Saccsiv's Weblog

E timpul sa ne cunoastem?

Posted in Iustin Parvu, manastirea Petru Voda, ORTODOXIE, prigoana by saccsiv on februarie 25, 2011

Consider ca da. Caci astfel, multumita bunului Dumnezeu, vom trece mai usor peste cumplitele vremuri ce vor veni: rugandu-ne, incurajandu-ne, sprjinindu-ne, ajutandu-ne.

Trebuia sa promovez aceasta idée mai demult, insa mi-a fost teama de intrusi. Insa comentariile voastre recente de la:

EXTREM DE GRAV: Se cere declansarea prigoanei impotriva Manastirii Petru Voda din cauza unor versuri de Radu Gyr …

Sau:

Copiati informatiile de pe bloguri cat mai e vreme …

M-au determinat sa fac acest pas.

Cum sa procedam inca nu m-am hotarat, va invit sa veniti cu sugestii. Parerea mea o veti afla dupa ce voi discuta cu parintele Iustin Parvu si despre aceasta foarte importanta chestiune. Caci dansul este un stalp al ortodoxiei, consider ca trebuie binecuvantarea sa si in plus chiar stie foarte multe despre ce-i aia o prigoana. Cu acea ocazie ii voi prezenta si sugestiile voastre.

Cand voi ajunge la manastirea Petru Voda nu comunic pe blog, din motive evidente.

Sa ne rugam unii pentru altii si sa va rugati va rog si pentru mine, caci dusmani sunt multi. Nu intru acum in detalii.

Doamne ajuta!

140 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on februarie 25, 2011 at 7:53 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

    • Gabi M. said, on februarie 28, 2011 at 10:18 pm

      Scuza-ma,stiu ca este off-topic,dar sunt lucruri deosebit de interesante aici: http://video.google.com/videoplay?docid=-5576670191369613647# Doamne ajuta!

      • oarecare said, on martie 1, 2011 at 12:34 am

        @ Gabi M.
        Acelea sunt lucruri corecte politic cu „incalzirea” globala…doar nu ai bagat botul, uita-te pe geam ca zapada de asta nu am avut de 20 de ani si mai bine…

      • Gabi M. said, on martie 16, 2011 at 11:38 am

        @ oarecare:m-a “pacalit”ceea ce am citit desptre acest film…Eu nu pot vedea filmele din cauza conexiunii deosebit de lenta la internet.Iertare tuturor fratilor,sper sa nu fi smintit pe cineva!Doamne ajuta!

  2. infiniteladder said, on februarie 25, 2011 at 8:30 am

    Inca o informatie: http://www.cotidianul.ro/138410-Compania-Oltchim-va-fi-privatizata

  3. MIhaela said, on februarie 25, 2011 at 8:32 am

    Doamne ajuta!

  4. IOAN said, on februarie 25, 2011 at 8:35 am

    EXEMPLU SĂ FIE VIEȚILE SFINȚILOR DIN CATACOMBE din primele veacuri…

  5. Iustina said, on februarie 25, 2011 at 8:36 am

    Doamne, ajuta! Sa ne rugam in tot ceasul.

    Saccsiv,
    100% ne vom intalni, pentru ca vrem.
    Deja sunt foarte nerabdatoare si speranta ca voi intalni oameni minunati m-a umplut de bucurie. Parca nici frigul de afara nu ma mai deranjeaza….(sunt o friguroasa).

    La grabnica si folositoare vedere!

    P.S. : Harul Lui Dumnezeu ne va deschide ochii si inima, pentru a-i depista imediat pe intrusi.

    • agerstress said, on februarie 25, 2011 at 10:00 am

      Exista o vorba care are si ea o incarcatura de adevar: “la mari sperante – mari dezamagiri” :-) . Cel putin, nu te astepta sa gasesti “ingeri de lumina” (stii la ce ma refer…), astia fac figuratie in cu totul si cu totul alta tabara. Suntem si noi, toti, niste pacatosi ca oricare altii ostenindu-ne catre indreptare si curatire dar drumul e lung… Omul deosebit (aluzie la “Fiul Omului”) e-n inimile noastre, noi incercam doar sa-l urmam si mai cadem din cand in cand si mai gresim din cand in cand dar ne ridicam de fiecare data si mergem mai departe. Dumnezeu a pus in firea omului inaltarea nu caderea. Cine nu ma crede sa priveasca un copil mic pentru a intelege cat de mare este dorinta lui de a se ridica pe propriile picioare, desi cade de nenumarate ori in incercarea lui si e dureroasa caderea, nu renunta niciodata.

      • cb said, on februarie 25, 2011 at 10:06 am

        ce sunt “ingeri de lumina”?

      • agerstress said, on februarie 25, 2011 at 11:45 am

        Se spune ca antihristul se va arata lumii ca un “inger de lumina” (ghilimelele nu au fost puse intamplator – a se intelege fals inger de lumina). Prin generalizare ma refer la fariseii pe care Mantuitorul i-a numit “morminte varuite pe dinafara…” la ceea ce-ti “ia ochii” la prima privire prin stralucire (si in general e suficient ca sa ramai orb o lunga perioada de timp sau pentru totdeauna…) dar daca “sapi mai adanc”…

      • cb said, on februarie 25, 2011 at 12:28 pm

        @agerstress
        Acum am inteles ce ati vrut sa spuneti.
        Am pus eu gresit intrebarea – nu intelesesem expresia in contextul frazei.
        Multumesc pentru lamuriri.

      • Iustina said, on februarie 25, 2011 at 7:13 pm

        @agerstress
        Ai dreptate, nu suntem perfecti. Suntem doar perfectibili. Am aflat mai demult asta, ca doar nu mai sunt copil. Totusi, trebuie sa avem curaj sa ne cunoastem. Eu una asa simt.
        Vor fi multi chemati si putini alesi. Sa ne rugam sa nu ratacim si sa invatam din sfaturile celor mai intelepti, pentru ca vremurile sunt grele.

        Saccsiv face bine ca-l intreaba mai intai pe bunul parinte Iustin Parvu. Asteptam vesti si cu Dumnezeu inainte.
        Sa ne rugam ca Dumnezeu sa-i descopere pe falsii crestini care cocheteaza cu alte tabere, asa cum spui tu.

        Viitorul este al celor curajosi. Sa nu ne fie frica. Sa ne gandim ca traim o mie de ani si sa traim ca si cum am muri maine.

        Eu si sotul suntem din PIATRA NEAMT.

    • ortodoxa said, on martie 19, 2011 at 11:04 am

      Doamne ajuta !

  6. obretin maria said, on februarie 25, 2011 at 8:39 am

    DOAMNE AJUTA ,SACCSIV! ITI MULTUMESC PT TOATE MAIL-URILE PE CARE M-I L-AI TRIMIS ZILNIC,MI-AU FOST DE FOLOS! EU VA CITESC MEREU CHIAR DACA NU IMI SPUN PAREREA!

  7. paul bacosca said, on februarie 25, 2011 at 8:45 am

    Bafta si sa ne auzim cu bine! Doamne-ajuta!

    • saccsiv said, on februarie 25, 2011 at 9:27 am

      paul bacosca

      Bafta, adica noroc? Te rog sa nu mai zici niciodata astfel.

      • ana said, on februarie 25, 2011 at 10:40 am

        Bafta sau succes… Nu e bun succes?

      • paul bacosca said, on februarie 25, 2011 at 11:13 am

        bafta adica succes.

