Care ar fi semnificatia mesajului explicativ lasat de autorul atacului din Austin?
Sa ne reamintim:
Iata ce putem citi in articolul Autorul atacului din Austin pare să fi lăsat un mesaj explicativ pe internet:
Utilizatorii de internet au găsit un site înregistrat pe numele Joe Stack din San Marcos, care pare a fi o scrisoare în care se explică motivele incidentului din Austin.
Mesajul este datat joi, 18 februarie, şi bărbatul, inginer software, îşi anticipează moartea, notând în paranteză anul naşterii şi anul morţii, 2010. În mesaj, el îşi exprimă nemulţumirea profundă faţă de sistemul guvernamental american în ansamblu, dar în special faţă de Fisc, asupra căruia pare să arunce vina pentru sărăcia în care ajunsese să trăiască. Bărbatul pare să aibă studii superioare. El acuză şi sistemul medical şi sistemul justiţiei americane, dar şi Biserica Catolică, pentru modul în care este modelată societatea.
Bărbatul vorbeşte despre coşmarul american pe care a început să îl trăiască în anii ’80 şi spune că l-a făcut să realizeze că trăieşte într-o ţară cu o ideologie bazată pe “minciună totală”.
“Ştiu că nu sunt primul care decide că s-a săturat. A existat mereu un mit că oamenii au încetat să mai moară pentru libertate în această ţară, iar acest lucru nu este limitat la afroamericani şi imigranţii săraci. Ştiu că au fost mulţi alţii înaintea mea şi că vor mai fi mulţi alţii. Dar ştiu şi că dacă nu mi-aş adăuga trupul la această numărătoare, nimic nu se va schimba. Aleg să nu mă mai uit peste umăr la “big brother” în timp ce el îmi devorează carcasa, aleg să nu ignor ce se întâmplă în jurul meu…m-am săturat“.
“Nu pot decât să sper că numărul acestor oameni va deveni rapid prea mare pentru a fi ignorat, că zombii americani se vor trezi şi se vor revolta. Din nefericire, cu toate că mi-am petrecut întreaga viaţă crezând că nu este aşa, violenţa nu numai că este răspunsul, este singurul răspuns“, scrie bărbatul.
“Sunt în sfârşit gata să pun capăt acestei nebunii. Ei bine, domnule Big Brother, omule de la Fisc, hai să încercăm ceva diferit. Ia carnea mea şi dormi liniştit“.
Mesajul se încheie: Joe Stack (1956-2010).
Comentariu saccsiv:
Exista doua variante: mesajul e real sau fals. Sa le analizam.
Daca e real.
Dusmanii pe care ii identifica sinucigasul pot fi regasiti printre cei enumerati in documentare „anti sistem” precum Zeitgesit:
Zeitgeist subtitrare in limba romana si analiza documentarului
Adica un Big Brother reprezentat in principal de sistemul financiar-bancar si … biserica (catolica). Atat a inteles omul … Iata de ce este nefast un asemenea mesaj „anti sistem”, precum cel promovat de Zeitgesit. Nu doar ca ii impinge pe unii la gesturi extreme, dar si pentru ca pe mult mai multi ii pregateste pentru o revolutie:
Ultima revolutie: NOUA ORDINE MONDIALA reala impotriva falsei “Noi Ordini Mondiale”
Desigur, nu doar miscarea Zeitgeist e vinovata, ci toate cele asemenea acesteia:
FITI FOARTE ATENTI DE UNDE VA INFORMATI! Global Research.ca, meditatia si religia …
Consider ca „biletelul” sinucigasului va fi folosit la maxim de catre SISTEM, caci pica la fix:
Daca e fals.
Este posibila si aceasta varianta. Sa fie o facatura a SISTEMULUI, direct sau indirect (prin falsele miscari anti sistem). Asta pentru a „trezi” pe cat mai multi spre o revolutie de care ELITELE au neaparata nevoie pentru instaurarea imperiului antihristic, dar si pentru a mari si inaspri masuri precum cele ce le gasiti la ultimele doua link-uri.






Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:
http://saccsiv.wordpress.com/about/
06. Cand era la 63 si Hora 1952 Ghe Motoi
Mesajul complet:
http://www.scribd.com/doc/27070093/Joe-Stack
Tare as vrea ascutti aceste melodi si aia de mai sus poate te vei exprima altfel pentru ca aici nu spune nimic despre religii sau altceva spune doar de saracia omului ;ca sa nu spun alfel – ” 14. Corbea 1952 Ghe Moto ” chiar cred nu raspunti ; pana acum nu mi-ai raspuns niciodata nu ai fi singurul toti care se exprima nu au curajul sa raspunda doarece sunt falsi adevarul adevarat e foarte RAR as avea multe sa-ti spun dar nu prea pot sa scriu prea mult la tastatura nu prea bat repede.Ca un bun credincios in DUMNEZEU iti doresc sanatate si noroc.
sorin
Eu ti-am produs suparare? Daca da, iertare. Fi te rog mai clar. Ce sa ascult? Cand mi-ai scris?
Un crestin ortodox nu ureaza “sanatate si noroc”.
Ce fel de credincios esti ?
http://mucenicul.wordpress.com/2010/02/19/solutia-secreta-a-lui-rothschild-pentru-problema-greaca/
Si omul a rezolvat problema.
S-a impachetat si s-a expediat in Iad facand in ciuda sistemului (asa credea el). Meserie!
http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/ritualuri-neortodoxe-despuiata-in-biserica-sfinteste-apa-cu-un-craniu.html
http://voxpublica.realitatea.net/politica-societate/cum-a-murit-michael-douglas-criminal-sau-martir-pentru-libertate-30298.html
Tulburător, povestea a fost regizată de Joel Schumacher încă din 1993, cu Michael Douglas și Robert Duvall în rolurile principale. Will Foster (Michael Douglas) este un american de rând care are o zi proastă. Teribil de proastă. Rămâne fără loc de muncă, este blocat într-un ambuteiaj, pornește pe jos către casă, moment în care pantofii lui în garanție se găuresc în talpă, este victima unei tentative de tâlhărie, vânzătorii de la un fast-food refuză să-i servească micul dejun pentru că trecuseră câteva minute peste ora 11.30, un alt vânzător chinez îi cere mărunțiș pentru o Cola, un homosexual neo-nazist îi face avansuri.
În aceste condiții își mai dorește un singur lucru, să ajungă la aniversarea fetiței lui. Atâta doar că, fiind divorțat, are interdicție de a se apropia de casa fostei soții. Dar Will Foster s-a săturat. Și nimic nu mai e în stare să-l oprească.
