Saccsiv's Weblog

EXTREM DE GRAV: Se cere declansarea prigoanei impotriva Manastirii Petru Voda din cauza unor versuri de Radu Gyr …

Posted in Iustin Parvu, manastirea Petru Voda, prigoana, Radu Gyr by saccsiv on februarie 20, 2011

Dupa cum majoritatea dintre voi deja ati aflat, niste unii cer declansarea prigoanei impotriva manastirii Petru Voda, caci maicutele de acolo au indraznit sa cante un cantec:

Parintele IUSTIN PARVU este subiectul unui protest oficial adresat Patriarhiei Romane de catre Centrul pentru Monitorizarea si Combaterea ANTISEMITISMULUI. MOMENTUL ADEVARULUI: facem zid in jurul parintelui sau stam ca umerasele?

Se numeste “Sfinta tinerete legionara”, versurile fiind scrise de Radu Gyr. Sa vedem daca gasim ceva antisemit:

Sfânta tinerete legionara,
Cu piept calit de fier si sufletul de crin
Iures ne-nfrânat de primavara
Cu fruntea ca un iezer carpatin,
Cu bratele suim în soare
Catapetesme pentru veac;
Le zidim din stânci, din foc, din mare
Si dârz le tencuim cu sânge dac…
Garda, Capitanul
Ne preschimba-n soimi de fier
Tara, Capitanul
Si Arhanghelul din cer.
Moartea, numai moartea legionara
Ne este cea mai scumpa nunta dintre nunti,
Pentru sfânta cruce, pentru tara
Înfrângem codrii si supunem munti;
Nu-i temnita sa ne-nspaimânte,
Nici chin, nici viforul dusman;
De cadem cu toti, izbiti în frunte,
Ni-i draga moartea pentru Capitan!
Refren
Sfânta tinerete legionara,
Suim biserici, stam viteji în închisori…
În prigoana orisicât de-amara
Cântam si ne gândim la Nicadori,
Purtam în crivat si în soare
Lumini pentru biruitori,
Pentru cei viteji zidim altare
Si-avem doar gloante pentru tradatori!
Refren

Daca e ceva antisemit in poezia asta, rog sa-mi semnalati, caci eu n-am gasit. Sa ne amintim ca Radu Gyr a fost arestat in 1958 si condamnat la moarte pentru poezia Ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane, considerată de autorități drept mijloc de instigare la luptă împotriva regimului comunist. Pedeapsa cu moartea i se comuta la 25 de ani de muncă silnică, poetul executând 6 ani de detenție, până la amnistia generală din 1964.

Sa vedem si cei cu aceasta poezie:

Nu pentru-o lopată de rumenă pâine,
nu pentru patule, nu pentru pogoane,
ci pentru văzduhul tău liber de mâine,
ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Pentru sângele neamului tău curs prin şanţuri,
pentru cântecul tău ţintuit în piroane,
pentru lacrima soarelui tău pus în lanţuri,
ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Nu pentru mania scrâşnită-n măsele,
ci ca să aduni chiuind pe tapsane
o claie de zări şi-o căciula de stele,
ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Aşa, ca să bei libertatea din ciuturi
şi-n ea să te-afunzi ca un cer în bulboane
şi zărzării ei peste tine să-i scuturi,
ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Şi ca să pui tot sărutul fierbinte
pe praguri, pe prispe, pe uşi, pe icoane,
pe toate ce slobode-ţi ies inainte,
ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Ridică-te, Gheorghe, pe lanţuri, pe funii!
Ridică-te, Ioane, pe sfinte ciolane!
Şi sus, spre lumina din urmă-a furtunii,
ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

Asadar poetul a facut puscarie acum peste o jumatate de secol pentru o poezie si tot pentru o poezie se doreste acum declansarea de catre Patriarhie a unei prigoane impotriva unei manastiri ce deranjeaza enorm SISTEMUL prin lupta sa anti cip.

Sa ne amintim ca parintele Iustin Parvu nu indeamna la actiuni de tip baricade, caci „Solutii omenesti nu sunt, dragii mei! Solutia este moartea pentru Hristos”. Dar probabil ca tocmai asta ii supara cel mai tare pe papusari.

2011 este un an crucial pentru ELITE in implementarea cipurilor si a e-Guvernarii:

PIRAMIDA e-GUVERNARII

Pe de alta parte tot ELITELE pregatesc de zor marea revolutie:

Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”

In aceste conditii, exista unui stalp al ortodoxiei care indeamna poporul credincios sa refuze cipurile si incadrarea in sistem, dar pe de alta parte nici nu indeamna la lupta pe baricade, ii deranjeaza enorm. Pentru ca marturisirea parintelui Iustin Parvu este ORTODOXA. Si atunci cauta nod in papura.

Si vedeti cum vor sa lucreze? Prin Patriarhie … Chestie serpeasca.

Pe de alta parte, daca incepe prigoana pentru un cantec, e deja clara treaba.

105 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on februarie 20, 2011 at 1:30 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

  2. gogu said, on februarie 20, 2011 at 1:51 pm

    buna ziua,

    Am vazut pe net discutii despre sistemele monetare /financiare alternative .

    In cazul in care puteti va rog sa publicati materiale pe acesta tema si in mediile online din romania

    http://cromalternativemoney.org/index.php/en/marketplace

    http://www.orania.co.za/english/?page_id=27

  3. IOAN said, on februarie 20, 2011 at 1:53 pm

    AU GĂSIT PRETEXTUL ÎNTR-O POEZIE LEGIONARĂ….DAR NU ASTA ESTE DERANJANT PENTRU SATANA….CI FAPTUL CĂ MAI SUNT CREȘTINI CREDINCIOȘI ROMÂNI CARE STAU CA FĂCLIILE APRINSE..CU SABIA DUHULUI SFÂNT CARE ESTE CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU GATA DE LUPTĂ..SĂ MAI LUMINEZE POPORUL, SĂ SPUNĂ ADEVĂRUL, SĂ LUPTE CONTRA UNELTIRILOR SATANEI CARE SE MANIFESTĂ PE TOATE CĂILE ȘI PE TOATE PLANURILE ….ȘTIM BINE CĂ DIAVOLUL NE LOVEȘTE ȘI NE VA LOVI DIN CE ÎN CE MAI RĂU…

  4. agerstress said, on februarie 20, 2011 at 1:59 pm

    Raspunsul era chiar in cea de-a doua poezie:
    “Pentru cântecul tău ţintuit în piroane,
    pentru lacrima soarelui tău pus în lanţuri,
    ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!”

  5. Fulger said, on februarie 20, 2011 at 2:05 pm

    Ei transforma un lucru neinsemnat intr-un fapt grav , nu se vor lasa pana cand nu vor face ceva care sa potoleasca piedica care le sta in cale.

  6. dante said, on februarie 20, 2011 at 2:07 pm

    @ saccsiv
    Cred ca ar trebui, ca cei care mai simtim putin romaneste si mai comunicam pe acest blog, usor usor sa ne si cunoastem, nu de alta, dar cred ca latul incepe sa se stringa binisor. Poate peste o vreme, ( fereasca Dumnezeu) nici tu nu o sa mai ai acest blog, macar asa vor ramine niste legaturi, care vor duce mai departe un lucru inceput bine.
    Doamne ajuta!!

    • saccsiv said, on februarie 20, 2011 at 2:35 pm

      dante

      In primul rand vor fi si intrusi.

      In al doilea rand: cum sa procedam sa ne intalnim? Ce sugestii ai?

  7. MIhaela said, on februarie 20, 2011 at 2:23 pm

    Sustin opinia lui dante.

  8. AparamOrtodoxia said, on februarie 20, 2011 at 2:25 pm

    SA NE STRANGEM CU TOTI IN JURUL PARINTELUI IUSTIN PARVU. SA FACEM UN ZID PRIN CARE SA LE FI-E FOARTE GREU.DACA LE VOM DA VOIE VOR INDRAZNI MAI MULT,DECI AR TREBUI SA NE CUNOASTEM CU TOTI CHIAR LA MANASTIREA PETRU VODA DACA E CAZUL. SA NE ASTEPTAM LA PRIGOANE MAI MARI

  9. dante said, on februarie 20, 2011 at 2:34 pm

    @ AparamOrtodoxia
    Da, o idee buna, ce-ar fi sa stabilim de comun acord o data, cind sa incercam sa ne intilnim toti, sau macar cei care putem , la manastirea Petru Voda? Stiu ca e greu, ca sintem de prin toate colturile tarii, dar, daca ne organizam, putem de exemplu, unu care vine de la Timisoara, in drum spre Petru Voda sa ia alti frati, din alte orase aflate pe itinerariul lui. Si tot asa si la intoarcere.
    Ce ziceti?

  10. dante said, on februarie 20, 2011 at 2:47 pm

    @ saccsiv
    Cu siguranta de intrusi nu vom scapa, dar ce mai conteaza…
    Eu de exemplu sint din Slatina, in drum spre Petru Voda, as putea sa iau in masina pe cineva din Pitesti, Bucuresti, Brasov, etc. Ca data, de exemplu as propune pe 1 Mai, ca tot e liber si nu se lucreaza, macar am face si noi un lucru util si crestin, in loc sa stam la destrabal cu mititei si bere, sau o alta zi libera care e recunoscuta si de sistem. Asa am putea mai multi dintre noi sa ajungem.