      • ortodoxa said, on februarie 25, 2011 at 11:54 am

        ,,Am vazut pe unele pomelnice pe care le aduceti, ca pomeniti pe dracul Noroc, zicand : ” pentru norocul fetei, pentru norocul baiatului, pentru norocul familiei “. Ce mi-ai pus pe dracul pe pomelnic ? Voi stiti cine a fost noroc ? Cel mai mare demon, care a secerat milioane de suflete. Voi vedeti ca pana la venirea lui Iisus Hristos, China care se inchina la idoli, India si Japonia si Insula Java si atatea state care se inchina inca la diavoli, lui Brahma, lui Buda, lui Krishna, lui Zoroastru si la toti dracii ? Voi stiti ca pana la venirea Domnului, oamenii salbatici si nebuni pentru fiecare pacat aveau un zeu ?” (pr.Cleopa Ilie)
        Si bafta = noroc
        Cu pacat se spune ,,Noroc” celui ce stranuta etc.

  8. danutza said, on februarie 25, 2011 at 8:49 am

    e bine ca vei cere binecuvantarea de la parintele nostru drag, Parvu. e bine si sa ne cunoastem,desi va fi greu sa ne strangem toti undeva, dar Dumnezeu le va potrivi pe toate. poate ca ar fi bine sa-ti scrie toti din ce orase sunt , ca , in functie de asta, sa stabilim o locatie convenabila pt toti.

  9. gerik64 said, on februarie 25, 2011 at 8:54 am

    Pe noi ne separa distantele.Bine ar fii sa ne cunoastem pe orase eu sunt din Bucuresti.Apoi in masura posibilitatilor si evenimentelor si cu ceilalti din alte regiuni.In general pe acest blog intra persoane care au aceleasi ginduri si aspiratii.Aici ne regasim apartenenta la un anumit mod de gindire si nu ne mai simtim izolati intr-o lume fara Dumnezeu.Am creat si eu cinci bloguri sa ma alaturez celor care lupta pentru credinta, dreptate si adevar. Propagarea raului pe internet este foarte mare.Ca sa nu pierd vremea degeaba incerc si eu sa contracarez acest rau prin demascarea lui asa cum pot cu modestele mele posibilitati.Persoane din Bucuresti s-au de oriunde din tara care vor sa ma cunoasca mai bine ma pot gasi pe adresa http://gerik64.wordpress.com .

    • cezar said, on februarie 25, 2011 at 9:23 am

      o idee foarte buna ai ( de a incepe sa ne cunoastem mai intai pe orase..eventual regiuni )

    • bibliotecateologica said, on februarie 25, 2011 at 10:13 am

      Vin si eu cu o propunere. Indiferent de orasul unde ne vom intalni, locul sa fie intr-o biserica, dupa Sf. Liturghie. Pot fi alese ca locatii de intalnire si manastirile.

      Pr. Vasile

      • fanu said, on februarie 25, 2011 at 3:34 pm

        o soluţie foarte bună

    • stefan said, on iunie 13, 2011 at 6:10 pm

      se pare ca ai facut ceva pe site pt. ca e banat/restrictionat de cei de la wordpress.com. Deci… daca nu ai un backup sau nu reusesti sa’i “convingi” ai cam pierdut site-ul….

  10. Stefan said, on februarie 25, 2011 at 8:55 am

    La fel si dintotdeauna vom trebui sa fim impreuna o singura fiinta,o singura Credinta,o singura Cruce,un singur Neam,Un singur Mantuitor Iisus Hristos ! Nu va fie teama de nimeni in lumea aceasta ,nici de iude si nici de sistem pentru ca acolo unde suntem noi este si Hristos Domnul ! Sa nu uitam ceea ce au facut pentru noi cei care au fost inaintasii nostri ,Sfintii marturisitori,din care avem acum si pe acest Sfant Parinte Justin,acea caramida din temelia Ortodoxiei din care facem si noi parte !

    Noi suntem multi: e codrul plin,
    De noi e plin muntele tot,
    In siruri crucile se tin,
    Pe gropi ce nu se mai socot.
    Romani am fost cand am luptat
    Pana la urma neclintit,
    Crestini suntem, caci am iertat,
    Dormind acuma linistit.
    Si dupa cate le-am facut,
    Noi mai simtim un singur dor;
    Al celor care s-au trecut
    Si n-au vazut isprava lor.
    Si fiindc-am fost tot ce v-am fost
    Cand ne-am facut al vietii rost
    In bucuria voastra, frati,
    Nu ne uitati!
    ORTODOXIE sau Moarte !

  11. Calin said, on februarie 25, 2011 at 8:57 am

    ar fi bine sa alegem o locatie convenabila pentru toti

  12. cezar said, on februarie 25, 2011 at 9:21 am

    buna ziua , intru destul de des pe blogul dumneavoastra si ma tot gandesc daca nu ar fi bine ca cei ce va frecventeaza sa se si intalneasca .Eu m-am gandit , deoarece pe un site pot intra si oameni rau intentionati , ca ..eventual ,cei ce sunt de acord pt stabilirea si a unui contact real ,in prima faza ,sa-si faca public(a) orasul sau zona unde locuiesc…de exemplu eu as putea folsi nickul cezarbacau avand in vedere ca sunt din bacau.Daca cineva ar dori sa ne si vedem , cineva din zona sau in trecere , etc….ma poate contacta…vedem noi cum, dupa aceea.Ma tot gandesc la acest lucru deoarece vremurile sunt din ce in ce mai tulburi si strangerea randurilor crestinilor e necesara….pt inceput se pot face pelerinaje impreuna , stiu eu..schimburi de carti sau alte materiale , discutii , cate si mai cate…sau…eventual intr-ajutorarea crestineasca,,,ma rog , sunt multe de facut spre folos duhovnicesc.Stiu ca nu sunt un bun orator si ma exprim destul de greu , dar sper ca ati prins ideea.In speranta ca ati avut timp si pt a citi mesajul acesta , stiind ca sunteti un om f ocupat cu activitatea pe acel blog , chiar daca nu veti voi sau nu veti avea timp sa imi raspundeti ( voi intelege) va rog totusi sa imi confirmati daca aceasta e adresa dumneavoastra de mail .Nu sunt sigur.Am facut rost de ea de la ciprian voicila si sper sa fie adresa corecta.Doamne ajuta !..admir ceea ce faceti pt informarea noastra chiar daca nu sustin intotdeauna punctul dumneavoastra de vedere :) )
    AM TRIMIS ACEST MAIL PE ADRESA SACCSIV@YAHOO.COM ,ACUM VREO 2 SAPTAMNI …DAR POATE NU E ADRESA CORECTA ideea e ca ma bucur mult cand vad ca sunt si altii de aceeasi parere .Cred ca ideea lui saccsiv de a merge pt sfat duhovnicesc la parintele Iustin e foarte buna , diavolul e tot mai turbat si putem usor cadea in tot felul de inselari fara sfat duhovnicesc DOAMNE AJUTA !

  13. cezarbacau said, on februarie 25, 2011 at 9:28 am

    e o ideee buna ce a ne scrie orasul dupa nick ?…ar fi un mod facil de a contacta usor pe cei din jurul nostru…parerea mea

  14. Cosmin S. said, on februarie 25, 2011 at 9:32 am

    offtopic
    A fost inaugurat monumentul victimelor comunismului (la Iasi, anul trecut)
    Mie mi se pare ca arata dubios monumentul…
    Sau poate mi se pare mie…
    Iata niste similitudini:
    Foto cu monumentul:
    http://www.tineribasarabeni.com/wp-content/uploads/2010/11/monument-deidicat-victimelor-comunismului.jpg
    Crucea intoarsa de pe scaunul papei:
    http://toaca.md/site/toaca.md/userfiles/2010_03/jp2mass4youth-ewtn-lrg_cr.jpg
    Paiatele de la Teatrul National:
    http://www.reportervirtual.ro/wp-content/uploads/2010/12/paiate.jpg
    Detaliu monument victimele comunismului:
    http://mures.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20101103_0501/4.jpg

    Mai multe detalii si poze aici:
    http://portal.radioiasi.ro/a-fost-inaugurat-monumentul-victimelor-comunismului-foto-a24015.html

    • varul de la tara said, on februarie 28, 2011 at 8:13 am

      N-am sesizat nimic suspect. Nu e un monument “frumos”, dar poate ca nici nu trebuie. Niste detinuti in stil renascentist nu cred ca s-ar fi potrivit mai bine.

