Saccsiv's Weblog

Madalina Manole S-A SINUCIS azi, cand ar fi implinit 43 de ani … Ce ne invata invatatura ORTODOXA despre SINUCIDERE?

Posted in MADALINA MANOLE, PACAT, sinucidere by saccsiv on iulie 14, 2010

   Citez din articolul ULTIMA ORA VIDEO ARHIVA Madalina Manole a murit:

   Artista Madalina Manole a murit miercuri, chiar in ziua in care ar fi implinit 43 de ani. Potrivit televiziunilor de stiri, artista s-ar fi sinucis. Tragedia s-a petrecut la ora 6.30, la locuinta sa din localitatea Otopeni, iar cel a anuntat serviciile de urgenta a fost sotul artistei.
   Conform unor informatii, artista ar fi luat o supradoza de medicamente. Manole ar fi avut probleme de sanatate, ea fiind internata in luna mai.
   Claudia Burada, de la IPJ Ilfov, a declarat pentru Realitatea TV ca artista era decedata in momentul cand echipajele de urgenta au ajuns la locuinta sa.
   Madalina Manole avea un copil.
   Citeste mai multe despre Madalina Manole pe site-ul oficial al artistei.

   Conform Mădălina Manole a murit. Astăzi împlinea 43 de ani:

   Mădălina Manole, pe numele ei real Magdalena Manole s-a născut pe data de 14 iulie 1967 în localitatea Vălenii de Munte. Artista şi-a făcut debutul muzical la vârsta de 15 ani, iar în anul 1991 Mădălina Manole a obţinut discul de aur pentru albumul „Fată dragă”.

   Iata si ce putem citi in articolul Mădălina Manole a murit. A fost găsită într-o baltă de sânge, cu capul spart:

   Artista Mădălina Manole, care a murit, miercuri dimineaţă, a fost găsită de ambulanţă într-o baltă de sânge, având capul spart, au declarat pentru MEDIAFAX surse judiciare. Ambulanţa a fost anunţată la ora 5.37 pentru o femeie pe numele de Mădălina Petru, de către soţul artistei, Mircea Petru, care a spus că artistei i s-a făcut rău.

   Cea mai apropiată ambulanţă a ajuns la ora 6.01 şi a găsit-o în stop cardiorespirator, fiindu-i făcută o manevră de resuscitare. Apoi a fost chemat medicul, care a ajuns în trei minute. Mădălina Manole a fost găsită lângă baie, într-o baltă de sânge, cu capul spart, au declarat surse judiciare pentru MEDIAFAX. Lângă ea a fost găsit un bidon cu o substanţă chimică, pe hol mirosind puternic a această substanţă.

   Potrivit anchetatorilor, Mădălina Manole ar fi lăsat un mesaj pe telefonul soţului său.

   În urmă cu trei săptămâni, cântăreaţa ar fi avut o tentativă de sinucidere, cu ibuprofen şi paracetamol. În locuinţa respectivă locuiesc soţul Mădălinei şi soacra acesteia.

   Mădălina Manole a fi împlinit azi 43 de ani şi avea un băieţel de 2 ani.

   Purtătorul de cuvânt al IPJ Ilfov, Claudia Burada, a declarat că la ora 6.30, serviciul unic de urgenţă a fost anunţat că o femeie de 43 de ani a fost găsită decedată la locuinţa sa din localitatea Otopeni, confirmând că este vorba de cântăreaţă. Soţul artistei a declarat autorităţilor că aceasta ar fi luat medicamente, însă până la efectuarea necropsiei nu poate exista o pronunţare asupra cauzei decesului.

   Iata si ultimul interviu dat de Madalina Manole postat in Agerpres ieri, 13 iulie 2010 :

   Mădălina Manole se consideră o femeie şi o mamă fericită, nu doar o artistă împlinită, afirmând că darul cel mai de preţ pe care l-a primit vreodată este micuţul Petru, care acum are un an.

   Acum, darurile pe care le apreciază sunt un zâmbet, un cuvânt al celui mic.
   ”Sunt o artistă împlinită, o mamă şi o femeie fericită. Am fost cea mai fericită mămică de pe pământ în clipa în care mi-am strâns puiul în braţe”, a declarat artista.
   Anul acesta, Mădălina Manole a adus pe piaţa muzicală un nou album – “09 Mădălina Manole” – care conţine 12 piese şi pe care l-a terminat de înregistrat la sfârşitul lunii ianuarie, după o perioadă în care şi-a dedicat în totalitate timpul băieţelului ei.
   “Sunt melodii noi, câteva cântate în limba engleză, în care se vor regăsi îndrăgostiţii. ‘Viaţa e frumoasă lângă tine’, ‘Marea dragoste’, ‘Sunt îndrăgostită’, ‘Cineva chiar te iubeşte’ sau ‘Without You’ sunt câteva dintre melodiile pentru îndrăgostiţi. Am şi o baladă, pentru că n-am cum să-i uit pe cei care sunt mai puţin norocoşi în iubire. Balada se numeşte ‘Suflet gol’ şi cred că am să-i cam răscolesc pe cei mai nenorocoşi în iubire, nu am ce să fac”, a declarat pentru AGERPRES Mădălina Manole.
   Ea a precizat că, deşi materialul era gata de ceva vreme, a amânat lansarea lui pentru că pe “lista sufletului său” erau trecute câteva vise, neîmplinite până anul trecut: “o căsuţă, un copil şi omul care să-i stea alături la bine şi la greu“.
   Mădălina descrie relaţia sa cu fanii printr-o strofă a unei melodii: ”Sunt şi eu tot aşa cum sunteţi voi/ Şi mă simt de parc-aş fi o mică stea/ Trec mereu printre secete şi ploi/ Dar mi-e bine când vă ştiu în faţa mea!”.
   Miercuri, Mădălina Manole împlineşte 43 de ani şi se poate declara un om fericit.
   Mădălina s-a născut la 14 iulie 1967, la Vălenii de Munte. A studiat chitara şi a început să compună muzică folk pe versurile unor poeţi consacraţi. Prima compoziţie proprie a fost “Toamnă nouă”.
   Debutul muzical a fost la 15 ani, în Cenaclul Tineretului prahovean. Împreună cu Ştefania Ghiţă a format duetul Alfa şi Beta cu care a participat la spectacolele Cenaclului Flacăra. A devenit cea mai tânără membră a Cenaclului Serbările Scânteii Tineretului. Între anii 1982 şi 1985, Mădălina Manole a urmat cursurile Şcolii Populare de Artă, clasa Mihaela Runceanu – Ionel Tudor.
   În anul 1988, Mădălina a participat la Festivalul Mamaia cu piesa ”Un om sentimental”, compusă de Şerban Georgescu. Este începutul unei colaborări de succes între cei doi. În anul 1991, obţine discul de aur pentru albumul ”Fată dragă”, iar în 1993 este desemnată cea mai bună artistă pop în clasamentele realizate de Radio Contact, fapt care îi aduce o invitaţie la Bruxelles unde filmează videoclipul pentru piesa ”Să nu mă minţi”.
   În anul 1995, cântă la Bucureşti în deschiderea concertului Whigfield, iar, un an mai târziu, în deschiderea concertului Los del Rio. În anul 1997, lansează albumul ”Lină, lină Mădălină”, un album cu melodii din repertoriul unor mari interprete ale folclorului românesc – Maria Tănase, Maria Lătăreţu, Ileana Sărăroiu, Lucreţia Ciobanu, Mioara Velicu.
   Tot în 1997, ia fiinţă Asociaţia Culturală Mădălina Manole, cu caracter cultural şi umanitar.
   Anul 2000 îi aduce distincţii pentru cea mai bună interpretă pop şi cea mai bună voce feminină a anului la Premiile Radio România şi respectiv, Premiile Industriei Muzicale din România. Tot în 2000, albumul ”Dulce de tot” este apreciat cel mai bun album pop de Radio România Actualităţi.
   În 2003 lansează ”A fost, va fi iubire”, care cuprinde 11 cântece compuse de ea, pe versurile Roxanei Popescu. Cel mai recent album este cel apărut anul acesta – ”09 – Mădălina Manole”.
   Mădălina Manole este căsătorită cu Mircea Petru, inginer de sunet, şi au un băieţel în vârstă de un an.

   Comentariu saccsiv:

   Nu stiu daca intr-adevar s-a sinucis, dar daca a facut-o, rau a facut … Iata ce spune invatatura ORTODOXA despre SINUCIDERE? Iata ce putem citi in articolul Sinuciderea:

   Sinuciderea inseamna curmarea constienta si voluntara, directa si arbitrara a propriei vieti trupesti, fie prin intrebuintarea unor mijloace ucigatoare, fie prin neimplinirea unor actiuni, care sunt imperios nece­sare pentru sustinerea vietii, de pilda alimentarea. Definitia data arata limpede ca de sinucidere este capabil numai omul, el fiind unica fiinta pamanteasca inzestrata cu ratiune si vointa libera.

   Ca fapt individual, sinuciderea e intalnita in toate timpurile, uneori insa la proportiile unei plagi sociale.

   De multe ori sinuciderea e in stransa legatura cu credinte religioase false, cu superstitii, cu felul cum se concepe viata dupa moarte, cazul sotiilor, slujitorilor care se sinucid pe mormantul sotilor si al stapanilor. Unele dintre aceste popoare nu dau nici o importanta sinuciderii, caci – se intreaba – de ce nu i-ar fi ingaduit omului sa-si curme singur firul vietii, daca nu mai voieste sa traiasca ? Altele infiereaza sinucide­rea ca un act de lasitate, pe cand altele, dimpotriva, o socot ca un act de curaj, chiar de cinstire a zeitatilor. Indeosebi socotesc ca sunt deschi­se portile cerului celor care se sinucid pentru motive dictate de simtul onoarei.

   Dupa credinta nipona, sinuciderea (harakiri) curata orice pata mo­rala si asigura inmormantare si amintire onorabile.

   Budismul admite in unele imprejurari sinuciderea; principial insa, califica pe sinucigas drept un om care in existente anterioare a savarsit pacate grele.

   Islamismul condamna sinuciderea ca fiind  potrivnica  legilor  lui Alah.

   La romani si greci nu intalnim o apreciere morala unitara asupra sinuciderii. Pitagora, Socrate si altii caracterizeaza sinuciderea ca impie­tate fata de zei.

   In veacurile din urma au aparut si apologeti staruitori ai sinuci­derii : D. Hume, Montesquieu, Bentham, Schopenhauer, Duhring, iar unii, ca Paulsen, Zigler, Westermark o apara pentru anumite cazuri. Acestia se straduiesc sa argumenteze “dreptul omului la moarte”, ca si cand viata pamanteasca ar fi fara sfarsit, iar moartea un privilegiu si ea ar trebui constransa prin argumente teoretice sau prin texte de legi sa amin­teasca prezenta sa unui om oarecare. Ei vorbesc, in termeni entuziasti chiar, de o “etica” si “filozofie” a sinuciderii, ca de realizari stralucite ale culturii moderne. Dar, evident, constiinta morala a acestor sumbri apologeti s-a dilatat pana la punctul de a nu reproba faptul aspru repro­bat de insasi legea firii umane.               

   Morala crestina condamna categoric sinuciderea, caci:

   a) Sinuciderea este o crima impotriva firii omului. Ca oricarei fiinte vii si omului ii este propriu un puternic instinct al autoconservarii, in temeiul caruia el se apara impotriva a tot ce-i ame­ninta existenta. Iubirea de sine, apoi, cere ca omul sa pretuiasca viata dupa valoarea ei adevarata ca primul intre bunurile pamantesti si teme­lia oricarei actiuni morale si sa n-o distruga arbitrar, intentionat.

   Desigur, omul are un drept personal asupra vietii sale, dar e un drept legat de datorii sfinte, nu-i un drept de proprietate nelimitat, ci numai de administrare si folosire rationala. Sinuciderea, violentand im­pulsul firesc catre existenta, distruge crestinului “impreuna cu viata trupeasca si baza actiunii morale si a imbunatatirii sale” si depaseste limi­ta dreptului asupra vietii sale.

   Dezaprobarea fireasca si groaza provocata totdeauna de vederea unui sinucigas arata de asemenea ca sinuciderea este o crima oribila impotriva firii umane.

   b) Sinuciderea este o crima impotriva societatii, familiei si patriei.

   Fiecare om are datorii sociale, trebuind, dupa masura puterilor sale, sa contribuie la binele semenilor.

   Binele unei familii sau chiar al unor forme mai largi de viata soci­ala, depinde adesea de existenta unui singur om. Sinucigasul insa, prin fapta sa oribila, dezerteaza de la toate datoriile sociale, aruncand asupra alor sai rusine si adesea lasand in urma mizerie. Totodata, da altora pilda rea de a nu-si pretui viata proprie, ceea ce poate duce si la dispretuirea vietii altora. Caci cine nu-si pretuieste viata proprie, aceluia, desigur, ii este indiferenta si viata altora. Ce stare s-ar produce daca unul sau altul, in chip arbitrar, si-ar curma singur firul vietii?!

   Afirmatia ca sunt existente umane care nu folosesc societatii nu poate fi acceptata din punct de vedere moral. Caci cine s-a facut vino­vat cu ceva fata de societate are datoria sa-si repare greselile si nedrep­tatile savarsite si pilda rea s-o stearga prin fapte bune si nicidecum sa recurga la sinucidere, care sporeste pacatele.