    • Ioan Pelasgul said, on februarie 20, 2011 at 2:58 pm

      Eu sunt din Pitesti

    • Colaps said, on februarie 20, 2011 at 3:20 pm

      Eu din Braşov.

      • codrut said, on februarie 20, 2011 at 6:11 pm

        si eu sunt din brasov, daca vrei scrie-mi la adresa de mail: cchijer@gmail.com

    • Alex said, on februarie 20, 2011 at 3:49 pm

      Eu sunt din Bucuresti. Ai cumva doua locuri pt mine si sotia mea? cat ai de gand sa stai la Petru Voda?
      Doamne, ajuta!

  11. The Spirit of Captain said, on februarie 20, 2011 at 2:54 pm

    Cei ce la Antena3 au prelaut si ei stirea imediat…..

    http://www.antena3.ro/life-show/bizar/neamt-cantece-legionare-cantate-de-maicute-pentru-staretul-manastirii-118889.html

    iata aici,prezentatoarea de la antena 3 ,la rotarieni,lamasoni

    si hot news si mai multe agentii de presa pe unde sunt masoni si care regizeaza stirile si emisiunile, au preluat sitrea,dar romanii nu mai pot fi manipulati in masa,au sarit multi in apararea parintelui si a miscarii…. din prigoane se nasc martiri,aici se lega sufletul crestinului martir,in suferinta si prigoana, noi sa fim uniti si sa sustinem pe parintele si pe Maicile de acolo,fiecare !

    Doamne ajuta !

  12. Iustina said, on februarie 20, 2011 at 2:55 pm

    Daca se incepe prigoana impotriva manastirii Petru Voda inseamna ca se incepe prigoana impotriva tuturor crestinilor, care cred in Hristos si il iubesc pe parintele Iustin Parvu.
    Vom apara ortodoxia si pe parintele Iustin cu pretul vietii.

    Nu sunt vorbe exaltate. E o idee buna sa ne intalnim. Noi va asteptam la PIATRA NEAMT. E mai aproape de parintele si de obstea manastirii Petru Voda.
    Sa tinem aproape si sa ne rugam neincetat!

    Dumnezeu sa ne ajute!

  13. Ostrov said, on februarie 20, 2011 at 3:04 pm

    La fel s-au inflamat si in cazul filmului “Portretul luptatorului la tinerete” doar pentru ca era despre legionari.

  14. paul bacosca said, on februarie 20, 2011 at 3:05 pm

    Va dau un citat edificator din “Carticica Sefului de Cuib”:

    “Legiunea este o Organizaţie întemeiată pe ordine şi disciplină.

    Legiunea e călăuzită de un naţionalism curat, izvorât din nemărginita dragoste de Neam şi ţară.

    Legiunea vrea să trezească la luptă toate energiile creatoare ale Neamului.

    Legiunea apără altarele Bisericii pe care duşmanii vor să ni le dărâme.

    Legiunea îngenunche înaintea crucilor vitejilor şi mucenicilor Neamului.

    Legiunea stă scut neclintit în jurul Tronului, din care voevozi şi regi s-au jertfit pentru apărarea şi înălţarea Patriei.

    Legiunea vrea să clădească din suflete tari şi braţe vânjoase o ţară puternică, o Românie nouă.”

    Idealul legionar este cat se poate de actual. Din acest motiv se doreste descurajarea oricarei incercari de trezire si mobilizare a neamului romanesc. Ceea ce-i sperie cel mai mult pe acesti inamici si destabilizatori ai neamului este forta care izvoraste dintr-o credinta profunda si trainica.
    Se incearca oricum discreditarea Parintelui Iustin, pentru a-i destabiliza autoritatea spirituala si morala.
    Este buna ideea unei intalniri. Sa ramanem in contact si sa stabilim o data si alte detalii.

  15. dante said, on februarie 20, 2011 at 3:14 pm

    Haideti fratilor sa stabilim o zi, asa avem un punct de reper. Eu propun in jurul zilei de 30 aprilie, ce ziceti? Altii pot sa se organizeze si sa se intilneasca pentru te miri ce nazbitii, noi de ce nu putem sa reusim. Eventual sa-i anuntam si pe cei de la Petru Voda, in eventualitatea in care am reusi sa ne stringem mai multi acolo.

  16. Daniel said, on februarie 20, 2011 at 3:17 pm

    Cantecel cantate de maicute nu au niciun continut anti-semit + ML a fost ACHITATA la tribunalul de la Nurenberg: asta inseamna NU A FOST NAZISTA, FASCISTA etc. SI NU A SAVARSIT GENOCID!

    Sunt de acord si eu cu propunerea intanirii!!!

    Trebuie marturisit Intreg Adevarul nu doar ce “ne convine”, este exact ca si chestiunea cu acea conferinta despre Sfintii Martiri din Inchisori unde din “corectitudine politica” nu a fost mentionata nici Miscarea nici Capitanul sa nu ii deranjeze pe tortionari.

  17. Ostrov said, on februarie 20, 2011 at 3:28 pm

    Sper ca Patriarhia nu le va da satisfactie, si sunt curios pana unde va merge campania mediatica. Va ramane doar o stire, sau se vor organiza dezbateri televizate cu invitati antinationali?

  18. MIhaela said, on februarie 20, 2011 at 3:34 pm

    dante,
    Ziua de 1 mai are semnificatie masonica ;este ziua in care adam weishaupt a oficializat sarbatoarea ordinului “illuminati )( 1 mai 1776);este ziua “internationalismului proletar “.Am putea alege o alta zi?

  19. dante said, on februarie 20, 2011 at 3:48 pm

    @Mihaela
    Era doar o propunere, nu m-am gindit la semnificatia zilei. Atunci, sa alegem o zi cu semnificatie crestina, sau ar putea fi o zi oarecare, dar sa nu perturbam activitatea de la Petru Voda. Ce propunere ai, sau ce propunere aveti, oricum, eu as zice sa stabilim undeva dupa Paste.

  20. abc said, on februarie 20, 2011 at 3:48 pm

    pentru cei din constanţa şi judeţele limitrofe , duminica viitoare pe 27 februarie este hramul Mănăstirii Sfîntului Ioan Casian 35 km de la Constanţa .

    • danutza said, on februarie 20, 2011 at 4:41 pm

      da, sa mergeti acolo ca e minunat ce a realizat par staret Iustin Petre. e si pesterea sfantului Ioan Casian acolo. e un loc dr pelerinaj pt ortodocsi.

  21. dante said, on februarie 20, 2011 at 3:53 pm

    @ Ioan Pelasgul si @ Colaps, as putea, in drumul meu sa trec sa va iau, asta daca nu aveti alta alternativa

    • Colaps said, on februarie 20, 2011 at 11:30 pm

      Întâi să ştim cu toţii o dată exactă şi apoi voi încerca să găsesc o alternativă, n-aş dori să fiu o povară.

  22. MIhaela said, on februarie 20, 2011 at 3:56 pm

    Da , sunt de acord.
    Cine este din Bucuresti?

    • Gabi M. said, on februarie 22, 2011 at 11:08 pm

      In cazul in care voi sti data la care se merge la Petru Voda,ma voi stradui sa ajung si eu la Bucuresti! Daca crezi ca ai un loc si pentru mine,imi poti scrie la gabriela_xxp@yahoo.it ,in caz contrar,ma voi descurca in vre-un fel. P.S.Crede cineva ca mai devreme sau mai tarziu “intrusii” nu ne vor cunoaste? Am convingerea ca,deja se stiu destule despre noi…Cum vom face “zid” in jurul Parintelui,ascunzandu-ne?!? Deci,curaj,fratilor! Asa sa ne ajute Dumnezeu!

  23. Aurora said, on februarie 20, 2011 at 4:09 pm

    Si eu sunt de acord. Trebuie sa stabilim o zi si mergem.

  24. Paula said, on februarie 20, 2011 at 4:13 pm

    Sunt de acord si eu cu propunerea intanirii!!! Sunt din Bucuresti

  25. MIhaela said, on februarie 20, 2011 at 4:24 pm

    Paula,
    Am masina, conduc. Poate mergem impreuna.

  26. Iustina said, on februarie 20, 2011 at 4:34 pm

    Eu si sotul propunem ca punct de intalnire Piatra Neamt. Noi am avea inca 3 locuri in masina.

    Sa ne intalnim sambata 30 aprilie sau duminica 1 mai.