  15. cb said, on februarie 25, 2011 at 9:38 am

    Din ce s-a postat, sunt doua variante, cred… or mai aparea si altele.
    1. Intalnire generala la Petru Voda.
    2. Intalnire zone, orase, parohii.
    Ambele variante sunt bune si se completeaza.

    • cb said, on februarie 25, 2011 at 9:41 am

      Completare – Ambele variante sunt bune daca au binecuvantare.

  16. Colaps said, on februarie 25, 2011 at 9:52 am

    saccsiv, cât de actual e Cuprinsul tău ? Aș dori să mă apuc și eu de descărcat.

    • saccsiv said, on februarie 25, 2011 at 9:54 am

      Colaps

      Hai ca-l actualizez acum si iti zic cand e gata.

      • saccsiv said, on februarie 25, 2011 at 9:59 am

        Colaps

        Gata.

      • Colaps said, on februarie 25, 2011 at 10:01 am

        Doamne ajută, atunci mă apuc acuși să lucrez la copie.

  17. rocco said, on februarie 25, 2011 at 9:57 am

    Saccsiv,pentru a intampina vremurile ce vor veni ,avem nevoie sa fim informati cat mai corect si sa ne organizam viata dupa necesitati.In primul rand sa ne asiguram hrana pentru o perioada cat mai lunga de timp,alimente cu termen de valabilitate mare(conserve,orez,paste fainoase,fasole,faina,ulei,zahar,miere,etc),apoi trebuiesc cautate solutii pentru viitor(retragerea la tara).Aceasta trebuie sa fie prima prioritate.Creierul uman nu mai poate fi controlat dupa 3-4 zile fara hrana.Oamenii,chiar si cei mai buni devin fiare.Stiu,este dificil sa revii la tara si multi din cei ce s-au obisnuit la oras nici nu vor sa auda de asa ceva.Incearca sa se minta singuri spunand ca nu se va intampla asa ceva.Cei ce conduc aceasta lume,urmaresc crearea haosului prin distrugerea firmelor mici si mijlocii si infometarea populatiei.Sunt sustinute numai firmele mari ce fac parte din sistem pentru ca mai apoi cei ce vor rezista haosului ce se va crea in orase,li se vor pune conditia implementarii cipului pentru a se angaja si vor fi controlati total.Vom deveni sclavi.Vom manca ce vor ei,vom lucra cat vor ei,ne vom inmulti programat,ne vom robotiza si atunci cand vom incerca sa ne revoltam vom fi redusi la tacere printr-o simpla apasare de buton.Priviti,barilul de petrol a ajuns la 120$ barilul si este in crestere.Acest fapt va duce la scumpiri in lant in cateva luni.Lumea suporta din ce in ce mai greu aceasta povara,mai ales ca masa monetara se reduce datorita necreditarii si retragerii banilor catre banci din creditarile anterioare.Pentru cei ce prefera sa devina sclavi sau poate si mai rau in locul retragerii la tara ,exista optiunea de a sustine sistemul.
    Singura forta ce poate sa i se opuna este Divinitatea.Prin iubire si intrajutorare neconditionata ne vom organiza din nou si o vom lua de la capat cladind o Romanie curata bazata pe principiile ce guverneaza acest Univers ADEVAR,BUNATATE,TOLERANTA,IUBIRE,RECUNOSTINTA,ARMONIE.Abia atunci vom fi iubiti cu adevarat de Dumnezeu.Prin biserici si manastiri mai ales prin calugarii pe care oamenii ii asculta,lumea trebuie sa fie informata sa-si procure aceasta hrana si sa-si faca un plan de organizare.Daca nu va fi asa,desi sunt putine sanse,nimeni nu are ce pierde.Hrana poate fi inlocuita si folosita.Termenul care cred ca se va putea produce haosul este intre 6 luni si 2 ani.Multi ma vor considera nebun,dar credeti-ma as prefera asta si cei ce conduc acest sistem pur materialist sa-si schimbe ideologia. Sa ne ajute Dumnezeu

    • saccsiv said, on februarie 25, 2011 at 10:09 am

      rocco

      Cred ca n-ai inteles cum e cu Apocalipsa.

      Si mai zici:

      “Singura forta ce poate sa i se opuna este Divinitatea.Prin iubire si intrajutorare neconditionata ne vom organiza din nou si o vom lua de la capat cladind o Romanie curata bazata pe principiile ce guverneaza acest Univers ADEVAR,BUNATATE,TOLERANTA,IUBIRE,RECUNOSTINTA,ARMONIE.”

      Din pacate esti masiv influentat de “invataturile” new age.

      Consideri ca bunului Dumnezeu se lupta cu dracii si slugoii lor ELITELE? Sau ingaduie pana la o vreme ca acestia sa-si faca de cap?

      Ce stii despre Parusie?

      Tu descrii de fapt viitoarea reala NOUA ORDINE MONDIALA, pe care o consideri buna. Si te lupti impotriva celei false …

      • rocco said, on februarie 25, 2011 at 11:04 am

        Daca aceste principii sunt gresite atunci prefer sa gresesc si eu.Aceste principii se potrivesc sufletului meu si de aceea le accept.Nu am nici o legatura cu nici o invatatura anume.Am luat ceea ce am considerat bun din fiecare,fara a manifesta ura impotriva vreuneia.Vis-a-vis de ortodoxie si crestinism in general, am o singura nelamurire.Neamul care a scris Biblia nu o respecta si nu o urmeaza.De ce?
        Cred ca Dumnezeu lasa ca lucrurile sa vina de la sine.Orice este bazat pe minciuna,mai devreme sau mai tarziu se va sfarsi.
        Nu cunosc nimic despre Parusie,dar o sa ma uit pe net.Cred ca conditiile apocalipsei vor fi create artificial de catre asa-zisele elite si vor da vina pe Dumnezeu.
        Tu cum ai vrea sa arate viitorul?

    • rocco said, on februarie 25, 2011 at 4:13 pm

      Cronos,utopie este in acest sistem,dar vor ramane in general cei buni.De ce?Pentru ca lor li se va arata calea.

      • Ciprian said, on februarie 25, 2011 at 9:25 pm

        @rocco

        Ortodoxia e singura care are armele de lupta cu cel rau. New age are un dumnezeu impersonal care te lasa … fara arme… citeste si gandeste si tu, din cel mai mare Sfant al Romanilor, contemporan noua, Arsenie Boca. Am dat si eu o tura prin New Age dar nu m-a linistit deloc oricat de spiritualizat eram deci mergi la duhovnic si cauta calea Ortodoxa singura buna. Si acu citatul

        Deocamdată să ne mulţumim a şti că asupra diavolului avem aceste trei arme: Numele Domnului şi al Maicii Domnului despre care zice Sf. Ioan Scărarul că: “Armă mai tare în cer şi pe pământ nu avem, ca numele lui Dumnezeu”. Iar a doua armă pe care o avem împotriva puterii vrăjmaşe este Sf. Cruce. (Aş întreba pe cei ce nu au cruce: cu
        ce semn vă apăraţi voi de diavol?)

        Ei însă n-au semn, că nu-i lasă să-l facă. Nu în zadar semnul Crucii îl numeşte Biserica: “Armă nebiruită asupra diavolului, Crucea Ta ne-ai dat”. Iar a treia armă de apărare este smerenia sufletului. Deci chiar în ceasul tulburării tale, să zici în adâncul inimii: “Pentru păcatele mele pătimesc acestea, Doamne, izbăveş-temă de cel rău”. Şi întoarce-te cu inimă bună către Dumnezeu, orice gânduri rele ai avea, pălmuindu-ţi mintea, căci vede Tatăl osteneala fiului şi nicidecum nu-1 lasă.