   Infirmii, bolnavii dau adesea pilda morala de rabdare, oferind prilej pentru practicarea faptelor milei trupesti si sufletesti, a caror valoare morala este de netagaduit.

   c) Sinuciderea este crima impotriva lui Dumnezeu.

   Un lucru il poate cineva, eventual, distruge daca este proprietarul lui absolut. Dupa invatatura crestina insa, viata omeneasca este darul lui Dumnezeu. El este creatorul si sustinatorul vietii umane, deci si pro­prietarul ei absolut. Credinciosului ii este data viata spre folosire ratio­nala in vederea dobandirii mantuirii sale, servind cu ea lui Dumnezeu si prin ea scopul sau ultim. Autodistrugerea vietii inseamna, deci, distru­gerea unui bun, al carui proprietar propriu-zis nu-i acesta, ci Dumnezeu si astfel sinuciderea are caracterul unei leziuni, unei violari nedrepte a dreptului de proprietate asupra persoanei umane, oare-I revine exclusiv lui Dumnezeu.

   Libertatea omului nu-i anarhica, ci inseamna demnitate. Ea nu inseamna pentru acesta capabilitatea de a dispune arbitrar de viata, al carei proprietar deplin nu este el, ci inseamna a dispune ratio­nal de aptitudinile cu care este inzestrat pentru sustinerea vietii. Apoi, viata nu este un dar oarecare, dat la intamplare si a carui primire sau refuzare ar sta la dispozitia omului. Dupa invatatura crestina, de darul vietii e legata mantuirea. Primirea vietii nu-i lasata la discretia omului, ci trairea ei este obligatia sfanta pentru cel caruia i se da. Iar daca refuzul acestui dar, adica renuntarea la viata prin acte samavolnice, poate insemna ofensarea lui Dumnezeu, Creatorul sau, mai inseamna si ca omul, atat de limitat in puterile sale, se semeteste a corecta planul si intentiile divine.

   Sinuciderea este pacat greu. Caci daca alte pacate lasa totusi posibi­litatea caintei si pocaintei, sinuciderea desfiinteaza pentru totdeauna o astfel de posibilitate. Sinucigasul se arunca in suferinte vesnice. Biserica il socoteste pe sinucigas inchinat pieirii vesnice si-l lipseste de rugaciu­nile sale. Canoanele bisericesti sunt necrutatoare in privinta aceasta. In practica insa, severitatea se mai indulceste, cand se constata ca sinuci­gasul, in clipa savarsirii actului sau funest, n-a fost responsabil din punct de vedere mintal.

   Morala crestina nu aproba sinuciderea in nici o imprejurare si pen­tru nici un motiv. Porunca decalogului este clara: “Sa nu ucizi!” ; caci sinuciderea este ucidere. O porunca speciala, indreptata direct impotriva sinuciderii, Noul Testament nu cuprinde, dar porunca decalogului este suficient lamuritoare si numai o interpretare interesata si falsa poate deduce din ea permisiunea sinuciderii. Apoi, citim in Sfanta Scriptura urmatoarele cuvinte ale Mantuitorului : “Eu Ma duc si Ma veti cauta… Unde Ma duc Eu, voi nu puteti sa veniti. Deci, ziceau evreii: Nu cumva isi va ridica singur viata ? Caci zice : unde Ma duc Eu, voi nu puteti veni”   (Ioan VIII, 21-22). Evreii isi inchipuiau ca Mantuitorul se va sinucide. Totusi, Mantuitorul n-a socotit ca ar trebui sa se apere de suspectarea sinuciderii, dand o porunca directa impotriva ei. Caci faptul de a arunca suspectarea de sinucidere asupra Mantuitorului e proba sufi­cienta ca nici in conceptia religioasa a evreilor sinuciderea nu avea aprobare morala. Deci, nu era necesar ca Mantuitorul sa ia atitudine speciala impotriva sinuciderii, mai ales ca justificarea ei nu se putea face nici prin deductii din preceptele morale atat de precise ale inva­taturii Sale.

    Mentionam aici ca unii aparatori ai sinuciderii, in zelul lor de a-i gasi justificare morala, ar voi sa incadreze in notiunea sinuciderii chiar moartea Mantuitorului, intrucat El a mers de buna voie la moarte, deci s-ar fi sinucis. E o afirmare direct potrivnica oricarui rationament sana­tos. Da, Mantuitorul a mers de buna voie la moarte, fiindca a fost ascultator pana la moarte – cum se spune in Sfanta Scriptura – dar nu si-a luat singur viata, socotind-o fara pret, ci a dat-o ca pret pentru mantuirea noastra. Cuvantul ultim al sinuciderii este moartea, pe cand al jertfei Mantuitorului este viata.

   Mai citim apoi in Sfanta Scriptura ca Sfantul Apostol Pavel il opreste pe temnicerul din Filipi, care trasese sabia sa-si ia viata, crezand ca au fugit intemnitatii incredintati pazei lui (Fapte XVI, 27-28). Deci inca o proba scripturistica impotriva sinuciderii.

   Unii califica moartea martirilor crestini ca sinucidere, fiind moarte de buna voie, deoarece erau cazuri cand putea fi evitata prin fuga sau renuntare la crestinism. Da, au fost cazuri cand unii crestini si-au pastrat credinta prin fuga, iar altii si-au pastrat viata prin renuntare la cresti­nism, dupa cum altii au pasit cu hotarare in fata mortii, primind-o cu se­ninatatea pe care o da credinta in viata de dincolo. Dar nicidecum nu poate fi vorba de sinucidere, careia-i este caracteristica intentia de a nimici arbitrar viata proprie, socotind-o fara pret. Martirii nu intentionau sa-si taie arbitrar firul vietii nici atunci cand paseau de buna voie pe rug, fara a astepta sa fie asezati cu forta. Nu dezgustul de viata, ci cura­jul crestin fata de moarte si statornicia credintei ii faceau sa paseasca “de buna voie” pe rug, pentru a primi moartea ce le era pregatita.

   Asemenea si moartea lui Samson e socotita de Sfintii Parinti si de moralistii crestini nu ca o sinucidere, ci ca o jertfire de sine, prin care au fost ucisi si foarte multi din cei de neam strain (Judec. XVI, 30). Cauzele sinuciderii sunt multe, variate si cunoscute. Sunt cazuri de sinucidere provocate de tulburari mintale, de un sis­tem nervos deranjat, care impiedica functionarea normala a puterilor sufletesti. Unele din aceste stari pot fi fara vina din partea omului, deci nu implica responsabilitate morala , cele mai multe, insa, sunt urmari ale unei vieti dezordonate, deci implica vina si responsabilitate morala. Caci nu orice zdruncinare a vietii morale determina si o deranjare a sistemu­lui nervos si a functionarii puterilor sufletesti, precum de alta parte, nu orice deranjare a puterilor sufletesti, nici orice grad de melancolie, de idei fixe, halucinatii etc. anuleaza necesar si intrebuintarea ratiunii si a libertatii morale. Cazurile trebuie judecate individual si nu reduse prin­cipial la starea de iresponsabilitate morala.

   Suport moral nu poate avea sinuciderea nici atunci cand e savarsita din cauza unor suferinte sufletesti, dureri fizice sau boli incurabile. Toate acestea pot fi incercari pentru lamurirea morala a crestinului si au va­loare in lumina vietii vesnice. Ele nu golesc viata de sensul ei, facand-o de prisos. Fireste, in viata intervin si clipe grele, dar daca acestea sunt cercetate in lumina preceptelor moralei crestine, atunci usor se pot risipi si gandurile cele mai negre. Iata de ce, in astfel de momente, ajutorul dat omului este atat de pretios. Il poate salva un singur cuvant rostit la timp, chiar o singura privire, care sa-l trezeasca din starea grea si sa-l faca a intelege ca nu-i parasit in viata aceasta, care, desi i s-a parut total intunecata, are totusi multa lumina.

   In aparenta, sinuciderea inseamna dezgust de viata si totusi, in ma­joritatea cazurilor, sub aceasta aparenta se ascunde o bolnava atractie fata de viata pamanteasca si de bunurile ei. Cel chinuit de gandul sinuci­derii nu uraste viata ca atare, ci viata proprie o voieste cu mai mult sens pamantesc, dar a pierdut nadejdea in posibilitatea unei astfel de vieti. Iar fiind concentrat asupra eului propriu, asupra celor pamantesti, a dat uitarii pe cele vesnice. Iata de ce crestinul care apreciaza cele paman­testi in lumina vietii de dincolo nu va putea fi chinuit de gandul sinu­ciderii.

   Distrugerea vietii proprii – s-a spus – inseamna sinucidere, cand este direct intentionata si savarsita constient… Deci, nu este sinucidere cand cineva isi curma propria viata din intamplare (accidental) sau din neprecautie sau cand cineva, pentru a se salva dintr-o primejdie de moarte sigura, se arunca in alta primejdie si aceasta ii cauzeaza moartea. La fel nu-i sinucidere cand cineva isi distruge viata in stare de dementa, fie totala sau numai partiala, fie permanenta fie numai vremelnica.

   Sunt si cazuri de “sinucidere indirecta”, anume cand curmarea vietii nu-i intentionata direct, dar moartea e consecinta fireasca a unor actiuni sau intrelasari, care puteau si trebuiau sa fie prevazute drept cauze ale mortii, de pilda consecinta a necumpatarii, a unei vieti dezordonate, a avaritiei, a supraincordarii puterilor s.a. Daca uciderea proprie este con­secinta unei actiuni nepacatoase in sine si care nici nu putea sa fie pre­vazuta, atunci nici ea nu primeste caracterul pacatului, de pilda consu­marea unor alimente, fara a se presupune ca ar fi otravitoare.

   Daca insa curmarea vietii poate fi prevazuta ca urmare a unei actiuni nepacatoase in sine, atunci avem “sinucidere indirecta” si nu-i admisi­bila din punct de vedere moral, fireste daca actiunea respectiva nu-i po­runcita de implinirea unei obligatii, de pilda cercetarea celor cu boli in-fectioase de catre preot, medic etc.

   Cand o actiune este pacatoasa si are ca urmare curmarea vietii pro­prii, atunci moartea implica responsabilitate morala (pacat calificat), de pilda nebunia provocata din diferite patimi. Mai amintim ca sinuciderea nu poate fi socotita drept ispasirea unor pacate savarsite, caci ispasirea, dupa conceptia crestina, este legata de viata. Nu i se poate aplica sinuci­derii nici principiul alegerii unui rau mai mic. Dar pentru evitarea ori­carui pacat ii stau crestinului la dispozitie atatea alte mijloace. Pacatul trebuie sa aiba aprobarea crestinului, pe care el o poate refuza si trebuie s-o refuze.

101 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on iulie 14, 2010 at 5:38 am

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

  2. madalina said, on iulie 14, 2010 at 5:46 am

    nu cred ca s-a sinucis. presa ca de obicei isi da cu presupusul inainte de declaratiile celor avizati.
    Dumnezeu sa o ierte!!!

    • Maria said, on iulie 14, 2010 at 11:02 am

      eu cred ca s-a sinucis pentru ca repeta de prea multe ori ca este fericita ,si cauta prea mult in suflet…era predispusa la depresii .Dupa nastere depresiile se accentueaza,este o cautarea a identitatii tale.Dar cred ca nu accepta adaugarea in varsta a inca un an,indiferent cum arata bilogic avea o varsta.

  3. Mara said, on iulie 14, 2010 at 7:47 am

    pacat de ea!!!!Dumnezeu sa o Ierte!!!!

  4. Adina said, on iulie 14, 2010 at 8:15 am

    Fereasca Bunul Dumnezeu de asemenea necazuri ! Bunul Dumnezeu sa faca cum va sti cu sufletul ei ! El stie inimile tuturor !

    Oricum e socanta stirea pentru ortodocsi practicanti, pentru ca ne dam seama de valoarea unui suflet si faptul ca viata de aici o traim impreuna cu Hristos, n-o traim “singuri” in fata incercarilor !

    Finalul Madalinei (desi nu stim exact pana nu se elucideaza cazul si poate nici atunci nu vom sti, Bunul Dumnezeu le stie clar, fara greseala), acest final al Madalinei ne arata cat de “fericiti” sunt oamenii contemporani si ne-o si “propovaduiesc” la TV.

    Mare pacat ! Macar sa nu se creeze un precedent cu acest final trist, CI sa fie o deschidere a ochilor nostri caci VIATA e cu totul altceva decat o prefabricata ILUZIE, care se spulbera intr-o clipa.

    Bunul Dumnezeu sa ne pazaeasca si sa ne lumineze pe toti !

    Iar celor deznadajduiti sa-i lumineze si sa le dea putere de viata !

    Amin !

  5. Adina said, on iulie 14, 2010 at 8:31 am

    Imi pare atat de rau ! Pacat ca oamenii nu inteleg adevaratul sens al vietii, de aceea se ajunge in situatii de risc cu viata proprie si e o alegere pentru vesnicie, asta e cea mai mare durere.

    Mantuitorul ne-a spus clar: cine are urechi de auzit, sa auda ! Cine vrea sa vina dupa Mine, sa vina ! Ne-a dat posibilitatea de alegere !

  6. Adina said, on iulie 14, 2010 at 8:48 am

    E o mare pacaleala chestia cu sinuciderea ! Pentru ca sinuciderea nu inseamna o non-existenta, ci un alt fel de existenta. Sufletul nu e sortit pieirii, nu poate muri.