La final, în fața pistolului polițistului (Duvall), el susține un monolog care seamănă al naibii de mult cu scrisoarea lui Joe Stack. În care pune la zid toate iluziile oferite de serviciul de PR al sistemului (libertatea de exprimare, drepturile consumatorului, protecția oferită de autorități etc.). După care, mirat, întreabă: ”Eu sunt tipul rău?”. Îl provoacă pe polițist și este împușcat mortal. Atâta doar că provocarea o făcuse cu un pistol de plastic…
După 17 ani, Joe Stack a interpretat în viața reală rolul lui Michael Douglas din ”Falling Down”. Atâta doar că nu a apelat la un pistol de jucărie, ci la un avion real, cu care s-a prăbușit peste clădirea Fiscului.
Nu vreau să pun concluzii la acest articol. O să vă rog însă să răspundeți la o întrebare: ”Este Joe Stack tipul rău? E un criminal sinucigaș sau, așa cum susține, un martir pentru libertate?”
@RazboiIntruCuvant:
Desi sunt un lenes si am citit prea putina invatatura crestina ca sa imi permit sa spun ca am citit ceva (orice) … din putinul citit am inteles un lucru: RABDA (dar nu te lepada) si vei fi rasplatit sau paraseste lumea dar … orice ai face … nu te sinucide. Acolo se termina tot!
Sunt cazuri in care sinuciderea se justifica? Da, dar putine si de obicei se cheama sacrificiu de sine. Te sacrifici pentru altii sau pentru credinta. Dar nu te sinucizi pentru un motiv atat de material.
Cat despre filmul cu Michael Douglas, freza lui tepoasa si pistolul lui cu apa, acolo poate exista o discutie adevarata dar in alt registru. Cand vor fi prigoniti crestinii, daca pe urmaritori ii provoci sa te ucida pentru a evita chinurile si o moarte sigura … cum se va calcula asta? Asta este o intrebare reala.
Acest inidivid revoltat de sistem nu doar s-a sinucis ci a intrat cu avionul intr-o cladire cu intentia vadita de a lua si pe altii cu el. Cu atat mai rau! Avea alte optiuni inclusiv fuga de sistem si sunt multe locuri uitate de lume in America unde care putea sa dispara pana la sfarsitul zilelor sale. Dar a ales calea cea mai simpla dar si pierzatoare.
POREREA MEA
PS: @Mariane poti sa ma combati … doar sa nu te sinucizi dorind sa faci astfel in ciuda sistemului.
Exagerezi ‘razbointrucuvant’. Am vazut filmul Falling Down si nu are nici in clin nici in mineca cu povestea lui Joe Stack. Acum nu orice gest pe care il face un om disperat este neaparat regizat de cabala… daca o luam pe drumul asta ne pierdem mintile. Sa ne pazim sa nu devenim paranoici.
Joe Stack a fost un om dezamagit si mintit care a vrut sa deschida ochii celorlalti asupra realitatii ‘visului american’. Michael Douglas in Falling Down era mai degraba un sociopat… era sarit rau de pe fix si omora cu singe rece. Joe Stack n-a vrut sa omoare pe nimeni, a vrut sa darime o cladire, un simbol al tiraniei. Daca vroia sa omoare putea alege alta ora si alt punct al cladirii. Cititi-i scrisoarea, este un dureros cintec de lebada….
Bre Mariane…
Orice om care se sinucide oricare ar fii circumstantele sau motivele din care o face – se duce in iad – INDUBITABIL
Ce-i greu de inteles?
Oh si ca adaugare… dle Marian
Vremea luptei ‘cu sabia-n mana’ este de mult apusa… ce se intampla, traim vremuri cand lumea,populatia este grav bolnava sufleteste/psihic/fizic cine s-o faca ?!? trebuiesc zeci de mii si poate si mai multi care s-o faca – pai nu-s , nu exista atatia – asta pe de o parte.
Pe de alta parte, inamicul, si el s-a jmecherit si nu mai da lupta fatis adica nu mai poate omu’ sa se bata fata in fata’ – este mai degraba un razboi crunt, surd si rece al deznadejdei.
Te referi la crestinii EXECUTATI in arene sau la ce ?
Am vazut un video pe apologeticum de mi s`a zburlit parul ..
Exista doua conferinte foarte interesante cu titlul „Dictatura pseudo-stiintei”, cu prof. Ioan Vladuca:
1. la Brasov:
http://www.vimeo.com/9472385
2. la Satu Mare:
http://www.vimeo.com/9491862 (partea 1)
http://www.vimeo.com/9494196 (partea 2)
episcopul pe care il pomeneste acest parinte face slujbe cu catolicii !! asa ca pe mine nu ma intereseaza catolicii asa mult ci minciuno ortodocsii !!
pt Marian
“Mergand pe falsul tau rationament, oricine pune mana pe arma ca sa isi apere pamantul de elicopterele si avioanele NATO merita sa infunde iadul, caci lupta e flagrant de inegala.”
-Fals-
Nu-mi pune vorbe in gura , n-am spus asta.
Una este a-ti APARA tara,neamul,familia, CREDINTA – a murii cu arma in mana servind scopul acesta nobil,barbatesc si martiric – iar alta este SA ITI IEI VIATA , viata care defapt nici nu este a ta ci este a lui Dumnezeu, data de EL si tot EL este cel ce o va si lua.
“Asa ca, ia hai mai bine sa stam cuminti undeva ascunsi pe sub pamant pana ni se vor termina proviziile (if any!) si om mai vedea dupa.”
HUH ?!?
Ce vorbesti domne?!
Cu cine vrei defapt sa te bati? Explica-te.
Care iti este codul valoric? ti la-i definit ori nici tu nu stii unde te scalzi?
“Atunci cu cei care l-au impins catre asta ce mai face? Ii premiaza si ii pofteste in rai? ”
ummm nu , fiecare primeste judecata lui.
Pe langa calea pe care Dumnezeu o pune spre a fii urmata fiecaruia, omul este liber arbitru in a-si determina sfarsitul si in acelasi timp acest sfarsit este factorul determinant a ceea ce urmeaza sa se intample dupa…
Da-ti seama, te rugam, ca indrugi prostii.
E foarte simplu sa pui etichete: era nebun, era sinucigas… etc. Da, era deprimat si satul de minciuni dar a vrut sa ne folosim toti de sacrificiul lui. Putea sa moara in liniste dar a vrut sa deschida ochii la dobitoci. Insa e greu.. as spune imposibil. Canalele de stiri nici macar nu vorbesc despre asta. Jos basca si Dumnezeu sa-l ierte!
Witness si cei care sunt de acord cu opinia ta
Va inchipuiti pe un mucenic din vechime sarind in cap de pe zidurile cetatii pentru ca „sa deschida ochii la dobitoci”?
Omul era ratacit. Din vina cui, Dumnezeu stie. Dar ceea ce a facut, NU E O SOLUTIE CRESTINA. Chiar uitam cu totul INVATATURA ORTODOXA? De acum? Vom vedea altele si mai mari. Ce vom face atunci?