  27. Calin said, on februarie 20, 2011 at 4:40 pm

    Aici gasiti datele de contact ale centrului
    Hai sa-i bombardam cu protestul nostru

    http://www.antisemitism.ro/ro/contact/

  28. natalia said, on februarie 20, 2011 at 4:44 pm

    Unde este libertatea de constiinta si de expresie atat de trambitata de ong-uri cand vine vorba si pana la urma garantata de constitutie?.Mi se pare absolut stupid si ridicol ceea ce face acest institut pt combaterea antisemitismului…se ia de niste filmulete.Pai astia alta treaba mai buna nu au de facut.?..cine-i plateste pt mizeria asta ca de ce ne-am dat si noi seama?..Ceea ce fac astia de la centru respectiv mi se pare un abuz si exact asta este…sper ca Manastirea Petru Voda sa dea un raspuns in acest sens si chiar sa denunte acest abuz absurd pe cat este posibil cu argumente de tip juridic.Maicutele nu au facut nimic ilegal sau discriminator la adresa nimanui.Trebuie aduse lamuriri.Eu ma rog din suflet ca Patriarhia sa dea de asemenea un raspuns pertinent asa cum a facut-o si in cazul monedei cu Patriarhul Miron Cristea si sa nu dea prea multa satisfactie acestor slugoi abjecti…caci ar fi tare rau altfel.Ma gandesc ca oricat de multe dialoguri de prietenie cu comunitatile evreiesti ar avea PF Daniel si oricat de mult si-ar dori sa-l izoleze pe Parintele Iustin cum a mai incercat si pe vremea cand era MItropolit al Moldovei din cate am inteles ,sa speram ca nu va merge prea departe dandu-le satisfactie dusmanilor lui Hristos.Prin incercarea oficiala de a-l discredita pe Parintele Iustin datorita pozitiei sale aniticip si anitecumenism cred ca daca o va face Patriarhia se discrediteaza in mod indirect pe sine ca insitutitutie…sper sa nu se ajunga pana aici caci multi oameni se vor dumiri cred eu cu aceast fapt.Sa te folosesti de un pretext absolut nefondat pentru a lovi in imaginea unui duhovnic cunoscut si iubit de popor e un lucru regretabil si pana la urma foarte viclean si murdar.Nu stiu ce-i in mintea multor crestini care nu prea stiu istorie,nu prea au timp de citit si studiat cum este cu adevarul despre miscarea legionara,ma intreb ce o fi in mintea lor cum se impaca imaginea unui batran duhovnic plin de har si bunatate si intelepciune si cea a unui memebru -e drept in tinerete-al unei miscari de extrema dreapta si anitesemita…Iar daca e sa fim hipercorecti astia de la combaterea anitsemitismului ce zic de dovezile clare legate de marele ecumenist papa benedict pe care il doreste atat de multa lume sa ne viziteze…care in tinerete a facut parte dintr-o grupare de tineret hitlerist?De asta ce mai zic fraierii aia?Pai daca-i asa si papa da dea socoteala…noi nu-i cerem asta si nu-l judecam pt ce a facut dar zic asa ca idee pt fanii corectitudinii politice prost intelese.

  29. CipriaN said, on februarie 20, 2011 at 4:53 pm

    Bunicul meu de pe tata a fost ucis de legionari , avea atelier mestasugaresc in zona Obor, a fost ucis fiindca era banuit ca ascundea dizidenti comunisti , si ca ar fi fost unul dintre ei . Desi bunicul meu era mebru in Partidul National Liberal , fusese decorat dupa primul razboi mondial ca si-a aparat tara si neamul , si a sfarsit ca fiind considerat tradator de niste nemernici ce l-au executat cu sange rece ! Nu ii judec pe toti legionarii la gramada poate ca unii au avut idealuri marete avand la baza credinta ortodoxa si iubirea de neam , dar din pacate altii s-au dedat la crime si jafuri .
    Nu ma poate contrazice nimeni tatal meu avea 8 ani cand tatal sau a fost mazilit i-a vazut pe acestia purtand pistoale si mitraliere , sa nu imi spuna mie cineva ca legionarismul e doar o doctrina ce duce lupta doar pe plan spiritual si ideologic, poate cei care nu au trait acele vremuri sau nu un caz asemanator ca al meu in familie , ei pot fi pacaliti usor , foarte usor!
    Ma vad nevoit sa nu mai intru pe acest blog, nu e o pierdere pentru nimeni dar nu vreau sa fiu partas la renasterea unei noi miscari legionare , indiferent de scopul ei !

    • Mos Ioan said, on februarie 20, 2011 at 6:32 pm

      @CipriaN

      Regret moartea bunicului tau. Dumnezeu sa-l odihneasca în pace!
      Din pacate, si în sânul Miscarii Legionare au fost tradatori platiti de dusmanii lui Hristos, pentru a denigra Miscarea si a o îngropa ( la propriu si la figurat).
      Spui: “………….nu vreau sa fiu partas la renasterea unei noi miscari legionare, indiferent de scopul ei”…. n-ai cum sa fii partas la renasterea Miscarii deoarece, ea, Miscarea Legionara n-a murit, spiritul acestei Miscarii si a celor care si-au dat viata pentru HRISTOS, Neam si Tara, va dainui în Eternitate. Spiritul Miscarii Legionare dainuie si va dainui în sufletul milioanelor de români, români adevarati, adica în sufletul celor care sunt gata sa mearga la moarte pentru HRISTOS.

      Citeste “Istoria Miscarii Legionare”, “Pentru Legionari”, etc. si pe urma pronunta-te!
      Citeste Carti de Istorie Adevarata ( scriu special cu majuscule pentru a sublinia ce vreau sa spun), nu cele traficate de dusmanii Crucii! Caci asa cum spunea Sf.Ioan Evanghelistul ” Veti cunoaste Adevarul si Adevarul va va face liberi”.

      Noi, românii, suntem un popor blând, primitor de oaspeti, dar când strainii vin sa ne calce în picioare si sa-L BATJOCOREASCA PE DUMNEZEU, ATUNCI SCOATEM SABIA.

      ORTODOXIE sau Moarte! cum spune asa de frumos fratele nostru Stefan!

      Traiasca Legiunea si Capitanul!
      Traiasca România Legionara!

  30. Mos Ioan said, on februarie 20, 2011 at 5:05 pm

    Fratilor si surorilor în Hristos!

    Timpul ne preseaza…este deja prea târziu…………
    Trebuie facut ceva de urgenta, ca sa nu se întâmple cu Parintele Justin si cu Maicutele ceea ce s-a întâmplat cu Sf.Episcop Artemie din Kosovo.
    Ma gândesc ca ar fi bine ca monahii si monahiile de la alte Mânastiri, cei care îl iubesc pe Sfintia Sa Justin, sa se duca sa ramâna cu Dânsul si sa-l apere. De asemenea Preotii sa anunte enoriasi de ticalosia acestei organizatii anticrestine, sa ia Crucea si Tricolorul României si sa mearga din sat în sat cu oamenii dupa ei pâna ajung la Mânastirea Petru Voda. Daca vor fi câteva mii de oameni în Mânastire acesti banditi nu vor cuteza sa se atinga de Sfântul Parinte Justin.
    Asa cum bine spune Saccsiv, ceea ce se întâmpla ESTE EXTREM DE GRAV. Ar trebui sa va luati concediu, toti cei care sunteti îngrijorati de viata Parintelui Justin si a Maicutelor, si sa plecati de urgenta la Sf.Mânastire pentru a-L proteja pe Parintele nostru mult iubit si pe bunele Maicute!

    Prieteni, nu mai este timp de stat pe gânduri! Trebuie actionat cât mai repede!
    Ar fi bine ca Sf.Mânastire Petru Voda sa-i anunte pe toti din satele înconjuratoare si sa vina oameni care vor face cu schimbul( zi si noapte) la chilia Parintelui si la chiliile Maicutelor!
    Este bine sa ne sfatuim, dar trebuie sa ne organizam urgent!
    Viata Parintelui si a Maicutelor este în pericol! Avem datoria sfânta în fata lui Dumnezeu sa îi protejam!

    Saccsiv propun sa tii acest articol pe prima pagina si sa ne sfatuim………..

  31. MIhaela said, on februarie 20, 2011 at 5:11 pm

    danutza,
    Am incercat sa intru pe blogul tau, dar m-am incurcat in selecttile care sunt cerute, si nu am reusit.

    • danutza said, on februarie 20, 2011 at 5:39 pm

      mihaela, nu stiu ce selectii, ca nu am impus decat sa nu se posteze anonim. mai inceraca, te rog, pt ca se poate posta pe blogul meu. daca nu, sa ceri adresa de mail de la fratele saccsiv.

  32. valentin said, on februarie 20, 2011 at 5:16 pm

    @Ciprian citeste te rog cartea “Taina Jertfei” credr ca o sa-ti schimbi parerea.

  33. valentin said, on februarie 20, 2011 at 5:20 pm

    Fratii mei ar fi bine daca toti care aveti bloguri sa postati articole din care sa reiasa fara dubii cine au fost legionarii, ce sacrificii au facut ei pentru patrie si credinta

  34. quintus said, on februarie 20, 2011 at 5:28 pm

    Saccsiv ,ceva nu se leaga in povestea asta.Poate cineva sa raspunda cine le-a pus pe maicute sa cante acel cantec?Eu cred ca aici se afla raspunsul intregii probleme si o sa vedeti ca s-a incercat printr-o inscenare marsava sa fie compromis parintele Iustin.Compromis in ochii bizonilor care imediat reactioneaza “aaaa,legionarii!” ,bizonii care ar putea fi treziti de parintele Iustin.Javrele care au facut asta aici au vrut sa loveasca.

    • saccsiv said, on februarie 20, 2011 at 5:33 pm

      quintus

      Daca te uiti in articol, s-a cantat si acum un an sau doi. Si nu s-a mai scandalizat nimeni atunci.

      • ion adrian said, on februarie 21, 2011 at 9:55 am

        quintus, saccsiv,

        Cine loveste in crestinism va fi pedepsit de propriile lui vorbe care bumerang vor fi . Q. nu trebuie sa-ti fie teama. Si daca a fost o provocare, odata ce a fost lasata de Dumnezeu, ptr ca in preajma parintelui Justin nu ajungi asaaa, cu una cu doua prin ostirea ingerilor, este bine ca a trecut. Iau facut o mare bucurie parintelui Justin si noua si la 90 de ani si la 92 de ani, si le urez sa o repete si dincolo de suta.
        Cine a spus oare: nu va fie frica?