  7. Adina said, on iulie 14, 2010 at 9:09 am

    “….E numai ispita ca mergi in nefiinta, dar nu mergi in nefiinta; nu poti. Iar tentativa sarmanului om posedat de gandul de a se sinucide nu e realizabila; nu-ti poti suprima existenta. Dar existi in acea agonie prin posesia celui rau mai inspaimantatoare decat orice. Incapacitatea de a intrezari orizonturi noi; orizontul divin al infinitului luminii si iubirii. Si te zbati…”

    “…Si intelegem, atunci: raul e tocmai nefiinta. E nefiinta pentru ca nu are fiinta. Cum spune Sfantul Grigorie Palama: Ajungi duh mort nu prin fiinta, caci nu e o fiinta a mortii, ci prin lepadarea vietii adevarate. Atunci, deodata intelegem, simtim ca se desparte lumina de intuneric, cum zice rugaciunea: “Doamne, Cel ce ai despartit lumina de intuneric…”. Eu exist prin Da, Amin, si raspund: Da, Doamne, eu exist prin bucuria vietii, a vietii nemuritoare pe care mi-ai dat-o; exist prin binele pe care mi-l impartasesti, prin intelepciunea poruncilor Tale, Tu, Care esti insasi Fiinta poruncilor, a virtutilor, si imi impartasesti din insusirile Tale dumnezeiesti virtutile Tale: si intelepcine, si dreptate, si curajul de a purta greutatile, si stapanire, cumpatare, biruire a oricarui gand care ma incearca si ma indeamna…”

  8. Adina said, on iulie 14, 2010 at 9:14 am

    “Singura libertate este ceea ce ma leaga de Dumnezeul cel viu, de nemurire, de credinta, de nadejde, de dragoste, de bunatate, de pace, de vanare a tot raul, prin care nu ma despart de lume, ci petrec in lumea vietii, a credintei prin Cel inviat si a intelegerii lumii acesteia cu lumina si cu iubire dumnezeiasca. Si numai robul lui Dumnezeu e liber, e unit cu libertatea Celui vesnic, unde nu e contrariu, unde e numai da, numai lumina. Aceasta este libertatea fiilor lui Dumnezeu, libertatea vietii, libertatea invierii.”

  9. Gabriel said, on iulie 14, 2010 at 10:22 am

    Suferinţa intensă te poate face să cazi in ispita sinuciderii. diavolul aşteaptă şi facilitează.
    Nevasta mea, spunea dimineaţă că eşti egoist când faci aşa ceva, deci concluzionez eu nu îţi iubeşti semenii, aproapele.
    Eu zic că, cuvintele si faptele noastre au influenţă majoră asupra tuturor oamenilor din jur dar mai ales asupra celor slabi şi emotivi.
    Cunosc persoane care au încercat, dar nu au dus la capăt aceste fapte.
    Dumnezeu i-a ajutat in ultimul moment!!!
    Eu zic sa nu-i judecam!!!
    Vina tot timpul este împărţită, păcatul este probabil şi al oamenilor din jurul persoanei respective, oameni care au lăsat-o să alunece în ispita evadării uşoare…
    Să nu mai spun că poţi să împingi chiar tu la această faptă prin cuvânt sau comportament şi atunci e vai de tine!!!
    Într-un film se spunea: Din viață scapă cine poate…totul este să scapi și ca suflet nu numai ca trup…
    Prin rugăciunile noastre Dumnezeu poate ierta. Nu sunt păcate atât de mari încât Dumnezeu să nu le poată ierta la un moment dat. Iisus Hristos i-a scos din iad pe Adam și Eva sfințindui. Decizia este a Lui! Judecata este tot a Lui! Noi avem rugăciunea!
    Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu miluieşte-ne pe noi. Amin. Treime Sfântă slavă Ţie! Măicuță Sfântă Fecioară Marie, Sfinților și Îngerilor mulțumiri !!!

    • rodica said, on iulie 14, 2010 at 11:18 am

      Foarte frumoase ganduri am citit de la tine Gabriel.Dumnezeu sa o odihneasca! Multumesc Lui Dumnezeu ca exista oameni care s-au scuturat de povara judecarii celuilalt! Doane ajuta!

      http://casatreziriifilme2.blogspot.com/2010/02/dincolo-de-vise-what-dreams-may-come.html
      Am vazut aici un film cu aceasta tema a sinuciderii. Necunoscute sunt caile Domnului.

    • rodica said, on iulie 14, 2010 at 11:18 am

      Foarte frumoase ganduri am citit de la tine Gabriel.Dumnezeu sa o odihneasca! Multumesc Lui Dumnezeu ca exista oameni care s-au scuturat de povara judecarii celuilalt! Doamne ajuta!

      http://casatreziriifilme2.blogspot.com/2010/02/dincolo-de-vise-what-dreams-may-come.html
      Am vazut aici un film cu aceasta tema a sinuciderii. Necunoscute sunt caile Domnului.

      • Calatorul said, on iulie 14, 2010 at 1:42 pm

        Si eu multumesc lui Dumnezeu ca sunt oameni care vorbesc si gandesc precum Gabriel. Doamne, ajuta!

    • Diego said, on iulie 14, 2010 at 6:38 pm

      Rodica si calatorul ati facut doua greseli mari, ati laudat, decat o lauda mai buna o jignire, a nu se cofunda lauda cu incurajare, l-ati inspitit pe fratele Gabriel spre mandrie mai exact slava desarta, in monahism exista o regula si anume sa nu lauzi niciodata sfintenia, calitatile etc.
      Fratele Gabriel dupa ce a spus “cuvintele si faptele noastre au influenţă majoră asupra tuturor oamenilor din jur”, voi tocmai asta ati neglijat, laudele ca si jignirile au influenta imensa asupra oamenilor, ba mai rau de atat pentru ca inspiteste sufletul laudat poate duce la slava desarta(numai cei puternici si cu adevarat smeriti pot birui, chair si acestia au mari probleme), mandria este radacina tuturor pacatelor si rautatiilor.
      Jignirile si ocarile sunt indurate usor de cei smeriti, dar laudele sunt greu de biruit.
      Feriti-va sa laudati, ca veti contribui la caderea aproapelui in mandrie, si mandria alunga harul Duhului Sfant!
      Doamne ajuta!

      • rodica said, on iulie 15, 2010 at 3:31 am

        Nu am stiut ca sus numitul Gabriel este calugar.Credeam ca este doar un bun crestin care isi spune gandul. Faptul ca a mentionat-o pe sotia lui m-a facut sa nu realizez ca e monah.Ca sunt mai de pret injuriile….?! Nu mai este nimic de spus.

      • Călătorul said, on iulie 15, 2010 at 11:05 am

        Diego,
        Ce am spus, am spus din suflet si daca Domnul considera ca am gresit, Il rog sa ma ierte si sa ma indrepte. Eu I-am multumit Lui pentru ca inca ne daruieste oameni care au o vorba calda si smerita, oameni pe care El i-a incercat si care astazi pot fi un exemplu. Si mai cred ca oamenii au nevoie si de cuvinte calde si de mustrari calde. Si cnd spun cald, nu ma refer doar la ton , ci si la intelepciune, empatie, daruire si fermitate. Daca esti smerit (cred eu) esti si in fata jignirii si in fata laudei, deci poti trece peste ispita care te loveste. Iar oamenii au nevoie de puterea celor care pot trece peste ispita si , da, se bucura. Si cand ti-e greu (ispitit fiind) te duci tot la Dumnezeu sa-i ceri intarire! Doamne, ajuta!

      • Călătorul said, on iulie 15, 2010 at 9:51 pm

        Rodica,
        N-are cum sa fie calugar daca este insurat!

    • Veaceslav said, on iulie 14, 2010 at 9:35 pm

      @Gabriel
      Parintele Cleopa:
      “31. Ce este deznadejdea si care sunt urmarile ei in viata omului ?
      Deznadejdea este pierderea increderii in bunatatea si milostivirea lui Dumnezeu. Ea este un pacat impotriva Duhului Sfant. Deznadejdea este a unsprezecea treapta a pacatului, dupa invatatura Sfantului Nicodim Aghioritul. Urmarile deznadejdii duc pe om la a douasprezecea treapta a pacatului, care este sinuciderea, asemenea lui Iuda.”

      “46. Un crestin l-a intrebat pe Parintele Cleopa:
      - Parinte, sotia mea s-a sinucis, fiind singura in camera. Am gasit-o moarta. Pot s-o pomenesc la morti, la biserica si acasa?
      Atunci batranul a spus categoric:
      - Nu! N-avem voie sa pomenim pe nimeni din cei ce s-au sinucis, chiar daca ne sunt rude apropiate. Ramane totul la mila lui Dumnezeu! Pot fi pomeniti la slujbe numai cei care au fost bolnavi psihic.”

      • clement said, on iulie 14, 2010 at 10:01 pm

        Dar Slujba inmormantarii se poate tine?
        Am vazut, de pilda , ca la decesul poetului Stefan Augustin Doinas s-a tinut Slujba si pentru sotia acestuia care s-a sinucis. Atunci mi-am pus numeroase intrebari la care nu era nimeni sa-mi raspunda, acum sper sa ma lumineze careva.
        @veaceslav
        Este absolut in spiritul modului in care gandea Parintele Cleopa, ceea ce relatezi. Daca reproduci cele spuse de Parinte deduc ca esti si de acord cu afirmatiile sale.
        Este posibil ca un adevarat crestin sa nu treaca prin sentimentul deznadejdii macar o data in viata stiind ca sunt ucisi in fel si chip copii, ca sunt vanduti, pangariti, infometati, inspaimantati de cruzimile adultilor?
        Daca doresti sa imi raspunzi, te rog fa acest lucru la obiect, nu evaziv. Multumesc.

      • Veaceslav said, on iulie 15, 2010 at 12:38 pm

        @clement,
        Dupa cum ne invata biserica si sf Parinti:
        - Slujba inmormantarii nu se poate tine (se tine o slujba speciala doar pentru acei care au fost bolnavi psihic)
        - Daca a facut vre-un preot slujba unei persoane care s-a sinucis va primi osanda mare.
        - Multi trecem prin sentimentul deznadejdii (care mai mult timp, care mai putin) insa nu trebuie sa-l oprim in suflet, diavolul ne va ispiti intotdeauna, noi insa nu trebuie sa deznadajduim. Sa nu uitam Deznadejdea este a unsprezecea treapta a pacatului, dupa invatatura Sfantului Nicodim Aghioritul, deci daca iti vine acest gand al deznadejdii alungal cat mai repede. Noi suntem ostasi ai Lui Dumnezeu, Imparatul nostru, si daca ne este sortit in viata momente grele atunci aceasta este voia Imparatului si trebuie sa ne smerim si sa trecem demn prin aceste greutati.
        Ceea ce spui despre copii se intampla tot cu ingaduinta Lui Dumnezeu, pentru pacatele noastre, noi sa rabdam si sa mergem drepti pana la urma.
        Si nu uita nu i se da omului mai mult decat nu poate suferi.
        Recomand tuturor o carte foarte buna in momente de deznadejde ale vietii “intre iadul deznadejdii si iadul smereniei – sf. Siluan Athonitul”
        Doamne Ajuta!

  10. DIANA said, on iulie 14, 2010 at 10:48 am

    Mie una numi vine sa cred ca Madalina nu mai este printre noi. Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace.Nu inteleg ce a determinat-o sa faca acest lucru pentru ca avea un copil pe care il iubea avea un sot incredibil din cate stiu eu stiu ca se amuza de numele baietelului se si bucura.Dar eu nu cred ca ea sa sinucis ci nummai BUNUL DUMNEZEU stie de ce Madalina. Si ne intrbem la fiecare moarte care …santem de fata spunem intrebarea de ce oare ea/ asta e intreberea care neo punem de ce oare a murit de ce Dumnezeu nu ia mai dat inca cateva zile de ce dar eu cred ca BUNUL DUMNEZEU a luat aceste voci minunate ca sa le cante in ceruri Madalina noi nu te vom uita niciodata sa te odihnesti in pace si poate ca de acum incolo nu vei mai fi stresata sau amenintata si imi pare rau ca nu mai poti sati petreci o mica parte cu familia ta si baietelul tau de familie de sot de mama ta de tatal tau si de fani tai DUMNEZEU SA O BINE CUVINTEZE SA O ODIHNEASCA IN PACE SI SA O PRIMESCA ACOLO IN RAI UNDE ESTE LOCUL EI MADALINA EU MAI VREAU SATI SPUN CA AI FOST O FATA FRUMOASA PLINA DE VIATA BUNA LA INIMA SI TOATE CALITATILE CELE BUNE.

  11. gogu said, on iulie 14, 2010 at 10:48 am

    ce ratat esti, fanaticule!! nici nu astepti expertiza? daca nu s-a sinucis ce faci? iti ceri scuze?

    • saccsiv said, on iulie 14, 2010 at 10:56 am

      gogu

      Prostu’ satului, am scris clar:

      Nu stiu daca intr-adevar s-a sinucis, dar daca a facut-o, rau a facut …”

      Materialul despre sinucidere este extrem de util de citit.

      • gogu said, on iulie 14, 2010 at 11:01 am

        bun… dar puteai sa vii cu un material despre sinucidere dupa expertiza! sau nu mentionand numele ei. sunt multe semne de intrebare la acest caz.

