemnati sa fie luat? Indemnati sa nu fie luat?

  29. STOP RFID 666 said, on ianuarie 25, 2012 at 3:13 pm

    Dupa mine problema cipului e DOGMA. Demonstreaza-mi ca ma aflu in inselare. Usor, usor, ,,te dai pe brazda” Timotee.

  30. mircea said, on ianuarie 25, 2012 at 3:28 pm

    Eu propun pt Pr Timotei o intrebare mai clara:
    Ce indemnati pe oameni, sa ia pasapoarte biometrice sau nu?

  31. michael said, on ianuarie 25, 2012 at 4:47 pm

    Se-adună dracii, se-adună… Că doar urmează înscăunarea Țapului…

  32. cineva said, on ianuarie 25, 2012 at 6:23 pm

    @Stop Rfid

    Cu toate ca nu sunt de acord cu Pr Timotei in multe probleme aici are dreptate: Problema cipurilor NU este o dogma. In primul rand ce sunt dogmele? Dogmele sunt adevarurile de credinta cuprinse in Sfanta Scriptura si in Sfanta Traditie alcatuita din scrierile sfintilor parinti si canoanele bisericii. Aceste adevaruri de credinta au fost formulate si intarite la cele sapte sinoade ecumenice ale primului mileniu. Deci problema cipurilor nu poate fi dogmatica pentru ca nu este mentionata nici in Scripturi, nici in Sfanta Traditie si nici nu a fost discutata la cele sapte sinoade. Asta nu inseamna ca nu este o problema foarte importanta, vitala chiar pentru crestini. Din tot ce am citit la sfintiti parinti mai vechi si mai noi, cipurile nu trebuiesc luate sub nici o forma chiar daca nu sunt pecetluirea finala pentru a nu ne obisnui cu marcarea. Un crestin nu trebuie sa fie marcat de nimeni afara de Dumnezeu. Dar chiar si daca din slabiciune si neputinta ar primi un buletin cu cip sau acte electroncice INCA nu s-a lepadat de Dumnezeu. De ce? Foarte simplu, pentru ca lepadarea va implica un act voluntar de renuntare la Hristos. Fiti siguri ca diavolul va fi foarte clar in aceasta privinta: toti cei ce se vor lepada de Hristos o vor face CONSTIENT si vor sti ca aceea este lepadare, nu va fi ca acum o incertitudine si o dezbatere. Si in general o vor face de frica. Insa nu trebuie uitat un aspect foarte important al profetiilor despre care nu se prea vorbeste: cei ce vor lua insemnarea antihristica NU VOR MAI PUTEA sa-si faca cruce si sa se roage. Probabil ca cipul implantat va avea putere asupra mintii si a vointei (mind control) ceea ce va duce la lepadarea totala si imposibilitatea pocaintei si intoarcerii la Hristos.

  33. STOP RFID 666 said, on ianuarie 25, 2012 at 7:06 pm

    cineva

    Actele biometrice adica cele de tip rfid au putere de mind control. Nu are putere asa mare ca cel implantat dar dupa mine putere de 25% tot are. Sinoadele ecumenice au avut loc in urma cu foarte mult timp iar in ultimul timp nu au mai fost. Sfantul MAXIM Marturisitorul nu a avut nevoie de un sinod ca sa marturiseasca. In ultimul timp au intrat o multime de masoni in Biserica si adevarurile de credinta nu au mai putut fi spuse. Imi pare rau ca iti spun dar ai o imagine incremenita in timp despre biserica. Biserica este VIE si TRAITOARE. Daca asteptam acum ca un sinod sa ne spuna ce e dogma si ce nu suntem in eroare totala. Acum credinta a scazut si interesele sunt foarte mari in ascunderea Adevarului. Asa este si cu anatemele. Dar cine mai da anateme in ziua de azi. Biserica ar trebui sa dea o multime de anateme dar diavolul nu trebuie deranjat din rautate lui. Am facut-o eu odata si mi-am luat-o urat de tot. Eu mi-am exprimat un punct de vedere dar eu nu sunt infailibil ca papa.