Majoritatea NU VRETI SA PRICEPETI ca ELITELE marionete ale satanei asta isi doresc: SOLUTII OMENESTI din care sa fie exclus Dumnezeu. De aceea au creat aceasta mega criza. Ei stau in umbra si pregatesc terenul antihristului, ce va veni pe valurile revolutiei ce lupta impotriva „simbolurilor raului”. Care simboluri sunt niste tinte pregatite tot de ei.
Cititi va rog inca o data articolul si materialele de la link-uri.
Chiar treceti senini peste faptul ca ura biserica catolica? Catolica, deoarece pentru el asta insemna BISERICA. Si O URA. Caci ura crestinismul.
M-ai inteles gresit sacciv. Nu laud fapta lui, nu as face-o si nu invit pe altii s-o faca. Este o solutie disperata si ne-crestina. Dar ne grabim cind judecam: ‘merge direct in iad’. Noi nu putem judeca asa, mi-e mila de el… Citind scrisoarea (a propos am tradus-o in romaneste in intregime daca te intereseaza) am inteles drama unui om infrint care nu l-a cunoscut pe Dumnezeu, dar care a incercat prin moartea lui sa-i trezeasca pe ceilalti. In felul lui a crezut ca da o lovitura sistemului. Imi pare sincer rau pentru el si pentru ca a recurs la asta dar nu il vad ca pe un sinucigas de rand. S-a luptat cit a putut si nu numai pentru el; si a murit nu numai pentru el. Ma rog la Dumnezeu sa-l ierte pentru fapta lui si sa-i daruiasca pace.
Witness
trimite-l
as vrea sa te intreb, frate sacciv, daca ai vazut sau ai auzit ceva despre filmul agora. improscarea cu noroi a crestinismului a ajuns strigatoare la cer. vezi si declaratiile dereglatului sexual elton john. Doamne-ajuta-ne ca e din ce in ce mai rau!
Actul acestui personaj este un act egoist, caci avand probleme a ales cea mai lasa cale. Imposibil ca omul sa nu fi auzit de Hristos, si de biserica unde poti cere ajutor oricand! Personal cred ca omul a fost atat de slab de inger,(credinta) incat a fost impins de necurat la acest gest! “Sacrificiul” sau nu a fost in numele Domnului, exemplu Avram era gata sa-si ucida proriul copil, caci asa poruncise Dumnezeu,nu si-a sacrificat fizicul pentru un tel spiritual, pe care nu-l avea, caci daca l-ar fi cunoscut nu ar fi fost capabil de atata lasitate. Din start aceasta “misiune” nu a avut blagoslovire. In plus sufletul acestui om este resposabil si de pacatele celor pe care i-a ucis, caci din cate cunosc, in caz de omori pe cineva cu gand rau si ascuns, iti adaugi pacatele victimei la cele personale. Dumnezeu sa-l ierte!
Omul acesta saracu este in iad ca si Liviu Cornel Babes, cel care si-a dat foc pe partia de sky in 1989, ca si tinerii aceia care au intrat cu avioanele in turnurile gemene in 11 septembrie2001, ca multi altii inselati de Satana sa nu mai vada nadejdea si ajutorul lui Dumnezeu. Suferinta, amplificata de mass media si de traiul in sistem, i-a facut sa uite de Dumnezeu, insa ei nu trebuiau sa aplice masurile lor referitoare la viata si la moarte (ceea ce este cel mai grav egoism), ci trebuiau sa traiasca mai departe, luand exemplu de la Domnul care si astazi este pe Sfanta Cruce si indura toate suferintele noastre.
Deoarece au ales sinuciderea, cu ei este moartea si judecata, asta nu se schimba in veci!
Noi il avem si pe Iov ca pilda buna de urmat: oricat de greu este in viata, trebuie sa asteptam mantuirea Domnului.
Intotdeauna Domnul vine.
Daniel
Ce repede si usor “trimiteti” voi oamenii in iad…oricat cat de mult ar gresi in viata un om,fie ca a fost criminal,hot,ateu etc. nu suntem noi in masura sa spunem daca este in iad sau rai,nimeni nu este in masura in afara de bunul Dumnezeu.
Saracul marian cand a incercat sa spuna asta ati venit voi cu texte gen : piei satano…ce sa mai zic?
Daca omul crede ca numai Dumnezeu poate decide cine intra in rai sau iad inseamna ca e cu satana?
Credeam ca doar batranii mai judeca in halul asta,dar vad ca gandirea asta merge din generatie in generatie,pacat(trist).
-”credeam ca numai batranii mai judeca in halul asta”
Epic fail!
De invatatura bisericii ati auzit @Antonescu, marian si ceilalti care asteptati noua revolutie mondiala a proletariatului impotriva capitalismului? Nu vad nici o deosebire de substanta intre neo marxistii cu tendinte anarho nihiliste si vechii bolsevici. Doar rastalmaciti invatatura ortodoxa pentru justificarea revoltei voastre inutile. Pun ramasag ca nu v au inghetat mainile niciodata pe otelul unei arme, dar pe net ne dam viteji asa-i?
Deci mai usor cu pianu’.
@ kosk
-oricat de mult ti-as explica ce vreau sa spun tu chiar nu poti intelege


ideea era si o spun a nu stiu cata oara : oamenii nu pot judeca unde se duc sufletele oamenilor ( in iad sau rai),doar DUMNEZEU poate.
Acum ma iei cu proletariatul impotriva capitalismului,cu neo marxisti si ce ai mai indrugat tu acolo.
Ai dreptate,nu mi-a inghetat niciodata mana pe otelul unei arme,dar nu m-am dat,nu ma dau si nici nu ma voi da vreodata viteaz pe internet .
Iar despre noua ( si dupa cum stim ULTIMA) revolutie mondiala,aceasta ori ca vrem sau nu,ea va venii…ca asa a fost sa fie,doar asa se se vor implini profetiile proorocilor,antichristu` va venii si el ori ce am face (doar nu putem contrazice Biblia),sau poate voi astia care judecati cine merge in iad si rai puteti chiar si sa-l opriti pe antichrist,nu?
Si sa vina odata ca mai bine cativa ani de chin cu diavolul conducator decat zeci de ani cu crime,violuri,jafuri si muuulte altele petrecute in fiecare minut…chiar in aceste momente sute de fetite sunt violate,filmate si ucise si nimeni nu face nimic…deci marea intrebare : NU CU CAT VINE SFARSITUL LUMII MAI REPEDE CU ATAT MAI BINE?
Probabil ca voi ajunge in iad,probabil in rai,dar macar stim ca atunci doar cei ce merita vor fi pedepsiti,caci judecata lui Dumnezeu este foarte dreapta.