  12. agerstress said, on iulie 14, 2010 at 11:48 am

    Dumnezeu sa o ierte!
    Nu avem deocamdata certitudinea ca este vorba de sinucidere.

  13. boddyca said, on iulie 14, 2010 at 12:38 pm

    Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace :(

  14. eufrosin said, on iulie 14, 2010 at 1:03 pm

    Nu cred ca Madalina Manole s-ar fi sinucis. Am analizat succint cele prezentate noua pana acum in mass-media, iar rezultatele sunt cel putin surpinzatoare:

    http://eufrosin.wordpress.com/2010/07/14/de-ce-nu-cred-ca-madalina-manole-s-ar-fi-sinucis/

  15. Lilith said, on iulie 14, 2010 at 2:27 pm

    Tot aceeasi “invatatura ortodoxa ” va invata si sa judecati oamenii dupa bunul plac? In loc sa judecati voi in stanga si in dreapta ar fi mai bine sa-i apreciati munca, a fost o astista asta ar trebuii sa va intereseze nu viata ei privata , ca si in cazul lui MJ si multi alti . Lasati morti sa se odihneasca in pace .

    • saccsiv said, on iulie 14, 2010 at 4:05 pm

      Lilith

      Pai, oare se odihnesc?

    • comentator said, on iulie 14, 2010 at 4:27 pm

      @Lilith
      Exista cale de mantuire si pentru tine… pocainta!
      aperi un sinucigas pentru ca tu esti mai rau de atat: tu nu te omori doar pe tine ci si pe cei ce se smintesc citindu-ti minciunile de pe site!
      Insa sa stii ca nici un pacat nu este mai mare decat Dragostea Lui Dumnezeu! deci ai nadejde ca Dumnezeu te va primi si pe tine daca te vei pocai!

    • floarea said, on iulie 14, 2010 at 7:15 pm

      lilith,
      comentariul tau ma face sa banuiesc ca ori esti atee, ori jidanca, ori satanista. Iar site-ul la care ai pus link spune ca esti : o anticrestina inraita

      • G-man said, on iulie 14, 2010 at 10:03 pm

        e clar satanista ..sau umplut netu de saituri sataniste …
        saccsiv mai bine o elimini sa nu mai intre nimeni sa citeasca aberatiile @Lilith- iene despre Mantuitorul.
        asta e rezultatu cand se interpreteaza Scriptura de unu singur ,, te ajuta satana…

    • G-man said, on iulie 14, 2010 at 10:15 pm

      lilith năluca nopţii , cabalisto de ce nu iti vezi tu de saiturile tale.
      si doar asa ca chestie sa stie si neamu tau stii tu care .. duhurile au intrat in porci pentru ca nici nu aveati voie sa mancati porci , si cei ce tineau porcii incalcau legile lui Moise.
      noi crestinii avem interpretate textele Scripturii de sfinti..care au moste si fac minuni daca vrei sa aflii parerea noastra o gasesti acolo.

    • Mihaela2 said, on iulie 15, 2010 at 12:11 am

      @Lilith,

      Dupa ce ca ti-ai tras nick de “luna neagra”, neagra probabil si in cerul gurii si la suflet, ai tupeul sa intri pe un blog ortodox sa-i pui la punct pe cei ce,chipurile, judeca. Nu este judecata persoana; ceea ce a facut ea Dumnezeu va judeca cum stie El, ci este judecat gestul sinuciderii din punctul de vedere strict crestin. Daca n-ai nici o treaba cu ortodoxia, stai teapana intre astrele tale, mai fa-ti o astrograma, mai ghiceste cand dai coltul, dar lasa-ne!

  16. comentator said, on iulie 14, 2010 at 3:53 pm

    Daca s-a sinucis, s-a lepadat de Hristos!

  17. em said, on iulie 14, 2010 at 4:35 pm

    nu, nu s-a sinucis. Pe langa motivele aratate de eufrosin, mie imi atrage atentia inca ceva: “…mesajul pe care cântăreaţa l-a lăsat miercuri, în jurul orei 2.00, soţului sau pe telefonul acestuia, în care spunea că “nu se mai simte frumoasă”.
    Hai sa fim seriosi; doar un barbat ar putea compune o asemenea stupizenie de fraza. O femeie niciodata nu ar fi putut scrie asa ceva. Macar pt faptul ca exista cosmetice iar pt cele cu bani operatiile estetice. Sa nu mai spun ca o femeie casatorita care are unul sau mai multi copii nu mai da mare importanta frumusetii si de multe ori nici macar barbatului, ci toata atentia este indreptata spre copii.
    Sa mai spun ca mi se pare ciudat ca mesajul a fost gasit pe tel sotului? De ce nu l-a scris pe o bucata de hartie? Ori de ce nu l-a mai trimis si altora? Chiar nu avea rude sau macar o prietena buna careia sa-i dea un telefon? Nu vad ce rost are un mesaj cand poti sa-i spui direct omului cu care traiesti in casa ce ai pe suflet.
    Nu e deloc un motiv plauzibil sa te sinucizi “ca nu te mai simti frumoasa”. Ba peste toate, ca femeie, sa mai alegi si o moarte violenta. Sa zicem ca a cazut. Dar cat de rau poti sa cazi astfel incat sa-ti spargi capul si sa faci “o balta de sange”? De unde cazi?
    Povestea cu sinuciderea e o minciuna cap-coada.

    • Pustnicul Digital said, on iulie 14, 2010 at 7:16 pm

      nu, nu s-a sinucis. Pe langa motivele aratate de eufrosin, mie imi atrage atentia inca ceva: “…mesajul pe care cântăreaţa l-a lăsat miercuri, în jurul orei 2.00, soţului sau pe telefonul acestuia, în care spunea că “nu se mai simte frumoasă”.
      Hai sa fim seriosi; doar un barbat ar putea compune o asemenea stupizenie de fraza. O femeie niciodata nu ar fi putut scrie asa ceva. Macar pt faptul ca exista cosmetice iar pt cele cu bani operatiile estetice. Sa nu mai spun ca o femeie casatorita care are unul sau mai multi copii nu mai da mare importanta frumusetii si de multe ori nici macar barbatului, ci toata atentia este indreptata spre copii.

      Ai citit Enigma Otiliei? Fa un efort… Si nu e doar fictiune…

      • em said, on iulie 15, 2010 at 5:14 pm

        da, am citit “Enigma Otiliei” si nu o singura data. E posibil ca interpretarile noastre sa fie diferite.

    • G-man said, on iulie 14, 2010 at 9:52 pm

      em tot nu te-ai lecuit de misandrism ?

      • em said, on iulie 15, 2010 at 5:28 pm

        g-man, din ce mi-am data seama, ai minte putina, esti fatarnic, ipocrit si insinuant. Deasemeni TU cauti cearta cu lumanarea. E posibil sa-ti ti se puna pata pe cate cineva si nu te lasi pana ce respectivului nu i se face lehamite si de tine si de sait si de tot. Dupa care te dai invingator [daca imi amintesc bine, ceva in genul: "saccsiv ai uitat ca tot eu te-am scapat si de X :) ))))))))))))]. Parca esti un pudel care da mandru din coada in fata stapanului pt ca a reusit sa latre dupa o umbra.
        Data trecuta aproape te-ai milogit sa iti las sa ultimul cuvant (iti amintesti? citez din memorie pt ca nu am nici timp nici chef sa caut: “em daca esti crestina cu adevarat ai sa taci…” :) ))))))))))] Pai te-am lasat sa te bucuri si vad ca a inceput sa-ti placa. Ramai in continuare cu ultimul cuvand pe care ti-l doresti atat de mult. Asa o sa ti se para si tie ca faci ceva util.
        Bafta in alergarea umbrelor!

      • G-man said, on iulie 15, 2010 at 5:33 pm

        em prefacut-o nu mai imi pune vorbe in gura iti reamintes eu ca varsta poate are efect la tine…tu ai inceput cu atacurile ..ti-am zis pa ..si nu te-ai oprit …
        si nu e numai asta ca nu ma deranjeaza sa te iei de mine dar tu cu orce postare de a ta aduci numai pacate si indemni la pacat ..stiu barbatii e porci pt tine altceva mai nou nu ai …
        sa stii ca razvratirea ta impotriva barbatilor e defapt razvratire impotriva lui Dumnezeu. ca ai avut tu cine stie ce neimpliniri acu intrii si indemni numai la femisme iesftine si fetele tinere la desfrau ieftin…ai grija ca mergi pe calea aia mare ..
        stapanul meu e Domnul . nu imi pune tu alti stapani .. iate de mana cu lilith ca te invata ea ceva feminisme mai tari…

      • G-man said, on iulie 15, 2010 at 5:36 pm

        si la inceput expre ti-am zis pa .. ca sa nu ma pun la mintea prostului ..dar daca insisti ..incerca sa vedem cine posteaza mai mult. ca si eu tot prost sunt ..diferenta dintre noi e …. nu nu ai ghicit nu aia …diferenta e ca eu nu indemn sau ma stradui cat pot sa nu indemn la pacate pe altii ..dar tu faci invers ….

      • G-man said, on iulie 15, 2010 at 5:39 pm

        si iti mai zic inca odata si o sa ma tin de capu tau pana intelegi ..
        feminismele tale ieftine cu care nici crestinele de aici nu au fost de acord si misandrismele tale nu au ce cauta aici …vii cu ceva inteligent te las in pace nu ,..

      • G-man said, on iulie 15, 2010 at 5:44 pm

        daca iti analizeaza cineva postarea mai cu atentie se vede clar din declaratii ca ai o scarba de barbati si incerci sa te pui mereu mot barbatului..
        ti-am mai zis te razvratesti impotriva lui Dumnezeu nu impotriva barbatilor..te-a facut Dumnezeu femeie ramai femeie , si daca nu ai barbat dedicati viata lui Hristos , nu veni si invata ca ma faci de caut toate postarile tale ca sa vada toti cum indemni la pacate.

  18. em said, on iulie 14, 2010 at 4:47 pm

    Spunea cineva mai sus de depresia post-natala. Nu stiu de ce cred ca in caz de astfel de depresie consecintele se indreapta asupra copilului, a eliminarii lui. Din ce am auzit, in astfel de cazuri, taticii isi asuma rolul de mame pana depresiva isi revine.

  19. stefan said, on iulie 14, 2010 at 5:36 pm

    @ Lilith

    he he, ce sa apreciem la artistii astia, energia consumata in decursul vietii lor ca sa arate ce? sa demonstreze ce?

    toate trec, aici nimic nu ramane, nici faima, nici maretia la care multi au visat, viseaza si vor visa…

    nimic fara Dumnezeu!

  20. Andrey Corbavia said, on iulie 14, 2010 at 7:13 pm

    Nu sunt de parere ca s-ar fi sinucis , pare mai mult o sursa de bani aceasta moarte!

  21. Adina said, on iulie 14, 2010 at 8:03 pm

    Si un punct de vedere al unui psiholog. Are niste explicatii argumentate psihologic, care si acestea ajuta intr-un fel la identificarea anumitor adancimi.

    http://www.crimetime.ro/eveniment/madalina-nu-s-a-sinucis-intamplator-de-ziua-ei-viata-si-moartea-merg-impreuna-spun-psihologii.html

  22. Badea Cirtzan said, on iulie 14, 2010 at 8:19 pm

    Draga Adina :

    .E o mare pacaleala chestia cu sinuciderea ! Pentru ca sinuciderea nu inseamna o non-existenta, ci un alt fel de existenta. Sufletul nu e sortit pieirii, nu poate muri.

    rsp : Sufletul ramine dar una este al trimite in IAD si altul in RAI

    .E numai ispita ca mergi in nefiinta, dar nu mergi in nefiinta; nu poti.

    rsp : un suflet crestin ortodox nu merge niciodata in nefiinta … doar atei si masonii se folosesc de astfel de expresii… SUFLETUL merge in RAI sau IAD si acolo asteapta a DOUA JUDECATA …
    Madalina a fost ORTODOXA , Saina Sfintei Cununii a savirsito la Manastire in Moldova …

    Ar fi multe de spus dar cu ce folos , oricum a fost LUCRAREA DOMNULUI …
    Cine are urechide auzit sa auda , cine are ochi sa vada …

    Noi Crestinii Ortodoxi spunem : Despre Morti Numai de BINE !

    Bunul Dumnezeu sa o ierte si sa o ODIHNEASCA , sa o aseze cu ceata dreptilor , unde nu este durere si intristare ci viata fara de sfirsit . AMIN !

    Ps; sper sa nu te superi pt raspuns draga ADINA , si eu m-am indragostit de EA si CINTECELE EI …si eu sufar , dara sta etse …

  23. Adina said, on iulie 14, 2010 at 9:09 pm

    Pai da, mi se pare ca mesajul e acelasi, daca-l citesti in context. In fine, scuze, n-am vrut sa fie inteles anapoda. :)

    Eeee, de ce sa ma supar ?!!!

    Ps. eu nu am fost indragostita de cantecele ei, eu am privit situatia dintr-o perspectiva a “aproapelui”……..dar care din pacate a ales calea fara Dumnezeu.