      • ion adrian said, on februarie 21, 2011 at 1:19 pm

        Scuze: I-au facut….

  35. MIhaela said, on februarie 20, 2011 at 5:43 pm

    Saccsiv,
    Am acordul danutzei ;poti sa-mi dai adresa ei de mail?

  36. Sergiu said, on februarie 20, 2011 at 5:45 pm

    Trăiască Legiunea şi Căpitanul!!!!

  37. Ciprian said, on februarie 20, 2011 at 6:02 pm

    Vin si eu la Petru Voda, probabil cu trenul, sunt in Timisoara

  38. pavel said, on februarie 20, 2011 at 6:13 pm

    @cipriaN
    Din pacate miscarea legionara a atras, ca orice miscare puternica , si extremisti. Avand in vedere idealurile miscarii si puterea ei, cred ca esti de acord ca au fost interese foarte mari pentru a o discredita.De aceea cred ca au fost astfel de “greseli”. Imi pare foarte rau pentru bunicul tau.
    Nu cred ca putem vorbi de o renastere a acestei miscari. Eu unul nu sunt legionar, nici filo-legionar, dar ceea ce stiu este ca toata istoria care ne-a fost bagata pe gat in scoala a fost si este deformata. nu am fost contemporan cu ei ca sa pot verifica datele istoriei, dar uite ce oameni erau in acea miscare sau simpatizanti ai miscarii – Valeriu Gafencu, Parintele Arsenie Papacioc,Parintele Iustin Parvu si multi altii. O fi avut ceva bun miscarea aceea, nu? Adica, ce alt curent, miscare ideologica a mai dat nastere la oameni atat de induhovniciti si sfinti in zilele noastre? Sau hai sa spunem ca nu miscarea a dat nastere unor astfel de oameni, ci ca ei au simpatizat, au fost atrasi de aceasta miscare. Oare au gresit ei? Nu stiu ce sa spun. Prefer sa am rezerve si sa nu-i acuz pe legionari, in intregul miscarii…Sau, hai sa spunem ca multi aveau o orientare gresita, desi ma indoiesc, mai poti sa imi spui o singura miscare, curent care sa fi atras atatea minti stralucite, patrioti si adevarati crestini? De unde stim ca nu au fost altii care comiteau crimele si se dadeau legionari pt a-i discredita sau ca miscarea a devenit atat de ampla si s-au infiltrat atat de multi in ” neregula” incat lucrurile au scapat de sub control? de aceea prefer sa nu arunc cu piatra si sa-i admir pe cei ca Parintele Iustin, Parintele Papacioc, Valeriu Gafencu, Aspazia Otel-Petrescu, Virgil Maxim si atatia altii…Imi pare faorte rau pentru tragedia din familia ta! Doamne ajuta!

  39. dante said, on februarie 20, 2011 at 6:42 pm

    Eu as zice ca subiectul legat despre eventuala intilnire de la Petru Voda, sa mai fie reluat si in viitorul apropiat, caci altfel se uita. Pina acuma vad ca data care s-a vehiculat,ar fi 30 aprilie. Daca se va hotari o alta data, ramine sa ne sfatuim.
    @saccsiv, tu ce zici?

  40. Antonia said, on februarie 20, 2011 at 6:46 pm

    Un cantec e un cantec si atat. N-ar trebui sa i se dea o importanta mai mare decat merita. Pai cu un cantec revigoram noi miscarea legionara? Cine se sperie de un biet cantec inseamna ca si-a cam pierdut pacea interioara.

    Pe de alta parte, redesteptarea constiintei patriotice si crestine este o urgenta pentru neamul romanesc. Dumnezeu sa ne arate care este calea cea mai buna. Cantecul religios chiar daca este si pro-legioanar ofera o alternativa sonora celor scarbiti de cantecele de inspiratie satanista sau excesiv de libidinoase. Nu se poate sa se ia atitudine numai impotriva cantecelor religioase, iar fata de cele sataniste si vulgare sa nu ia nicio atituine.

  41. catalin71 said, on februarie 20, 2011 at 7:38 pm

    as vrea sa fac o sugestie…sa ne intalnim mai devreme la Petru-Voda. Sa va spun si motivul; nu stiu daca este intoxicare sau adevar..un oarecare de aici, din localitatea unde locuiesc eu, in apropiere de Medias, mi-a spus prin toamna ca vor fi revolte foarte mari in primavara, in aprilie(asta putin inainte sa postez tu, saccsiv, profetiile celor doi pustnici din Muntii Raraului despre revoltele din 2011)..ca sa aflu azi, in timp ce discutam cu inca 2 frati despre intalnirea de la Petru-Voda, ca respectivul este mason..Ei stiu deja fiindca ei pregatesc momentul. Cum credeti si voi…cu iubire frateasca ,catalin. Doamne ajuta!

    • Ciprian said, on februarie 20, 2011 at 7:45 pm

      si eu zic la fel…

    • Colaps said, on februarie 20, 2011 at 7:52 pm

      Într-adevăr … Doamne dă-ne putere și tărie să înfruntăm toate ispitele ce stau să vină anul ăsta. Ar fi bine într-adevăr să ne întâlnim cu toții acolo, chiar și așa nevrednici și gârbovi cum suntem noi (sau cel puțin eu).

  42. catalin71 said, on februarie 20, 2011 at 8:00 pm

    Si sa facem toti mai multe rugaciuni pentru a cere Mantuitorului descoperirea si inlaturarea intrusilor.

  43. Ciprian said, on februarie 20, 2011 at 8:08 pm

    Parintele Arsenie Boca spunea sa nu disperam daca suntem neputiinciosi intr-o privinta, daca Dumnezeu are un gand cu un neam El il va duce la indeplinire chiar daca noi nu putem participa asa cum am dori… si CEA MAI PUERNICA ARMA E RUGACIUNEA din inima curata ca MULT POATE RUGACIUNEA STARUITOARE A DREPTULUI…deci sa ne curatim inimile si sa ne rugam, solutii omenesti nu mai exista…

  44. Stefan said, on februarie 20, 2011 at 8:17 pm

    Primiti alaturi de voi si pe mine umilul sclav al Lui Hristos si ruda nu cu unul ci cu toti cei care au marturisit pe Hristos Domnul incepand de la Capitan si ajungand azi la Sfantii Parinti contemporani cu noi ! Cine are voie sa interzica exprimarea religiei mele(a noastre),a celor care au murit pentru aceasta Sfanta credinta Crestin Ortodoxa ? Cine si care din pamantenii acestei lumi indiferent ca sunt masoni ,satanisti,antihristi si alte iude au curajul sa ne interzica sa ne pomenim Eroii ,mai mult,Sfintii unui Neam intreg prin cantece,poezii sau prin slujbe cum se fac la noi Ortodocsii ? Am facut noi ca si popor vreo cerere de subjugare a altui popor ? Am facut prin cantecele noastre Romanesti,indiferent ca sunt Legionare ,populare sau de muzica clasica, apologia unor cuceriri de teritorii straine sau ne cantam dorurile noastre si adevarul Sfintei noastre Ortodoxii ? Pai inseamna ca uita repede acesti tovarasi masoni cate jertfe au fost cu doar 60 de ani in urma in temnitele pe care oricat le-ar vopsi ei (la Pitesti),vor ramane vii in memoria Neamului Romanesc ! Sunt insipide si gomoase aceste pozitii de trei lei din partea celor care incearca sa ne impiedice sa ne pomenim Eroii Neamului Romanesc !Cum adica ,Eroii Neamului sunt numai pe categorii facute de “unii’,pe unii avem voie sa ii pomenim pe altii nu ca ne pune la colt ? Pai adica acolo unde au cazut pe front soldatii alaturi de medici ,preoti, ingineri si ofiteri,pe ei nu avem voie sa ii consideram Eroi ? Noi avem o sarcina simpla data de la Bunul Dumnezeu,si anume sa marturisim aici,apartenenta noastra la Ortodoxie si vesnica pomenire a Sfintilor nostri care au fost schingiuiti,umiliti,ucisi dar care nu s-au lepadat de Hristos !Noi avem puterea sa marturisim macar suferintele acelora care au fost doar acei Romani care au spus raspicat ca sunt Crestin Ortodocsi si care au dorit sa fie respectati la ei in tara si sa le fie respectata credinta,Sfanta Ortodoxie a Neamului Romanesc ! Cine stie nu sa scrie Romaneste,ci sa respire Romaneste,sa traiasca Romaneste prin Ortodoxie,trebuie sa marturisesca fatis ,sa spuna deschis ca atat vreme cat avem rude plecate in patria cereasca ,noi cei care suntem in viata le vom pomeni aici si in fata Lui Dumnezeu prin slujbe ! Noi asa am invatat si nu facem pomenirea si cinstirea rudelor noastre , Eroilor nostri, pe categorii ! Le facem la toti ca sunt ai nostri si Eroii si Sfintii care si pentru noi si-au scris jertfa de sange ramasa in peretii temnitelor bolsevice ! Vesnica lor pomenire ,a lui Corneliu Zelea Codreanu(cel care la 17 ani mergea alaturi de tatal sau pe front de buna voie) ,a lui Valeriu Gafencu,a tuturor Eroilor care au fost Legionari sau nu dar au marturisit Sfanta Credinta si pe Hristos Domnul ! Cand se stabileste aici pe acest site sau in alta parte sa mergem la Manastirea noastra de la Petru Voda,spre a canta impreuna Sfintilor nostri vesnica lor pomenire,spre a-i cinsti cu Sfinte slujbe platite si din munca noastra, sa mi se spuna ca vin si eu ! Cu permisiunea fratelui Saccsiv ,las aici adresa mea de email steluci2007@gmail.com
    ORTODOXIE sau Moarte !