Antonescu
Spui:
„voi astia … puteti chiar si sa-l opriti pe antichrist,nu?”
Tu citesti acest blog? Daca da, de ce scrii tampenii? Daca nu, de ce iti dai cu presupusul?
Saccsiv deseara la telenciclopedia se prezinta un episod despre masoni.
Daca apuci sa te uiti sa ne spui ce parare ai. De ce au iesit astia asa pe fata sin fata?
Isara
Ma voi uita, dar probabil ca motivul se incadreaza aici:
MASONII vor sa deschida un birou la BRUXELLES, PENTRU A FACE LOBBY IMPOTRIVA influenţei crescânde pe care o au ORGANIZATIILE RELIGIOASE în instituţiile UE. DE CE IES IN LUMINILE RAMPEI?
http://saccsiv.wordpress.com/2010/02/19/masonii-vor-sa-deschida-un-birou-la-bruxelles-pentru-a-face-lobby-impotriva-influentei-crescande-pe-care-o-au-organizatiile-religioase-in-institutiile-ue-de-ce-ies-in-luminile-rampei/
- Ce este scris se va intampla@Antonescu. “Noi” nu putem opri venirea antihristului, dar “voi” o puteti grabi. De marturisirile marilor duhovnici despre vremurile de acum, ai vreo obiectie, o parere, ceva substantial? Deja m-am plictisit de copii razgaiati care-si dau cu parerea dupa un şoping la mall o noapte in club si o citire pe diagonala a bloagelor gen prison planet.
Sunt doar un copil razgaiat care se contrazice cu unul ce are puterea de a trimite oamenii in iad dupa propia judecata.
Dar poate acest gen de copii sunt mai bine priviti in ochii Domnului decat cei ca tine “care le stiu pe toate” .
Nu judeca sa nu fii judecat,draga kosk & co.
Amin
generale antonescu noi spunem ca s a dus in iad judecand dupa ce a spus Dumnezeu ca trebuie sa facem sa ajungem in rai si ce nu trebuie sa facem ca sa nu ajungem in iad !!adica noi am folosit judecati dumnezeiesti,adica noi asa credem ca daca facem ce a facut ala dam dovada de necunoastere a legilor dumnezeiesti !!noi am adus judecati dumnezeiesti si tu aduci parerea ta !parerea noastra are acoperire in gandirea dumnezeiasca ,a ta gandire are o acoperire subtire,din filme cu bruce li,stalone,vandam,ciuc noris..
@ Claudiu-Adrian:
Acum abia am reintrat aici la comentarii. Dragul nostru, era un citat din articolul lui Gotiu pe tema asta, de unde ai inteles ca am sustine sinuciderea?!! Doamne pazeste! Am dat citatul pentru a arata ca si altii si-au pus problema ca e o regie totul, ca se joaca dupa un scenariu de film. Asa cum si 9/11 a fost “anticipat” de niste filme, etc.
Chiar era ciudat mesajul … am inteles ca e un citat dar, fara comentarii / adaugiri, … da o impresie ciudata. Totusi eu l-am vazut ca pe o invitatie la comentarii prezentand si o alta perspectiva, nu puteam sa-mi imaginez ca voi aprobati sinuciderea.
Da, cam multe evenimente importante au fost ‘prevestite’ de filme. Cauzele pot fi doua:
1. aghiuta care-i inspira pe cei care fac filme ii manevreaza si pe cei care conduc lumea si genereaza astfel de evenimente
2. erau doar niste anunturi facute de cei care urmau sa produca evenimentele
@ gil
Nu crezi ca asa zisele “judecati dumnezeiesti” ar trebui lasa-te pe mana lui Dumnezeu?
Acum nu spun ca e gresit sa critici ( mai ales daca o faci in numele religiei ) ,dar totusi pana intr-un anumit punct.De la a spune ca e gresit sa te sinucizi (deci sa nu fii de acord cu sinuciderea) pana la a judeca unde merge sufletul omului eu cred ca este UN PAS URIAS.
ps: prefer maresal
(glumesc)
@ marian
~Nu te certa cu ei. Sunt f orgoliosi. Nu suporta contrazicerea~
Eu nu ma cert cu nimeni,fiindca tot ce spun aici nu o spun cu rautate,la toti oamenii le doresc tot binele din lume(nu pe plan financiar
) si ca Domnul sa fie cat mai aproape de ei,chiar daca unii sunt mai orgoliosi,asta e,sunt semenii nostri.
Ca nu suporta contrazicerea aici ai dreptate,ar mai trebui sa tina cont si de parerile altora,sa nu se creada nimeni mai presus decat altcineva fiindca toti suntem egali.
Daca am jignit pe cineva imi cer mii de scuze,nu asta era scopul.
Si daca mai e nevoie o sa mai spun inca o data: Criticati fratii mei,dar sa aveti o limita dar nu judecati niciodata pacatele oamenilor,suntem prea mici pentru a face acest lucru.
Multa pace si iubire !
OBSERVATIE:
Dupa comentarii precum cele ale lui Antonescu, observati va rog la majoritatea unor astfel de cititori urarea:
„Multa pace si iubire !”
Suna exact CA DRACU. Pentru ca antihristul si slugile lui asta vor promova: PACE si IUBIRE. Desigur, probabil ca acesti cititori n-o fac constient, dar lucrurile se leaga si ei promoveaza exact acelasi mesaj, fiind in ratacire. Acestia spun: in acest caz, sinuciderea poate fi bine primita de Dumnezeu. Altii spun: meditatiile yoga sunt si ele bine placute. Altii spun: Dumnezeu ii iubeste si pe homosexuali, asa ca se ne sodomizam.
Revenind strict la comentatorii acestui articol, cu alte cuvinte, primesc inconstient „invatatura” draceasca, pentru ca n-o primesc pe deplin pe cea crestina. Ei nu primesc cu bucurie partile din invatatura adevarata pe care nu le inteleg sau care nu sunt conforme cu unele dintre conceptiile lor vechi ce li s-au cimentat pe creieri. Si atunci rastalmacesc Cuvantul si diavolul atat asteapta si le da idei, dar ei nestiind ca sunt de la necuratul, le considera a fi ale lor, si le cred bune. Dar asta face parte deja din vastul domeniu al razboiului nevazut, despre care voi scrie un amplu articol cat de curand, multumita bunului Dumnezeu.
antonescule daca ai chef de barfa e una dar daca vrei ceva serios stii bine ca daca vine un politist la tine ca ai aruncat o hartie pe jos poate sa te judece legal personal cu o amenda!! mai e judecata umana care vrea el ca persoana din diferite motive si te iarta !! mai este si judecatorul la care poti ajunge si va judeca altul pe amandoi !! mai este judecata oarba si te ia la bataie !! mai e si judecata ta normala dupa cum vad si l iei tu la bataie !! vezi ca sant mai multe criterii de judecata fiecare dupa niste legi :bune,nebune,miloase…dar eu cred ca tu vrei sa vorbesti contradictoriu cu cineva si ne ai gasit pe noi care iti dam prea multa importanta !!(fara sa o meriti acum !)