  24. clement said, on iulie 14, 2010 at 9:23 pm

    Nu ma angajez in polemici pe o tema atat de dramatica.
    Am convingerea ca actul Madalinei este “efectul secundar” al antidepresoarelor luate in combinatie cu un somnifer.
    Textul mesajului telefonic adresat propriei sale persoane este tipic starii induse de medicamente din familia Sipralexa combinate cu cele de genul Stilnoct.
    Peste tot in lume au fost consemnate cazuri de sinucidere a pacientilor carora li s-au prescris astfel de medicamente. In urma gestului facut cu o luna in urma, artista se afla cu siguranta sub medicatie psihiatrica. Doctorii stiu ca astfel de tratamente pot provoca dependenta medicamentoasa sau genera ganduri sinucigase urmate de trecerea “la act” dar dorinta de inavutire fara limite ii transforma adesea in ucigasi.
    Priviti ce se intampla in Statele Unite cu medicamentul Avandia, recomandat cardiacilor. Aflat inca in stadiu de testare, Avandia a provocat sute de decese, insa presiunea facuta de catre industria farmaceutica are drept urmare faptul ca se regaseste recomandat inca unui numar de 2600 000 de pacienti.
    In prezenta acestor droguri pe care doctorii indraznesc sa le numeasca medicamente, Ingerul este doar un martor tragic.
    Dumnezeu sa o ierte si sa dea liniste sufleteasca copilului acesteia, in viitor.

  25. Badea Cirtzan said, on iulie 15, 2010 at 12:10 am

    clement , tu mai lipseai de aici … Bogdan , Romeo si avocatul Mihai mai trebuie sa-si faca aparitia , naayram cu neamul lui mai creator de genealogii … vad ca eufrosin a inceput cu prorociile inainte ca ancheta sa-ti spuna cuvintul ….apropo tovarashe eufrosin , de unde stii TU ca raposata nu are in stomac PESTICID din ricipentul care a fost gasit linga EA ? ia si tu 2 detzi si vezi , daca iti revii sau nu …

    mi-e scirba uneori de felul vostru cum va da-ti cu parerea , mai bine a-ti rosti o rugaciune …

    DESPRE MORTI NUMAI DE BINE !
    Odihneascase in pace !

  26. ines said, on iulie 15, 2010 at 2:31 am

    Eu nu inteleg…Cum adica s-a sinucis cu medicamente, dar a fost gasita intr-o balta de sange?

  27. nelutica said, on iulie 15, 2010 at 3:25 am

    Imi pare rau. Ma gandeam ce motiv a avut sa se sinucida…. Familie avea, cariera, frumusete…

  28. Pustnicul Digital said, on iulie 15, 2010 at 6:51 am

    Citiți aici să vedeți perversiune și premeditare:
    http://www.jurnalul.ro/stire-special/madalina-manole-va-pupic-pe-toti-549431.html

    Aseară a avut Badea o analiză foarte bună pe subiect. Este ireal… Nu doar că a premeditat totul cu zile bune înainte, nu doar că și-a lăsat familia singură și copilul singur (copil dorit de 15 ani) … dar și-a pus o prietenă să-i cumpere otrava și a distrus-o psihic și pe ea.

    • Călătorul said, on iulie 15, 2010 at 1:21 pm

      “@Pustnicul Digital,
      Asa si? Mai, tu ai fost vreodata in preajma unuia depresiv? Ai simtit vreodata durerea altcuiva si te-ai darui? Perversitate? De ce perversitate? Poate nebunie – in sensul de a i se fi luat mintile.
      Nu stiu de ce aduci in discutie analiza lui Badea, una profunda de altfel. Tu spui pervers, el spune halucinant si este vexat de laturile naturii umane. El intelege unicitatea fara de tagada a oricarei fiinte, tu inregimentezi prin eticheta “perversiune”, fara un exercitiu empatic sau cu unul delimitat de propriile prejudecati. Badea a avut dreptate imensa din perspectiva faptului ca gandim in CLISEE si astfel, pe langa faptul ca nu putem fi empatici, nu ne asezam viata natural, asa cum Dumnezeu ne-a dat-o. Si nu, nu trebuie sa fim altceva decat Dumnezeu ne-a dat sa fim – oameni creati dupa chipul si asemanarea LUi!

  29. cammely said, on iulie 15, 2010 at 7:35 am

    Nu fac referire la Magdalena, sau Mădălina, după numele de scenă deoarece nu ştim rezultatul expertizei, dar dacă vorbim despre sinucidere, Biserica Ortodoxă ne învaţă că:

    Dacă în cazul celorlalte păcate există întotdeauna posibilitatea întoarcerii şi a refacerii vieţii, datorită milei lui Dumnezeu şi a capacităţii omului de schimbare, în cazul sinuciderii această posibilitate nu mai există. Gravitatea acestui păcat constă tocmai în faptul că sinucigaşul renunţă de bunăvoie tocmai la şansa pocăinţei şi, spre nefericirea lui, la iubirea lui Dumnezeu care stă la baza existenţei. Suicidul este, dacă se poate spune aşa, apogeul disperării, punctul maxim în care putem ajunge să săvârsim un păcat împotriva” templului Duhului Sfânt “, atentând la darul sacru al vieţii.
    Acesta este păcatul împotriva Duhului Sfânt despre care Hristos a spus că nu se va ierta nici în veacul acesta nici în cel viitor (Matei XII, 32), tocmai pentru faptul că nu mai există pocăinţă, producând revoltă împotriva lui Dumnezeu.

    Nicolae Velimirovici zice: “Fără Hristos, totul este întuneric şi nebunie”.

    Aşa că “Ţine-ţi mintea în iad şi nu deznădăjdui”.

    La punctul b) Sinuciderea este o crima impotriva societatii, familiei si patriei, aşi mai adăuga că şi noi avem o oarecare vină, deoarece de multe ori suntem nepăsători faţă de semenii noştri cu aceeaşi măsură a egoismului de care dă dovadă şi sinucigaşul faţă de noi. Nu ştim să ne aplecăm urechea la strigătul lor şi îi împingem prin indiferenţa noastră la acte de deznădejde.

    Sinuciderea este şi drama noastră, nu numai a lor.

    Aşa că ar fi poate util să ne rugăm pentru ei în rugăciunile noastre personale şi să îi cerem lui Dumnezeu mila si îndurarea, pentru că acolo unde noi nu putem face nimic El poate Totul.

  30. Razboinicul Luminii said, on iulie 15, 2010 at 9:31 am

    Lasati-o balta! Voi – toti cei ce va apuca “mila” de Madalina Manole.

    Am in familie un bolnav de cancer in faza terminala – care se uita in ochii nostri cu speranta – pentru care fiecare secunda de viata este o binecuvantare -…
    Isi traieste (poate) ultimile …zile(numai daca Dumnezeu nu va face o minune cu ea.

    In contrapartida: Madalina Manole, cu situatie materiala foarte buna, cu un sot si un copil dorit de mult spune …Pa! VIETII – adica-L sfideaza pe bunul Dumnezeu.

    Este pacat impotriva DUHULUI SFANT!

    Am 2 sinucideri in familie (2 verisoare).
    Mi s-a spus sa nu le mai trec niciodata pe Pomelnic. (Si asta de catre parintii cu renume….la care le-am povestit).

    Asa ca, lasati falsa milostivire pentru cei ce si-au vandut sufletul diavolului pentru niste mofturi.
    Madalina M. si-a pus capat zilelor pentru ca: “Nu se mai suporta FIZIC!” ATENITE!
    Fizicul- desfranarea – teama ca nu o mai place barbatul….
    Sa fie sanatoasa! (Chiar daca pare cinism din partea mea).

    1. Aia saracii – in Moldova si nu numai – sunt sub ape – unii mortii – altii disperati….
    2. Familii care nu au paine pe masa pentru copii…
    3. Cancere in faze terminale cu ravagii in familiile ce raman fara parinti, copii, nepoti ( un pacient la o clinica – are 9 anisori si are cancer hepatic…).
    ….

    Acestea sunt durerile semenilor pentru care ar trebui sa suferim, sa oftam, sa sarim in ajutorul lor.

    Doamne ajuta!

    • Călătorul said, on iulie 15, 2010 at 1:28 pm

      Razboinice,
      Fii razboinic pana la capat si intelege ca nu e unul la fel. Mai intelege ca durerea nu are un maxim abstract ci e direct proportionala cu persoana. Da, si cei de care spui tu au nevoie de empatie dar, nu doar ei si nu doar cei in conditiile lor!
      Doamne, ajuta!

    • Călătorul said, on iulie 15, 2010 at 1:52 pm

      Apropo de cancere in faze teminale – mama mea a primit sansa de a se opera in faza incipienta; decizia ei , totusi, a fost sa faca munca voluntara pentru a obtine un apartament cu 3 camere pentru copiii ei. te intreb pe tine:” ce este mai important: ambientul sau mama?” Da, pentru ea a fost durerea secolului nemaitraita de nimeni. Si a luat o decizie – apartamentul. Si mai stii ceva? Am judecat-o chiar si daca a fost la modul inconstient. ce imi era mai de folos: judecata sau intelegerea gestului? Repet: Badea a subliniat ceva extraordinar – faptul ca gandim in clisee!!! Daca nu am face-o, viata noastra ar fi cusiguranta alta si indubitabil am avea deschidere catre spiritual – Dumnezeu.

  31. Razboinicul Luminii said, on iulie 15, 2010 at 9:56 am

    Bade’(Cartzan),

    Ia-o usurel!

    Ca nu-i placi pe sus’numitii – e treaba matale’. Nu intereseaza ce simpatii sau antipatii ai.

    Nu devia de la subiect.

    Spui:

    “Despre morti numai de bine (si inca cu litere mari) ! si Odihneasca-se in pace !” – fiind vorba de o sinucigasa.

    Sa nu-ti doresti sa ajungi la “pacea” la care va ajunge Madalina!

    Se vede clar ca nu cunosti Invatatura de credinta crestin- ortodoxa.

  32. RauL said, on iulie 15, 2010 at 10:26 am

    Este vina ei in totalitate,avea un copil de 2 ani un sot si o casa. Cei mai trebuie omului?

    Imi pare rau pentru rau pentru ea! E pacat mare ce a facut ea. Nu incercati sa fiti de partea ei pentru ca nu puteti si nu aveti cum!

  33. daniel said, on iulie 15, 2010 at 11:07 am

    dragi prieteni,

    Imi plange inima pentru soarta nenorocita pe care o are acum Madalina.
    Pentru ea nu mai este salvare.

    • Badea Cirtan said, on iulie 15, 2010 at 2:07 pm

      Draga Daniel , mai sus cineva a reamintit cuvinte sfinte ;

      cammely said ;
      Nicolae Velimirovici zice: “Fără Hristos, totul este întuneric şi nebunie”.

      Aşa că “Ţine-ţi mintea în iad şi nu deznădăjdui”.

      Sa nu ne pierdem nadejdea in Maica Domnului , Preasfinta Fecioara Maria …
      Sfinti Parinti ne vb despre iad …stim focul vesnic de acolo , DAR , ne mai spun ca noi prin rugaciunile noastre , cu Mila si Iubirea de oameni care o are i Dumnezeu Tatal putem sa-i scoatem de acolo …sa ne rugam pt. EA …

      vezi explicatia mai jos …

  34. [...] Madalina Manole S-A SINUCIS azi, cand ar fi implinit 43 de ani … Ce ne invata invatatura ORTODOXA … [...]

  35. DanN said, on iulie 15, 2010 at 11:47 am

    @Pustnicul digital: pentru sintagma asta si pentru ghilimelele rautatii puse de tine cuvantului grija mi-e teama ca diavolul va avea grija si de sufletul tau. Nu pot pricepe de ce iti urasti asa mult verisoarele… Oare ti-e frica?

    • Razboinicul Luminii said, on iulie 15, 2010 at 12:25 pm

      Mie mi te-ai adresat, de fapt, incurcand nike-name-urile.

      Multumesc frumos pentru grija pe care mi-o porti!

      Si, nu te teme, pentru sufletul meu!

      Ai grija de tine!

      (Esti intelept….)

  36. Badea Cirtan said, on iulie 15, 2010 at 1:03 pm

    razboinicul luminii …
    Sfintele Canoane spun despre sinucigas multe , si toate adevarate .

    admin-ul , acestui site a facut o explicatie necesara si foarte importanta despre sinucigas
    dar asa IQ tau personal lasa de dorit si a altora care se cred se cred intelepti pe CIND BUBUIE PROSTIA LOR …dureros este ca se numesc ortodoxi ….GRADINA DOMNULUI E MARE …
    Sfintele Canoane puteau fii aplicate si in problemele bisericesti cu : IPS Corneanu si Episcopul Sofronie …

    Pe siteul ; http://www.sfaturiortodoxe.ro este o inregistrare cu parintele Arsenie Papacioc DESPRE DUHOVNICIE , asculta-l si vezi ce spune parintele despre sinucigas

    CITEZ : “… pe pomelnic nu se scrie numele sinucigasului dar , se pune un nume din FAMILIA LUI si se scrie cu tot neamul lor cel adormit … asa noi traim CU NADEJDEA ca BUNUL DUMNEZEU TATAL ATOTTIITORUL , AL TUTUROR CELOR VAZUTE SI NEVAZUTE VA AVEA MILA SI DE RAPOSATA MADALINA , DACA NU PT FAPTELE EI ATUNCI pt. rugaciunile celor care se roaga pt. sufletul ei …

    asa ca nu da sufletul DIAVOLULUI …controleaza-ti IQ …prostia si rautatea se vindeca prin POST SI RUGACIUNE !

