Cum trebuie sa actioneze un CRESTIN in timpul iminentei teribile REVOLTE?
Spuneam, pe vremea cand majoritatea nici nu visa ca vine o criza financiara, ca PAPUSARII pregatesc recesiunea pentru a produce mai apoi masive miscari de strada, foamete, razboi, totul pentru ca la final tot ei sa prezinte solutia: GUVERN MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE. Cum au procedat, puteti citi si la:
Criza financiara din SUA, etapa principala in edificarea NOII ORDINI MONDIALE
Si iata ca planeta deja este in pragul revolutiei, iar Romania reprezinta unul din laboratoarele pentru pregatirea acesteia.
De la marioneta Basescu, care parca nu mai stie ce sa mai faca pentru a irita masele (Comentariul zilei (11.05.2010): BASESCU, marioneta ELITELOR, identifica printre cauzele actualei crize si parintii care fac copii fara sa aiba bani de pampersi … De ce continua preseditele natiunii acest joc periculos? E cumva DEMONIZAT?) si pana la unii analisti, anarhisti, neonazisti sau fani B.U.G Mafia (http://www.youtube.com/watch?v=285OKea14Sc&feature=player_embedded#!), cu totii vorbesc de revolta. Si ea va veni si va fi sangeroasa.
Din nefericire, acum, cand s-au dumirit ca e rost de baricade, multi dintre cei ce figureaza in tabara crestina, dar cu „solutii” lumesti in cap, incep sa se agite si promoveaza iesirea in strada … Zic ei ca ar fi un bun moment pentru starpirea ELITELOR. Constienti sau inconstienti insa, nu fac altceva decat sa-si aduca aportul la ceea ce de fapt si doresc PAPUSARII:
Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”
Ce trebuie sa faca un crestin adevarat in aceasta situatie? Sa constientizeze cele de mai sus, ca:
Si ca vremurile apocaliptice bat la usi:
Altfel spus, fara mitinguri, fara baricade, fara miscari de tip Gandhi … Ci cu rugaciune, cu marturisire, cu milostenie, cu mucenicie … Sa ne rugam unii pentru altii, sa ne imbarbatam unii pe altii, sa ne ajutam unii pe altii, sa-i sprijinim pe cei ce se clatina. Ispitele vor fi mari si nu prin mitinguri vom reusi, caci nu de ele se sperie dracii. Trebuie sa intelegem ca traim vremuri speciale, unice in istoria omenirii. Cele ce trebuie sa se petreaca, se vor petrece. Antihristul va veni, caci este scris ca trebuie sa vina. Iar daca ni se nazare ca putem sa-i oprim venirea incepand un razboi cu masoneria sau cu camataria planetara, inseamna ca batem campii, ca nici de cele scrise in Sfanta Scriptura sau spuse de Sfintii Parinti nu avem habar si ca nici SISTEMUL nu pricepem cum functioneaza.
Antihristul nu este finalul. El nu va istaura imperiul pregatit de slugoii sai. Nu va putea, caci ca veni Domnul nostru Iisus Hristos pe norii cerului. De venirea Lui trebuie sa ne bucuram, pentru venirea Lui trebuie sa ne pregatim.
Pana atunci insa, va fi teribil de greu, dar nu trebuie sa deznadajduim, ci sa ne punem nadejdea in El. Asta si vrea: sa vada stradania noastra. Restul face El si o face exact cum e mai bine pentru noi.
Sa luam exemplu de la Sfintii Mucenici si vom lua minunata cununa:
Pomenirea Sfântului sfintitului Mucenic CIPRIAN VRAJITORUL si a sfintei Iustina fecioara
Am ales mai sus cateva exemple de Sfinti si Sfinte ce s-au confruntat cu probleme oarecum asemanatoare celor care vor veni. Desigur, nu toti vor ajunge sa-l vada pe Domnul nostru Iisus Hristos venind pe norii cerului. Si nu toti vor ajunge sa fie pusi in postura de a deveni mucenici. Bunul Dumnezeu stie ce va fi cu fiecare, noi insa suntem datori sa ne straduim.
Cititi va rog si:
Cum trebuie sa actioneze un crestin in timpul viitorului AL TREILEA RAZBOI MONDIAL?
Like this:
93 Răspunsuri
Subscribe to comments with RSS.






Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:
http://saccsiv.wordpress.com/about/
saccsiv , vreau sa-ti trimit o imagine . Cum trebuie sa procedez ?
In fata tuturor ispitelor, tot cu rugaciunea ne umplem de Duhul Sfant si le trecem in mod folositor mantuirii noastre.
Lumea dominata de satana nu poate fi ingenunchiata decat prin Iisus Hristos. El este Calea, Adevarul si Viata!
Doamne ajuta-ne si ne intareste prin rugaciune in credinta in Tine!
scuze ca iti zic ca nu sunt de acord.CLASA POLITICA ROMANA TREBUIE EXTERMINATA.Ne trebuie un regim nou.Acu daca ”crestinii” stau fara sa faca nimic e logic ca o alta tabara va pune mana pe putere(din motive,sper eu,evidente).Totusi cu parazitii de la putere trebuia sa se termine demuuuuult
dar ce? Dupa ’89 nu ai avut “un regim nou”? De fapt, il ai si acum. Ce nu-ti place la el? In acest “regim nou” misuna parazitii ajunsi acolo datorita mortii unor inocenti, visatori si idealisti care au sperat ca vor schimba lumea. Tu vrei sa mori pt alte lichele? Pt ca asta se va intampla: printr-o revolta se vor schimba niste plosnite grase cu niste lipitori flamande.
Tu pt asta vrei sa iesi in strada?
Stai linistit acasa si fa niste rugaciuni. Prin asta mai mult vei ajuta pe tine si pe altii. Si poate da Bunul Dumnezeu si scapa si Romania fara multe rani. Cat despre plosnitele din fruntea tarii, tot Dumnezeu are ac de cojocul lor.
Sa avem credinta!
buuuun.Presupun ca n-ai copii.Tare mult ma intreb cum te mai rogi daca iti vezi copiii murind de foame.Astia tre sa dispara.Daca am fi destepti am omori liderii.Daca urmatorii ar face lafel iam schingiu si i-am omori.SAMD pana iubitii nostri lideri ne-ar asculta de frica.
faina chestia cu plosnitele , mi-a placut .
Imi pare rau sa te dezamagesc, dar nu exista un regim nou. Tu spui nou? Care e nou?
SACCSIV are dreptate, nu exista nicio rezolvare lumeasca. Sfarsitul este acelasi. Antihristul trebuie sa vina in lumina reflectoarelor. El traieste si pregatirile sunt in toi.
Stim asta pentru semnul lui exista deja (cipul VeriChip) si acest cip va fi raspunsul la securitatea necesara noii ordini sociale.
Crestinii nu omoara si nu schingiuiesc. Eu as fi mai intaratat ca tine sa fac asta. Si am si cunostintele necesare pentru asa ceva. Dar daca ma apuc sa ii omor atunci fac voia satanei si nu e bine. Nu am inca copii, dar daca ar fi sa am, atunci iti spun cu mana pe suflet ca prefer sa ii vad murind decat sa primeasca cineva din familia mea semnul satanei.
Si iti spun sincer, ca in acest moment cel mai greu imi e sa ma rup de modul meu de viata actual. Asta va fi cel mai greu. Ruperea de acest ritm de viata si trecerea la o viata placuta Domnului.
@greygrey
Mai greu decat sa ucizi, cum iti trece tie prin cap…, este sa fii tu LIDER. Asta sa incerci si apoi sa te gandesti la alte prostii. Nu-ti convine cine te conduce? Condu tu!
esti naiv daca crezi ca vor veni altii mai buni…nu mai ajung oameni buni in politica…iar daca ajung, se lasa modelati de cei cu vechime si invata sa fure si sa minta poporul…unde crezi ca traiesti? esti prea visator…urmeaza vremuri grele…
Nu cred nici ca ai suficient discernamant, altfel ai intelege ca violenta nu poate aduce nimic bun. Tu propui sa-i eliminam pe astia “rai” ca or sa vina unii “buni”?? Pe ce lume traiesti?? Sau ne crezi atat de naivi?? O sa vina altii si mai rai, si mai lacomi si foarte probabil mai violenti.
O solutie ar fi crearea unui partid nationalist, insa asta e o treaba improbabila…mai ales ca in Romania toata lumea vrea sa comande si nimeni nu vrea sa execute. Compatriotii nostrii Modestia si Bunul Simt par sa fi emigrat aproape in totalitate.
PS Instigarea la omor e un lucru foarte grav. Si legal, dar mai ales moral, pentru ca in inima ta i-ai ucis deja pe acei oameni…si crezi sau nu, dar vei da socoteala la Judecata.
Frate Saccsive, adica acu se pregateste ww3, dupa care ar urma instaurarea lui Antihrist, va fi acest razboi unul ecoomic si nu cu urme ucigatoare cum proorocesc Sf Parinti?, asa cum zic unii,si totusi venirea lui antihrist nu ar fi cam devreme?
Va fi un razboi cu arme de ucidere in masa. (Arme ucigatoare e un pleonasm. Armele sunt ucigatoare ca de aia sunt arme, ca doar nu or fi arme salvatoare de vieti.)
In acest moment marile puteri se pregatesc pentru acest razboi. Rusii aduc si ei rachete la granita Ucrainei cu Romania, samd.
Probabil ca va incepe cu arme conventionale si se va trece la atomice cand e sa piarda unul.
Revoltele sociale sunt foarte aproape. Si mai sunt inca multe alte rele pe langa razboi si revolte. O sa fie foamete, o sa fie cutremure, epidemii.
Va fi foarte rau si antihristul asta doreste. Ca el trebuie sa apara ca salvator.
Venirea lui nu este devreme dar nici tarziu. Nu mai intreba daca e devreme sau nu. E simplu. Au produs un cip implantabil (semnul fiarei) care va dori sa ia locul tuturor actelor si cartilor de credit. Adica cu el te legitimezi cine esti si tot cu el cumperi. Banii fizici vor disparea.