@Antonescu:..”ca nu suporta contrazicerea..” Oho! Suport contrazicerea cu o singura conditie/ca tu si altii sa definiti pozitia voastra in raport cu invataturile ortodoxiei. Deoarece aci este un blog ortodox. Deci argumenteaza-ti postarile si tu si @marian si altii (in speţa fanii muzicii rock) pornind de la o premisa. Daca este din afara crestinismului ortodox atunci discutia trece pe alt palier. Dacă nu, gasiti o legatura cauzala intre postarile voastre si invatatura Bisericii lui Hristos.
Sper ca intelegi.
Voi o tineti pe-a voastra eu pe-a mea…
Daca voi considerati ca e corect a zice : va ajunge in iad,fiindca acolo ii este locul eu nu mai zic nimic.
Eu nu ma uit in paiul ochiului fratelui meu inainte sa ma uit in barna din ochiul meu.
@saccsiv
Respect pentru tot ce faci,dar sunt (din pacate) si cateva cazuri in care te inseli.
De ce de fiecare data cand te contrazice cineva deja “il arunci” de partea diavolului ?
Sa spunem ca eu sunt un nimic,dar de spunea un preot ortodox cuvintele mele,oare nu altcumva luai problema in considerare?Acum vei spune ca nici un preot cu minte nu ar fi de acord cu spusele mele,dar oare chiar atat de gresit ii cand spun sa nu judecam sufletele oamenilor,chiar atat de mult gresesc cand spun sa lasam judecata pe mana Domnului nostru si noi sa ne vedem de ale noastre,caci cu totii suntem pacatosi si vremea din urma “bate la usa”…
Voi nu faceti diferenta intre critica si judecata.
Mult razboi si ura ! (nu stiu cati intelegeti ironia,dar nu ma intereseaza)
Antonescule ai dreptate. Si mie imi pare rau ca pe un blog ortodox precum acesta se aluneca atit de usor in bigotism. Cei care judeca in felul acesta nu stiu ca extremele sint ale diavolului si ca Iisus Hristos este mai intii de toate un om si un Dumnezeu al iubirii. Dar trebuie sa ai rabdare aceasta este numai o etapa. Toti care renasc din ‘apa si din Duh’ trec la un moment dat printr-o faza de asprime…. fata de ei insisi si fata de ceilalti. Din pacate unii se opresc acolo. Asa se explica rautatea uneori chiar a maicutelor sau a calugarilor. Este o faza ‘dreptatii’ sau mai bine zis a auto-indreptatirii. Insa este o dreptate lumeasca si nu dumnezeiasca. Dreptatea lui Dumnezeu este calda, nu cruda, este primitoare, nu exclusivista. Cu credinta si cu rabdare sa nadajduim ca o sa depaseasca aceasta faza si ca o sa se inalte mai sus spre iubire.
@Witness
Inteleg perfect ce ai vrut sa trasnsmiti prin acest mesaj,dar ce este foarte trist e ca nu toata lumea intelege.
Prin acest mesaj risti sa fii facut in fel si chip ( vezi cazul meu unde s-a ajuns sa se inteleaga ca sunt cu diavolul ) ,daca eu nu am reusit sa-mi fac inteles mesajul,desi crede-ma am incercat cat am putut eu de bine,poate reusesti tu…dar extremistii sunt foarte,foarte fixiisti,nu vor sa auda altceva decat stiu ei,si in caz ca-i contrazici (intr-un mod cat se poate de normal si manierat) te vor judeca fara sa stea pe ganduri..
Sper ca intr-o buna zi sa intelegeti ca Dumnezeu inseamna iubire,bunatate,intelepciune,iertare,dreptate etc. si nu cruzime si ura.
O concluzie foarte pertinentă! Mă bucur că mai citesc şi aşa ceva!
Eu sint pentru mesaj fals si banuiesc ca individului i-a fost “indusa” toata treaba, ca doar stim ca asa ceva nu este imposibil (doar magia se ocupa de asa ceva, dar acum sint si mijloace mai “tehnice”)
De ce?
1. Chestia cu Biserica Catolica e total ilogica in context.
2. Mare coincidenta mare ca s-a gasit sa actioneze astfel exact unul care a intrunit 3 variabile dintre care doua rare: avea datorii (nimic neobisnuit), avea avion (mai putin obisnuit) si s-a gindit sa se sinucida imitind atacul de la 11 Septembrie (iarasi cam neobisnuit).
3. Iar mesajul pica la tanc, ca musca pe rahat in contextul actual. Ori asta imi aduce aminte de 11 septembrie care iarasi pica ca musca pe…Atunci cind Bush a venit la putere ne miram cu totii ce il apucase in plina pace relativa si cu SUA la putere mai mult decit oricind, dupa ce demonstrase ca NATO isi merita existenta dupa ce distrusese o tara intreaga Serbia, ei bine, Mr. Bush urla pe trei guri ca SUA e in pericol. Si toti ne intrebam … si care era pericolul??? Si el ne spunea: terorismul, teroristii,etc. Si noi ne intrebam, pai unde sint astia ca nu prea se vad? Si au inceput sa se vada….. La fel si cu Pearl Harbour, la fel si cu vasul Lusitania,etc. Si ia ghici cine sint maestrii in chestii d-astea??
Mesajul??? Mesajul e clar… kamikaze taticu’! Si omoara doua-trei muste de-o-data: ne mai imputinam, ne ducem sigur in iadul cel mai de jos, declansam revulutia pentru ei.
John
Si daca e mesajul sau si daca e fals, SISTEMUL trage aceleasi foloase. Te contrazic insa, chestia cu Biserica Catolica e total logica in context, indiferent ca mesajul e al lui sau nu. Si am explicat chestiunea in articol.
Pai nu, eu ma refeream la contextul biletului lui de adio,la logica argumentarii lui, nu la contextul general si ce stim noi ca vor elitele, etc,etc. Adica referirea la Biserica Catolica e fix ca nuca-n perete, ce legatura putea sa fie intre Biserica Catolica si datoriile lui sau intre Biserica Catolica si modul cum este alcatuita societatea americana ale carei baza, o stie si ultimul prost american au fost puse de Protestantii americani, adica WASP- white anglo-saxon protestant.
Daca este un fals ar fi relevant ca indivizii s-ar putea sa creeze si alte “evenimente” de genul asta mai multe decit sa lase in seama hazardului ( nu neaparat sinucideri)….