    DESPRE MORTI NUMAI DE BINE ( asa spunem noi crestinii ortodoxi , SECTA VOASTRA CE SPUNE razboinicul luminii ) ???

    • Razboinicul Luminii said, on iulie 15, 2010 at 1:24 pm

      Bade’ ti-am raspuns si “acolo” unde ( la fel) ma faceai albie de porci – pen’ca spuneam ceva ce nu-ti placea matale!

      D’apai, bade’ , asa- i sunt vrednic de tot dispretul ! Cunoscutilor si necunoscutilor!

      Io mi-s mai prostanac, cu IQ-ul sunt sub intelighentia badiei tale!

      Doar de-i face matale niste metanii- MARI – pentru mine s-o mai indura Bunul sa nu ma pierd – de tot.

      Multam’ badie!

      (da sa stii ca “nu mai am cuvinte” – asa ca nu te mai sili – please – ca nu-ti mai raspund)

  37. Badea Cirtan said, on iulie 15, 2010 at 1:29 pm

    Cei care o iubesc si vor sa se roage pt. raposata Magdalena ( Madalina este nuemele de scena )

    In rugaciuni sau pomelnic nu se scrie si respectiv nus e pomeneste numele celui sinucigas DAR , se pune un nume cit mai apropiat din FAMILIA persoanei care sa sinucis si se scrie SAU se ROSTESTE , cu tot neamul lor cel adormit , aici ramine VOIA DOMNULUI cum este primita rugaciunea nostra… ( Din Invataturile Parintelui Arsenie Papacioc http://www.sfaturiortodoxe.ro Pr Arsenie Papacioc – Pr. Gavrila Vasile – Depre Duhovnicie )

    Noi traim CU NADEJDEA ca BUNUL DUMNEZEU TATAL ATOTTIITORUL , AL TUTUROR CELOR VAZUTE SI NEVAZUTE VA AVEA MILA SI DE RAPOSATA Magdalena ,
    DACA NU PT FAPTA SA ATUNCI pt. rugaciunile celor care se roaga pt. sufletul ei …

    Sa ne rugam , Mintuitorului Nostru Isus Hristos , Preasfintei Fecioare Maria , si Tuturor Sfintilor pt. MAGDALENA .

    In viitorul apropiat nadajduiesc ca Bunul Dumnezeu sa ma ajute sa gasesc numele unui Adormit Intru Domnul ( bunic sau strabunic ) din familia EI , asa o sa putem cu totii sa ne rugam pt EA ….

  38. Badea Cirtan said, on iulie 15, 2010 at 1:58 pm

    razboinicule …. nu am nimic cu prostia TA , nu judec dar critic …prietenul adevarat este cel care te critica cind gresesti spun invataurile Sfintilor Parinti …

    Crestinul , in special cel ORTODOX , ( la restul nu le cunosc teoriile ) este condamnat pe viata la : IUBIRE si IERTARE sa iubim la infinit sa ne IERTAM FRATELE de 70 de ori cite 7 CIFRA 7 este cunoscuta in Sriptura ca nr. de infinit …

    sa nu uitam cuvintele Sfinte :
    DUMNEZEU NU VREA MOARTEA PACATOSULUI CI SA SE INTOARCA SI SA FIE VIU .

    Nu pot tolera prostia unora si altora , nestiinta DA , intrebi cu respect , ” cere si t-i se va da ” dar niciodata nu te da rotund …asta face parte din egoism si orgoliu , iar aceste 2 stari nu sint acceptate in sufletul crestinului ortodox … IAR DACA NU ESTI ortodox , ce cauti aici ? Ca si multi altii …

    Ca si ORTODOX cum poti spune asta : Razboinicul Luminii said,
    O sa aiba diavolul “grija” de sufletul ei!

    ufff…..
    eufrosin said, on iulie 14, 2010 at 1:03 pm
    Nu cred ca Madalina Manole s-ar fi sinucis. Am analizat … ( parca verdictul procurorilor sta in analiza lui ) …;a fel ca si gogu …si multi altii…

    POSTUL si RUGACIUNEA este arma contra diavolului , Sfestania CASEI si TAMIIEREA casei , cit mai des , spovedania in cele 4 posturi sau de cite ori avem nevoie si ascultarea de INVATATURILE BISERICI , asta ne pazeste de rau …
    Participarea la Sfinta Liturghie , dar nu ca spectator , ci sa ne rugam cu totii …

    Mintuitorul spune : ” Unde Va Ve-ti ruga 2 sau 3 in Numele MEU si Eu Voi Fi Cu Voi ”
    Matei 37 : Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine .

    Cu iertare

    ps ; nu cere niciodata mai mult decit poti oferi , OFERA RESPECT si decenta … Tu si multi altii si din Rugaciunile noastre sa nu lipseasca : … ma rog pt. sanatatea , luminarea mintii spre drumurile ortodoxiei si mintuirea , celor ce ma iubesc si ma urasc pe mine …

    daca procedam cu totii asa nu trebuie sa mai cersim mataniile unora si altora , orice crestin ortodox stie cum trebuie sa se roage …

  39. seby said, on iulie 15, 2010 at 3:38 pm

    razboinicul lu’ peste si inteleptule si infailibilule ce zici de cuvintele astea .Nu judecati, ca sa nu fiti judecati. Caci cu judecata cu care judecati, veti fi judecati, si cu masura cu care masurati, vi se va masura” (Matei 7, 1-2). ti se pare cunoscut .. indiferent de ce face omul …. ramane doar IISUS HRISTOS SA FIE JUDECATOR . ASA CA AI GRIJA …nu stii cum se intoarce roata

  40. Badea Cirtzan said, on iulie 15, 2010 at 4:09 pm

    Pr. Cristian Pomohaci , prieten cu decedata Madalina

    http://happyhour.protv.ro/video-cristian-pomohaci-nu-pot-sa-spun-dumnezeu-sa-o-ierte/39293

  41. Mihaela said, on iulie 15, 2010 at 4:23 pm

    Marturisesc ca am ramas uimita de cum persoane care dau cu generozitate sfaturi de buna purtare crestineasca ajung sa se “incaiere” prin spatiul virtual… Ma intristeaza la fel de mult ca si nefericita soarta a Madalinei. Eu recunosc ca nu sunt atat de bine pusa la punct cu ceea ce inseamna crestinism practicat, asa cum sunt multi comentatori de pe acest site, dar Dumnezeu stie ca ma straduiesc sa ma curat si sa invat sa il iubesc asa cum ne-a poruncit. Atunci cand mi s-a dat vestea ca s-a sinucis (am citit apoi ca ar mai fi variate), prima mea reactie a fost sa spun: “Pai ce sa-i doresc… chinuri suportabile…” Nu am stiut ce altceva sa spun pentru ca stiam cat de greu atarna pacatul asta si ca nu isi gaseste iertare sau justificare. Persoana cu care vorbeam mi-a sarit imediat in cap, ca sunt insensibila si ca nu am o atitudine crestina si ca am gresit dorindu-i chinuri usoare si nu iertare, si ca mila lui Dumnezeu este infinita, etc. Acum, recunosc ca e posibil sa fi gresit in atitudine, insa nu cred ca trebuie sa abuzam de mila lui Dumnezeu. Eu sunt convinsa in launtrul meu ca daca m-as sinucide (Doamne-fereste) as ajunge fix in iad, indiferent de motive si nici nu m-as astepta sa ma ierte Cel pe care L-am negat prin acest gest. Si da, mi-as dori sa imi doreasca cineva chinuri suportabile pentru ca vorbim de iad si nu e putin lucru sa te chinui mai putin acolo. Iar de odihna… nici vorba. Citeam pe un site ortodox, nu mai retin numele, ca un calugar din Athos (imi scuzati din nou golul de memorie) obisnuia sa se roage mult pentru sufletele aflate in iad si sa faca 3000 de matanii in fiecare noapte, reusind sa scoata de acolo multe suflete si altora sa le aline chinurile, insa printre cele salvate nu se numarau sinucigasi… Daca intr-adevar s-a sinucis, Dumnezeu sa o judece dupa dreptatea si mila Lui si daca am gresit prin atitudine sa o faca si fata de mine. Sunt destul de confuza in privinta asta… Nu simt ca am gresit dar nici nu pot sa fac abuz de milostivirea Lui Dumnezeu si sa cred ca nu a ajuns in iad (in cazul in care intr-adevar s-a sinucis, repet…).

    • G-man said, on iulie 15, 2010 at 4:34 pm

      Mihaela cel mai bun raspuns e plansul , lacrimile ce ies din inima in singuratate doar noi cu Dumnezeu, sa il rugam din inima sa aiba mila de noi si neamul acesta. ca doar la El este mila.
      in fiecare ceas gresim lui Dumnezeu , sa curatim cu lacrimi greselile noastre.

  42. Badea Cirtzan said, on iulie 15, 2010 at 6:16 pm

    L-a iubit mult pe Serban si nu a putut trai fara el, ascultati cantecele ei de la inceputul carierei si veti observa ca in toate piesele si-a cantat starea de spirit in care se afla, cuvintele dragoste sau iubire nu lipsesc din textele pieselor, plus ca aproape toate cantecele daca se ascult bine veti observa ca se cam referea la Serban Georgescu, faceti si o legatura cu: cand Serban a fost expus la Sala Radio ea a venit sa-si planga fostul sot dupa miezul noptii, iar cine a scris articolul respectiv a mentionat si ora la care ea a parasit Sala Radio (2:30), ora cam coincide cu mesajul lasat de ea pe telefonul mobil, oricum cu ocazia asta s-a demonstrat ca dragostea nu are limite.

  43. danut said, on iulie 15, 2010 at 8:19 pm

    Ca de obicei, presa scrisa si vorbita exploateaza la maxim subiectul: face emisiuni, scrie articole in care incearca sa raspunda la o intrebare retorica: “De ce a recurs Madalina Manole la acest gest extrem?” N-avem de unde sti ce e in sufletul omului, iar eu nu m-as grabi sa o judec, pentru ca exista si curentul asta printre cei care discuta subiectul cu pricina. Sunt momente de ratacire in viata omului, cand nu mai e stapan pe faptele sale numai ca, din pacate, rezultatul e iremediabil.
    Nu legitimez acest tip de gest, nici vorba de asa ceva, pana la urma tine si de liberul arbitru.

  44. Razboinicul Luminii said, on iulie 15, 2010 at 8:40 pm

    Frate Saccsiv,

    Rogu-te scoate frate postarea mea – ca vad ca “sta” tot ultima. Si s-au tulbuat fratii – le “suna” foarte dur. Au luat-o ca pe o urare, sa inteleg, altfel nu se explica ploaia de bou, prost, ipocrit si altele asemenea.

    Multumesc, fratilor, aveti dreptate!

    • Călătorul said, on iulie 15, 2010 at 8:51 pm

      Razboinice, nu te plange si nu monologa, da?

      • Razboinicul Luminii said, on iulie 15, 2010 at 9:12 pm

        E o amenintare?