    • Mos Ioan said, on februarie 20, 2011 at 11:09 pm

      @ Stefan

      Ai dreptate frate Stefan, sunt de acord cu tot ceea ce spui. Scrii asa de frumos, ma doare sufletul când te citesc…………..
      Sper sa ne vedem la Sf.Mânastire Petru Voda sub epitrahilul Sfintiei Sale Justin Pârvu.

      ORTODOXIE sau Moarte!
      Traiasca Legiunea si Capitanul!
      Traiasca România Legionara!

  45. Un pacatos said, on februarie 20, 2011 at 8:19 pm

    FRATE SACCSIV, MODEREAZA, TE ROG, TOATE COMENTARIILE ANTISEMITE.
    Cine vrea sa fie antisemit sa fie pe blogul lui, nu al tau, ca o sa ai probleme din cauza altora.

    • saccsiv said, on februarie 21, 2011 at 1:45 am

      Un pacatos

      Pana sa ma culc, am sters. Care a mai aparut?

      • Un pacatos said, on februarie 21, 2011 at 1:50 am

        Stai frate sa vaz!

      • Un pacatos said, on februarie 21, 2011 at 1:52 am

        Nu par sa fie!

  46. GABRIEL din Canada said, on februarie 20, 2011 at 8:20 pm

    http://m.antena3.ro/life-show/bizar/neamt-cantece-legionare-cantate-de-maicute-pentru-staretul-manastirii-118889.html
    a inceput campania anti- petru voda
    cica cantecul este o manifestare anticrestina, dupa ei
    se repeta tanacu???

  47. Colaps said, on februarie 20, 2011 at 8:26 pm

    Văd că mulți și-au lăsat adresele de email.
    Saccsiv, dacă îmi îngădui, atunci postez și eu adresa mea de email: telliangun@gmail.com

  48. MIhaela said, on februarie 20, 2011 at 8:29 pm

    dante,
    Pentru ca tu ai initiat aceasta intalnire, incearca sa continui ideea,fixand chiar o data (intr-adevar, cred ca trebuie sa mergem la Petru Voda mai devreme);Ce -ati spune de a doua saptamana de post ?

  49. Cosmin S. said, on februarie 20, 2011 at 8:33 pm

    catalin71,
    “…un oarecare de aici, din localitatea unde locuiesc eu, in apropiere de Medias, mi-a spus…etc.”

    Imi oare rau, dar suna a hoax…
    Da si tu mai multe detalii, ca asa pot spune si eu ca oarecare mi-a spus oarece, despre oarecine sau despre… etc….

    • catalin71 said, on februarie 20, 2011 at 9:18 pm

      prefer sa nu dau numele lui,nu de teama, pur si simplui. Atunci nu am dat prea mare importanta,mi-am amintit dupa postarea cu pustnicii din muntii Raraului..si azi am aflat ca e mason. Mai mult nu am ce spune..atat stiu. oricum se va intampla atunci cand va fi voia Domnului,nu a oamenilor.

  50. costel said, on februarie 20, 2011 at 8:47 pm

    Nu sunt un membru al niciunui partid sau organizatie, insa sunt un “produs” 100% al epocii “de aur”. Am 51 de ani!
    @CiprianN
    Sincer imi pare rau pentru tragedia din familia ta, dar, gresesti hotarand sa nu mai intri pe acest blog. Mai gandeste-te.
    Referitor la Legiune, mi-am dat si eu seama, nu de multa vreme, cat de intoxicat am fost de scoala comunista, cata minciuna am papat cu lingurita, incepand cu gradinita!
    Trebuie sa ne fie foarte clar ca acum, tot ce inseamna iubirea de neam si ortodoxie sunt si vor fi supuse denigrarii, impinse spre ridicol cu ajutorul televiziunilor care sunt in mainile tradatorilor de tara sau a unora care nu au nimic in comun cu neamul romanesc. Si bineinteles ca nu doar televiziunile vor actiona in acest sens. Orice miscare va fi penetrata de agenti cu scopul de a o compromite, orice personalitate va avea in umbra “oameni de bine” care vor lucra din greu sa o doboare.
    Imi cer iertare daca am suparat pe cineva. Doamne ajuta!

  51. Iones said, on februarie 20, 2011 at 8:49 pm

    Si evenimentul zilei sa grabit sa scrie:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/aniversari-cu-versuri-legionare-pentru-duvohnicul-neamului-la-manastirea-petru-voda-921864.html

    Asta ne arata clar ca cea mai mare parte din presa romana este in mainile jidanilor…

    • Ciprian said, on februarie 20, 2011 at 9:09 pm

      Frate da cata ura, sa ii miluiasca Dumnezeu. E jale ca toti sunt vorbitori de limba romana… Cred ca sunt si multi agenti pe acolo care orice le-ai spune tot pe a lor o tin…numai sa ne iroseasca timpul de la ce este cu adevarat important…rugaciunea, faptele bune…

    • ion adrian said, on februarie 21, 2011 at 10:00 am

      “jdaucilor” nu jidanilor ptr ca jidan este termenul romanesc traditional pentru evrei si vine de la cuvantul german juden evreii sosind in Romania mai ales dinspre zona nord-vest si vorbind un dialect de sorginte si germana, numit idish.

  52. Fulger said, on februarie 20, 2011 at 9:15 pm

    Eu sunt din Ploiesti dar nu am varsta necesara sa pot mege , imi pare rau, va voi sustine orice ar fi.

    • agerstress said, on februarie 21, 2011 at 9:08 am

      La Petru Voda nu e cu “bulina rosie” ca la MISA… :-) Se incadreaza fara rezerve in limitele “audientei generale” fara limite de varsta.

  53. petru said, on februarie 20, 2011 at 9:45 pm

    Citind comentariile observ ca ele sunt mai mult in apararea Miscarii Legionare si a imnului lui Radu Gyr, decat pentru apararea Parintelui Iustin si a manastirii Petru Voda. Miscarea Legionara este un fenomen cu bune si rele ce tine de istoria tarii si a neamului.
    Parintele Iustin Parvu si manastirea Petru Voda constituie prezentul nostru si cred asta e o miza mai importanta. Ei vor sa se foloseasca de controversele din jurul Miscarii Legionare, cat si admiratia unor calugari de la Petru Voda pt ML ca sa poata discredita lucrarea pastoral-misionara a parintelui Iustin cat si campania acestui impotriva actelor cu cipuri.

  54. catalin_b said, on februarie 20, 2011 at 11:25 pm

    Nu am avut rabdarea sa parcurg decat comentariile de la primul articol legat de atacul impotriva Parintelui Iustin Parvu. Parerea mea este sa nu va ambalati ci sa asteptati reactia Parintelui si in functie de aceasta reactie se va vedea ce este de facut. Si evitati cuvantul evreu ca sa nu-i faceti Parintelui sarcina mai dificila. Pare sa fie un atac momeala pentru antisemiti, deoarece cantecul nu contine nici cuvantul evreu si nici macar o aluzie la evrei, doar faptul ca este un cantec legionar poate fi invocat, destul de slab insa, ca acuzatie de antisemitism. Apararea este foarte usoara in aceasta faza si cel mai bine este sa nu fie bagati in seama, ci sa fie lasati sa latre la luna cat poftesc. Nu se poate dovedi ca miscarea legionara n-a fost o miscare antisemita decat daca se reactioneaza cu calm la astfel de atacuri nefondate si nu se iau in consideratie. Reactiile impetuoase vor crea suspiciunea ca exista, intr-adevar, un substrat antisemit in aceasta bucurie nevinovata pe care maicile i-au facut-o Parintelui Iustin si, in general, in legatura cu miscarea legionara. Parintele se poate alege cel mult cu o observatie din partea Patriarhiei ca sa nu se mai cante cantece mirenesti la Manastire, sau sa nu mai fie lasate sa ajunga pe net. Parerea mea este sa lasati impetuozitatea pentru cand va fi cu-adevarat nevoie de ea. Si, desigur, fiti pe receptie!