În ultima vreme am urmărit tot felul de “discuţii”. Multe contradictorii, nu ştiu câte constructive, nu ştiu câte civilizate… Bine a spus odată Sfântul Grigorie Teologul:
“Iată, deci, unde ne-a dus dihonia. Ne-am împărţit într-o mie de părţi. Aşa că ne-am slăbănogit şi păgânilor nici nu le mai pasă de noi. Gândiţi-vă, fraţilor, că odinioară – cu un veac-două în urmă – erau puţini creştini, să-i numeri pe degete, însă uniţi şi împăcaţi. Şi aceia puţini au biruit pe-atunci lumea. Acum suntem mulţi, dar ne-am făcut de râsul lumii. Asta face dihonia: se bate creştin cu creştin, ca duşmanii. Ne pierdem pe noi înşine, singuri, n-avem nevoie de duşmani. Ne văd păgânii şi-şi freacă mâinile de bucurie.”
Antonescu, reprezinta un tipaj sectar care vine cu “pace si iubire” si cu rastalmaciri personale din nu stiu ce halucinatie de-a sa. Dute de aici cu filosofiile tale dracesti si-ti cauta un duhovnic, ratacitule.
Doamne,nu-mi vine sa cred
))))))))
Imi pare rau ca sunt atat de idiot incat sa cred ca voi nu puteti spune cine ajunge in iad si cine in rai..
Dar o lista cu toti cei care merita sa mearga in rai si cu cei care merita sa ajunga in iad pe cand faceti? Ca doar la asta multi dintre voi sunteti CAMPIONI !
Doamne dar putina minte au unii dintre cititorii acestui blog,ei nici nu stiu despre ce este vorba dar scriu ca doar nu ii doare mana.
Cititi biblia dragii mei si incercati s-o intelegeti,nu o cititi doar de dragul de a o citi,iar despre -judecatile dumnezeiesti- de care vorbiti si credeti ca aveti puterea de a le judeca mai bine lasati-le dreptului DUmnezeu.
Cuvintele “pace” si “iubire” voi incerca sa le evit,fiindca cele doua cuvinte se pare nu am voie sa le folosesc pe acest blog si risc sa-mi fie sterse comentarile . Aceste cuvinte doar diavolul si demonii sai le folosesc,nu oamenii normali cu credinta.
@Svetlana
Daca ai timp si vointa imi explici te rog si mie mai detaliat ce ai vrut sa spui mai sus si spune-mi cat poti tu de amanuntit cu ce am gresit pana acum.
Antonescu, tu nu de la mine ai nevoie de detalii si explicatii, ci de un duhovnic pentru început daca stii ce-i asta. . Sa-ti explice el ratacirile tale. Mai întreaba-l de unde noi stim ca sfintii sunt sfinti si viceversa, ce stie el despre cei ce au ajuns în iad si care sunt dovezile ce confirma acest lucru. Afla sectarule ca în afara de Biblie mai sunt o multitudine de scrieri lasate de la Sfintii Parinti, Sfinta Predanie si multe altele. Domnul nostru Iisus Hristos sa te lumineze si sa te miluiasca pe tine (nume) pacatosul.
Cine e in stare sa-mi spuna cu ce am gresit din ce am scris pe acest subiect il rog sa posteze aici.
Pana acum toti au spus: antonescu e cu satana,antonescu e sectar,antonescu e un pacatos…dar cand v-am pus cea mai simpla inrtebare : cu ce am gresit ? ABSOLUT NIMENI nu mi-a putut raspunde…sau daca mi-a raspuns cineva numai pe tema subiectului nu a fost raspunsul.
Un fel de: -spune-mi ce nu e bine din vorbele mele
-nimic nu e bine,tu esti cu satana
-poi de ce? ce e gresit?
-totul e gresit la tine,piei de aici
-si totusi,arata-mi o sungura propozitie care sa arate ca nu sunt crestin si ca vorbesc in numele diavolului
-pai ai scris “multa pace si iubire” si saccsiv a spus ca nu e bine si daca saccsiv a spus asa inseamna ca esti cu satana
-si altceva,ce mai e gresit?
-pai sa-ti explice altineva sau du-te la un duhovnic ca eu nu stiu cu ce ai gresit dar stiu ca esti cu satana
Astept totusi pe cineva mai zdravan la cap sa citeasca TOT ce am scris pe acest subiect si sa-mi explice si mie (cat se poate de amanuntit si mai ales PE SUBIECT) marea mea greseala.
Dar daca iara incepeti cu neo marxisti si toate astea doar ca sa va dati inteligenti pe un blog mai bine lasati-o balta.
Ia sa vad,se ofera cineva? Sau timpul vostru e prea scump pentru un “sectar” ca mine.
Tit 3.10, 11
pentru ratacitii @Antonescu si @Marian
Sinuciderea este cel mai mare păcat fată de sine, căci prin ea omul îşi închide definitiv calea spre pocăinţă. Sinucigaşul dă dovadă de necredinţă sau o credinţă bolnavă (Judecători 9, 54 – 57 – sinuciderea lui Abimelec; 1 Regi 31, 4- 6 – sinuciderea lui Saul; Matei 27, 5 şi Fapte 1, 18 – sinuciderea lui Iuda); păcătuieşte contra trupului său care este biserica Duhului Sfânt (1 Corinteni 6,19; Romani 14, 8-12), şi deci nu mai are iertare nici în lumea aceasta, şi nici în cea viitoare. De aceea, sinucigaşului nu i se mai poate face nici un fel de slujbă şi nici nu se îngroapă în cimitir cu cei credincioşi.
mai multe la http://www.parohiamacin4.org/sinuciderea.htm
Draga Antonescu,
Marturisesc ca si eu am fost surprinsa de duritatea cu care ai fost atacat de unele persoane si banuiesc ca unul din motive este perioada postului…De regula in ac. perioada diavolul munceste din greu sa ne sminteasca si sa faca razboi intre noi.
Un raspuns foarte intelept si din care poti intelege mai mult este cel dat de catre Witness, cat si de catre T.C.
Am sa incerc sa clarific de unde cred eu ca a pornit toata ac neintelegere, caci eu asta cred ca este…doar o neintelegere…
Afirmatia ta ca “oamenii nu pot judeca unde se duc sufletele oamenilor ( in iad sau rai),doar DUMNEZEU poate”…. i-a facut pe multi sa creada ca tu consideri ca acest om ar fi putut pe undeva sa fie indreptatit sa faca ce a facut. Noi stim ca a te sinucine este pacat de moarte si orice om care crede in Dumnezeu stie asta si in principiu n-ar face asa ceva pt nimic in lume…..ac. afirmatie a ta cred ca i-a infuriat pe multi cititori.