        FRAGMENT DIN CARTEA ,,CARAREA IMPARATIEI”

      • rocco said, on februarie 26, 2011 at 8:25 am

        Ciprian,de unde a-ti mai scos-o si pe asta cu new age.Rugaciunea inimii,Doamne Isuse Cristoase,fiul lui Dumnezeu,miluieste-ma este new age?Eu o practic cu mari foloase asupra comportamentului.Citeste cartea Pelerinul rus.De asemeni cartile parintelui Arsenie Boca au fost pentru mine un mare ajutor.Faptul ca va spun sa va protejati fara sa riscati nimic este new age?Faptul ca daca toti ar trebui sa ne ajutam fara sa ne concuram prosteste esta new age.Aceasta concurenta este creata artificial prin teoria Darwinista care,in esenta este bazata pe selectie naturala si care ne-a fost impusa de sistemul masonic.Deschideti ochii oameni buni.Doar uniti putam invinge,cu ajutorul lui Dumnezeu binenteles.Dar este o vorba,Dumnezeu iti da dar nu-ti baga in traista.Nu mai asteptati venirea lui Mesia pe norii cerului,pentru ca nu cred ca va fi asa.Este posibil sa fie manipulare evreiasca.Vezi proiectul Blue Beamhttp://www.youtube.com/watch?v=nPAYbbGLYlE prin care se incearca crearea holografica a sosirii mantuitorului,de fapt instalarea antihristului.Tot ceea ce este scris in Cartea Imparatiei este adevarat,numai ca interpretarea poate fi diferita.O recunosc doar cei care au cunoscut puterea spiritului.

      • Ciprian said, on februarie 26, 2011 at 8:42 am

        @rocco
        unii din cei careau scris Biblia nu o respecta, nu toti
        Citatul “Singura forta ce poate sa i se opuna este Divinitatea.Prin iubire si intrajutorare neconditionata ne vom organiza din nou si o vom lua de la capat cladind o Romanie curata bazata pe principiile ce guverneaza acest Univers ADEVAR,BUNATATE,TOLERANTA,IUBIRE,RECUNOSTINTA,ARMONIE.” FARA ARMELE LASATE DE DUMNEZEU INTRUPAT, NU VOM PUTEA FACE NIMIC

  18. MIhaela said, on februarie 25, 2011 at 10:15 am

    gerik64.wordpress.com ,
    Este ceva in neregula cu adresa ta de mail!
    Am incercat sa te contactez si nu merge.Daca vrei, ia adresa mea de mail de la Saccsiv, ca sa putem comunica.
    Doamne ajuta!

  19. iulia said, on februarie 25, 2011 at 10:17 am

    Saccsiv,cu ce nume sa te pomenim la rugaciune? Sunt din Bucuresti .de acord cu intilnirea,Dumnezeu sa ne ajute.

    • saccsiv said, on februarie 25, 2011 at 11:13 am

      iulia

      Crezi ca bunul Dumnezeu nu stie cine e saccsiv?

  20. ady said, on februarie 25, 2011 at 10:19 am

    Doamne Ajuta si felicitarile mele frate Saccsiv pt intentiile tale, o rugaminte ar fi sa ne spui si noua cum putem descarca site-ul si 2- ok, ma rog pt tine, dar cum ma rog Domnului ‘pt Saccsiv….’ nu crezi ca ar trebui un nume, ceva?(sa nu crezi ca vreau sa aflu numele adevarat sau altceva, Doamne Fereste, doar iti cer sfatul, cum sa te trec in pomelnicul viilor?)

    • agerstress said, on februarie 25, 2011 at 12:01 pm

      Eu ma rog pentru “cel ce-si spune saccsiv” (si pentru voi toti, in general) si sunt ferm convins ca Dumnezeu va stie pe fiecare. Dealtfel, crestinul are un nume dupa botez si un nume dupa fapte. Oare nu este numit pomul dupa rodul sau? Sa incep a da exemple cu Iisus Hristos “Mantuitorul”, Ioan “Botezatorul”, Ioan “Gura de Aur” si sunt inca alte mii de exemple. Asa ca… ai un nume, fa-ti un nume!

      • tataia said, on februarie 25, 2011 at 10:47 pm

        @agerstress As dori sa putem comunica in privat. Daca esti de acord spune-i te rog lui saccsiv sa imi dea adresa ta de mail. Multumesc.

      • agerstress said, on februarie 27, 2011 at 5:00 pm

        Iertare, dar nu stiu cine este “tataia”. Pe unii dintre cei cu o prezenta activa pe acest blog, inclusiv autorul, pot spune ca ii cunosc oarecum dupa opiniile lor si dupa activitatea lor. Unii m-au impresionat si pe mine, recunosc. Apoi, unul dintre marile mele lipsuri este acela ca nu sunt foarte comunicativ si nici macar sociabil. Daca se intampla sa mai scriu pe aici cateva randuri este pentru mine si pentru cei care ma cunosc indeaproape, la fel de neobisnuit precum vorbirea pietrelor… semn ca se intampla ceva grav cu elitele noastre intelectuale dar si cu cele duhovnicesti daca din partea lor nu se aude decat tacerea.
        Poate ca ne vom cunoaste intr-o zi, dar nu dupa voia noastra ci dupa voia Lui Dumnezeu sa fie.

  21. AparamOrtodoxia said, on februarie 25, 2011 at 10:21 am

    Locatia de Intalnire pentru toata lumea ar trebui sa fi-e la Petru Voda chiar daca distantele sunt mari si intre orase si pana la Manastire eu cred ca un efort ar fi meritat.E buna si ideea cu orasele dar in contextul in care sa va intalniti ca un punct de reper si sa mergem mai multi catre Manastirea Petru Voda……..Cu TOTI LA PETRU VODA …….SA FIM IN NUMAR CAT MAI MARE PREZENTI … VA CONTA FOARTE MULT.

  22. bibliotecateologica said, on februarie 25, 2011 at 10:23 am

    Am reusit sa refac legaturile la cartile din Biblioteca Teologica Digitala, la categoriile Istorie, Marturii, Educatie crestina si carti de cult. Pana mâine voi actualiya legaturile si la cartile din categoriile Spiritualitate, Apoligetica crestina si Scrieri patristice.

    Consultati categoria Marturii ce contine multe carti de memorialistica.

    Voi adauga in curand si cateva carti utile privind tehnicile de supravietuire.

    Pr. Vasile

    • Ciprian said, on februarie 25, 2011 at 9:28 pm

      Pr Vasile, credeti ca ar fi posibil sa faceti o arhiva cu ele cum probabil ca le aveti pe harddisk si sa dati un link de download pe transfer.ro, ar fi mult mai facil, mai ales ca acum poate nu are toata lumea vreme sa le ia la rand. Ce spuneti?

    • Colaps said, on februarie 25, 2011 at 11:01 pm

      Puteți de asemenea să-mi trimiteți și mie o legătură fie aici, fie pe email ( telliangun@gmail.com ) și voi pune materialele pe serverul meu.

      Odată ce termin și aplicația – copie a blogului – voi publica linkul,

  23. Fulger said, on februarie 25, 2011 at 10:29 am

    De unul singur nu vom rezista , trebuie sa fim mai multi sa putem avea unul incredere in celalalt pentru ca multi dusmani avem si doar cu ajutorul Domnului vom rezista , e timpul sa luptam cu toti, NU MAI SUNTEM ANONIMI !!!