Acest lucru e dupa colt. Acesta este sistemul antihristului despre care e scris in Apocalipsa. Fara dubii, fara rezerve. Cand va propune un mare conducator ca acel cip implantabil sa fie obligatoriu si prin intermediul luil sa poti vinde sau cumpara, atunci inseamna ca te uiti la antihrist.
NU EXISTA DUBII! Si tinand cont ca cipul este fabricat, i se face reclama si se doreste sa fie distribuit, e clar ca antihristul este in apropiere.
Imi aduc aminte de ce ne spunea Parintele Rafail Noica, si asta nu in vreo conferinta, ci fata catre fata: “Este vremea cernerii, sa fim foarte atenti”……
@greygrey
Slava Domnului ca am copii!
Nu voi regreta nicodata acest fapt, cu si prin ei simt ca ma apropii de Dumnezeu. Imi pasa evident de ce atitudine vor avea in fata vremurilor apocaliptice pe care la traim, iar cand cred ca vorbele mele nu ii conving (sunt destul de mari) ma rog pentru ei.
A te ruga nu inseamna sa stai cu cartea de rugaciuni toata ziua in mana…sfintii nu faceau asta…rugaciunea este si starea de trezvie pe care o avem pentru Dumnezeu, sinnceritatea de a dori sa ne indreptam pentru a ne apropia si mai mult de Creatorul nostru. Prin apropierea de El, rugaciunile spuse si in gand sunt ascultate. Si am nadejdea ca daca ne dorim mantuirea Domnul ne ajuta sa o lucram. La aceste aspecte m-am referit mai sus.
Doamne ajuta!
Ce ziceti de asta:
Dragnea: Sprijin mişcările de stradă, românii au măcar dreptul să se vaite:
http://www.mediafax.ro/politic/dragnea-sprijin-miscarile-de-strada-romanii-au-macar-dreptul-sa-se-vaite-6123036/
SACCSIV frate, acorda nitica atentie aici:
http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/Business/Media/151651/Google-a-strans-date-private-din-greseala.html
Sincer cred ca masurile luate de Guvern sunt printre cele mai bune avand in vedere situatia actuala din Romania.
Meritam tot ce ni se intapla suntem o natie plina de ura si dusmanie nu degeaba avem si zicala “sa moara capra vecinului” mai nou ” sa moara vecinul sa-mi lase mie capra”.Astia nu mai au frica de nimic pentru ca au vazut ce prost si cat de ieftin se vinde romanul pentru o punga de alimente pune stampila fara nici o problema pentru un nemernic.
Ar trebui sa iasa lumea in strada dar sa protesteze in mod pacifist Sa nu mai mearga nimeni la munca timp de o saptamana sa ii vedem pe astia cum o mai scot la capat poate asa constientizeaza si ei ca nu suntem niste sclavi.
eu zic ca ei o sa o duca bine.Noi,in schimb,o sa cam murim de foame.Ei tre doar sa plece din tara.
stii , ideea asta cu omoratul liderilor si schimbatul regimului nu e noua , o gasesti pretutindeni in istorie . Cel mai bine a fost folosita de nazisti si comunisti .
Crima nu poate aduce nimic bun in lumea aceasta , ci numai bunavointa lui Dumnezeu
eu nu i-as scoate din tara ci i-as trimite sa sape la canal,ca sa aiba timp de pocainta si poate unii din ei se vor indrepta in final
Generalizarile sunt cea mai simpla metoda de a te “spala pe maini”.
Nu suntem o natie plina de ura si dusmanie. Asta afirm eu pentru ca fac parte din natia asta si eu nu sunt asa. Priveste cu atentie in jur si ai sa vezi ca cei de care spui sunt de fapt putini. Cu putin efort se poate intelege ca tocmai pentru ca romanul e bun, mult prea bun… “pune stampila fara nici o problema pentru un nemernic” si “se vinde romanul pentru o punga de alimente”.
Ma gandesc,totusi,daca si in urma cu 50,100 sau 500 de ani oamenii si-ar fi spus la fel, nu trebuie sa luptam,nu trebuie sa ne revoltam ci doar sa asteptam linistiti orice ni se pregateste,oare unde am fi azi? Copiii nostri ce vor spune despre noi?
Ai inteles ca traim momente unice? Daca da, atunci de ce intrebi “daca si in urma cu 50,100 sau 500 de ani oamenii si-ar fi spus la fel, nu trebuie sa luptam,nu trebuie sa ne revoltam ci doar sa asteptam linistiti orice ni se pregateste,oare unde am fi azi?”
in urma cu 50; 100; 200 de ani, natiunile aveau constiinta de sine, oamenii cunoasteau BINE instoria tarii lor. Luptau si mureau pt independenta tarii, pt suveranitate, pt unitate nationala. Adica mureau pt tara lor.
Acum ne-am europenizat (chiar daca noi am intrat pe burta in europa). Granitele incep sa dispara. Conducatorii de dupa ’89 (toti fara exceptie) ne vand pe nimic. Ei se aliaza europei cu inconstienta si bucurie. Dar nu numai ei. Colegii, vecinii, majoritatea cunostintelor tale aplauda lucrul asta. Degeaba incerci sa le explici ca ascultand de regulile altora, straini de tara ta, dansand dupa muzica lor, risti sa dispari ca natiune.
Voi spuneti ca trebuie sa luptam. Eu intreb: CU CINE? Noi nu putem lupta decat cu noile mentalitati (daunatoare prin insasi “civilizatia” lor) ale apropiatilor nostri. Ai incercat sa vezi ce greu e? Ai observat ca unii, dornici de “progres” te fac pur si simplu “idiot” pt ca nu vrei sa tii pasul cu modernitatea actuala?
sa stii draga saccsiv ca si in urma cu 50,100 sau 500 ani,dupa cum zice elena,omenirea avea impresia ca vine apocalipsa,nu e acum prima oara cand oamenii sunt convinsi ca vine mania lui Dumnezeu,doar ca de data asta sunt semne mai multe.cu toate astea, templul din ierusalim nu e construit,cei 2 sfinti profeti nu au venit,asa ca sa fim mai flexibili ,mai deschisi si la alte pareri si idei,ca din mandrie poate ne atasam de scenariile pe care le plasmuim in mintea noastra,dar sa nu uitam ca mintea omeneasca e tare inselatoare mai ales in zilele astea cand psihicul nostru e atat de slabit si vulnerabil dupa cum zicea parintele Justin.firesc ar fi sa nu indraznim,sa nu cutezam sa vb prea mult fara ca mai intai sa fi petrecut cateva ceasuri pe zi la rugaciune.
iar daca inca nu am ajuns sihastri ci traim in lume eu cred ca trebuie sa ne ingrijim si de lumea asta,delasarea,deznadejdea nu sunt bune,ci sa fim constructivi si sa ne rugam la Domnul sa ne dea ganduri bune si folositoare.parintele Justin spune clar ca e vremea muceniciei,sa murim pt Hristos,cum vrei sa mori inchis in casa,cum vei marturisi in spatele usii incuiate?tot in strada o vei face ca sa fii exemplu ziditor pt ceilalti frati.
Domnul sa ne miluiasca !
Nebunul
Tu aduci elogiezi yoga:
http://saccsiv.wordpress.com/2010/06/24/articolul-zilei-24-06-2010-ce-ne-spun-unii-fosti-membri-misa/#comment-37990
Nu mai posta pe acest blog.
Iminenta si teribila??? Asta numai Dumnezeu stie…
Un crestin trebuie sa faca ceea ce face demult…sa-si vada de pacatele sale.
Daca i se ia, e de bine, inseamna ca i se ia pentru pacatele sale.
Daca i se da… deja are o problema, inseamna ca i se pregateste ceva… si nu e de bine.
Trecuti fiind la nivel de tara de etapa “ni se da”, sa ne bucuram acum ca putem plati pentru pacatele noastre.
Hristos S-A Inaltat!!!
Lupta se face si cu sabia nu numai cu rugaciunea!!!
Imparatul Constantin a facut-o sub semnul crucii, Stefan cel Mare la fel!
Trebuie sa ne aparam idealurile, principiile!
Caldicel e sa stai ascuns!!!
Daca nu vom iesi in strada, deciziile lor ne vor afecta din ce in ce mai mult!
In 89 s-a facut o schimbare prin jertfa!
Ca s-a profitat de ea este una, dar daca nu era revolutia, saccsiv si alti crestini nu aveau blog acum!!!
Daca vor reduce indemnizatiile la copii cum vor trai mamele cu mai multi copii???
Pensionarii o sa stea pe strazi la cersit, in timp ce noi stam in case sa ne rugam!!!
@costel cum poti sa spui ca masurile sunt bune.
Dimpotriva sunt cele mai mari prostii care se pot face intr-o criza.
Cu cit inchizi robinetul mai mult cu atit mori de sete ca nu mai curge apa.
Solutia era sa scada tva-ul nu sa-l creasca ca sa provoace consumul.
Sa scoata impozitul forfetar ca lumea sa inceapa din nou micile afaceri, nu sa promoveze afacerile la negru, sa impoziteze proprietarii de lux, adica mogulii, global – adica nu trebuie verificata persoana, ci familia in intregime pina la gradul 2!!!
Si in primul rind relansarea agriculturii, cum e posibil sa mincam cirese de mai din Grecia la 30 de lei kg, rosii din Bulgaria si Turcia la 7 lei kg??? Cum e posibil ca in orice parte treci granita terenurile sa fie arate, insamintate,….???
Noi dam banii contribuabililor pe reparatii de strazi cu materiale proaste si facute prost, si refacute de mai multe ori pe an, pe aranjamente florale cum n-a vazut Parisul, jerbe pe mormantul saraciei numit Bucuresti!!!