Tu revii si spui:
“De la a spune ca e gresit sa te sinucizi (deci sa nu fii de acord cu sinuciderea) pana la a judeca unde merge sufletul omului eu cred ca este UN PAS URIAS.”
Aici deja tu vorbeai de mere si noi de pere…..
Tu vorbeai de…
“Ce repede si usor “trimiteti” voi oamenii in iad…oricat cat de mult ar gresi in viata un om,fie ca a fost criminal,hot,ateu etc. nu suntem noi in masura sa spunem daca este in iad sau rai,nimeni nu este in masura in afara de bunul Dumnezeu”
…noi vorbeam de ….
“Va inchipuiti pe un mucenic din vechime sarind in cap de pe zidurile cetatii pentru ca „sa deschida ochii la dobitoci”?
Omul era ratacit. Din vina cui, Dumnezeu stie. Dar ceea ce a facut, NU E O SOLUTIE CRESTINA. Chiar uitam cu totul INVATATURA ORTODOXA? De acum? Vom vedea altele si mai mari. Ce vom face atunci?” (SACCSIV)
….ai inteles??!!!!…..INVATATURA ORTODOXA……si exemplul ortodox…..
A sugera ca acest om ar fi putut avea un MOTIV BUN sa faca ceea ce a facut nu are nici o legatura cu MOTIVUL CRESTIN….intelegi?!?
Si daca vrei parerea mea …este asta: “indubitabil” a gresit; si a gresit de mai multe ori si urat de tot…In termeni duri dar corecti este un sinucigas. un criminal si un las egoist…Daca Dumnezeu l-a iertat nu sunt eu in masura sa judec, poate a fost “hipnotizat”, poate este doar o victima a unui complot…astazi vad ca imaginatia omului e batuta de realitate; deasemenea daca sotia si fiica lui de 12 ani cat si familiile (in special copii) celor care au murit nevinovati l-au iertat, iarasi nu sunt in masura sa judec eu.
Eu pot doar SA OBSERV un om care a gresit…sau poate a fost impins sa greseasca, sau care a cazut victima unui scop al sistemului.
Daca citim mai bine articolul propus de SACCSIV, la comentariile lui spune asa:
” Exista doua variante: mesajul e real sau fals. Sa le analizam.”
…..deci nu l-a trimis nimeni direct in iad…decat intr-una din variante…
Ca urare de incheiere, uite, iti propun una pe care eu o iubesc tare, tare mult si cu care sigur n-o sa dai gres:
Hristos in mijlocul nostru!
@elena
Si eu am incercat sa clarific asta in mesajul de mai jos care l-am scris inainte sa vad mesajul tau.
Se vede ca esti o persoana cu bun simt si nu te arunci intr-o discutie fara sa stii despre ce e vorba,astazi s-a ajuns prea departe cu aceasta discutie,caci fiecare a tinut-o pe a lui,dar cred eu ca cine citeste tot ce am scris isi da seama ce am vrut sa spun,dar vezi tu nu toti sunt asa,unii vorbesc doar sa se afle in treaba iar unii doar ca sa ii dea dreptate lui saccsiv(care daca era putin mai atent cred eu ca altfel sunau afirmatiile sale).
Dar daca chiar asa de mult am deranjat,il rog frumos pe saccsiv sa imi spuna si promit ca nu voi mai scrie niciodata pe acest blog,doar il voi urmari(din umbra,cum se spune).
Iarasi o luati pe ocolite,acum imi dau seama ca niciodata nu o sa sa va opriti din asta.
Probabil ca imi lipsesc toate paginile din biblie in care scrie ca “omul are puterea de a judeca unde se duc sufletele semenilor sai.”
Pe scurt:
-voi ati scris ( si asta nu e prima data cand “trimiteti” oameni in iad ) ca sufletul acestui om va ajunge in iad,fiindca acolo ii este locul,deci merita chinul vesnic.
-eu la randul meu am scris sa nu judecam noi asta,ce a facut omul asta nu e de laudat ,dar hai totusi sa-L lasam pe bunul Dumnezeu cu dreptatea Sa divina sa judece sufletele oamenilor.
-apoi cand ati vazut ca am scris asta ati sarit ca arsi spunand vorbe din care se intelege ca sunt de partea lui satana,ca sunt un mare pacatos,ca sunt un ratacit care trebuie sa-si gasesca calea si asta doar ca AM AVUT TUPEUL sa spun : Nu judeca sa nu fii judecat.
-apoi am incercat sa inteleg unde am gresit cand am spun ca este treaba Domnului sa judece si nu treaba unor simpli oameni ca noi care la randul nostru avem pacatele noastre.
-dar in loc sa primesc un raspuns am primit mai multe jigniri,chiar zicand cineva ca nu merit atatea explicatii (deci propabil sunt prea neinsemnat pentru multi dintre voi si nu merit atentia voastra)
Ok,vreau sa stiti ca nu ma supar pentru ce mi-ati scris azi si ca nu pun la suflet,dar dragii mei Domnului nu-i place cand va judecati aproapele.Aici lasand la o parte “nu te uita in paiul din ochiul fratelui tau ci ai mare grija la barna din ochiul tau”,mult mai potrivite mi se par cuvintele Mantuitorului : Iubeste-ti aproapele ca pe tine insuti.
Dar ce vad eu pe acest blog numai iubire intre semeni nu mi se pare si o spun cu toata parerea de rau,este multa rautate intre oameni iar multi nu isi dau seama cata ura au in suflet si nu le poti spune nimic caci imediat iti gasesc si cele mai mici defecte si le duc la extrem.
Pentru cei care cred ca nu este bine sa judeci sufletele oamenilor caci suntem prea mici pentru a face asa ceva le recomand sa urmareasca acest blog,dar in nici un caz sa se contrazica cu majoritatea de aici caci este in zadar si nimic altceva in afara de jigniri nu vor primi.