  24. TheSpiritOfCaptain said, on februarie 25, 2011 at 10:33 am

    Eu zic ca, ar trebui in fiecare oras sa inceapa o companie,sa mearaga prin tara,sa intrebe cine e interesat sa facem o legarura,sa ne adunam,pe oras,unde,cativa,din fiecare oras,sa ne stranga si sa ne adune. Ar putea monahul Filotheu,sau alt monah de acolo,cu ravna,sa ne vorbeasca celor interesati,sa facem o sedinta pe saptamana,sau luna,la cei adunati,cineva sa mearga lunar lamanastire la Petru Voda….astfel poate mai sunt peste tot,la toate marginile tarii interesati,si vad ca trebuie sa luam atitudine ,dar simtim neputintaq !

    Am putea incepe intr-un anume fel :
    Sa cumapram pamant,langa manastiri ar fi bine,unde gasim cate un avva cu ravna,sa ne ajute la vremuri grele ! Sa punem mana de la mana,sa luam o bucata de pamant,bun obstesc,sa o lucram,sa incepem sa ne invatam de acum cu greul,ca toate au un inceput !
    Sa producem ceva,si apoi, mai cumparam pamant,sa ne intindem putin,sa ridicam si cateva casute, ca vremurile cipurilor se apropie cu pasi repezi ! Daca nu facem nimic nu rezolvam nimic,caci trebuie sa en ajutam si singuri ! E un pas sa cerem ajutor,sa ne zbatem si noi,sa formam omica obste,perfect ar fi peoras,dar macar peo zona a tarii….ca unu e din Maramu,altu din Sud,altul din Moldova……
    ideea e ,sa se faca cateva obsti,chiar de se maiinfiltreaza securisti,acestia ce pot face ?pe parcurs se va vedea ca nu au ravna si nu pot sa ajugna cu noi la un nivel duhovnicesc ridicat,sa zicem si se vorda la fund…. sa mergem laparinti induhovniciti,sa aleaga pe cineva deincredere sa administreze, nu pe fratii maltezi sau alti impostori ce merg acolo sa faca pe luptatorii anti cip,dar sa fie oamenii sistemulu….

    Trebuie inceput,cu munca la camp,cultivam ceva,sa ne dam silinta,sa avem un ceva alnostru, obstesc,care sa mai luam alt pamant,si sa ridicam primele asezari,unde sa putem munci si sa nu fim obligati sa luam cipurile,sa avem ce manca acolo !
    Asta ar fi solutia

    • ioana said, on februarie 25, 2011 at 5:08 pm

      Iata ce simplu!
      Cum de nu s-a gandit nimeni pana acum la o solutie asa de minunata?
      Si vom trai acolo, o mie de ani fericiti!
      Totusi, saccsiv zicea nu de mult ca vor veni cu cipurile dupa noi si la capatul pamantului, chit ca pamantul nu are capat :)

  25. daniela isac said, on februarie 25, 2011 at 10:42 am

    Dragii mei, citesc mereu opiniile voastre si sunt de acord cu voi. As vrea cu toata dragostea sa ma alatur voua si sa ne intalnim la manastirea Petru Voda, dar din pacate sunt destul de departe-in Italia, dar cu ajutorul Bunului Dumnezeu si a Maicii Domnului voi fi alaturi de voi prin rugaciunile mele si a familiei mele. Iar despre parintele Justin sa-i dea Bunul Dumnezeu multa sanatate si ani multi pt. a ne povatui si indrepta. Doamne ajuta!

    • cezarbacau said, on februarie 25, 2011 at 10:49 am

      unde in italia ?…momentan eu sunt in mantova

      • daniela isac said, on februarie 25, 2011 at 11:09 am

        Locuiesc in perugia.

  26. Ioan C. said, on februarie 25, 2011 at 10:49 am

    CU DUMNEZEU ÎNAINTE!

  27. abc said, on februarie 25, 2011 at 11:38 am

    pentru cei din constanța și împrejurimi duminică poate fi un început la hramul Mănastirii Sf. Ioan Casian . Doamne ajută.

  28. daniela said, on februarie 25, 2011 at 11:50 am

    si eu sunt de acord cu intalnirea sa ne cusnoastem. sunt din brasov dar locuiesc si in ploiesti. cum se scria mai sus cel mai bine e sa ne intalmin la o Biserica dupa Sf Liturghie. mai ales ca peste o saptamana incepe postul Pastelui, la Biserici se vor tine mai multe slujbe.

    Doamne ajuta!

    • natalia said, on februarie 25, 2011 at 2:06 pm

      Daniela daca esti din Brasov si doresti cere-i lui saccsiv adresa mea de mail.

      • daniela said, on februarie 28, 2011 at 7:09 pm

        saccsiv vreau si eu adresa de mail a nataliei daca se poate. multumesc mult

      • daniela said, on februarie 28, 2011 at 7:11 pm

        adresa mea de YM este dede_danutza

    • fanu said, on februarie 25, 2011 at 4:13 pm

      curând ajung în Braşov, o vreme voi sta în zonă, de obicei merg la Catedrala din Piaţa Sfatului unde este şi un magazin ortodox… prin Cluj sunt doar în aprilie câteva zile; saccsiv are adresa mea iar pe blogul meu mă aflaţi şi la jivel de facebook

      Doamne, ajută

  29. gabi said, on februarie 25, 2011 at 11:59 am

    Mai e cineva din Ploiesti?

    • Ayan said, on februarie 25, 2011 at 2:01 pm

      Da . Eu locuiesc in Ploiesti . Cum spuneam intr-un post anterior pe alt articol , mi-as dori sa vin dar nu pot : mama mea este foarte bolnava , chiar ieri doctora oncolog m-a atentionat ca mama nu trece luna martie si ca trebuie sa o supravegehez tot timpul . Nu voi putea participa la intalnirea voastra dar o sa ma rog pentru voi sa ajungeti cu bine si sa fie o intalnire binecuvantata . Cu voia lui Dumnezeu poate vor mai fii prilejuri in care ma voi alatura si eu . Doamne ajuta !

      • Ayan said, on februarie 25, 2011 at 7:59 pm

        Daca s-ar organiza ceva si in Ploiesti as putea sa fiu si eu prezenta . Cateva ore pot aloc unei intalniri de genul acesta . Mi-as lasa adresa de mail aici dar nu ma simt in siguranta .

      • danutza said, on februarie 25, 2011 at 9:27 pm

        sa ne rugam pt sanatatea mamei tale si sa ii daruiasca bunul Dumnezeu pace in inima si pt tine sa te intareasca in aceste clipe grele.

      • Colaps said, on februarie 25, 2011 at 10:58 pm

        @Ayan

        Care sunt prenumele voastre ?

      • Ayan said, on februarie 26, 2011 at 8:38 am

        Multumesc pentru ganduri si rugaciuni . Ma rog si eu ca mama sa aibe un sfarsit usor ; e inevitabil sfarsitul . E linistita . Multumesc lui Dumnezeu pentru ca mi-a dat 3 ani sa ma impac si sa accept situatia in ciuda tuturor operatiilor mamei ( de fapt astea i-au prelungit viata ) si ai multumesc pentru ca mi-a dat gandul sa ma intorc in tara , altfel ar fii murit in 2008 in chinuri si sigur n-as fii fost atunci alaturi de ea ; mi-as fi reprosat tot restul vietii … Ar suporta orice numai sa fiu langa ea … Am inteles ca acesta e darul pe ni l-a facut Dumnezeu si ca ea si-a incheiat misiunea aici : misiunea ei de mama , sotie , fiica etc … adica de om crestin . Maria este prenumele mamei mele ….

      • Ayan said, on februarie 26, 2011 at 9:43 am

        Colaps ,
        Am folosit adresa ta de mail de mai sus . Sper ca e ok …

    • daniel said, on februarie 26, 2011 at 4:03 pm

      Eu sunt din zona Ploiestiului. Ar fi interesanta o intalnire a crestinilor luptatori…

      • Ayan said, on februarie 26, 2011 at 5:00 pm

        Da si utila .