Banii care s-au luat pe toate aceste circuri ale foamei, satelitii actuali ai Bucurestiului, marile malluri turcesti, arabesti, evreiesti, grecesti ca nu cred ca este unul romanesc, unde sunt???!!!???
Chiar nu vede nimeni ca reducerile se invart toate in acelasi cos???!!!
Al noii clase formate, patura de saraci, pensionari, mame, copii???
Nu zice nimeni sa iesim la lupta, dar trebuie iesit la un mars al tacerii, al rusinii, al palmei de pe obrazul nostru intors, al celor 20 de ani de spaga, furaciuni, lene, afaceri dubioase si a vanzarii tuturor resurselor si paminturilor tarii catre straini!!!
Va imbratisez cu drag pe toti si ma bucur totusi ca exista saccsiv chiar daca nu ai dau tot timpul draptate!
Gabriel
N-ai inteles nimic din articol …
Nu faceti nimic cu revolta, mai ales in vremurile acestea . Sa ne intorcem putin in trecut si sa observam ca dupa criza si revolta urmeaza un mare razboi . Nu o sa-ti dea Base nimik dc protestezi . EI nu doresc decat sa ne storca de puteri . Fiti tari !!! Cu Dumnezeu inainte !Taria trebuie sa mearga pana acolo unde te astepti sa iti moara copilul in brate pt . ca nu ai ce sa-i dai sa manance . Acestea sunt vremurile . Totul era profetit din timp . Nu trebuie sa regretam nimic din toatata viata noastra ( ma refer la cei care si-au facut familia – priviti partea cea mai buna a lucrurilor , COPII VOSTRI VOR AJUNGE INGERASI , mai greu e de noi ceilalti
.
COPIII VOSTRI VOR AJUNGE INGERASI , mai greu e de noi , ceilalti . ( ca de obicei gresisi , deci rectificasi
)
Greygrey
Te-ai spovedit? Vorbesti de moarte, de revolutie … Te arunci cu capul inainte …
cu rusine spun ca nu.Moarte,revolutie mai bn mort decat sclav in prorpria patrie zic eu(murim mai bine-n lupta decat sa fim sclavi iarasi pe vechiul nos pamant).Nu cred ca se va realiza cine stie ce dar incercarea de a schimba ceva conteaza.Consider ca datoria crestinului e sasi apere patria.IN CLIPA ASTA LIDERII NOSTRI LUPTA CONTRA PATRIEI NOASTRE.Romanii au rezistat neanexati de otomani doar prin rugaciune ?
Era o poveste.E inundatie si ajunge un crestin pe casa.Incepe sa se roage(o spun din aducere-aminte deci nu era exact asa)vine o barca si ii zice sa se urce crestinu nu, ca il ajuta Dumnezeu.Creste putin apa.Mai vine un elicopter sa il ajute ala refuza ca il ajuta Dumnezeu.Creste iar apa si il omoara pe respectiv.Mort crestinu ii zice Domnului -Dc nu m-ai ajutat Doamne ?-Poi eu tiam trimis o barca si un elicopter…….
Morala pe care am inteleso:pe langa rugaciune trebuiesc si fapte altfel se poate da in prostie/lene uneori.Nus cat de potrivita e povestea in cazul de fata totusi ce vreau sa zic e ca nu vad cei rau in a face un protest.RAU E SA TE SUPUI UNUI REGIM ANTI-HRISTIC CA ASTA.Daca regimu viitor e rau te opui din nou-refuzi semnul etc.In ambele regimuri chestia asta o sa e intample mai devreme sau mai tarziu.Totusi eu sper sa nu moara sute de mii de oameni de foame pt ca am fost prea nus cum sa zic sai strangem pe tampitii de la putere de gat.Atata timp cat avem o sansa(cat de mica) sa reusim ceva zic ca se merita.
Asta e doar opinia mea.Nu neg ca e posibil sa fie gresita.
Cand nu intelegi ceva dintr-o expunere, exista posibilitatea ca cel care expune sa nu se fi exprimat explicit, sau chiar gresit. Exista o teorie in management care spune ca managerul este vinovat daca subalternii lui nu inteleg cerintele, obiectivele, directia!!!
Citez: “Altfel spus, fara mitinguri, fara baricade, fara miscari de tip Gandhi … Ci cu rugaciune, cu marturisire, cu milostenie, cu mucenicie … Sa ne rugam unii pentru altii, sa ne imbarbatam unii pe altii, sa ne ajutam unii pe altii, sa-i sprijinim pe cei ce se clatina. Ispitele vor fi mari si nu prin mitinguri vom reusi, caci nu de ele se sperie dracii. Trebuie sa intelegem ca traim vremuri speciale, unice in istoria omenirii. Cele ce trebuie sa se petreaca, se vor petrece. Antihristul va veni, caci este scris ca trebuie sa vina.” Cele ce trebuie sa se petreaca se vor petrece, dar eu unul nu stau spectator! Am un copil si unul pe drum, vreau sa traiasca fara frica!!! Oamenii au liberul albitru, au puterea si dreptul de a alege, eu sunt mirean deocamdata si nu calugar!!! Mitingul este pentru trezirea pacatosilor care ne conduc si pentru ei exista speranta mantuirii, nu-i consider draci, chiar ai privesc cu dragoste si respect!!!
“Cele ce trebuie sa se petreaca se vor petrece, dar eu unul nu stau spectator!”
Cu alte cuvinte accepti ca nu se poate schimba ce e scris sa se intample, dar vrei sa te implici in modificarea scriptului? Nu inteleg…
Oameni buni treziti-va! Cu violenta nu se poate face nimic si majoritatea dintre voi NU SUNT capabili de violenta cu adevarat. Maxim sa aruncati o piatra spre niste scutieri si asta ar fi maximul de violenta. O prostie inutila. De ce sa va incarcati cu astfel de pacate?
Starnind violenta le faceti jocurile. Asta vor ei. Asa a fost si la lovitura de stat din ’89 (asa zisa revolutie) si toti incercau sa vina la televiziune ca sa o apere. M-am ridicat de pe fotoliul din sufragerie sa ma duc si eu. La vremea aia tatal meu m-a plesnit peste ceafa si m-a apostrofat la modul “stai in p… ma-tii aici ca nu pricepi nimic idiotule”. Am zis ca tata este rau atunci dar acum consider prosti au fost cei care s-au dus si au murit pentru ca sa puna altii mana pe putere.
Asa o sa fie si acum. Ies toti in strada ca idiotii si ce spera sa se rezolve? Alt guvern la fel va face.
Toti vor sa faca ceva! Nimeni nu vrea sa fie las. Daca doriti ca situatia asta de rahat sa se schimbe atunci chemati-L pe Dumnezeu. Intelegeti ca acum pentru pacatele noastre Dumnezeu si-a intors Fata de la noi.
Poponarii sunt pe strada la festivitati, in centrul capitalei au loc concerte cu formatii declarat sataniste si suntem pe locul I la numarul de prunci ucisi.
Asta e doar inceputul ce patim acum. Dumnezeu in mod cert este foarte suparat pe noi si Ii testam rabdarea de prea mult timp.
stiu ca nu e bine sa vorbesc in numele lui da lupta poate sa fie simbolica.E un fel de a arata ca nu cedezi nici stiind ca esti mort si ca nu eziti sa mori pentru ceea ce pretuiesti mai mult(libertatea,Dumnezeu etc).Asta e o moarte onorabila ca sa zic asa.Deci cam asta ar fi scopul luptei.O lupta ”simbolica”.
Se doreste a aduce in strada o masa cat mai mare de oameni pentru a infiltra mai usor diversionistii si agitatorii, trupele special antrenate pentru a crea haos si a justifica apoi interventia politiei, armatei sau ce o mai fie. Chiar de iti spui ca iesi in strada pentru a fi pasnic, nu ai nici o sansa sa fii total distant, sa nu te implici la o adica cand te ia valul.
Cine vrea sa schimbe ceva dar nu are stofa de lider, sa se duca mai bine sa sape o tarla, sa dea o prasila ca sa-i iasa naduful, caci ar fi mult mai de folos decat sa faca jocul puterii.
Si le-as da urmatorul sfat: din marile voastre averi, donati o mica parte statului, si Romaniei si poporului.
Aici si cu noi ati facut averile voastre!
Caitiva in al 12 lea ceas!
Cei care ati furat dati macar 10% inapoi si va fi mai bine!
Ei na, ce glume faci. Te vezi la Disney ?
http://mucenicul.wordpress.com/2010/05/14/nwo-si-noul-logo-al-ue-video/
Acestia vrei ca sa-ti dea inapoi?
@parereamea
Crede-ma ca nu e chiar asa majoritatea care au mers la vot au votat dupa criterile astea. Raritate sunt cei care nu sunt asa… din pacate. In ziua de azi fara o “pila” fara apartenenta la un partid nu prea poti sa prinzi un job bine platit, sa iti deschizi o afacere. Nu cred ca sunt oameni care au muncit si nu li s-a cerut cel putin o data sa faca ceva impotriva vointei lor(un compromis) fiind amenintati cu pierderea locului de munca “nu iti convine sunt multi care asteapta la rand”
Circula un mesaj pe youtube [ zic youtube fiindca hi5 / facebook sau altele eu nu am .. ].
Il voi reda integral :
” MIERCURI, 19 MAI 2010, va fi cel mai mare protest de dupa ’89 incoace ..ORA 9 a.m. PIATA VICTORIEI sunt asteptati peste 40.000 de oameni .ROMANI,veniti cu ce aveti pe acasa SA DAM HOTII JOS .Constanta , Timisoara , Iasi , Sibiu , Arad si-au anuntat prezenta studenti , politisti , pensionari revolutionari..CINE E CU NOI SA DEA MESAJUL MAI DEPARTE si DOAMNE AJUTA ! NE VEDEM PE 19 MAI ORA 9, IN PIATA VICTORIEI, BUCURESTI. Dati acest msj mai departe: mess, facebook, skype,hi5,siteuri cu trafic mare ! ”
Pot spune un lucru. Stati cuminti si nu fiti nebuni. Asta vor .. chiar trebuie sa ascultam de ei pana la final ? Stati pe treaba voastra ! Nu va angrenati in jocurile lor revolutionare, gen ce a fost in Moldova anul trecut.