  45. parereamea said, on iulie 16, 2010 at 10:14 am

    Din ce am citit si am vazut zilele acestea, cred ca sunt cateva lucruri ce nu se potrivesc in puzzle:
    - am vazut un video pe siteul protv la emisiunea happyhour cu scene de la nunta ei. Ea era exuberanta. Sotul ei abia schita cate un zambet care era fortat. Nu mi s-a parut un mire fericit. In scene am vazut doar oameni obisnuiti, rude de ale lor probabil, nu am vazut nici o personalitate din mediul artistic, poate mi-a scapat, dar prea multi se lauda acum ca au fost prieteni apropiati ai ei.
    - nunta au facut-o tarziu dupa ce copilul s-a nascut. Au facut nunta si botez o data dupa cate am inteles. Nu e prea crestinesc, nu? Ei erau impreuna din 2005 si au tot amanat nunta. Desi a ramas insarcinata prin fertilizare in vitro (ca si crestina ar fi trebuit sa stie ca asta inseamna uciderea altor embrioni, din care doar unul e lasat viu), totusi nu au facut nunta in timpul sarcinii, ci doar cand copilul era mare deja. Senzatia mea e ca ea a vrut sa se vada cu un copil intai si nunta a facut-o doar ca sa aiba copilul doi parinti casatoriti. Din acest punct de vedere cred ca pe ea nu o interesa asa de mult sotul, casatoria, ca traise destule in privinta asta anterior, ci voia doar copii si o familie pentru ei. Deja spusese prin presa si la tv ca vrea sa mai faca copii. Isi gasise un tata bun pentru copii ei si nu o interesa alteceva, cred eu. De aceea nu cred ca s-ar fi sinucis lasandu-si copilul pentru care a facut orice.
    - initial se vorbea prin presa ca stabilisera ca nasi de cununie pe Silviu Prigoana si nevasta-sa. Intre timp Prigoana s-a despartit de Bahmuteanca, si s-a anuntat ca Madalina nu-i mai vrea nasi, fara sa spuna motivul. Desi cei doi s-au casatorit la loc, nu i-a mai vrut ca nasi. O ofensa destul de mare cred eu pentru Prigoana, despre care se stie ca e mason…. Posibil sa fi avut niste pretentii Prigoana asupra Madalinei si viitoarei ei familii, ceva legat de masonerie, ea refuzand si poate de aceea a si amanat nunta, temandu-se de ceva. Dumnezeu stie…
    - Madalina a fost si era o femeie foarte frumoasa, nici pe departe nu era o femeie trecuta la 43 de ani, arata ca de 30 cel mult. Mesajul ala pe telefon daca o fi existat e stupid. Sigur nu l-a scris ea.
    - S-a anuntat un ultim interviu al ei chiar cu o zi inainte de moarte. In mod miraculos s-a anuntat apoi ca fost o pacaleana, ca era un interviu inventat, desigur.. pentru ca prea spunea Madalina ca e perfect fericita in toate. Ce coincidenta. Exact in preziua mortii i se inventeaza un interviu de catre AgerPres, egentie de stiri de stat! Atat de neserioasi sa fie angajatii aia? Cica nu s-a stiut nimic la nivel de directori ca a fost inventat. Noroc ca a fost agentia de presa de stat, caci cu una privata le-ar fi fost mai greu sa anuleze totul.
    - in presa au fost doar stiri contradictorii. Nu le mai reiau pe toate. Cel mai grav mi se pare ca initial s-a zis ca mesajul a fost intrat pe telefonul sotului, deci cum ar fi putut sa nu-l auda atunci, chiar dormind. De obicei pui telefonul in aceeasi camera, ar fi auzit ca a intrat un mesaj. Apoi s-a spus ca mesajul a intrat de pe telefonul ei tot pe telefonul ei. E absurd. Total tras de par.
    - Locuia intr-o vila in Otopeni, am inteles. Sa spunem ca era destul de spatioasa sa nu se auda cazatura ei. Dar de ce ar fi vrut sa se mai ridice din baie de jos, caci statea jos din moment ce se spune ca paharul era jos in baie, nu pe o etajera. S-a spus ca otrava omora in cateva minute cel mult. Ei i-a luat deja cateva minute sigur sa bea cantitatea de 400ml. Inseamna 2 pahare, nu le poti bea in 10 secunde. Doar nu era lapte sa fie bun la gust. Cum ar fi putut inghiti dintr-o suflare ceva atat de ingrozitor la gust. Presupunand ca ar fi baut intr-un minut lichidul nu ar mai fi avut cum sa aiba putere sa se ridice. Si apoi de ce sa se ridice? Daca ar fi vrut sa iasa afara ca sa nu fie gasita acolo, ar fi putut sa se duca din prima in gradina si sa bea. Nu se leaga deloc ce s-a petrecut in baie cu faptul ca ea a fost gasita pe hol cu capul spart. Nu ma pricep la medicina, dar nu cred ca ar fi putut sa-i curga atat sange din cap cat se se faca balta, odata ce ea a cazut jos, deci murind in cateva minute. Daca inima nu mai pompeaza, cum ar fi putut sa curga atat sange. Cica sangele i-ar fi bufnit pe nas. Pai ori la cap s-a lovit , ori la nas. Din cap e clar, fiind osos ca nu ar fi putut sa-i curga mult sange oricum. Chiar daca a cazut cu fata in jos in final, si i-ar fi curs sange, cat de mult ar fi putut sa-i curga cu inima oprita?
    Presupunerea mea e ca a avut loc o cearta. Tot in emisiunea happyhour spunea unul din trupa ei cu care a avut repetiii in seara precedenta ca au vazut-o abatuta si l-au intrebat si pe sot ce e. Posibil sa fi avut loc o discutie. Dintr-un accident nefericit, ea s-a dezechilibrat si a cazut si si-a spart capul, posibil murind in scurt timp. Se poate muri foarte usor dintr-o lovitura la cap nu foarte grava aparent. Atunci barbatu-su si soacra-sa i-au inscenat sinuciderea, turnandu-i pe gat lichidul. Sau barbatu-su a lovit-o si ea a cazut. Posibil sa fi cerut sfatul cuiva, unui criminalist care s-ai ajute sa insceneze totul. Soacra-sa desigur a fost de acord, pentru ca era fiul ei si poate s-a intamplat, nu a fost cu intentie si atunci avea un fiu si un nepot de salvat. Soarca-sa nu a iesit cu nici o declaratie, e dubios. Ar trebui verificate apelurile de pe telefoanele lui si a maicasii in acea noapte. Cred ca atunci s-a aranjat si legatura cu prietena ei ce i-a adus otrava. Cica…S-a verificat pe telefonul Madalinei ca a existat o discutie cu acea tipa? Caci toate convorbirile telefonice sunt inregistrate pentru cel putin 6 luni. Asa spune legea. Sa vedem si noi acea inregistrare. Caci aici ar fi de folos legea.
    - S-a spus in presa ca acea substanta nici macar nu se mai produce in america, dar ca orice gospodarie de la tara are asa ceva. Absurd total. Pai daca nu se mai produce, de unde o procura oamenii. Si apoi e total fals, oamenii la tara nu prea folosesc substante de nici un fel. Nu au nici bani de asa ceva, si apoi nu-s asa prosti cum cred astia din presa.
    - toate afirmatiile din presa au fost cumva dubios coordonate. Au avut scapari vizibile, dar pe care imediat au incercat sa le repere, pe parcurs. Nu le mai reiau. Sunt evidente la o citire atenta. Cineva a platit gras pentru toate astea. Sotul ei nu ar fi avut bani pentru asa ceva.
    - Madalina era cat de cat crestina, avea instinct matern, facea orice pentru copilul ei, copilul era botezat, ei erau cununati religios. Indiferent cate pacate facuse la viata ei, cred ca macar atat stia ca si crestina, cat de grava e sinuciderea. Era prietena cu un preot din Ploiesti, deci tinea legatura cu biserica. Alt idot si ala, scuze dar nu ma pot abtine… Daca stia cica de o luna in urma ca avusese o “tentativa”, de ce ca preot nu s-a apropiat de sufletul ei, caci ii era prieten. Am vazut filmarea cu acel preot si mi s-a parut infiorator nonsalanta cu care vorbea. Ce fel de prieten ii era?
    - Nu spuen nimeni clar ce fel de tentativa de sinucidere fusese acum o luna. Cica a luat nu stiu ce pastile.. Fâs…
    - Cred ca Madalina a fost un suflet prea bun pentru oamenii din jurul ei si este o victima.
    - Foarte posibil ca moartea ei sa fie o afacere, similara cu cazul Michael Jackson. Ea a avut o perioada de glorie extrema imediat dupa 90 cand exista un public inca sensibil la arta ei, apoi a fost data deoparte ca toate marile valori si au iesit in fata scursurile. Acum reusise sa editaze un album care e in magazine deja, si asta dupa ani de lipsa. Tocmai incepea concertele de promovare a albumului in weekendul imediat urmator mortii ei. Exact la fel si cu Michael J. care a murit la scurt timp inainte de marele turneu de revenire a lui in lumea muzicala, dupa ce-si implinire visul de a avea copii. Cazurile sunt extram de similare. Acum incepe sa se vorbeasca ca Madalina lua de mai multa vreme nu stiu ce medicamente care puteau sa-i induca nu stiu ce stari depresive. Vax. Exact aceleasi texte ca in cazul M.J. Ca medicamentatia e fost dubioasa, etc.
    Presupun ca va fi foarte promovata de acum incolo si i se va vinde foarte bine albumul ultim, precum si reluari din vechile cantece. E cel mai bun mod prin care au gasit ca pot scoate bani din ea.
    Inca o data nu pot crede ca o femeie care a reusit tot ce a dorit, si avea inca multe de realizat, putea colapsa in acest mod. Cel putin ar fi putut sa spuna in acea seara ca se simte rau si nu poate repeta, sau ca are de facut pregatiri pe a doua zi caci era ziua ei, si sa nu iasa deloc in lume, sa se pregateasca pentru ce dorea sa faca. Nu cred ca avea planuit o sinucidere. O persoana care chiar in ajunul zilei sale face repetitii e o persoana ambitioasa, nu cedeaza asa usor.
    - Unii psihologi ai lui peste fript spun ca ea isi implinire visele si ca o perfectionista ce era constata ca nu mai are nici un obiectiv. Fals. Ea declarase anterior ca mai doreste copii, avea album de promovat, etc.
    - Se aduce in discutie depresia postnatala. Foarte adevarat. Dar trecuse un an, iar ea fusese o persoana activa in tot timpul asta. De obicei aceasta depresie se instaleaza la mamele care stau inchise in casa, fara obiective, si foarte tinere. Ea era o femeie in puterea varstei, stia ce vrea. Trecuse prin ororile unei inseminari in vitro, nu fusese in stare sa treaca printr-o depresie postanatala?
    - Unde era copilul ei cand ea s-a “sinucis”? un copil de 1 an si o luna sta de obicei in aceeasi camera cu parintii sau o camera imediat alaturi. Un copil de 1 an se trezeste inca de cateva ori pe noapte , nu doarme butuc, cere lapte, etc. Cine statea cu el? Daca statea soacra, chiar era in celalalt capat al casei? Cum ar fi putut ea sa treaca pe langa patutul copilului ei si apoi sa se duca sa inghita porcaria aia? E un scenariu mai ingrozitor decar orice film de groaza. E imposibil de imaginat cum s-ar fi putut intampla totul asa cum descrie presa.
    - una peste alta, sotul ei mosteneste totul. Si dupa cate am inteles cea mai mare parte a averii era a ei, caci el e un fost necunoscut clapar la trupa Talisman, si actual sunetist la Protv.
    - Am vazut imagini de la perindarea oamenilor la sicriul ei la sala Radio. Sotul ei statea acolo lipit de sicriu. Nu vad de ce. O pazea? Nu avea o inmormantare de pregatit? Am inteles ca au adus copilul la sicriu!!! E ingrozitor. De ce au facut asta? Un copil de un an fiind, sigur a intins mainile spre mama lui… Ce o fi simtind copilul cand nu a gasit decat un trup rece care nu se uita la el? E destul de mare sa simta ce se intampla, chiar daca nu intelege.
    - Am urmarit si emisiunea lui Mircea Badea. Are un fler deosebit baiatul asta. “parca as fi privit diavolul in ochi” spune, si aici flerul lui a lucrat. Dar nu-si poate explica mai mult de atat caci nu are “instrumentele” duhovnicesti necesare. Simte el ceva, dar bate campii din gura in rest. Pacat de el ca nu vrea sa treaca de pragul in care e blocat.
    Deja am scris enorm.
    Scuze, dar ma doare si pe mine ce s-a intamplat si imi framant mintea…

    • parereamea said, on iulie 16, 2010 at 10:25 am

      Inca ceva. Madalina era angajata Ministerului de Interne, ca si cantareata la nu stiu cum se cheama, Casa Armatei, parca. Este un articol in presa legat de asta.
      Oare numai ca si cantareata era legatura ei cu armata? Si oare ce canta si cand? Dubios…

    • sorin said, on iulie 16, 2010 at 11:48 am

      unde pot gasi inregistrarea cu preotul de la ploiesti?