  30. dante said, on februarie 25, 2011 at 11:59 am

    @saccsiv
    Eu sint de parere, ca intilnirea trebuie sa aiba loc la Petru Voda. Acolo toti ar trebui sa gravitam in jurul parintelui Iustin, el are harul cu care ne-a deschis noua mintile intunecate, prin urmare, tot cu ajutorul lui si mai ales cu al lui Dumnezeu vom reusi sa facem un lucru bun.
    Stiu ca e greu ca multi dintre noi sa ajungem pina acolo si eu sint din Slatina, dar cred ca pretul pe care-l platim pentru drum, este incomensurabil mai mic, fata de ce am putea cistiga spiritual, daca mergem la Petru Voda. Daca ne organizam cumva, pe orase, pe regiuni, etc, atunci cu siguranta ne va fi mai usor.
    Eu o sa vin cu masina, asa ca pe traseu as mai putea lua inca vreo 2 oameni.
    Trebuie insa vorbit si cu parintele Iustin, ca sa avem binecuvintarea lui si eventual stabilita data.
    Doamne ajuta!!

  31. ortodoxa din hunedoara said, on februarie 25, 2011 at 12:36 pm

    eu voi pleca luni spre Suceava,cu trenul,pt.ceva personal,dar astfel as putea si sa il sprijin pe parintele Iustin,daca va adunati in acea perioada

  32. ady said, on februarie 25, 2011 at 12:39 pm

    Frate Saccsiv, am vazut ce i-ai raspuns Iuliei(am pus si eu intre timp aceeasi intrebare), si ma gandeam ca daca tot faci aceasta munca colosala ca sa ne tii inormati(plus curajul), corelat cu acel raspuns as deduce ca ai fi un ‘trimis’ de-al Lui Dumnezeu( voiam sa fac alta comparatie dar nu vreau sa supar cetele cereti), sa nu fie cu suparare aceste vorbe

    Doamne Iarta-ma , Saccsiv cer de asemenea iertare pt ca mi-am permis sa fac asemenea comparatii, dar stiu ca minuni se fac si astazi la tot pasul, pacat ca noi suntm orbi

  33. vichim said, on februarie 25, 2011 at 1:28 pm

    Eu sunt din Tecuci. Mai sunt si altii ? Frate Saccsiv, fi bun si pastreaza-mi adresa email.

  34. iustin said, on februarie 25, 2011 at 1:56 pm

    eu am 30 de km pana la petru voda

  35. dante said, on februarie 25, 2011 at 2:45 pm

    Ca zi de intinire, cred ca ar fi binevenita o zi de simbata, urmind ca duminica dupa slujba, sa ne intilnim efectiv cu parintele Iustin. Asa am avea ragaz, de o noapte, cei care vom pleca de la distante mai mari, avind in vedere si drumul de intoarcere. Ca si cazare, am observat ca sint prin zona unele pensiuni, unde am putea inopta.
    Mai este cineva din Slatina(Olt), sau de prin apropiere?

    • natalia said, on februarie 25, 2011 at 3:32 pm

      Ne putem caza la Petru voda sau la Paltin la maici daca vorbim din timp …mergem ca pelerini si ne pot gazdui acolo gratis 3 zile.Bineinteles lasam si noi bani la pomelnice sau facem o mica donatie.Am fost acolo anul trecut si de aceea va spun cum sta treaba.Trebuie sunat si intrebat dar asta sa o facem dupa ce stabilim exact data intalnirii.Maicile sunt foarte primitoare si merau au o vorba buna pt fiecare…si calugarii la fel.

      • Daniel George said, on februarie 25, 2011 at 11:07 pm

        Mi se pare o idee buna Natalia!

      • @Daniel-George said, on februarie 26, 2011 at 12:32 am

        Mi se pare o idee buna Natalia!

  36. Didi said, on februarie 25, 2011 at 3:03 pm

    Frate Saccsiv imbucuratoare si binevenita intentia ta . Dumnezeu sa te ajute si sa te binecuvanteze in tot ce faci !

    • ortodoxa said, on februarie 25, 2011 at 9:13 pm

      Binecuvantarea o dau doar preotii !

  37. Calin said, on februarie 25, 2011 at 3:28 pm

    Sunt din Dej jud. Cluj; Daca este cineva de prin Cluj. Bistrita, Zalau sau orice oras in apropiere de Dej puteti sa ma contactati la id-ul calin_marinel_94@yahoo.com

  38. fanu said, on februarie 25, 2011 at 4:22 pm

    cred că regional pentru început ar fi bine, mai apoi cineva de încredere să facă o bază de date cu mail şi telefon apoi să vorbim şi cu fraţii de la AXA Română fiindcă ei ţin conferinţe în ţară şi pot stabili legături iar întâlnirea să fie neapărat la o mănăstire, ideal ar fi Petru Vodă însă nu cred că este singura mănăstire din ţară unde putem să stabilim o întâlnire. apoi totul trebuie stabilit cu ceva vreme nainte spre a putea pregăti bani şi hrană, amu cu hrana este mai lejer că este post dar no bani de drum tot sunt necesari iar costurile variază de la caz la caz…

  39. MIhaela said, on februarie 25, 2011 at 4:33 pm

    Cu binecuvantarea luata de Saccsiv de la Parintele Iustin, cred ca putem alege si o manastire mai izolata,unde afluxul de persoane nu este atat de mare.

    • Colaps said, on februarie 25, 2011 at 6:08 pm

      Diaconești, la părintele Amfilohie ?

  40. gerik64 said, on februarie 25, 2011 at 6:14 pm

    Pentru cei din Bucuresti. care sunt interesati de contacte adresa mea mail gerik64@yahoo.com si a blogului principal ca am 5 este http://gerik64.wordpress.com

    • Daniel George said, on februarie 25, 2011 at 10:00 pm

      Salut. Te adaug in YM.

      • @Daniel-George said, on februarie 25, 2011 at 11:46 pm

        Nu inteleg de ce nu mai primesc e-mailurile de aici.

      • @Daniel-George said, on februarie 25, 2011 at 11:52 pm

        Este al 2-lea e-mail pe care-l incerc.
        Sper sa mearga, astept…!

  41. #Cosmin said, on februarie 25, 2011 at 8:03 pm

    VIN CU O IDEE:
    DUPA POST LOC DE INTALNIRE. MANASTIREA PETRU VODA.
    “Nimerim mai multe pasari dintr-o impuscatura”. Avem si timp sa strangem bani de drum si ne intalnim si cat de cat curati. Trebuie totusi sa facem un drum si la Pr. IUSTIN, Este unul din stalpii Credintei noastre, daca putem face ceva pentru el, macar sa NU SE SIMTA SINGUR in legatura cu scandalul.
    Eu sunt din Bucuresti.
    [acolo ne organizam altfel, fata-n fata... ]

  42. Ady said, on februarie 26, 2011 at 11:47 am

    Foarte buna ideea frate saccsiv.Toti cei care ne simtim legati sufleteste ar fi bine sa ne intilnim iar locul cel mai potrivit ar fi manastirea Petru Voda.

  43. Mos Ioan said, on februarie 26, 2011 at 4:03 pm

    Fara îndoiala,întâlnirea trebuie sa aiba loc la Sfânta Mânastire Petru Voda deoarece acolo se alfa Sfântul si Marele Duhovnic al Neamului Românesc Justin Pârvu, iar multi dintre noi nu l-au vazut niciodata, aceasta fiind o ocazie ideala de a-L cunoaste.
    Sa asteptam Binecuvântarea Parintelui Justin si pe urma vom lua masuri în consecinta….
    Fratele Saccsiv ne va tine la curent.

    Multumesc frate pentru tot ce faci pentru noi. Dumnezeu si Maica Sfânta sa te ocroteasca!