Am dat search pe google si pare serioasa stirea.
http://cotidianul.ro/toti_romanii__invitati_la_protestul_de_pe_19_mai-114618.html
http://webtv.money.ro/news/proteste-de-amploare-in-fata-guvernului-pe-19-mai?autoPlay=true
http://www.incont.ro/job-uri/scad-salariile-bugetarii-ies-in-strada-greva-generala-pe-25-mai.html
tulburatoare rastunare de situatie in cazul drasyus kedys. sa fim solidari cu lituanienii si sa participam la marsul pt normalitate pe 21 mai!!! de e mass media nu spune nimic despre acest caz????
Crestinul stie ce are de facut , Saccsiv! Banuiesc ca te referi la noi, caldiceii. Noi suntem cei mai usor de manipulat. Dar, repet, crestinul care se spovedeste, STIE ce are de facut!!! Asadar, fratilor nespovediti, la spovedanie cu noi! Cine are urechi sa auda…
[...] Cum trebuie sa actioneze un CRESTIN in timpul iminentei teribile REVOLTE? [...]
Un crestin trebuie sa isi aminteasca mereu ca trebuie sa ramana un crestin, ca Dumnezeu stapaneste toate evenimentele si ca il apara si ocroteste si pe crestin.
Pana atunci, crestinul trebuie sa isi cultive ceea ce trebuie si sa infrunte cu Hristos toate micile necazuri si ispite necesare pentru intarirea sa duhovniceasca.
Eu sunt de acord cu o miscare ” de tip Gandhi “, care de fapt nu este de tip gandhi, ci este modelul lui Hristos si al mucenicilor care nu vorbeau doar pe internet, ci au iesit in public si au mustrat pacatul si ratacirea. Dar au zis adevarul pana la capat si in mod pasnic. Deci cred ca se poate asa. Sa iasa un grup de credinciosi care sa nu aiba nimic de impartit cu agitatorii si anarhistii si sa denunte minciuna in mod public cu riscul de a fi batuti. Iar daca apar agitatori sau anarhisti, sa ia unul cuvantul si sa spuna clar la microfon ca noi nu avem nimic de a face cu anarhistii sau agitatorii si sa nu ii sprijinim. Sau mai bine sa se spuna asta de la bun inceput. Si cand apar mafiotii aia sa plecam in alta parte, in alt loc unde sa ne punem in genunchi. Nu cred ca tara care ne va vedea la tv nu va remarca atitudinea noastra.
Un lucru trebuie inteles : unii mucenici au fugit in munti, si numai cand au fost prinsi au marturisit, dar altii s-au dus in public si au mustrat minciuna infruntand cu curaj pericolul. Si sa nu spuneti ca pe atunci nu existau diversionisti. Luam de exemplu pe Nero care a incercat sa dea foc la roma dand vina pe crestini. Insa nu de divesrionisti trebuie sa ne facem noi grija, noi cu ale noastre ei cu ale lor. Noi denuntam in public clar si minciuna diversionistilor si agitatorilor foarte clar de la bun inceput. Si cand apar aia plecam. No problem. Trebuie neaparat sa spunem in mod public ca crestinii adevarati nu au nimic in comun cu violentele si agitatorii si anarhistii, demascam clar ca si astea sunt manipulari de tip masonic. Tinem un cuvant despre masonerie public si demascam tot ce vor ei sa faca, asa cum pe acest blog s-au spus destule. Dam totul pe fata in mod public. Aratam masonii din guvern, de la conducere, spunem cine a furat in tara asta, spunem care este rostul crestinului, si ca el nu trebuie sa actioneze cu violenta, dar ca are dreptul sa se opuna sa nu se supuna sistemului masonic. Spunem sa se refuze cipurile, si demascam tot ce vor sa faca masonii si felul cum trebuie noi sa actionam in mod pasnic, refuzand tot planul lor. Nu se poate sa nu se vada si la tv chestiile astea. Si astfel o sa auda toata tara. Si spunem clar ca si revolutiile si protestele stradale sunt tot voia masoneriei, si aratam clar cum se va folosi masoneria de aceste lucruri.
Asa, a sta doar pe internet sa ” marturisim si sa mucenicim ” aicea, e usor de spus, ba chiar e si o minciuna. Aici nu marturisim nimic, ci doar vorbim despre credinta noastra. Eu nu am vazut pe nici un blogger din asta sa fie lovit cu bata pentru ca a scris anti-sistem.
Nu era ceva laudativ la adresa lui basescu. Parerea mea e ca toti cei ce au condus destinele tarii au sprijinit cu rea intentie NOM sa-si intinda gheara peste Romania. Si se cearta intre ei de ochii lumii.
@Mariana(ex Norvegia)
Foarte bine spus! Asta este ceea ce ne asteapta: lumea sau vesnicia cea buna.
Fuga in munti nu e o solutie omeneasca ci Dumnezeiasca caci Hristos a dat-o:
15. Deci, când veţi vedea urâciunea pustiirii ce s-a zis prin Daniel proorocul, stând în locul cel sfânt – cine citeşte să înţeleagă –
16. Atunci cei din Iudeea să fugă în munţi. (Matei 24
Adica atunci cand antihrist va fi inscaunat in templul din Ierusalim sa fugim in munti caci de atunci va veni prigoana impotriva noastra dar si o seceta si foamete cum n-a mai fost nici o data. Esti tu sigur ca vei putea impreuna cu sotia si copii tai sa renunti la toate pentru Hristos, inclusiv la viata? Ai grija ca si Sfantul Apostol Petru a zis ca ,,sufletul il va pune pentru Hristos,, care il smereste si-i da lui si noua o lectie: ,,fara de Mine nimic nu veti putea sa faceti!,, si sa nu ne laudam ca ,,noi vom face si vom drege,, ci doar am putea cel mult sa zicem: ,,daca-mi va ajuta Bunul Dumnezeu sa fac asta, voi face!,,
Mai e un aspect: una e sa fii omorat tu si ai tai cu o moarte rapida si alta e sa mori de foame sau mai grav sa vezi cum slugile prigonitoritorilor iti violeaza sotia si copii si abia dupa aceea va mai si omoara. In cazul din urma putem aplica exemplul Sfantului Ioan Valahul care si-a omorat stapanul turc ce voia sa-l violeze, spurcandu-i trupul care e templu al Sfantului Duh.
eu zic sa faci treaba asta la tine la serviciu, sau la universitate, ori la scoala (daca esti elev). Nu e nevoie sa iesi in strada. Spune tu ce ai de spus intre cunoscutii tai cu care iti petreci macar 50% din timp. Ai sa vezi ce lupta teribil de grea e aceea. Mult mai grea decat iesitul in strada ori decat o lupta pe front. Incearca! Nu uita sa te documentezi cat de cat inainte pt ca mintea oamenilor cu care vei avea de-a face e ascutita si nemiloasa.
Asta ar trebui sa fie mitingul, protestul, razboiul celor ce vor neaparat sa lupte. Combate intai pe cei din jurul tau. Zdruncina-le ideile, modernitatea, europenismul, naivitatea, comoditatea. Clatina in ei usuratatea cu care ii accepta pe homosexuali si mai nou pe pedofili. Zdurncina-le convingerea ca e buna si utila desfiintarea granitelor. baga-le in cap ca cipul (in ciuda tuturor avantajelor) e facut pt a rapi libertatea persoanei. Trezeste-i pe cei din jurul tau si vei vedea ca nu mai are rost sa iesi in strada.
Fa-i sa inteleaga ca am fost dati pe nimic europei printr-o integrare umilitoare, fortata si dezavantajoasa tarii noastre. Intelegeti oamenilor, ca nu aveti cu cine lupta. Nu aveti impotriva cui manifesta. O tara intreaga joaca dupa muzica europei.
Nu e nevoie sa “marturisesti si sa muceniceti” pe internet. Dar fa asta in fata celor pe care ii cunosti: a colegilor tai, rudelor tale, etc. Si ai sa vezi atunci cum e treaba cu marturisirea si mucenicia.
Si zicea cineva mai sus ca in ’89 regimul a cazut pt ca au iesit oamenii in strada. GRESIT. Comunismul era programat sa cada si ceausescu sa moara. Dar daca nu ar fi iesit in strada naivii si visatorii, noi – o Romanie intreaga – nu am mai fi avut sange pe maini. L-ar fi ucis sau eliminat cei care i-au programat moartea – cu mainile lor, nu cu mainile noastre.
mda… am raspuns cuiva al carui comentariu nu-l mai vad.
em
Iertare, l-am sters. Omul e cu baricadele, dar cum pe acest blog critic aceasta idee, a dat-o pe metoda Gandhi.
Glumesti cu ce ar putea sa se vada si sa se auda la TV, asa-i?
Sau nu ti s-a intamplat ca si dupa discutii de ore cu persoane pe care le cunosti si pe care incerci sa le convingi de existenta “sistemului ticalosit” sa constati ca ti-ai racit gura degeaba? Eu am patit, dar totusi perseverez….
Daca persoane pe care le cunosti si stii cum sa le iei si cum sa le vorbesti nu isi pun increderea in ce spui, atunci cum ar putea niste straini privind la TV sa creada ce aud si vad?
E o utopie sa iti pui nadejdea in TV chiar daca vreodata s-ar transmite asemenea mesaje.