    • sorin said, on iulie 17, 2010 at 2:02 am

      Imi place ca incerci sa faci o adevarata investigatie pe cont propriu dar sa stii ca bati campii…spui numai ineptii aici.Daca ai intelege mentalitatea unui sinucigas poate ai vedea lucrurile altfel.Nu e nimik frate dubios nu mai incerca sa cauti tot felul de chichite de care sa te legi ca nu e asha.Ceva s-a intamplat cu exactitate nu stim ce dar iti spun unde gresesti in investigatia ta de 2 bani:
      – inima continua sa mai pompeze mult sange in organism in continuare pana moare creierul de tot asta ca sa stii si tu in cazul ei era perfect posibil fiindca au fost cazuri imi aduc aminte de un soldat impuscat in Vietnam care fusese impuscat in cap si caruia inima i-a mai pompat inca o jumatate de ora sau 1 ora ceva de genu pana s-a scurs o gramada de sange (inima e controlata autonom are 1.un sistem cerebral care o controleaza si 2.are un sistem propriu de a se controla asha ca nu e neaparat obligatoriu ca odata ce te-ai lovit la cap automat sa se opreasca inima..gandeste ca nu esti planta (acolo scrie ca Furadan blocheaza o enzima si ca provoaca decesul..n-a scris ca blocheaza inima)…substanta toxica i-a ajuns prima data in stomac dureaza ceva pana ajunge in sange pana e pompata si ajunge la creier si la inima etc…asha ca la 5:37 barbasu a solicitat ambulanta aia au venit in 8 minute deci 5 :45 si au zis ca era in stop cardio respirator de mai bine de o ora deci 4 :40 sa zicem ca i s-a oprit inima…deci avea timp pe la 1:00 2:00 sa zicem ca se trezeste bea ala in fine…cade ..pentru ca probabil a ametit imediat.. se loveste si la cap pentru ca si-a pierdut cunostinta…cade …inima bate in continuare (..see the picture?) si are timp sangele sa se scurga si deci sa se faca si balta corect?pe la 4 :40 i se opreste si inima ce e asha greu de inteles?
      -faza cu mesaju l-a scris dar nu i-a dat send tocmai ca ala sa nu se trezesca (get it?) daca dadea send la mesaj ala vedea se aprindea telefonu poate il tinea pe noptiera poate vibra poate etc…poate era inchis telefonu lu barbasu n-avem de unde sa stim exact..dar ea a scris un mesaj de adio folosind telefonul ca un jurnal intim intelegi..trebuia sa lase undeva o marturie…faza cu ca l-a trimis tot in telefonul ei o aud acuma prima data de la tine nu o exclud insa banuind ca nimeni nu o sa se uite la mesaje scrise pe care poti sau nu sa le trimiti se va uita la mesaje primite (pentru ca probabil vroia sa stie sigur ca mesajul ii vai fi citit…capisce?)..barbasu gasea telefonu verifica citea mesajul…etc
      -faza cu copilu ca se trezeste e iarasi absurda (ea s-a trezit sau nu a adormit de loc la o ora la care stia sigur ca copilul doarme bustean)..bebelusii au si ei ciclul lor de somn poate ca in mod obisnuit ala se trezea pe la 3 si incepea sa tipe 3 3:30 n-am de unde sa stiu ea s-a trezit pe la 1:00 sau 2:00 cat naiba o fi fost a actionat repede ca sa nu o surprinda nimeni si cu asta basta;
      -spui ca colegul ei de trupa a vazut-o abatuta..pai daca maine tu stii sigur ca vei muri..nu ai fi abatut?…era terminata sufleteste stia astazi e noaptea in care voi muri..maine nu o sa mai fiu …si nu avea cum sa o faca in alta zi pentru ca a vrut sa fie de ziua ei (isi planificase totul din timp pana in cele mai mici detalii stai linistit..);
      -zici de ce nu da soacra-sa declaratii..femeia aia la o anumita varsta nu iese sa dea declaratii tocmai uite pt faptul ca sunt oameni care gandesc ca tine ..crezi ca ea a omorat-o ..fii serios…e femeie in varsta serioasa si nu vrea sa se speculeze mai stiu io ce de la rahatii astia din presa ..si o inteleg si ii dau dreptate;
      -comparatia cu Michael Jackson e total nefondata si neadevarata..omul ala avea alt gen de probleme si in nici un caz nu s-a sinucis (imi aduc aminte de un interviu in care vazind o statuie egipteana pe care a si cumparat-o spunea ca nu vrea sa moara niciodata)..iubea prea mult viata pe el l-au terminat alte chestii…plus Neverlandul plus dragostea fata de copii etc.;
      -faza cu turnatul lichidului pe gat iar e o aberatie ..corpul capata “rictus mortis” daca stii e e aia si nu poti sa ii desclestezi falcile sa ii torni pe gat si lichidul sa se duca pe esofag si pana in stomac..chiar nu aveau cum el si cu soacra-sa sa faca asha ceva..aia de la necropsie ar fi putut spune daca s-ar fi intamplat asha ceva..nu mai vrea sa discut ca e o mare aberatie ce spui;
      -si apropos ..chestia cu bautul a 400 de ml e perfect posibila ..am vazut o gramada de alcolisti care dau peste cap 200 ml stii cum?Tocmai de aia a folosit un pahar cu gura mare ca sa fie totul mai usor daca de ex lichidul ar fi fost intr-un recipient gen sticla de bere i-ar fi fost mai greu dar asha a inghitit dintr-o data si in scurt timp un pahar din ala care poate nici nu era plin (mai speculeaza si astia din presa) fara sa se gandeasca dupa care a lesinat s-a lovit la cap etc..etc..etc povestea o cunoastem;
      -sa-i bagi pe Prigoana si pe altii in ecuatia vietii ei e exagerat n-au nici un amestec;

      Ce cred eu: Femeia asta avea intr-adevar niste probleme.La ea a aparut o degradare psihica si morala care a terminat-o incet incet.Si-a planificat totul in amanunt (cum fac mai toti sinucigasii) prima data nu a reusit cu pastilele acuma din pacate pentru ea si cei care lasa in urma da.Sotul si soacra-sa nu au nici un amestec, mai ales sotul ei il vad un barbat asha de bland si bun cum poti sa te gandesti ca ar fi incercat sa o impinga pe scari? e absurd.Nimeni din anturajul apropiat nu a putut sa o ajute.Poate a crezut ca asha lumea o va tine minte.
      Cu exactitate nimeni nu poate spune ce s-a intamplat dar cred..pentru ca am simtit de multe ori in viata fortele negative ale raului…ca in noaptea aia a avut un moment de maxima ratacire si diavolul a fost mai puternic..si a castigat…acuma degeaba ii mai pare rau acolo unde este..pacat mare pacat pentru ca era si tanara si foarte frumoasa superba as putea spune si cu o voce magnifica..desi nu sunt fan MM si nici nu imi place nimik din muzik romaneasca nici de dinainte de 89 nici dupa …eu ascult cu totul altceva…imi placea daruirea ei si talentul.
      Tot ce putem face este sa o pomenim in rugaciunile noastre..se spune ca cei de pe pamant pot sa ii ajute pe cei de “dincolo” prin astfel de lucruri si prin pomeni etc. sa nu o uitam, sa intelegem ca noi nu suntem decat niste creaturi si sa nu ne substituim Creatorului …pentru ca asha cum spunea bunicul meu (fie-i tarana usoara)..daca un om face asha ceva nu se poate astepta la nimik bun din partea lui D-zeu “dincolo”.
      Ganditi-va ca imaginea sinucigasilor a fost asociata mereu cu Iuda Iscarioteanul apostolul ce l-a tradat pe Isus cu un sarut pentru 30 de arginti.Doamne fereste!
      Va ramane un mister va ramane un fel de mit trist din pacate ce e si mai trist ce va crede copilul ala peste ani ,iar lumea nu isi va aduce aminte de “Fata draga ” si alte melodii ci de “…a care aia catareata aia care s-a sinucis?”Ca asta-i lumea..
      Cat despre presa si media si tot ce incearca sa faca din cazul asta..e o mizerie nu mai are rost sa discutam..pacat ca numai gunoaiele ies la suprafata si valorile adevarate sunt date la o parte.
      D-zeu sa aiba mila de sufletul ei! RIP Madalina!

      • parereamea said, on iulie 17, 2010 at 10:06 am

        Impresionant si incercarea ta de a demonta ce am spus eu. Dar…
        Am auzit clar in repetate randuri oficiali ce se ocupa de ancheta care au spus ca moartea, deci nu lesin sau altceva, a intervenit in maxim 1 minut datorita acelei substante si nu ar fi fost nevoie de mai mult de 1 ml. Daca ea s-ar fi hotarat la acea substanta, sigur ar fi studiat problema, pe net probabil, si ar fi aflat ca nu era nevoie decat de o inghititura, nu de o halba.
        E foarte simplu cu un tub bagat pe gat sa torni in stomacul cuiva o substanta.
        Curios e si ca nu apare nimic dupa atatea zile legat de “prietena” care i-a facut rost de otrava. Mai nou am auzit ca cica e o fana mai veche care i-ar fi devenit prietena apropiata.
        Ce e asa greu de dat de ea? Cum de cei din presa nu s-au aruncat ca sacalii pe ea caci ar fi un nou subiect cu care ar mai lungi o zi – doua discutiile pe aceasta tema.
        Nu a aparut pana acum un text clar, cursiv al mesajului pe telefon. Sunt diverse variante. Iarasi, ce e asa greu de facut rost de textul real?
        Am vazut scene de la inmormantare.
        Sotul ei nu stie sa isi faca cruce ortodoxa, ci doar o cruce intoarsa si stramba, de complezenta. Nu are nici o treaba cu credinta. Un om credincios stie cel putin cum se face crucea corect.
        Sigur diavolul a lucrat acolo, dar nu cred ca in sufletul ei, ci al altora.

  46. nelutica said, on iulie 16, 2010 at 1:21 pm

    Incercarea de a-si pastra linia dreapta, demintatea de artist in lumea muzicii i-a produs multe conflicte interioare, cred. E greu sa gasesti producatori care sa investeasca in arta ta daca nu esti dispus sa canti manele si sa fii modern, indiferent daca iti pierzi valoarea de artisit. Si Madalina Manole nu a dorit asta, iata un motiv posibilcare a declansat drama. Si poate ca nu a mai acordat timp sa se roage la Dumnezeu…sa ii indeparteze gandurile negre! Dumnezeusa o ierte!

  47. sorin said, on iulie 17, 2010 at 9:37 am

    Ascultati melodia ei “Suflet gol”…dezastru…ceva nu era in regula cu ea, clar…toate melodiile ei de pe ultimul album sunt bocete, prevestesc ceva rau, cum sa mai traiesc? de ce sa mai traiesc? suflet gol…etc.

    Explicatiile unei (astr)oloage din emisiunea “Acces direct” cum ca ea avea ascendent in balanta si descendent in scorpion, scorpion care e semnul mortii, dezastru cum pot unii sa debiteze asa ceva…explicatii de 2 lei…Ceva se intamplase cu ea, bombardata cu hormoni si tot felul de pilule, clar s-a dereglat ceva in ea…Cine stie ce era in sufletul ei…pacat oricum de sufletul ei… Insa nu stiu daca e pacat sa ne rugam pentru ea, unii asa zic…eu zic ca a fost si ea un suflet, poate a biruit cel rau in fata ei, dar de rugat pentru ea…poate ar trebui sa o facem…Bunul Dumnezeu stie mai bine ce s-a intamplat acolo…

    Pacat…mie mi se rupe sufletul pentru ea…nu era un om rau…

    • Călătorul said, on iulie 22, 2010 at 6:50 pm

      @Sorin,
      Tu ai auzit de autoinductie,de puterea autosugestiei? Ai cumva bucurie la ascultarea/citirea horoscoapelor? Daca da,cum si cu ce te “ajuta” si pe cat timp? Ce semnificatie le dai? nDe ce crezi ca Domnul a spus sa nu ne preocupamcu acestea?

      • sorin said, on iulie 23, 2010 at 6:02 am

        Calatorile, eu am auzit si autoinductie (o mare inventie brevetata) si de inductie matematica, logica, electrica, magnetica si electromagnetica…Ce spun eu si ce vrei tu sa spui sunt doua conversatii diferite…Ia o pauza relaxeaza-te si aeriseste-te in alta parte…Eu spuneam doar ca acum dupa moartea fetei vin diversi oameni dubiosi cu niste explicatii la fel de dubioase. Nimeni nu stie exact ce s-a intamplat acolo. Punct. Eu o regret si basta.

  48. sorin said, on iulie 17, 2010 at 12:53 pm

    @parereamea

    As vrea si eu sa fie ipoteza pe care ai lansat-o tu…tare mult mi-as dori sa fie asa…M-am tot gandit ca nu e posibil ca fata asta sa se fi sinucis….mi-e mila de sufletul ei…Dar cred ca totusi s-ar putea sa nu fie cum vrem noi, oricat ne-am dori, moartea ei va ramane un mister…Ceva s-a intamplat cu ea la un moment dat: pe site-ul ei ultimul comentariu pe care l-a postat era parca prin aprilie, mai, ceva de genul. Uita-te la ultimele ei poze, la ultimele ei prezente la TV. Ai sa vezi ca sub masca ei, pe care nu si-o prezenta foarte bine, se vede o mare tristete, si in poze. Nu am sesizat atunci multi dintre noi pentru ca nu s-a gandit nimeni ca se va ajunge aici, insa daca privim in urma vei vedea ca ceva nu era in regula cu ea….E oribil, oricum…Si melodiile…efectiv ti se rupe sufletul…Dar vorba lui sorin e deja prea tarziu…Suntem depasiti, bine ar fi sa ne trezim…dar vai….nu stiu ce sa zic. Ma rog ca Bunul Dumnezeu s-o ierte si sa se milostiveasca de ea…

    Pacat…

    • Călătorul said, on iulie 26, 2010 at 3:28 pm

      Sorin,
      1. Ce vrei sa spui tu, este ca-si trada starea interioara prin melodiile ei (inclusiv versuri), nu?
      2. Tratamentul hormonal pe care l-a facut, NU este determinant!
      3. De acord cu explicatiile dubioase si cu tot circul din media. Eu voiam doar sa te intreb daca ai cunostinta de faptul ca muuulti sunt disperati sa-si faca harti, sa citeasca horoscoape sau sa mearga la ghicitori si de faptul ca acestea distrug libertatea celui care le doreste. Si, mai mult de atat, uite ca asistam la speculatii de genul acesta.
      4.Cu racoritul, lasa-ma pe mine sa hotarasc unde , cand si cum. Ok?!

  49. [...] Madalina Manole S-A SINUCIS azi, cand ar fi implinit 43 de ani … Ce ne invata invatatura ORTODOXA … [...]

  50. anonim said, on iulie 20, 2010 at 4:43 pm

    stiti voi romanii aveti numai rautate in voi ,va certati pe marginea unui articol al mass media.
    daca s-a sinucis este pacatul ei ,daca nu ,inseamna ca sotul ei,socrii si cei ce aveau pica pe ea au facut totul sa para sinucidere.
    ce mai inseamna iubirea de argint ,de avere, rautatea.
    sinuciderea este pacat ,dar pina nu se va reface autopsia corect ,nu se va sti exact ca a fost sinucidere sau crima.
    eu pledez pentru arestarea celor vinovati ,crima este varianta mea.

  51. [...] Madalina Manole S-A SINUCIS azi, cand ar fi implinit 43 de ani … Ce ne invata invatatura ORTODOXA … [...]

  52. Razboinicul Luminii said, on iulie 15, 2010 at 9:31 am

    O sa aiba diavolul “grija” de sufletul ei!

  53. Călătorul said, on iulie 15, 2010 at 9:22 pm

    Nu vai , Razboinice. E doar “naduf”. ;)

  54. seby said, on iulie 18, 2010 at 8:19 pm

    nu te mai crede un sfant razboinicule ..poate intr-o zi va … avea grija si de sufletul tau ..asa mai bine taci .


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 662 other followers