    • Ayan said, on februarie 26, 2011 at 5:12 pm

      Si eu sunt pentru manastirea Petru Voda ca loc de intalnire … Multi dintre voi va doriti aceasta intalnire acolo , la parintele Iustin , asa e firesc … Se va bucura si dansul de voi si voi va veti bucura de dansul …

    • @Daniel-George said, on februarie 27, 2011 at 7:20 am

      Multi dintre noi printre care ma numar si eu. Manastirea Petru Voda la Parintele Iustin. Loc de intalnire generala.
      Ayan. Imi pare nespus de rau pentru mama ta. M-a intristat ceea ce am citit mai sus!
      Cred ca fiecare trebuie sa trecem prin asa ceva, mai mult sau mai putin.
      Dumnezeu sa te ajute si sa te intareasca in viitor. Nu uita insa, aici suntem efemeri!

      • Ayan said, on februarie 27, 2011 at 8:14 pm

        Asa este Daniel . Suntem trecatori prin viata . Nu intentionam sa intristez pe nimeni . Cred ca nu m-am temut de disparitia ei fizica cat de suferinta si de faptul ca odata cu plecarea ei pierd dragostea neconditionata . Dar e in firea lucrurilor sa se intample asa .

  44. Fratele Ioan said, on februarie 26, 2011 at 4:30 pm

    Sunt din chitila Bucuresti, as vrea sa stiu daca in Bucuresti se face vreo intalnire cu discutii referitoare la aceste vremuri din urma. As vrea sa particip cu tot sufletul.

  45. Prahovean said, on februarie 26, 2011 at 7:07 pm

    Nu știu câți dintre noi vor putea să ajungă până la Petru Vodă. Mulți avem serviciu și/sau familie sau unii poate o duc chiar atât de prost financiar la acest moment că nu au cum să plătească transportul (Nu glumesc.). O idee bună ar fi să vedem dacă putem să ne întâlnim fiecare pe zone, pe orașe eventaul. Eu sunt în București și pot recomanda câteva Biserici ca locuri de întâlnire: biserica Grigore Alexandrescu (în curtea spitalului Grigore Alexandrescu), Cuviosul Daniil Sihastru, Sapienței, Mihai Vodă, Mavrogheni sau mănăstiri cum ar fi Radu Vodă sau Antim.

    • Ayan said, on februarie 26, 2011 at 7:42 pm

      Inteleg ca fiecare are probleme si ca e dificil sa ne sincronizam .Pentru inceput , da ne putem intalni in orasele apropiate . De ex. eu pot veni in Bucuresti la o adica . Nu stiu unde se afla bisericile enumerate de tine dar stiu unde e Man. Radu Voda , stiu sa ajung acolo , am mai fost cat am stat cu mama la Sp. Militar . Ma gandeam , ca dupa o perioada de timp in care sa ne organizam pe grupuri pe zone sa ne hotaram sa mergem la Pr. Justin Parvu , sa mai treaca si iarna asta care se anunta din ce in ce mai grea , intre timp ne strangem bani , cum spunea Cosmin mai sus … Nu s-a hotarat inca nimic concret doar discutam ca sa facem cum e mai bine pentru toti …

    • @Daniel-George said, on februarie 27, 2011 at 12:56 am

      Prieteni. Personal inteleg lipsa banilor. Insa daca vrem sa ne intalnim cu totii, nu stabilim o intalnire de pe o zi pe alta.
      In cazul unei intalniri generale sa-i spun asa [ Eu fiind din Bucuresti], putem strange bani.
      Iintalnirea nu va fi tocmai imediat ce se ia decizia de a ne intalni. iar daca cuiva nu-i ajung banii deloc intr-o luna stransi pentru drum sunt extrem de bucuros sa-l ajut.
      Sa fim insa seriosi, mai sunt cativa aici care ar face la fel ca si mine.
      Doamne ajuta insa daca ne-am intalni cu totii nu doresc sa NU vina cineva din cauza lipsei banilor cand exista posibilitatea de a face ceva.
      Cochetez binenteles si cu ideea intalnirilor “regionale”.

      • Ayan said, on februarie 28, 2011 at 8:35 am

        Pai si cum ne organizam pana la urma ? Intalnirea asta e prea importanta ca sa fie ratata din pricina banilor . Sunt de acord cu ce spui .

  46. iulia said, on februarie 26, 2011 at 7:39 pm

    La Antim f.putin probabil!

  47. Fratele Ioan said, on februarie 27, 2011 at 10:30 am

    fratilor haide-ti sa ne gandim la o biserica din Bucuresti unde sa aiba un spatiu cat de cat, dar si un preot care sa ne inteleaga.

  48. Prahovean said, on februarie 27, 2011 at 2:31 pm

    Eu aș recomanda în București în primul rând două biserici. Prima este cea cu hramul ”Sfânta Treimi și Sfinții Martiri Brâncoveni”, din curtea spitalului Grigore Alexandrescu, aflat pe bulevardul Iancu de Hunedoara, destul de aproape de ediul Guvernului. E drept, este cam mică. Ar mai fi Cuviosul Daniil Sihastru, din Berceni, de pe strada Covasna, care este destul de încăpătoare, dar cam la periferie și undeva printre blocuri.
    @Iulia: De ce foarte puțin probabil la Antim? Oricum, biserica este încăpătoare.
    Radu Vodă, da, ar fi bine, deși acolo este tot timpul plin de lume. Biserica este mare, e drept.
    Aș fi insistat pe biserica Sapienței (de pe strada Sapienței), dar este mică, cam cât o casă țărănească și ultima dată când am fost era umplută cu schele pentru restaurare. Mihai Vodă este peste drum de biserica Sapienței. Biserica și clopotnița au fost mutate de peste drum în timpul lui Ceaușescu, fiind localizate undeva în nord-estul parcului Izvor de azi. Au făcut parte din mănăstirea Mihai Vodă, ctitoria lui Mihai Viteazu, distrusă pe vremea lui Ceaușescu. Biserica este mare.
    Eu știu că la bisericile Grigore Alexandrescu,Cuviosul Daniil Sihastru, Sapienței și Mihai Vodă au fost aduse moaște ale Mucenicilor de la Aiud. De asemenea, la biserica Sapienței este îngropat părintele Constantin Sârbu, cunoscut ca Sfânt al Închisorilor,care a fost martirizat de comuniști după ieșirea din închisoare. La Mihai Vodă știu că se găsesc sfinte moaște de la mulți sfinți, fier din brâul Maicii Domnului precum și o bucată din Sfânta Cruce.
    Ar mai fi și biserica Mavrogheni, de pe strada Monetăriei, lângă Muzeul Țăranului Român.
    Acum depinde și de cât mulți suntem. Fratele Saccsiv are adresele de mail ale tuturor, ne poate număra și să vedem ce facem, cum facem.

    • Prahovean said, on februarie 27, 2011 at 2:36 pm

      Poate am greșit numind aceste biserici, că nu știm cine mai citești acest blog și le-am făcut rău părinților de acolo… Mai bine făcea fratele Saccsiv un grup Yahoo sau ceva, și trimitea invitație tuturor pe mail, ca riscul de infiltrați să fie cât mai mic.

      • Ayan said, on februarie 28, 2011 at 8:28 am

        Da , nici eu nu ma simt in largul meu expusa aici … Adica una e sa discutam despre perspectiva unui pelerinaj la Man. Petru Voda si alta e sa dam detalii despre acest pelerinaj… Nu sunt paranoica doar prudenta din fire . Ce facem de acum in colo ? Quo vadis Domine ?

      • @Daniel-George said, on februarie 28, 2011 at 8:10 pm

        Trebuie sa fim prudenti, logic!
        Grup Yahoo ar fi minunat. Invitatii prin e-mail, minunat, chiar si comunicarea prin yahoo messenger.