Exemplu: senatorul si profesorul Antonie Iorgovan a murit de cancer la cateva luni (am facut candva un calcul cate luni dar nu imi amintesc acum) din momentul in care a vorbit la TV intr-o emisiune despre masonerie dezvaluind natura sa oculta si efectul sau distrugator pentru tara. Sa credem ca a fost de moarte naturala si cancerul nu a fost provocat prin iradiere? Eu nu cred. Pot cel mult presupune ca el stia deja ca e bolnav si atunci nemaiavand nimic de pierdut s-a hotarat sa vorbeasca. Cert e ca emisiunea e de referinta, a fost foarte bine documentat si nu stiu sa mai fi vorbit altcineva astfel al TV despre masonerie.
@em
si eu la fel, cred ca replicasem la acelasi comentariu care a disparut.
Ii place lui saccsiv sa se joace pe aici….
parereamea
Bine sora mea. Daca va alocati timp sa-i explicati greseala, il scot de la spam.
Nici o problema, faci cum crezi, eu m-am straduit cu ce am stiut.
Timpul e scurt oricum, si pentru noi cei care incercam sa mai comentam si pentru cei ca el care nu prea mai au timp sa inteleaga.
Domnu’ cu mila!
raspunsul era pt. Emanuel, mai sus.
Se pare ca sunteti foarte buni la a da sfaturi!!!
Aveti cam multe lucruri programate in cap!
Comnunismul nu afost programat sa cada.
Ceausescu nu a fost programat sa moara.
Au fost sanse de care s-a profitat.
Si acum se profita ca multi romanii sunt un neam de lasi, de lenesi, de fricosi, de nepasatori, de lasa ca merge si asa.
De aia cei inteligenti, cu inteligenta draceasca, profita si fac bani pe spinarea noastra si a voastra!!!
Pasatorii din aceasta tara, au murit in inchisorile comuniste, in munti, in strainatate omorati de agenti!!!
Gabriel
Tu chiar nu cunosti istorie, de zici “Comnunismul nu afost programat sa cada.”
PAPUSARII revolutiei romane din 1989 …
http://saccsiv.wordpress.com/2009/12/24/papusarii-revolutiei-romane-din-1989-%e2%80%a6/
“CADEREA COMUNISMULUI“, RUSIA, OLIGARHIE, EVREI, NOUA ORDINE MONDIALA
http://saccsiv.wordpress.com/2008/12/13/implicarea-elitelor-in-%e2%80%9c-democratizarea-%e2%80%9c-rusiei-si-formarea-oligarhiei/
VIDEO: Agenti sovietici (EVREI) in Romania. Completari pentru a se intelege ca ticalosul COMUNISM n-a fost inventat de STALIN si nici n-a aparut in RUSIA … Ceea ce s-a petrecut a fost doar o repetitie a ceea ce se doreste sa fie …
http://saccsiv.wordpress.com/2010/05/13/video-agenti-sovietici-evrei-in-romania-completari-pentru-a-se-intelege-ca-ticalosul-comunism-n-a-fost-inventat-de-stalin-si-nici-n-a-aparut-in-rusia-%e2%80%a6-ceea-ce-s-a-petrecut-a-fost-doar-o/
daca nu vrei sa crezi ce se spune pe aici, ia editiile mai vechi ale ziarului “Adevarul” (da, cel cu carte inclusa) si ai sa citesti acolo ce s-a intamplat in realitate legat de caderea “dragului” comunism. Poate pe cei de la “Adevarul” ii vei crede. Noi nu avem timp sa transcriem toate episoadele ca sa inteleaga cei ce neaga realitatea. Nu zic ca acel ziar detine adevarul absolut, dar este un pas important sprea a intelege ce s-a intamplat atunci si in folosul cui au murit oameni nevinovati.
Hai sa invatam ceva din asta si sa nu mai repetam o greseala.
Hai sa-i lasam macar acum pe cei ce fac jocurile sa se dea cu fundul de pamant ca nu le-a mers pacaleala cu iesitul in strada pt a crea haos. Nu au decat sa se agite singuri. Noi vom vom incerca sa ne descurcam fara a crea tulburare. In liniste. Ce va fi vom vedea.
“Bucurosi le-om duce toate…” iti amintesti ce te invata Eminescu? Doar ca acum e vorba de un alt razboi, mult mai parsiv: razboiul mintii.
http://www.adevarul.ro/international/asia/VIDEO-Masacru-asediu-strazile-Bangkok_0_262773926.html
Cine vrea sa se “distreze” ca in Bangkok, sa iasa in strada….
@greygrey
Imi place ca esti luptator pentru libertate, dar din istorie putem vedea ca multi au luptat si au murit pentru o cauza mai buna si tot rau este in lume.
Atata timp cat dusmanul nevazut (satana) este printre noi si ne corupe sufletul nimic nu putem face decat sa nu incetam de a crede in Dumnezeu si sa ne rugam lui Dumnezeu.
Am multi prieteni crestini care au facut ce si eu am facut, mi-am pregatit rucsacul cu toate cele necesare pentru fiecare membru al familiei.
Daca o fi sa se intample ceva si viata in societate nu va mai fi posibila din cauza sistemului si a semnului fiarei – muntii si codrii ne vor primi cu bratele deschise.
Si las sistemul impreuna cu toti acei care nu cred in Dumnezeu sa se distruga unul pe altul.
Dumnezeu va avea grija de noi toti si va distruge dusmanul nostru comun – satana.
Si apropo de comportare.
Cu toti ati vazut ce se petrece in Thailanda.
Sa fie ca este un fel de repetitie pentru ce se va petrece in alte parti ale lumii ???
Sistemul intotdeauna face teste …
BIne, am inteles mesajul : noi nu suntem sfinti si trebuie sa facem dupa puterea noastra. Sa ne rugam doar. Bine.
Nu sunt deloc pentru baricade, am spus-o si o repet. Asa cum si sfintii mucenici nu erau. Ei nu ieseau in public marturisind ca sunt crestini deoarece ar fi vrut baricade si revolutii.
Nu sunt pentru metoda gandhi cum ii spuneti voi, sunt pentru metoda mucenicilor si a lui Hristos.
Am discutat cu cei din jur, evident cu aceia cu care stiam ca are rost sa le spun, si a avut un efect uneori mai bun alteori mai putin bun, insa nu imi pare rau. Insa nu vad unde a fost marturisirea mea, atata timp cat nu mi-a facut nimeni nimic.
Intrebare : de ce adica e bine sa afle cei din jur dar nu are rost sa afle toata tara ? De ce e bine sa vorbim pe internet dar nu in fata intregii tari ? A, ai dat exemplul cu acel om iradiat, ca a vorbit DEOARECE nu mai avea ce sa piarda ! Ha ha. Deci problema noastra e FRICA de a marturisi cu adevarat, pentru noi inca mai avem ce pierde. Vedeti ? Asta e frica ? Frica de a marturisi cu adevarat ? Am impresia ca va e frica pana si de cuvantul meu pentru ca seamana izbitor cu al Lui Iisus nu ? Cine se va teme sa marturiseasca pe Iisus in lumea aceasta nu va fi marturisit nici de Iisus la judecata de apoi. Ne aducem aminte.
Bine, atunci sa ramanem in cochiliile noastre. Si nu incetati sa va dati drept mucenici pe internet. Spor.
Mie oricum nu imi pasa, eu am zis ce aveam de zis. Daca tv nu ne-ar da, atunci am putea sta acolo luni de zile. Si pana la urma tot ne-ar da.
Sfantul Antonie ce Mare a iesit in centrul unui oras singur si se ruga in public, intr-o vreme in care crestinii erau omorati. Si romanii vazand curajul fara seaman al sfantului, au fost cuprinsi de frica si nu i-au putut face nimic. Sf Antonie a plecat pana la urma vazand ca romanii nu vor sa il omoare. Si cand mai apoi imparatul Constantin a eliberat crestinismul s-a dus in adancul pustiului pentru mucenicia alba. Insa daca mucenicii nu ar fi marturisit in public noi azi nu mai eram crestini. Dar noi nu avem harul si curajul lor.
Intrebare : sf Enoh si Ilie vor marturisi tot numai in jurul lor, la cunoscuti si pe internet. Sau in public ?
Intrebare : acesti sfinti oare isi vor pune problema daca nu cumva va introduce antihristul niste agitatori si anarhisti pe langa ei ca sa ii ridiculizeze ? Sau vor marturisi oricum. Oare acesti sfinti vor face baricade ? Revolutii ? Nu, doar vor spune adevarul in mod public si vor mustra fiara pe fata. Isi vor pune problema daca vor fi dati la tv si ca nu are rost sa spuna adevarul daca nu vor fi dati ? Pai nu cred ca vor fi dati. Dar vor spune public. Si inca pe vremea antihristului, nu acuma.
Ma rog, sa ii asteptam pe ei, ca sunt sfinti, iar noi nu. Atunci ne ramane rugaciunea.
Doamne ajuta.
Zici: “Am discutat cu cei din jur, evident cu aceia cu care stiam ca are rost sa le spun, si a avut un efect uneori mai bun alteori mai putin bun, insa nu imi pare rau. Insa nu vad unde a fost marturisirea mea, atata timp cat nu mi-a facut nimeni nimic”
Pai incearca sa discuti si cu cei carora stii ca nu are rost sa le spui: cu ateii, necredinciosii, cei ce sunt convinsi ca in europa umbla caini cu covrigi in coada si cu modernistii care asteapta cu gura cascata programul eRomania crezand ca e la fel de magic ca inventia rotii. Mai incearca sa discuti si cu cei care spun ca homosexualii sunt si ei oameni si au dreptul sa se manifeste asa cum o fac, ba mai mult au dreptul sa atraga adepti si sa se sarute in vazul lumii.
Dupa aceea sa vii aici si sa ne povestesti si noua cum e cu mucenicia si daca ai scapat intreg (adica nejignit) ca de batut inca nu te bate nimeni, insa nebun, idiot si ramas in urma tot te vor face.
Sa nu imi spui ca nu ai astfel de oameni in jurul tau, pt ca daca e asa ma mut si eu la tine
Daca tot esti atat de hotarat, fa-ti un discurs si iesi in piata centrala. Cam cum ar suna discursul?