    In alta ordine de idei, este de-a dreptul copilareasca si complet neproductiva dorinta de a-i incrimina cu orice pret pe evrei pentru lucraturile sistemului. Eu cred ca le faceti o cinste nemeritata elitelor care conduc sistemul considerandu-i evrei. Desi sunt, probabil, de stirpe evreiasca dupa trup, ei nu mai pot fi socotiti evrei spiritualiceste din doua motive:
    1. Nu cred in Vechiul Testament lasat evreilor de Moise si de prooroci, ci au ajuns de-a dreptul sa stea impotriva Vechiului Testament, zicand ca exista cei doi zei care se lupta unul impotriva celuilalt, zeul asa-zis al luminii, lucifer si zeul Bibliei, Adonai, iar ei au ales sa se inchine asa-zisului zeu al luminii, adica satanei, nu numai parasindu-l pe zeul Bibliei, adica pe Dumnezeul lui Avraam si al parintilor lor si al nostru, dar chiar luptand impotriva Lui, motiv pentru care si primirea pecetei lui antihrist fabricata de ei pe mana dreapta sau pe frunte va fi socotita lepadare de Dumnezeu, fiindca inseamna supunerea fata de cei care slujesc diavolului, adica, indirect, supunerea fata de diavolul.
    2. Denumirea de evreu vine de la stramosul lor Eber, singurul din cei 72 de urmasi ai lui Noe care si-a aratat credinta in Dumnezeu abandonand lucrul la turnul Babel, in timp ce toti ceilalti voiau sa cladeasca turnul pentru ca sa nu mai patimeasca de pe urma unui viitor eventual potop in loc sa-si puna nadejdea in Dumnezeu Care le promisese ca nu va mai fi un alt potop. Or astazi, tocmai acesti asa-zisi evrei din conducerea sistemului au ajuns sa construiasca noul Babilon, talmes-balmesul neamurilor guvernate unic dupa principiul abolirii religiei si dupa celelalte principii contrare legilor dumnezeiesti, asadar s-au dezis complet de credinta in Dumnezeu aratata de stramosul lor Eber.

    Nemaiincriminandu-i pe evrei pentru lucraturile sistemului se obtin numai avantaje:
    a) se evita osandirea nedreapta a evreilor nevinovati si osandirea, in general, care este pacat inaintea Domnului;
    b) se evita acuzatiile de antisemitism si sacaielile pe aceasta tema, cu atat mai mult cu cat, asa cum am aratat, nici nu mai pot fi socotiti evrei dupa conceptie conducatorii sistemului;
    c) se elibereaza eforturile pentru o lupta cat de cat eficienta anti-sistem orientata obiectiv si clar pe fapte si nu tendentios si tenebros impotriva unor oameni dintre care multi nici nu au legatura cu faptele.

    • Iones said, on februarie 21, 2011 at 8:50 am

      Toti cei care se identifica cumva cu fostul teritoriu din vremea intruparii si rastignirii lui Iisus pe pamant, si care pana in ziua de astazi nu-l recunosc pe Hristos ca Mesia si sunt impotriva crestinilor se numesc “JIDOVI” si nu alt cumva.

      In Biblia aparuta la Bucuresti scrisa la indemnarea Sf. Constantin Brancoveanu in 1688 nu exista termenul iudeu sau evreu, ci numai JIDOV.

      Termenii care apar astazi in biblie se datoreaza introducerii in timp tot la interventia sionistilor in vocabularul limbii romane cum a fost de pilda schimbat si termenul de tigan in “rrom” termen care nu are nici o treaba cu limba romana nici cu istoria si cu denumirea acestei etnii, acest termen care a fost introdus la comanda ca alti termeni care deranjau.

      Si nu ma refer la cuvinte a caror forma a fost transformata de timp. Termenul jidov din biblie ca forma si cuvant nu are nici o legatura lexicala cu termenul evreu. Este complet inlocuit.
      Intrebati-va bunicii sau strabunicii care mai aveti sa vedeti ca inainte nu exista termenul de evreu in biserica. Termenul evreu se foloseste doar pentru adevaratul popor a lui Dumnezeu cel din vremea lui Moise si a celorlalti prooeoci ai Vechiului Testament.

      • catalin_b said, on februarie 21, 2011 at 10:09 pm

        Probabil ai dreptate, frate. Eu am Biblia cumparata prin anii ’90 si cu inlocuirea deja realizata. Am crezut intotdeauna ca jidov este doar un termen defaimator pentru evreu, n-am stiut ca a fost consacrat inca din Biblia scoasa din initiativa Sfantului Voievod Constantin Brancoveanu ca desemnand pe evreii care au ramas la credinta in Vechiul Testament si nu cred in Domnul nostru Iisus Hristos ca Mesia Cel Adevarat. Asadar, lucratorii si conducatorii sistemului nici macar jidovi nu pot fi numiti.

        Eu am incercat doar sa-i temperez pe aceia dintre frati care ar fi vrut sa inceapa o actiune de invinovatire la modul general a evreilor pentru atacurile impotriva Parintelui Iustin Parvu si, poate si pentru altele, ca sa nu se expuna inutil pacatului osandirii aproapelui si acuzatiei de antisemitism si, sigur, indemnul ramane valabil.

        N-am fost, insa, la momentul cand am scris comentariul, constient de virulenta atacului dezlantuit pe toate canalele media impotriva Parintelui Iustin Parvu care face comentariul meu cam salciu…

  55. blogideologic said, on februarie 21, 2011 at 2:37 am

    Văd aici sintagma “sufletul de crin”. Care provine, ideatic, din “Manifestul Crinului Alb”, text compus de Petre Pandrea, Sorin Pavel şi Ion Nistor în anul 1928. Vreau să citez etichete alese de Adrian Bucurescu din “Manifestul Crinului Alb” : +Noua generaţie se prezenta ca exponenta “pasiunii ideale”, a “optimismului frenetic”, a “intuiţiei”, “elanului” şi “extazului”, a “credinţei în Dumnezeu”.+ Adrian Bucurescu a citit complet Manifestul Crinului Alb. Din care alege excerpte revelatoare. Totdeauna bănuiam că Sturm und Drang se traduce incomplet prin Furtună şi Elan. Acum văd că Drang pe româneşte nu-i doar Elan, ci şi ‘optimism frenetic’, ‘intuiţie’ şi ‘extaz’. Nu am găsit, postat pe Internet de către Universitatea din Bucureşti (mulţumesc cadrelor didactice care au făcut acest efort), decât fragmentul următor din Manifestul Crinului Alb : +Ne-am smuls o clipă din atmosfera în care am crescut şi, privind cu ochi cântăritori, ne-a îngrozit lipsa de gânduri a înaintaşilor noştri. Ne tutelează şi ne boscorodeşte o generaţie în care nimeni n-a gândit cu adevărat. În capul lor domneşte golul etern şi iritant, mascat cu o vitrină de împrumut şi împrejmuit de colbul vechimii, al neaerisirii din casele părăsite. [...] O generaţie lipsită de credinţă şi de elan creator nu poate merita decât hula şi irespectul nostru. De o decadă am primit printr-o întâmplare a Destinului, un dar măreţ: strângerea într-un stat unitar a provinciilor răzleţite de adversităţi istorice, ca o turmă de mioare după o grindină rea. [...] Austeritatea victoriei a fost transformată într-un chef uriaş. Dulceaţa porcină de a trăi facil şi neonest din 1915 au multiplicat-o cu îndârjire şi diez în vremurile noastre. Unde-i responsabilitatea? Unde-i exemplul educativ? Vrem să-i îmbrâncim din meschinărie. Mai mult entuziasm şi mai multă responsabilitate. Pentru orice faptă mare trebuie încredere, pasiune, entuziasm şi la fundarea unei culturi nu poate prezida sarcasmul şi pesimismul. Ceea ce ne îndreaptă către istorie este credinţa că totul este istoric, de la cel mai umil gând şi mai timid gest, până la raţiunea absolută şi dacă ne simţim autohtoni ne constatăm solidari cu trecutul acestei naţii pe un tărâm românesc. Continuitatea istorică, adică lipsa ruperilor de orizont geografic şi de tradiţii culturale constituie autohtonismul nostru, pulsează în noi şi se înseriază în linia unui trecut de trei ori milenar.+ Vedem aici definirea autohtonismului, ca ştiinţă şi intuiţie pentru construirea unei punţi peste oricare hiatus cultural din istoria noastră. Petre Pandrea, Sorin Pavel şi Ion Nistor erau interesaţi de construirea unui drum de continuitate peste o istorie de trei mii de anii. Fiecare cuvânt din Manifestul Crinului Alb este revelator şi relevant, îndrăznesc şi semnez în alb chiar pentru valoarea slovelor necitite încă de mine. Asertez că Manifestul Crinului Alb a fost în fapt proclamarea unei mişcări de tip Sturm und Drang în Limba Română cultă. Folosirea sintagmei “sufletul de crin” particularizează, pentru cazul poetului Radu Gyr, gama de atitudini Sturm und Drang. Certamente, Manifestul Crinului Alb ar fi dat roade mai multe dacă fericita perioadă interbelică ar fi continuat netulburată. Dar a fost semnat pactul Ribbentrop – Molotov care a permis cel de al doilea război mondial, distrugerea fragmentului din Romania Neoacquistica întrupat după primul război mondial, ocupaţia sovietică şi persecuţia comunistă anti – română iniţiată în Basarabia de cominternistul Lioncik Tismeneţki, tatăl lui Vladimir Tismăneanu, coordonatorul unui Raport anti – România, folosit acum ca vademecum pentru deznaţionalizarea copiilor din şcolile României.

  56. Miscarea said, on februarie 21, 2011 at 3:47 am

    raspanditi acest video http://dl.transfer.ro/alaturi_de_Capitan-transfer_RO-21feb-fd9315.mpg
    afisati-l pe youtube si pe bloguri.. sa fie la vedere pentru intreaga Romanie!