  34. Doktoru said, on ianuarie 25, 2012 at 7:42 pm

    Asa cred si eu ”Cineva” ,nu este lepadare de Hristos daca nu o marturisesti cu gura ta.Cu cipurile tocmai se fac o gramada de presupuneri ca ar contine 666 si altele dar acolo sunt combinatii de 0 luate cate 1 care decodate ar da cifra asta mai inainte amintita ,chiar daca ar fi adevarat implica prea multi de daca…pe vremuri mucenicii erau pusi sa se inchine statuilor,idolilor,si sa se lepede clar…nici nu vreau sa zic…parerea mea ca cipurile vor fi doar de control dar cand va veni vremea o sa zica clar ,te lepezi sau nu…mai departe tine de fiecare…

  35. STOP RFID 666 said, on ianuarie 25, 2012 at 8:07 pm

    Doktoru

    Sunt sute de mii de oameni, poate milioane care au primit semnul fiarei si nu li s-a spus nimic.Realitatea demonstreaza ca lepadarea nu va fi explicita dar nu neg ca aceasta poate avea loc in anumite situatii.

  36. mircea said, on ianuarie 25, 2012 at 9:42 pm

    Cineva,

    Pai nu vor mai putea sa-si faca cruce cei cu implant, ca din momentul implantului vei deveni robot.
    Microelectronica, biocurenti, sistem nervos… aleluia. Si implantul se face “spre binele tau si al omenirii” si abia dupa vei fi intrebat, tu robot, daca te lepezi de Iisus. Si robotu’ invelea ciocolata in staniol… Asta e perversitatea.
    Robotul va raspunde, conform programului, ca da. Pe diavol nu-l intereseaza alte aspecte, ca stai ca nu e o lepadare constienta de fapt… A mai bifat unu’. Diavolul pe toate le perverteste, toate sensurile le perverteste, totul e o pacaleala, o amagire. Diavolul zice ca vrea sa fie ca si Dumnezeu, dar in final se pacaleste si el pe el (diavolul), ca faptul ca a mai bifat unul, nu schimba nici o ordine in Univers. Doar lui i se va parea ca a reusit sa schimbe ceva.
    E un scenariu.

  37. mircea said, on ianuarie 25, 2012 at 10:35 pm

    Cred ca e o mare iluzie asta cu lepadarea constienta. Poate va fi la atei… da astia sant lepadati si acum. Nu la crestini. Adica, diavolul, caracterizat de corectitudine si cinste, te va intreba el clar, daca te lepezi constient de Iisus sau nu, si nu va incerca deloc sa te pacaleasca… Pai el nu stie altceva decat sa pacaleasca.
    Si sensul de “constient” va avea alt inteles atunci. Si “lepadarea”. Toate vor fi cu susul in jos. Normalul va fi considerat anormal, si anormalul normal.

  38. marcel said, on ianuarie 26, 2012 at 9:23 am

    cineva ule spui ca cipul nu e dogma ca nu scrie in scripturi? ai scris prea multe cuvinte pentru unul care nu stie ca despre cipuri este scris in scripturi ca fiind cea mai mare inselare,cel mai mare pacat,dogma este tot ce este revelat,adica este dogma sfintei Treimi,dogma sftei Evanghelii,dogmele sfintilor parinti -adica a sfintei Traditii ..ia nu ne mai explica ce habar nu ai

  39. STOP RFID 666 said, on ianuarie 25, 2012 at 6:42 pm

    Timotei

    Spui………..actul biometric nu are urmari duhovnicesti. Dar de ce Parintele Iustin Parvu a spus ca acela care primeste pasaport biometric trebuie sa se pocaiasca si sa planga asemenea Sfantului Petru? Cuviosul Paisie Aghioritul a spus ca buletinul electronic nu este pecetea dar face parte din ea. Si sa-ti mai spun ceva…….pe vremea Parintelui Aghioritu nu existau acte biometrice ci numai electronice adica cele cu cip de tip smart card. Diferenta dintre cele doua este foarte mare. Lepadarea de Hristos poate sa fie si inconstienta. Pe vremea imparatilor pagani jertfitori la idoli nu intotdeauna se cerea lepadarea explicita ci ti se spunea jertfeste zeului. Eu cred ca pecetea se va da pur si simplu fara nici un ritual si fara nici o cerere. Parca si vad lumea ca sta la rand sa primeasca pecetea, Doamne fereste! Ce ritual ce cerere explicita, povesti de adormit copiii. Acceptarea actelor biometrice inseamna lepadare de Hristos si unirea cu diavolul. Timotee iar ai dat cu bata in balta. Mai bine ai tacea in loc sa aberezi si sa mai induci in eroare pe cei naivi.