Mie tot nu mi-e clar ce vrei tu sa faci in mijlocul strazii?
Sa vorbesti oamenilor de Iisus sau sa demasti masonii si satanistii care ti-au taiat salarul?
Dupa cate imi aduc aminte, nu mi-a spus nimeni in ultima vreme ca nu am voie sa mai fiu crestin….
Apropo, duhovnicul tau ce zice? Are habar de ravna ta?
@Marian (ex Norvegia)
Ai spus “acuma sa ne imaginam” …
Dar la cat de egoisti si iubitori de sine,etc sunt multi va fi greu de imaginat.
“1 Să ştii că în zilele din urmă vor fi vremuri grele. 2 Căci oamenii vor fi iubitori de sine, iubitori de bani, lăudăroşi, trufaşi, hulitori, neascultători de părinţi, nemulţămitori, fără evlavie, 3 fără dragoste firească, neînduplecaţi, clevetitori, neînfrînaţi, neîmblînziţi, neiubitori de bine, 4 vînzători, obraznici, îngîmfaţi; iubitori mai mult de plăceri decît iubitori de Dumnezeu; 5 avînd doar o formă de evlavie dar tăgăduindu -i puterea. Depărtează-te de oamenii aceştia. 6 Sînt printre ei unii, cari se vîră prin case, şi momesc pe femeile uşuratice îngreuiate de păcate şi frămîntate de felurite pofte, 7 cari învaţă întotdeauna şi nu pot ajunge niciodată la deplina cunoştinţă a adevărului.
II Timotei 3:1-7
Bunul Dumnezeu ne va arata calea fiecareia asta depinde de credinta fiecaruia.
12 De altfel, toţi ceice voiesc să trăiască cu evlavie în Hristos Isus, vor fi prigoniţi. 13 Dar oamenii răi şi înşelători vor merge din rău în mai rău, vor amăgi pe alţii, şi se vor amăgi şi pe ei înşişi. 14 Tu să rămîi în lucrurile, pe cari le-ai învăţat şi de cari eşti deplin încredinţat, căci ştii dela cine le-ai învăţat: 15 din pruncie cunoşti Sfintele Scripturi, cari pot să-ţi dea înţelepciunea care duce la mîntuire, prin credinţa în Hristos Isus. 16 Toată Scriptura este însuflată de Dumnezeu şi de folos ca să înveţe, să mustre, să îndrepte, să dea înţelepciune în neprihănire, 17 pentruca omul lui Dumnezeu să fie desăvîrşit şi cu totul destoinic pentru orice lucrare bună.
II Timotei 3:12-17
Observ la majoritatea fratilor ce scriu aici si pe alte bloguri o neliniste, nelinistea cea buna!
Suferinta asta psihica este mantuitoare daca se face cu rugaciune si nadejde la Dumnezeu.
Dumnezeu vede dorinta noastra sincera si cred ca se bucura ca jertfa Sa aduce roada in sufletele noastre. Dar pentru ca nu suntem vrednici si nici smeriti cu inima, nu ne poate vorbi direct ci numai prin duhovnici si de aceea trebuie sa facem ascultare.
Comunismul a cazut in lume datorita jertfei facute de martirii din inchisori si de cei care au murit in 1989 cu “Tatal nostru” pe buze. Harul lui Dumnezeu a lucrat prin acei tineri si jertfa lor este bineprimita de Dumnezeu!
Acum e altceva! Vrajmasul ataca subtil, nu exista un dusman bine definit. Comunistii se declarau atei, cei de azi democrati, adica la vedere esti liber dar in ascuns te robesc.
Este necrestineste sa iesi in strada pentru bani, o viata mai buna in lumea asta, sau pentru ca tu ai dreptate si esti mai drept decat ei. Din punct de vedere lumesc lupta este pierduta. E timpul lui “scapa cine poate “spun parintii nostrii!
Va veni vremea si pentru mucenicie, dar trebuie sa fi vrednic sa fi mucenic! Dumnezeu te va chema daca esti pregatit. Sf. Mare Mucenic Mina a stat in pustie, s-a intarit in credinta si apoi cand a venit chemarea a marturisit si si-a dat viata pentru Hristos. Asa toti mucenicii asteptau si nu se grabeau cu marturisirea. Exista destule intamplari in paterice cand monahii fugeau din fata paganilor si nu se mandreau cum ca ei sunt vrednici de mucenicie.
Marturisire personala la locul de munca prin fapte si cred ca este destul deocamdata!
Va indemn sa faceti Acatistul Sf. Ioan Maximovici, este exact ce avem nevoie in aceste timpuri! http://saraca.orthodoxphotos.com/acatiste/acatistul_sf_ioan_maximovici.htm
Doamne ajuta!
Ok.
Nu mai scriu, ca degeaba.
Dar zic sa mergem continuu la biserica, zilnic, seara si dimineata, pe cat se poate. Si sa ne rugam si acasa cat mai mult, pastrandu-ne smerenia in suflet si facand totul pentru iertare de pacate, nu ca sa ne dam noi mari. Si sa ne rugam si pentru masoni sa le ierte Dumnezeu pacatele lor impotriva noastra si impotriva Bisericii si crestinismului, sa nu le dorim nici cel mai mic rau, sa nu-i pomenim de rau si sa nu ii judecam. Sa ne rugam pentru ei ca Hristos sa ii cheme la credinta dreapta. Si ne rugam si pentru revolutionari sa ii lumineze Dumnezeu, si pentru fricosi, si pentru necredinciosi, si pentru cei ce vor primi cipurile, pentru toti. Si facem asta pentru iertarea pacatelor noastre, nu ca sa ne dam aere. Si sa nu uram pe nimeni.
Imi cer scuze, acatistul pe care il stiu eu este acesta http://sfioanmaximovici.wordpress.com/acatist-sf-ioan/
Candva dupa revolutie mi-a povestit un baiat cu ochi albastrii cum au pus ei umarul la rasturnarea lui Ceausescu. Si cum si-au impartit ulterior afacerile, conturile, etc ca lumea era nestiutoare si infometata si nu intelegea nimic. Se bucura, alerga, consuma. Si ei nu dormeau isi cladeau imperiul!
Asa ca mai lasati-ma ca lucrurile au fost simple. Nimeni nu putea sa rastoarne sistemul din afara, sistemul a fost rasturnat din interior!!!
Rugaciunea e buna cand cerem lui Dumnezeu sa faca ceea ce noi nu putem face. Dar a lasa pe Dumnezeu sa faca ce putem sa facem si noi, e inselare si lipsa de dreapta socotinta. De ce oare ne-a lasat Dumnezeu in Biblie exemplul lui Iosif care luminat de El a strans roadele din cei sapte ani de belsug pentru a avea ce manca in cei sapte ani de seceta cand ar fi putut sa-i ceara doar sa se roage Lui sa umple hambarele prin minune? Da, au fost Sfinti care la rugaciunea lor, Maica Domnului a umplut hambarul manastirii cu grau si vasele cu ulei si vin caci nu aveau alta posibilitate, dar e inselare sa stii de la Sfintii Parinti si din Biblie ceea ce va urma sa se intample si sa zici ca e suficient sa ne rugam ca Dumnezeu sa ne poarte de grija. Sau noi ne credem la fel de Sfinti ca la rugaciunea noastra Dumnezeu si Maica Domnului sa ne umple camara de alimente ceea ce e tot inselare, mandrie, comoditate si lene?! Mai de graba cred ca e comoditatea vietii de la oras cu toate facilitatile ei care nu ne lasa sa ne vindem apartamentul, sa stam cu chirie iar cu banii sa ne facem o casuta la munte cu rezerva de hrana si sursa de apa pentru mantuirea noastra.
Total de acord. La sapă cu noi!
@Iustin foarte frumos spus. Mă bucur Doamne pentru gândurile comune.
Sănătate vă doresc la toţi şi iertare îmi cer dacă cuvintele mele irită pe cineva.
Doamne Ajută!!!
Niculaie, sa stii ca nu as fi indraznit sa dau sfaturi daca eu insumi nu le-as fi pus mai intai in practica dupa cum ne-a zis Parintele Teofil Paraianu: ,,Sa nu invatati pe altii decat in masura in care voi insiva ati facut!,, Criza economica va aduce incapacitate de plata si criza alimentara iar orasele vor ajunge in stapanirea bandelor de talhari care mai intai vor da spargere la unitatile militare si de politie pentru a se inarma si devasta magazine, depozite si a intra peste oameni in casa ca sa le violeze sotiile si copii(vezi viziunile staretului Antonie). Daca aceste lucruri au fost profetite de doua mii de ani incoace, putem noi sa nu le luam in seama si sa nu ne pregatim din timp sufleteste si trupeste pentru ele?
Conversatiile pe care le purtam folosindu-ne de tehnologia asta sunt cumva asemanatoare celor pe care le aveau si bunicii nostri in comunitatile lor. mesajele dintre noi sunt un fel de surogat a ceea ce se intampla atunci cand se dezbatea intr-o comunitate o problema importanta. Oamenii se cunosteau intre ei, se stiau pina si cine era al cui, mosii si stramosi fiecaruia. In plus era contactul direct fata catre fata care nu e de neglijat.
Ca noi vorbim acum pe calea asta nu e rau, ne framantam, ne impartasim ideile, experientele.
Mucenicia va veni pentru fiecare cand o hotara Domnul, retragerea in locuri pustii, nu munti neaparat, se va face cand tuturor celor care au credinta vie in suflet le va fii foarte clar.
Cine poate sa se retraga, de pe acum foarte bine, orasul nu mai ofera nici locuri de munca, nici mancare sanatoasa, nici liniste sufleteasca, de fapt nici un fel de liniste.
Poate putini stiu cat de multa energie, bucurie si reconectare cu Dumnezeu iti poate da lucrul intr-o gradina. Neam de neamul nostru, al meu si al sotului nu au facut nici un fel de agricultura, uite ca facem noi in timpul liber, ce-i drept.