  57. dante said, on februarie 21, 2011 at 6:55 am

    @Mihaela
    Pentru a fixa o data si pentru a ajunge cit mai multi la un numitor comun, eu zic, ca saccsiv sa scrie un articol special pe aceasta tema, nu de alta, dar articolul de fata ne-a luat pe nepregatite pe multi dintre noi. Asa, avind deja ideea propusa, fiecare dintre noi isi va putea face propriile calcule familiare si in functie de ele va veni cu o propunere in legatura cu data.
    Fratilor, daca Dumnezeu vrea sa ne stringem la Petru Voda, ne vom stringe, daca nu, nu. Eu nadajduiesc din toata inima ca deznodamintul va fi unul pozitiv. Personal, sint deschis oricarei date care va fi hotarita, dar asta trebuie sa o facem impreuna.
    Totusi, nu as vrea sa fiu eu initiatorul acestei actiuni, nu de alta, dar s-ar putea ca unele voci sa considere ca as avea ceva ascuns, pe cind, eu cred ca aceasta ar fi o dorinta fireasca a fiecaruia dintre noi, de a ne intilni unul cu celalalt in jurul parintelui Iustin.
    Deci, eu zic ca fiecare sa vina cu o propunere de data si aceea care va vi sustinuta de cit mai multi, sa fie intr-un final aleasa. Pentru asta sa ne rugam la Dumnezeu sa ne lumineze mintea si sufletul.
    Doamne ajuta!!

    • Ayan said, on februarie 21, 2011 at 10:25 am

      As fi vrut si eu sa vin . Sunt din Ploiesti . Din pacate nu pot lipsi de acasa nici macar o zi intreaga . Imi pare rau .

  58. MIhaela said, on februarie 21, 2011 at 7:20 am

    Cred ca intalnirea este o dorinta fireasca a fiecaruia dintre noi.Doamne ajuta

  59. Gheorghita said, on februarie 21, 2011 at 8:29 am

    Fratilor ! cine , unde , cand si cum cere si ce prigoana? Ori ne ambalam inutil?!
    Iertare, nu vad unde este vorba despre prigoana?
    Iertare!

  60. kushter said, on februarie 21, 2011 at 8:54 am

    Dumnezeu să ne binecuvânteze!

  61. Colaps said, on februarie 21, 2011 at 8:57 am

    saccsiv, cum să alegem o dată pentru întâlnire care să fie pe placul tuturor ? Supunem la vot sau ai vreo altă idee?

  62. grigorie said, on februarie 21, 2011 at 9:06 am

    Saccsiv, nu te băga. Păstrează anonimatul. Îţi ajunge o misiune, du-o la capăt, nu îi grăbi sfârşitul. E bine ce vor, dar lasă-i să se folosească de blogul tă pentru a se organiza, însă fără tine. La nevoie se va implica Aplogeticum, sper. Primul tău gând că vor fi intruşi nu-l părăsi şi nu risca. Iartă-mă, dacă par defetist, când sunt doar pragmatic.

  63. cb said, on februarie 21, 2011 at 9:18 am

    Inainte nu ar trebui sa aflam pozitia celor de la Petru Voda? pozitia Patriarhiei?
    Si foarte important, pozitia ierarhilor din Moldova despre care, eu sincer cred ca-l vor apara pe Parintele Iustin.
    Pana atunci ma gandesc ca poate ar fi bine ca site-urile, blog-urile,forurile ortodoxe sa aiba macar o pozitie comuna pentru ca asta ar arata ca in spatele lor se afla intr-adevar oameni carora le pasa si pot sta impreuna.

    • Ayan said, on februarie 21, 2011 at 3:33 pm

      Ba da , ai dreptate . Eu chiar sunt curioasa sa vad ce atitudine au cei de la Patriarhie . Cat despre ierarhii din Moldova si eu cred ca vor sustine pe parinte . Actiunile noastre ar trebui sa urmeze actiunile ierarhilor , nu sa o luam noi inainte .

  64. ion adrian said, on februarie 21, 2011 at 9:45 am

    Sunt multe postari dar aici gasiti clipul de 13 minute facut de ziua parintelui Justin, intru multi ani sa ne traiasca.

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-8318642-video-maicute-manastirea-petru-voda-canta-parintelui-justin-parvu-sfinta-tinerete-legionara-protest-oficial-centrului-pentru-monitorizarea-combaterea-antisemitismului.htm

    Ma bucur ca am putut auzi aceste frumoase cantece si pe “jdauci” sa nu-i bagam prea tare in seama.
    Dupa un amic din blogosfera:

    DEFINIŢIE: Termenul “JDAUC” este atribuit indivizilor care invocă apartenenţa la neamul evreu doar din interes strict personal. Aceşti indivizi sunt doar nişte profitori ordinari care nu au absolut nimic comun cu onoarea şi credinţa acestui neam urgisit şi chinuit!

  65. Miscarea said, on februarie 21, 2011 at 10:37 am

    Miscarea

    raspanditi acest video http://dl.transfer.ro/alaturi_de_Capitan-transfer_RO-21feb-fd9315.mpg
    afisati-l pe youtube si pe bloguri.. sa fie la vedere pentru intreaga Romanie!

  66. Un pacatos said, on februarie 21, 2011 at 11:47 am

    ” Dacă se poate, pe cât stă în puterea voastră, trăiţi în bună pace cu toţi oamenii.”
    ( Romani 12, 18).

  67. AparamOrtodoxia said, on februarie 21, 2011 at 12:37 pm

    TREBUIE SA FIM FOARTE ATENTI LA ACESTI MASONI CARE SE STRECOARA PRINTRE NOI…… PANA ATUNCI RUGATI-VA SI INFORMATI LUMEA DE PERICOLUL CARE SE ABATE ASUPRA NOASTRA…..SI DACA VA FII NEVOIE SA RASPUNDEM O VOM FACE CU TOTI LA PETRU VODA ….. ……… SPERAM CA CAT DE CURAND SA NE CUNOASTEM CU TOTI ………DACA CU TOTI SUNTETI DE ACORD SI SACCSIV SI TOTI CEI CARE APARAM DREAPTA CREDINTA ORTODOXA SI PE CAPITANUL NOSTRU PR IUSTIN PARVU ATUNCI NE VOM INTALNI…..IAR DATA O VOM STABILI NOI CA SA PUTEM AJUNGE CU TOTI…..DOAMNE AJUTA LA TOATA LUMEA.

  68. Iustina said, on februarie 21, 2011 at 1:15 pm

    @jan dinu-USA

    AMIN!

  69. Antonia said, on februarie 21, 2011 at 2:07 pm

    In ce scop sa ne intalnim? Daca nu exista un scop clar, atunci nu are rost sa ne intalnim. Pentru a ne cunoaste, putem organiza un pelerinaj la mai multe manastiri, inclusiv la Manastirea Petru Voda.

    Dar daca unul din grup se da drept crestin, iar el e altceva? Nu vreau sa supar pe nimeni, dar stiu ca asta se intampla si la case mai mari.

    Propun ca in Postul Mare sa intarim legatura cu Dumnezeu si sa ne rugam sa ne arate voia Sa. Daca trebuie sa ne intalnim, atunci vom dori cu ardoare acest lucru si ne vom aduna gramada ori de unde am fi, iar daca nu trebuie sau daca nu trebuie sa ne intalnim acum, atunci ne va disparea din minte acest gand.

    In probleme de acest fel e bine sa facem voia lui Dumnezeu, nu voia noastra.

  70. dante said, on februarie 21, 2011 at 5:07 pm

    @grigorie
    Imi place atitudinea ta, parca te si vad cocotat pe un deal, uitindu-te la noi, astia mai amariti, cum ne tirim prin nu stiu ce noroaie, nu ca n-ar fi asa, dar totusi…
    Cu siguranta vor fi si intrusi si oameni cu ochii albastri, dar asta ce inseamna, ca trebuie sa stam pititi prin nu stiu ce grote, sau relaxati in fata calculatorului, dindu-ne cu parerea?
    Daca va da Domnul sa ne intilnim, nu o facem pentru a infiinta nu stiu ce partid, sau organizatie, ci pur si simplu pentru a ne cunoaste intre noi si pentru a putea colabora intr-un viitor, in care poate acest blog nu va mai putea exista.

  71. pavel said, on februarie 21, 2011 at 7:28 pm

    mi se pare ca ne isterizam. ar trebui sa tratam totul cu o atitudine gen “cainii latra, caravana trece”!
    Foarte bune comentariile lui petru si a lui catalin-b. Dovedesc intelepciune si bun discernamint. de aceea, fara suparare, le dau copy-paste pt a atrage atentia asupra lor!

    petru said, on februarie 20, 2011 at 9:45 pm Citind comentariile observ ca ele sunt mai mult in apararea Miscarii Legionare si a imnului lui Radu Gyr, decat pentru apararea Parintelui Iustin si a manastirii Petru Voda. Miscarea Legionara este un fenomen cu bune si rele ce tine de istoria tarii si a neamului.
    Parintele Iustin Parvu si manastirea Petru Voda constituie prezentul nostru si cred asta e o miza mai importanta. Ei vor sa se foloseasca de controversele din jurul Miscarii Legionare, cat si admiratia unor calugari de la Petru Voda pt ML ca sa poata discredita lucrarea pastoral-misionara a parintelui Iustin cat si campania acestui impotriva actelor cu cipuri.