    PS Ce comparatie stupida faci intre DOGMA calendarului si actele biometrice. Nu are nici o legatura.

  40. saccsiv said, on ianuarie 26, 2012 at 5:15 am

    Pr Timotei

    Consider ca cei ce zic cu gura ca nu trebuie luate cipurile, dar insista ca nu e lepadare, in fapt, aproape toti, le vor lua …

    - intai zic ca nu e lepadare
    - apoi, consecinta fireasca, vor zice: daca tot nu-i lepadare, de ce sa ne chinuim neluandu-le?

    E periculoasa insistenta cu care unii postuleaza ca nu-i lepadare. Eu nu stiu daca e lepadare dar mi-e frica sa declar sigur ca n-ar fi. Cipul de sine statator foarte probabil ca nu reprezinta nimic. Si nici pe ELITE (marionetele dracilor) cipul simplu nu-i ajuta prea mult. Marele necaz e ca cipul e parte componenta a unui malefic angrenaj, ce include eGuvernarea si internetul obiectelor. Un cumplit mecanism din care daca nu vei face parte, nu vei mai putea vinde sau cumpara. Un dibolic sistem in care tu nu vei mai fi Timotei sau Vasile, ci un numar. Sistem creat de catre cei ce se inchina lui lucifer in lojele lor.

    Multi mari duhovnici au indemnat sa nu le luam:

    http://saccsiv.wordpress.com/2011/09/06/sa-facem-un-dvd-cu-indemnul-marilor-duhovnici-de-a-refuza-documentele-cu-cip/

    Si nu s-au mai complicat sa dezbata: e sau nu lepadare.

    A invata ca pana la urma pot fi luate cipurile, caci nu e lepadare, e ca si cum le-ai spune tinerilor necasatoriti ca nu au voie sa faca sex pana la cununie, dar pot sa se mangaie dezbracati. Nu stiu daca se intelege comparatia. Cei ce accepta buletinele biometrice, vor accepta pe urma si inregimentarea si eGuvernarea si mai apoi documentul unic (toate in unul: buletin, card, carnet de sofer, etc.). Iar cei ajunsi aici, cum oare credeti ca vor putea refuza pe urma implantul sau tatuajul? Cum vor putea sa nu accepte semnul fiarei? E ca la tineri: din moment ce se mangaie si se saruta dezbracati, aproape sigur ca vor ajunge sa faca si sex …

    Inchei cu rugamintea de a se citi cu mai mare atentie cele spuse de Parintele Paisie:

    http://saccsiv.wordpress.com/2010/08/19/parintele-paisie-aghioratul-despre-666-cartele-electronice-buletine-electronice/

  41. marcel said, on ianuarie 26, 2012 at 9:19 am

    pr timotei ce judecata airea ai ! ai niste cunostinte pe care le faci pentru a ne aburi !! avem si noi constiinta nu ne o mai adormi tu ca deja o avem slaba ! ia tu cipuri cate vrei si bagati le in cap si lasa ne pe noi sa fim prosti si sa nu le luam !! m a uimit comentul aceluia ce ti spunea ca schinomosesti ortodoxia ,dar nu numai ca are dreptate dar e si mai grav ca vrei sa ne prostesti si pe noi ! unii stareti spun sa nu le luam tu vi cu niste informatii greu verificabile ca zice unul sa le luam ca e tot aia !! esti foarte ravnitor la a lua totul ca fiind fara de pacat !! ia mai toate cipurile ia le dar vad ca te roade constiinta si vrei sa le luam si noi?


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 584 other followers