Tehnic vorbind am invatat foarte multe: cam cate fire de telina ne trebuie pentru un an, cam cati morcovi si asa mai departe, ce culturi merg pe terenul nostru si ce nu, ce soiuri o duc mai bine si ce nu. Cum trebuie udate plantele si cand, ce ingrasamant (balega de oaie sau vaca) le ajuta si ce nu. Nu stiu acum cum ma vor ajuta toate aceste cunostinte dar simt ca nu intamplator Dumnezeu mi-a pus sapa in mana.
Daca va veni prigoana, nu voi avea timp sa ma gandesc la ce plantez, sau cat, probabil ca nici timp sa strang vreo recolta nu voi avea…si totusi cine stie cum vor fi vremurile, cine stie cat va dura greul pina la razboiul cel mare?
Orice experienta de viata simpla e bine venita. Luati-va rucsacii si corturile in vara asta si mergeti la munte sau la cineva la tara.
Cei care aveti sotul sau sotia sau chiar copiii foarte dependeti de tehnologie, care nu pot sta fara dus sau fara televizor sau fara jocuri electronice ganditi-va ca le va fii imposibil desprinderea de lumea aceasta cand va veni vremea. Momiti cu o vacanta, la aer curat unde singura muzica e cea a pasarilor si de ce nu a clopotelor de manastire, poate vor realiza si ei cat de mult pierde omul prin viata asta care o duce azi si poate cine stie, cu ajutorul lui Dumnezeu se va produce o schimbare in ei.
S-a mai discutat aici marturisirea; marturisirea adevarului catre toti cei din jurul nostru. Adevarul trebuie marturisit numai ca aveti mare grija cum o faceti. Daca o faceti cu patima, daca nu o faceti cu iubire sincera fata de cei carora le vorbiti mai bine taceti.
Sa simtiti ca va doare sufletul pentru ei cand le vorbiti, ca va doare ca sunt inselati, nu mimate sentimentele acestea ci avute in suflet, nu este usor, se poate, dar numai cu rugaciune facuta inainte si multa smerenie.
@ alexandra,
Marturisirea sincera a a Adevarului (si cu gura dar si cu tacerea) intareste inima.
@ Iustin, Nicolae
Dorinta de a evada din urban o are fiecare om din lume. Insa noi, evadam in alt mod din cotidianul apasator: sapand in ogorul inimii si stropind inima cu lacrimile smereniei. Atunci trece plictiseala, caci tocmai Domnul vine in inima noastra, de indata ce ne vede pe noi procedand asa.
@ Gabriel,
Sistemul interactioneaza cu interiorul si cu exteriorul (concret cu societatea romaneasca si societatea din afara tarii noastre).
Noi, ca oameni duhovnicesti, ne dorim sa rezistam in fata provocarilor zilnice ale sistemului. Iata de ce, este un impuls interior (din interiorul omului care se pazeste de zapaceala asta cotidiana), faptul ca trebuie sa ramanem echilibrati, fara sa ne poarte valurile la stanga si la dreapta.
Ceea ce de fapt este ca Domnul sa fie Carmaciul carabioarei inimii noastre. Altfel, corabioara se sparge de valuri si de stanci.
mai vb.
va saluta Pacala
Pt. ca s-a tot vorbit de fuga in munti eu zic asa:
Cei care isi imagineaza ca vor putea trai in orase in vremurile ce vin, sunt cei mai mari romantici. Orasele sunt cel mai usor de tulburat. Este de ajuns sa tai curentul. Nu gazele. Doar curentul. Iarna inseamna moarte sigura.
Fuga in munti este fuga de foamete, de bandele de talhari, de banii digitali, de semnul fiarei, de indosarierea electronica, fuga de eRomania.
Cine crede ca va rezista in oras fara sa se lepede de Hristos nu are decat sa ramana.
Ispitele vor fi groaznice. Noi acum vorbim cu burta plina si de asta vorbim ca cei mai mari romancieri.
Zonele izolate ne vor permite sa fentam sistemul o perioada mai lunga si fara socurile groznice din orase. Si in timp, obisnuindu-ne cu viata mai aspra si mai simpla vom putea vorbi si de mucenicie.
Fiecare este liber sa faca cum vrea. Dealurile si muntii sunt ‘destui’ pentru tot poporul.
Pr. Iustin vorbea de comunitati.
Eu asa vad lucrurile, gandesc ca in orase va fi ff greu. Cine se crede tare ca piatra duhovniceste vorbind, sa ramana, cine nu, eu zic ca e bine sa se retraga.
Acum vorbind de revolte si revolutii, stim cu totii cine au declansat marile revolutii incepand cu marea revolutie franceza.
Rascoala de la 1907 din Ţările române, tot evreii au declansat-o prin inginerii sociale.
In varful piramidei masonice sunt tot evrei. Este stilul lor.
Astazi in România istoria se repeta si odata cu noi in toata lumea.
Nici o revolutie nu apare de capul ei. In spatele ei sunt sforarii. Se pompeaza “presiune sociala” pana cand buboiul va exploda. Dar va fi o explozie controlata de marii “maestri”, de mesterii ingineriilor sociale, de zidarii noii ordini mondiale.
Urmeaza sa fim chemati la revolutie, de catre partidele din opozitie, de ctre tot felul de ciudati.
Si inca o chestie, ciudat cum mass media ne semnaleaza modul in care sunt risipiti banii pe timp de criza, dar promoveaza cu frenezie risipa de bani pe concerte sataniste.
@ Niculaie,
Dorinta din subconstient este zidita de Ziditorul nostru, numai ca noi cu aplecarile noastre patimase o denaturam de tot.
Era unul Daniel care distrugea masinile si proasta utilizare a metalului, tocmai pentru ca se inlocuise, zicea el, munca mainilor si munca picioarelor cu masini automate.
El zicea ca mai de pret este un fir de praf decat un Mercedes sau Benteley oarecare.
Sunt de acord ca aparitia masinilor pe pamant este contrar cu Voia lui Dumnezeu, si EL ne asteapta sa ne pocaim de aceste rautati, vazute de firea noastra parimasa, drept indispensabile.
Completez si spun ca metalyul nu trebuia folosit pentru masini ci numai pentru unelte pentru mestesugarit.
Goana dupa profit si exploatare trebuia sa fie refuzata de cei ispititi cu asemenea tentatii de stapanire si atunci lumea se indrepta mai repede spre Imparatia de Sus (oamenii ramaneau simpli in lucrarile lor de mestesugarit, agricultura, ajutorarea fratilor etc) fara atatea tehnologii de facut cutare si cutare, caci pana la urma, nici chiar case de locuit nu suntem in stare sa facem cum trebuie.
Asa statea munca si smerenia cu noi si Dumnezeu ne arhibinecuvanta din belsug, a doua Venire se si producea.
Acum, a doua Venire este gata: se mai acorda putin timp de pocainta.
o picatura de putin din Milostivirea lui Dumnezeu poate fi pentru noi o zi, un an, 10 sau 15 ani etc, ca sa ne dam seama cat de mult ne iubeste Tatal nostru, slavit sa fie Numele Lui in veci, Amin.
@ Nicolae,
Altcineva a spus simplu: fuga in munti este fuga la sfinti.
Iarna inseamna lipsa de credinta. Sambata, acum spun eu, cred ca inseamna ca nu te odihnesti in Domnul (cum era sabatul vechi).
Mai profund, fuga in munti este in propria inima (este cea mai dureroasa escaladare sau coborare)….. Ehei, si cand s-or misca toate, chiar inainte sa pornim cu primul pas, trebuie sa traim si atunci ce spune Sfantul Antonie: oriunde esti, sa nu te misti degraba, vrand sa ne invete ca trebuie intotdeauna sa facem primul pas cu Dumnezeu.
@Cosmin S,
Ai sesizat foarte bine istoria umanitatii.
Acum ne intrebam: cine este oare mai legat, Sfantul Apostol Pavel, cu mainile si grumazul in butuc sau noi, cu toata civilizatia actuala?
Deci vezi ca, la distanta de 2000 de ani, legaturile sunt aceleasi: sa suprime libertatea individului.
Ce vom face?
Foarte simplu: munca si rugaciune, sau rugaciune si munca. Asta este Raiul, anticipat aici, pe pamant.
Am preluat o expresie de viata: fii senin si fericit in Domnul nostru Iisus Hristos.
mai vb
va saluta Pacala
Ce inseamna dragostea…
VOYEZ CE QUE DIEU FAIT ET CE QUE C’EST L’AMOUR…
ceci est un Mystère de Dieu //////
Et vous à la place de cette femme ! allez-vous vous suicider?
Et vous, si vous étiez cet homme allez-vous accepter cette femme?
Notre vie est dirigée par Dieu, croyez aux mystères
Ceci vous démontrera à quel point la prière est puissante.
Regardez la photo, lisez la prière, faite un vœu puis relisez la prière.
Prière de Sainte Thérèse
Ne peut être supprimée!
Rappelez-vous de faire un vœu avant de lire la prière. C’est tout ce que vous avez à faire. Il n’y a aucun document joint. Partagez simplement ceci avec d’autres et regardez ce qui arrive le quatrième jour. Désolé que vous ayez à transmettre ce message mais, SVP, essayez de ne pas briser cette chaine. Les prières sont un des plus beaux cadeaux gratuits que nous recevons.
Lisez la prière qui suit.
Prière de Sainte Thérèse
Puisses-tu avoir la paix intérieure aujourd’hui.
Puisses-tu avoir la certitude que Dieu t’as placé exactement où tu devais être.
Puisses-tu ne pas oublier les possibilités infinies qui émanent de la foi.
Puisses-tu utiliser ces cadeaux que tu as reçus et transmettre l’amour qui t’as été donné.
Puisses-tu être heureux de savoir que tu es un enfant de Dieu.
Laisse cette présence s’enfoncer jusqu’au fond de toi, permet à ton âme de chanter.