    Răspunde
    catalin_b said, on februarie 20, 2011 at 11:25 pm Nu am avut rabdarea sa parcurg decat comentariile de la primul articol legat de atacul impotriva Parintelui Iustin Parvu. Parerea mea este sa nu va ambalati ci sa asteptati reactia Parintelui si in functie de aceasta reactie se va vedea ce este de facut. Si evitati cuvantul evreu ca sa nu-i faceti Parintelui sarcina mai dificila. Pare sa fie un atac momeala pentru antisemiti, deoarece cantecul nu contine nici cuvantul evreu si nici macar o aluzie la evrei, doar faptul ca este un cantec legionar poate fi invocat, destul de slab insa, ca acuzatie de antisemitism. Apararea este foarte usoara in aceasta faza si cel mai bine este sa nu fie bagati in seama, ci sa fie lasati sa latre la luna cat poftesc. Nu se poate dovedi ca miscarea legionara n-a fost o miscare antisemita decat daca se reactioneaza cu calm la astfel de atacuri nefondate si nu se iau in consideratie. Reactiile impetuoase vor crea suspiciunea ca exista, intr-adevar, un substrat antisemit in aceasta bucurie nevinovata pe care maicile i-au facut-o Parintelui Iustin si, in general, in legatura cu miscarea legionara. Parintele se poate alege cel mult cu o observatie din partea Patriarhiei ca sa nu se mai cante cantece mirenesti la Manastire, sau sa nu mai fie lasate sa ajunga pe net. Parerea mea este sa lasati impetuozitatea pentru cand va fi cu-adevarat nevoie de ea. Si, desigur, fiti pe receptie!

    In alta ordine de idei, este de-a dreptul copilareasca si complet neproductiva dorinta de a-i incrimina cu orice pret pe evrei pentru lucraturile sistemului. Eu cred ca le faceti o cinste nemeritata elitelor care conduc sistemul considerandu-i evrei. Desi sunt, probabil, de stirpe evreiasca dupa trup, ei nu mai pot fi socotiti evrei spiritualiceste din doua motive:
    1. Nu cred in Vechiul Testament lasat evreilor de Moise si de prooroci, ci au ajuns de-a dreptul sa stea impotriva Vechiului Testament, zicand ca exista cei doi zei care se lupta unul impotriva celuilalt, zeul asa-zis al luminii, lucifer si zeul Bibliei, Adonai, iar ei au ales sa se inchine asa-zisului zeu al luminii, adica satanei, nu numai parasindu-l pe zeul Bibliei, adica pe Dumnezeul lui Avraam si al parintilor lor si al nostru, dar chiar luptand impotriva Lui, motiv pentru care si primirea pecetei lui antihrist fabricata de ei pe mana dreapta sau pe frunte va fi socotita lepadare de Dumnezeu, fiindca inseamna supunerea fata de cei care slujesc diavolului, adica, indirect, supunerea fata de diavolul.
    2. Denumirea de evreu vine de la stramosul lor Eber, singurul din cei 72 de urmasi ai lui Noe care si-a aratat credinta in Dumnezeu abandonand lucrul la turnul Babel, in timp ce toti ceilalti voiau sa cladeasca turnul pentru ca sa nu mai patimeasca de pe urma unui viitor eventual potop in loc sa-si puna nadejdea in Dumnezeu Care le promisese ca nu va mai fi un alt potop. Or astazi, tocmai acesti asa-zisi evrei din conducerea sistemului au ajuns sa construiasca noul Babilon, talmes-balmesul neamurilor guvernate unic dupa principiul abolirii religiei si dupa celelalte principii contrare legilor dumnezeiesti, asadar s-au dezis complet de credinta in Dumnezeu aratata de stramosul lor Eber.

    Nemaiincriminandu-i pe evrei pentru lucraturile sistemului se obtin numai avantaje:
    a) se evita osandirea nedreapta a evreilor nevinovati si osandirea, in general, care este pacat inaintea Domnului;
    b) se evita acuzatiile de antisemitism si sacaielile pe aceasta tema, cu atat mai mult cu cat, asa cum am aratat, nici nu mai pot fi socotiti evrei dupa conceptie conducatorii sistemului;
    c) se elibereaza eforturile pentru o lupta cat de cat eficienta anti-sistem orientata obiectiv si clar pe fapte si nu tendentios si tenebros impotriva unor oameni dintre care multi nici nu au legatura cu faptele.

  72. MIhaela said, on februarie 21, 2011 at 7:59 pm

    Vorbim si de Radu Gyr si minunata lui poezie:
    Poezii

    Radu Gyr
    ——————————————————————————–
    Ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

    Nu pentru-o lopată de rumenă pâine,
    nu pentru patule, nu pentru pogoane,
    ci pentru văzduhul tău liber de mâine,
    ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

    Pentru sângele neamului tău curs prin şanţuri,
    pentru cântecul tău ţintuit în piroane,
    pentru lacrima soarelui tău pus în lanţuri,
    ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

    Nu pentru mania scrâşnită-n măsele,
    ci ca să aduni chiuind pe tapsane
    o claie de zări şi-o căciula de stele,
    ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

    Aşa, ca să bei libertatea din ciuturi
    şi-n ea să te-afunzi ca un cer în bulboane
    şi zărzării ei peste tine să-i scuturi,
    ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

    Şi ca să pui tot sărutul fierbinte
    pe praguri, pe prispe, pe uşi, pe icoane,
    pe toate ce slobode-ţi ies inainte,
    ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

    Ridică-te, Gheorghe, pe lanţuri, pe funii!
    Ridică-te, Ioane, pe sfinte ciolane!
    Şi sus, spre lumina din urmă-a furtunii,
    ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!

  73. natalia said, on februarie 21, 2011 at 8:29 pm

    Este bine sa ne intalnim la Mnastirea Petru Voda ca sa ne cunoastem,fara a fi uniti nu vom putea sa rezistam nu prea vad cum asa lumeste vorbind caci atacurile si ispitele vin de preturtindeni iar noi fiind fiecare cupacatele si caderile noastre nu stiu cat de puternici vom fi.Este bine sa ne putem intari sprijini si ajuta prin rugaciuni ,sfaturi dar si fapte concrete capitol la care nu prea stam bine eu cel putin.Data de 30 aprilie nu stiu cat de bine venita este caci oricum pica in weekend si va fi multa agitatie pe sosele,traficul ar putea fi foarte aglomerat iar intre timp cine stie poate vor izbucni intre timp tot felul de turbulente eu ma temeam sa nu inceapa deja.Dupa umila mea parere daca se vrea ceva ar fi bine sa ne gandim la o data in postul pastelui,in a doua sau a treia saptamana ar fi cel mai bine…Nu vreau sa par panicata dar sincer nu stiu cat si cand vor izbucni evenimentele peste ol luna sau peste 3luni sau la toamna…nu stiu depinde si de noi dar si de interesul celor ce isi doresc aceste revolte.Sfatul meu pt cei care-si doresc sa ne vedem este sa se actionam cat mai repede sa ne folosim de ragazul care ne-a fost acordat de bunul Dumnezeu.Poate prin rugaciunile noastre vom mai amana sau stavili dezastrul.

  74. Stefan said, on februarie 23, 2011 at 6:28 am

    Pentru toti fratii si surorile mele intru Hristos Domnul : peste o luna sau peste 20 de ani,voia ii la Domnul,nu vom mai putea lua legatura intre noi,posibil din cauza implementarii unor cipuri la purtatator (ma refer la abonamentele ptr internet care au modem,stick etc,toate fiind mobile,gen cartele prepaid care se vor extinde general) pe baza de cartela,iar atunci firesc fiind sa refuzam, nu vom mai putea comunica intre noi ! Eu am convingerea ca in toate este voia Lui Dumnezeu ,dar totusi putem lua legatura intre noi ,sa ne cunoastem ,sa fim in familie impreuna cu toti,in marea familie Ortodoxa din care vom face parte si in patria cereasca,pentru ca putem da exemplu de solidaritate tuturor Romanilor ca asa vom birui toate incercarile prin care trecem ! Citand pe sfantul Valeriu Gafencu”noi nu facem parte din aceasta lume”,si priviti la Sfantul Parinte Justin ,impotriva tuturor josnicelor atacuri,rabda toate la fel cum trebuie sa o facem si noi !Suntem profesori,medici,muncitori,oameni simpli,dar suntem Crestin Ortodocsi ,suntem Romani,rude cu marturisitorii Ortodoxiei din toate timpurile !Hotarati-va sa ne intalnim in primavara,asa cum spunea sora Mihaela,in perioada postului !
    Sa nu uitam ca azi,Miercuri fiind, a fost vandut Mantuitorul de catre iuda ! Sa nu va fie teama de nici o iuda oricare ar fi si de oriunde ar veni ! Am ajuns in momente cruciale pentru noi si la Manastirea Petru Voda ne putem cunoaste si marturisi impreuna Sfanta Credinta indiferent cati “ochi ” vor fi acolo ! Daca va fi sa ne facem Sfanta Cruce,apoi sa o facem nu pe furis,ci in vazul planetei pentru ca asa ne-am nascut si asa vom muri,cu Taina Sfantului Botez, cu Ortodoxia pe care trebuie sa o marturisim nu prin spatele sifonierului sa nu ne stie vecinii,ci in fata tuturor ca sa fim exemple,sa vina si altii care se tot codesc sa isi spuna : Hristos este Mantuitorul nostru,noi suntem Crestini Ortodocsi ! Peste toti antihristii si iudele acestui Neam incercat prin dureri si chinuri groaznice insa rabdate pana la capat de Eroii nostri,Sfintii nostri dragi,vom spune ca pentru noi nu va exista decat ORTODOXIE sau Moarte ! e-mailu’ meu a ramas acelas.

  75. saccsiv said, on februarie 20, 2011 at 5:22 pm

    kery

    Nu mai posta pe acest blog.


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 662 other followers