  49. Fratele Ioan said, on februarie 28, 2011 at 3:55 pm

    Fratilor stati linistiti caci inca nu a venit prigoana cea mare in care sa fim afectati fizic, acum este prigoana care afecteaza psihic si se face un fel de cernere la aceste vremuri in care ne aflam ,daca inclinam catre material sau spiritual.
    Dar cei care vor infrunta adevarata prigoana fizica si psihica cu “pieptirile dezgolite”vom fi foarte putini, eu cred ca unu la suta dintre noi vor avea acel curaj.Noi acum, trebuie sa ne cunoastem intai pe grupuri, pe orase, caci numai in acest fel ne putem da seama de cine este cu adevarat credincios care lupta pentru mantuirea lui si a aproapelui.

    • agerstress said, on februarie 28, 2011 at 4:45 pm

      Prigoanele au venit in “valuri” de-a lungul timpului si tot asa vor veni si de acum incolo, in functie de gradul de turbare al “hienelor” care ne sunt potrivnice si in functie de cat de tare le “arde” cuvantul adevarului.
      E necesar sa ne intalnim dar asteptam mai intai binecuvantarea Parintelui Iustin si dupa parerea mea, aceasta intalnire ar trebui sa aiba mai multe etape pentru a evita rauvoitorii.

      • Ayan said, on martie 1, 2011 at 6:46 pm

        Da , ai dreptate ….

  50. Fratele Ioan said, on februarie 28, 2011 at 5:15 pm

    Fratilor ca o dovada de bun augur, eu, Fratele Ioan, din Chitila Bucuresti, va anunt ca doresc ca prim pas de cunoastere[asa cred eu] de pe acest site, voi fi in parcul Herastrau , duminica 6 Martie acolo unde este expozitia de flori, la intrarea dinspre televiziune si ma voi plimba printre aleile de acolo, intre orele 12-13 cu un ecuson mic in piept, pe care va scrie Fratele Ioan.
    Sper ca nu voi primi vreo injurie , si chiar daca vor fi zeci de injurii, voi fi multumit daca voi primi macar o indemnare la lupta pentru mantuirea neamului.

    • Prahovean said, on februarie 28, 2011 at 10:36 pm

      Din păcate, este destul de improbabil că voi ajunge în acel loc, între acele ore…

    • @Daniel-George said, on martie 6, 2011 at 11:14 pm

      Frate Ioan, absolut haios ceea ce ai facut, dar de luat exemplu. Nu am fost in Bucuresti, eu personal veneam!
      Doamne ajuta.

  51. pcmouse said, on ianuarie 6, 2012 at 10:10 pm

    dintr-o data am devenit buni crestini si vrem sa ne adunam cu totii…fiti sinceri..romanii sunt o natie individualista.si cam tradatoare de fel..vezi istoria..nu sunt uniti de ex ca tiganii.eu nu as avea curaj sa ma intalnesc cu voi.niste straini.ca apoi sa ma dati pe goarna la anticristi pt o bucata de paine.:(.veniti cu alta solutie..pana atunci ma antrenez de cate ori am ocazia la munte..in curand ma duc sa invat sa trag cu arcul cu sageti:) si cu arma pt orice eventualitate.

    • saccsiv said, on ianuarie 7, 2012 at 11:30 am

      pcmouse

      De ce ne consideri in masa „niste straini” ce te dau „pe goarna la anticristi pt o bucata de paine”?

      • pcmouse said, on ianuarie 9, 2012 at 2:02 pm

        oke am fost prea dur..in acest moment gandim stand la caldura in case in fata pc-ului..si..scriem..am vb si cu nevastamea despre cum sa ne pregatim sa ne uschim din oras la momentul potrivit.si mi-a pus o intrebare de am ramas masca…daca nu avem ce sa mancam in pesteri sau munti nu ne vom manca unul pe altul de foame?

      • saccsiv said, on ianuarie 9, 2012 at 2:04 pm

        pcmouse

        Crestinii nu s-au mancat vreodata intre ei de foame.

      • pcmouse said, on ianuarie 9, 2012 at 2:18 pm

        doamne ajuta ca in acel moment sa fim pregatiti sufleteste si sa nu cada nimeni prada disperarii

  52. Iustina said, on februarie 25, 2011 at 7:37 pm

    @Cronos

    Razboiul care va veni va fi spre nimicire. Aici e voia Domnului . Si tot Domnul spune ca cine isi va salva viata isi va pierde sufletul.

    Sa fim pregatiti pentru mucenicie. Solutii omenesti nu sunt. Ne-au ramas dragostea , credinta si sfanta cruce. Cu ce ramane un crestin cand i se ia totul? Cu credinta.
    Cu ce au ramas sfintii, mucenicii si martirii inchisorilor comuniste? Cu credinta.
    Spune-i unui jidov sa intoarca si celalalt obraz. Nu o va face pentru ca el crede in legea talionului, in legea razbunarii.
    Crestinul s-a nascut sa-l slujeasca pe Hristos si nu pe antihrist. Dumnezeu va ajuta pe drept credinciosi. Cronos, sa nu te indoiesti de asta.

  53. Colaps said, on februarie 26, 2011 at 12:41 pm

    Nu contează faptul că țin puțin. Le preiau și le pun la mine, de unde nu vor dispărea.

  54. @Daniel-George said, on februarie 26, 2011 at 1:49 pm

    Colaps. ai copiat blogul in totalitate si l-ai hostat pe server personal? Sau creezi continulul blogului sub forma de carte digitala instalabila?!?!

  55. Colaps said, on februarie 26, 2011 at 4:53 pm

    @Daniel-George: 70% din blog e copiat la mine pe server. Mai are oleacă și termină.
    Cam pe mâine seară va fi valabil online sub forma unei interfețe navigabile. Datele despre fiecare articol sunt introduse într-o bază de date, structurată pe an/lună/zi și categorii pentru a putea găsi ușor ceea ce trebuie.

    Serverul se află la mine acasă. Atâta timp cât am electricitate și o conexiune la internet, copia va fi disponibilă tot timpul online. Copia va fi actualizată automat de 3 ori pe zi. De asemenea, voi ține un backup pe un al doilea calculator în caz că se defectează serverul.

    Veți avea opțiunea de a descărca articolele, fie toate, fie doar care vă trebuiesc. Desigur, acum Dumnezeu cu mila!

  56. Colaps said, on februarie 26, 2011 at 4:55 pm

    Mă refeream la blogul lui saccsiv. Tu ziceai de bibliotecă ?

  57. Ciprian said, on februarie 26, 2011 at 5:13 pm

    Cu ce il cobori? Stii un soft sa o faca dintr-o bucata? Multumesc

  58. Colaps said, on februarie 26, 2011 at 5:34 pm

    @Ciprian:

    Nu folosesc nici un soft. Am făcut un script PHP care descarcă articolele, urmând legăturile din Cuprins. Asta acum pentru cele 3000+ articole inițiale. Pe măsură ce saccsiv scrie articole noi, scriptul va actualiza copia de 3 ori pe zi (printr-un cronjob), folosind RSS feed-ul.

    Softurile de pe internet nu prea îmi sunt utile, îmi trebuie ceva flexibil ce poate fi automatizat. De asemenea, wget-ul e tare problematic când vine vorba de făcut update-uri așa că mi-am propus să fac ceva de la zero ca să nu mai pierd vremea căutând alte programe.

  59. @Daniel-George said, on februarie 27, 2011 at 12:44 am

    Am inteles.
    Da Colaps. Despre blogul lui Saccsiv vorbeam.
    Daca/cine are nevoie pentru depozitare pot pune un NAS de 2T.
    Personal incerc sa storc internetul de informatia utila si sa o depozitez pe dvd-uri!
    Am diferite conturi, multe la numar, pe diferite site-uri si foarte subtil ma trezesc cu fisiere video sterse fara motiv.

  60. un Ionut said, on aprilie 7, 2011 at 1:43 pm

    Doamne ajuta!

    @Colaps:
    As dori si eu sa descarc si sa salvez blogul acesta. Cum as putea face aceasta? Multumesc anticipat.


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 585 other followers