> Danse, glorifie, aime.
C’est là pour chacun de nous.
.
Crois-y .
Que Dieu te bénisse .
http://www.descopera.ro/cultura/4627050-uimitoarele-profetii-ale-lui-mitar-tarabic
….
,,Cand cei multi se vor apuca sa mediteze, vor fi mai aproape de intelepciunea lui Dumnezeu, dar va fi prea tarziu, pentru ca cei rai vor otravi lumea, iar oamenii vor pieri pe capete. Atunci, oamenii vor fugi cu miile din orase inapoi la tara. Vor cauta muntii cu trei cruci, si acolo inlauntrul lor, vor putea, in sfarsit, sa bea apa si sa respire aer curat. Cei care se vor salva pe ei si pe familiile lor, vor avea de suferit, deoarece o mare foamete va apare. Va fi mancare si bautura cu nemiluita in orase, dar va fi toata otravita. Multi o vor manca, fiindca foamea le va lua mintile, dar vor muri pe loc.
Cei care vor posti pana la sfarsit vor scapa cu viata, deoarece Domnul se va uita dupa ei si ei vor fi aproape de Domnul. (Posibil ca muntii cu trei cruci sa fie in egala masura adaposturi antiatomice, pe usa adaposturilor de acest fel este zugravit un semn asemanator a trei cruci, la fel de bine pot fi niste munti deasupra carora va apare semnul celor trei cruci). Numai o singura tara, aflata la capatul Pamantului si inconjurata de mare si la fel de intinsa ca Europa, va trai in pace si fara de necazuri. Cei care vor fugi si se vor ascunde in muntii cu trei cruci, se vor afla la adapost si vor scapa cu viata, care mai apoi, va fi plina de fericire, bunastare si dragoste, pentru ca nu vor mai fi nicicand razboaie.”
Apocalipsa ruşinii – Circul roman – Piaţa Victoriei
Piaţa Victoria ora 09:00 curată, amenajată, îngrădită.
Toţi actorii sunt la locul lor.
Telefoanele sunt încinse se dau ultimele indicaţii.
Semafoarele clipocesc nefolositoare.
Poliţişti, jandarmi, agenţi frumoşi ca la paradă.
Toaletele aşteaptă liniştite. Ar fi interesant la finalul zilei să se facă o analiză a urinei. S-ar putea afla dacă demonstranţii sunt dintre sărmanii care fac foamea, dintre cei afectaţi, dacă au carenţe de minerale sau alcool pentru îmbărbătare.
Ochelari negrii fumurii, steagurile pregătite se odihnesc ascunse după maşini.
Se fac ultimele repetiţii.
Terminalele sunt cuplate, camerele freamătă şi caută cu înfrigurare demonstranţii, antenele se reglează, reporterii au emoţii pe chip.
Spectatorii stau cuminţi în amfiteatrul virtual, aşezaţi comod în faţa televizoarelor, cuplaţi la spectacol.
Se aşteaptă intrarea în arenă a leilor, apoi a tigrilor, a gladiatorilor, probabil şi a mucenicilor care vor fi deliciul publicului.
Totul este programat, nimic nu s-a schimbat, asemănarea perfectă cu demonstraţiile de dinainte de 1989 este frapantă.
Alţi actori aceiaşi scenă!
La vremuri noi tot noi!
Cei ce au dus-o bine atunci, o duc mai bine acum!!!
Manipulare, vânzare de ţară, vânzare de principii, câştiguri meschine, manipulare!
Sonorizarea perfectă de concert, se fac ultimele reglaje!!!
Începe distracţia ieftină, lozinci strigate printre secvenţe de muzică populară, ….
… probabil mici şi bere diseară la petrecerea de după şi glume pe seama fraierilor cu nasul spart, a leşinurilor sau ochilor vineţi.
Lacrimi în ochii noştrii, ai copiilor noştrii, ai mamelor însărcinate, a bunicilor pensionari…
În cartier, pe drum o doamnă la colţ de stradă âi spunea alteia cu lacrimi în ochi: 30 de ani am muncit ca o roabă şi acum să mor de foame???
Lume colorată, viaţă palpitantă?
Un vecin mă întreabă la intrarea în bloc, cu zâmbetul pe faţă:
-Ce faci ? Te duci la grevă?
-Nu, nu mă duc la lucruri organizate, mă duc doar la cele spontane…
Cu banii irosiţi ai partidelor pentru demostraţie ar fi putut hrănii cerşetorii Bucureştiului un an de zile!!!
Sper să fiu prezent în ceata celor buni, a celor care vor striga alături de Îngeri:
„Mari şi minunate sunt lucrurile Tale,
Doamne Dumnezeule, Atotţiitorule!;
drepte şi adevărate sunt căile Tale,
Împărate al neamurilor!
Cine nu se va teme de Tine, Doamne, şi nu va slăvi numele Tău?
Că Tu singur eşti sfânt,
şi toate neamurile vor veni şi se vor închina înaintea Ta,
pentru că judecăţile Tale au fost arătate“. (Apocalipsa după Ioan)
Să ne rugăm fraţilor să nu curgă sânge!!!
Doamne Sfântă Treime Ajută şi Fereşte, Sfântă Măicuţă Apără-ne, Sfinţilor şi Îngerilor Ai Lui Dumnezeu
rugaţi-vă pentru noi. Mii de mulţumiri!!!
imagini la cuvintelevii.blogspot.com
am spus ca nu sunt de acord cu iesitul in strada, cu revolte si revolutii. Si imi mentin punctul de vedere. Dar exista si exceptii. De exemplu as iesi in strada pt a arata ca nu sunt de acord ca in scolile din Romania sa se predea si sa se scrie intr-o alta limba decat in romana (exceptand limbile straine, bineinteles). Si as mai cere ceva: profesori competenti de istorie
[...] Cum trebuie sa actioneze un CRESTIN in timpul iminentei teribile REVOLTE? [...]
[...] Cum trebuie sa actioneze un CRESTIN in timpul iminentei teribile REVOLTE? [...]
Marian (…)
Vezi tu , lucrurile nu stau chiar asa….dracu ‘ vine peste tot , dar ce-i profetit nu se schimba . Tot mai spunea unii ” fuga in munti , e fuga la sfinti ” cand va veni acel razboi cu renumitele bombe , numai cei care se vor ascunde in munti si in crapaturile pamantului vor scapa , dar si aici e o enigma , acei cineva sunt cei care se roaga neincetat , nu cei care stau pe chat .
Dar pana atunci or sa ajunga astia ca sa nu mai plateasca nika : nici salarii , nici pensii ( asta se intampla deja in alta tara ) , deci … ne ramane – rugaciune , rugaciune , rugaciune .
Fuga in munti nu e o solutie omeneasca ci Dumnezeiasca caci Hristos a dat-o:
15. Deci, când veţi vedea urâciunea pustiirii ce s-a zis prin Daniel proorocul, stând în locul cel sfânt – cine citeşte să înţeleagă –
16. Atunci cei din Iudeea să fugă în munţi. (Matei 24
Adica atunci cand antihrist va fi inscaunat in templul din Ierusalim sa fugim in munti caci de atunci va veni prigoana impotriva noastra dar si o seceta si foamete cum n-a mai fost nici o data. Esti tu sigur ca vei putea impreuna cu sotia si copii tai sa renunti la toate pentru Hristos, inclusiv la viata? Ai grija ca si Sfantul Apostol Petru a zis ca ,,sufletul il va pune pentru Hristos,, care il smereste si-i da lui si noua o lectie: ,,fara de Mine nimic nu veti putea sa faceti!,, si sa nu ne laudam ca ,,noi vom face si vom drege,, ci doar am putea cel mult sa zicem: ,,daca-mi va ajuta Bunul Dumnezeu sa fac asta, voi face!,,
Mai e un aspect: una e sa fii omorat tu si ai tai cu o moarte rapida si alta e sa mori de foame sau mai grav sa vezi cum slugile prigonitoritorilor iti violeaza sotia si copii si abia dupa aceea va mai si omoara. In cazul din urma putem aplica exemplul Sfantului Ioan Valahul care si-a omorat stapanul turc ce voia sa-l violeze, spurcandu-i trupul care e templu al Sfantului Duh.
Iata ce spune Sfantul Efrem Sirul sa facem:
. Deci, multi din Sfinti, cati se vor afla atunci, la venirea spurcatului Antihrist, vor varsa rauri de lacrimi, cu suspine, catre Dumnezeu Cel Sfant, ca sa se mantuiasca de balaur si, cu mare sarguinta, vor fugi în pustietati, in munti si in pesteri, cu frica se vor ascunde. Si isi vor presara pamant si tarana pe capetele lor, rugandu-se noaptea si ziua, cu multa smerenie. Si li se va darui lor aceasta, de la Dumnezeul Cel Sfant, si-i va povatui pe dansii Darul Duhului Sfant in locuri hotarate, si se vor mantui, fiind ascunsi in gauri si in pesteri, nevazand semnele si infricosarile lui antihrist. Caci celor ce au cunostinta, cu usurinta le va fi cunoscuta venirea lui. Iar celor ce isi au mintea de-a pururea la lucruri lumesti şi iubesc cele pământesti, nu le va fi cunoscută venirea acestuia. Caci, cel ce de-a pururea este legat cu lucruri lumesti, macar daca ar si auzi, tot nu crede, ba il si uraste pe cel ce i-ar spune despre venirea lui Antihrist. Pentru aceasta Sfintii se intaresc in credinta spre a scapa, ca toata invaluirea si grijile vietii acesteia le-au lepadat.
Acelasi lucru se spune si despre poporul rus, grec, sarb … ca este pe primul loc la rabdarea suferintei si jertfa, toate popoarele au avut prigoanele si suferintele lor, cred ca suferinta mai mare ca in tarile lumii a treia nu este nicaieri, si nu numai astazi ci si in trecut, sclaviile din renastere dupa ce a fost descoperita lumea noua.