Au fost Sfinti care s-au sinucis. A fost o Sfinta fecioara (ma iertati nu imi amintesc numele, am sa caut in Vietile sfintilor) care s-a aruncat din turnul casei sale pentru a nu fi batjocorita de pagini. Si este sfinta, si mucenita. Nu judecati, Dumnezeu se supara daca ii furam judecata. Sinuciderea este un pacat impotriva Duhului Sfint NUMAI daca a urmat deznadejdii si necredintei in atotputernicia Lui. Exista o gramada de situatii in care oameni s-au sinucis dintr-o nebunie de moment sau nebunie propriu-zisa sau s-au sacrificat pentru altii sau alte cazuri in care nu li s-a socotit sinucidere. In felul asta puteti sa-L acuzati si pe Mintuitorul ca s-a sinucis, nu? In fond stia ca va fi omorit daca se intoarce la Ierusalim… Nu incercati voi sa dezlegati incurcatele cai ale Domnului. Pentru ca nu sint ale voastre, ci ale Lui. Nu trebuie sa ne sinucidem sau sa fim ingaduitori fata de actul sinuciderii dar trebuie sa ne fie mila de cei care au facut-o. Nimeni n-are scuze pentru o inima de piatra. Stiu ca va este frica sa nu fiti inselati. Dar chiar si pe cei inselati trebuie sa ii iubim si sa ne fie mila de ei. In nici un loc din Sf. Scriptura nu spune ‘uritii-i pe necredinciosi sau pe eretici’. Ci se spune clar: daca ti-e frica sa nu te sminteasca, adica daca te stii slab evita-i, fugi, tine-te departe. Dar daca ai o asezare stabila in credinta ta, fie-ti mila de ei, roaga-te pentru ei si incearca atit cit poti sa fii un exemplu de urmat. Adventistii nu-i scuipa pe ortodocsi? Catolicii nu ardeau pe rug pe cei care nu se conformau doctrinei lor (gresite dealtfel)? Sa facem ca ei? Musulmanii nu ii injunghiau? Nu le taiau capul la ghiauri? Si noi sa facem la fel???
Witness
Sa presupunem ca personajul din Austin exista si nu e un experiment manciurian. Sa presupunem si ca mesajul sau este real. In acest caz, e o mare ratacire sa-l compari cu acea fecioara crestina.
” Adventistii nu-i scuipa pe ortodocsi? Catolicii nu ardeau pe rug pe cei care nu se conformau doctrinei lor (gresite dealtfel)? Sa facem ca ei? Musulmanii nu ii injunghiau? Nu le taiau capul la ghiauri? Si noi sa facem la fel???” — DELIREZI !!!!!
Witness, unde ti-i mintea ta subţiata?
este vorba de Sfinta mucenita Pelaghia, sarbatorita in calendarul ortodox pe 4 mai.
witness
surioara citeste cu voce tare ce scrie aici:
http://www.calendar-ortodox.ro/…/mai04.htm.
Zici ca s-a aruncat din turnul casei? Deci cum ar venii, s-a sinucis huh? Rogu-te incearca din nou.
fratioare as citi daca-ai avea un link valabil. Pina faci rost de unul, citeste tu cu voce tare aici:
http://saccsiv.wordpress.com/category/sfanta-pelaghia-fecioara/
http://www.calendar-ortodox.ro/
click pe luna mai.
si aici:
http://www.razbointrucuvant.ro/2007/10/08/vad-ca-satana-joaca-in-fata-ta-si-nu-voi-plange/
si probabil in multe alte locuri. Da, S-A SINUCIS!
ai incurcat datele @witness. In octombrie, nu in mai. Si nu s-a sinucis in sensul si interpretarea data de tine.
ce sa trimit? Oricum acum este 1:06 si ma duc sa ma culc. O sa trimit ceea ce-mi ceri miine dupa Sf. Liturghie. Noapte buna!
@ Witness,
Fii foarte atent cum interpretezi cazul Sf Pelaghia!
Cumva il compari pe cel din avion cu sf Pelaghia?
Pur si simplu multi au inceput sa incurajeze sinucidrea persoanei date ceea ce e TOTAL ANTIRESTIN si GRESIT!
Trebuie sa fim foarte atenti caci sinuciderea (din mindrie, din necredinta, din deznadejde) este pacat care nu se iarta, altceva este cind sinuciderea a faptuito un om bolnav psihic!
pentru cei care ne spun ca noi trimitem in iad sau rai
este foarte simpla problema.
1. in pimul rand, Domnul zice clar: sa nu pacatuim impotriva Duhului Sfant si Apostolul spune sa nu intristam pe Duhul Sfant.
2. in continuare, nu exista suferinta pe pamant sa nu o poata tamadui Domnul nostru.
3. mai departe, suferintele pe care le induram sunt tot o binefacere a Domnului, care ne vrea curatiti de pacate, indeosebi de mandrie, pacat marsav care insoteste omul toata viata, dar Domnul are putere sa ne scape de aceasta boala murdara a mandriei.
Iata de ce este inutila sinuciderea pe motive de necaz si suferinta si iata cate dreptate are Domnul sa rasplateasca cu iadul pe oamenii care se sinucid.
Rugaciunea nostra este ca oamenii sa nu mai deznadajduiasca ci sa isi puna nadejdea in Domnul. Sa traiasca viata, indiferent cat de cumplita este. Domnul intotdeauna ne ajuta sa trecem cu rabdare prin toate.
va multumesc,
Daniel
Mai, stau, ma scarpin in cap si chiar nu inteleg!!
Ce e asa de greu de priceput?? CAzul Austin, real sau nu, este clar unul de deznadejde urmata de cea mai cumplita fapta: sinuciderea. Aici nu exista nici un fel de circumstante atenuante sau care sa schimbe radical afacerea. Ce inseamna circumstante atenunate?
adica daca sinucigasul si-a pus dovedit capat vietii in conditiile in care era beat, drogat, posedat de diavol, probleme psihice (desi cam tot aia e cu posesia), adica liberul lui arbitru nu functiona si altcineva vorbea prin el!
Restul cazurilor au fost acelea in care in situatii limita (de care sa ne fereasca Dumnezeu) cei care au devenit martiri au preferat sa-si puna capat vietii pentru ca: puteau fi violate (vezi femeile), au inteles ca nu puteau rezista ispitei si au preferta sa moara decit sa cada (barbati si femei). Exista in Grecia un sat pe nu stiu ce insula unde femeile ramase singure acasa s-au vazut atacate de turci. S-au dus la marginea unei prapastii, au incins o hora si rind pe rind s-au aruncat in prapastie pina la ultima, ca sa nu fie prinse de turci si batjocorite. Pentru ca nu exista nici o indoiala ca aceasta se va intimpla, adica NU EXISTA nici o alta optiune decit ori/ori. Si asta nu e cazul …cazului Austen.
Pe de alta parte mult mai interesante mi se par cazurile de sinucidere din inchisorile comuniste, gen Pitesti si Aiud unde oamenii erau supusi la cele mai dure torturi din istorie foarte probabil- de satanizare prin teroare. Multi si-au dat seama ca nu pot sa reziste si au preferat sa se sinucida. Ianolide spune foarte clar ca tortura era de asa natura incit, in timp, nimeni sa nu poata rezista psihic, si ca foarte putini au rezistat (vezi cazul lui Maxim care era consdierat un eroupentru asta).
Si iata un exemplu povestit de Ianolide: un detinut din Constanta dupa indelungi torturi (ATENTIE! asta este foarte important) si-a “turnat” prieteni, rude, colegi si pe el insusi. Cind insa i s-a spus sa-si toarne si propria mama, el a izbucnit, neasteptat (pentru tortionari): Vrei sa-mi torn si pe mama care m-a nascut si s-a chinuit cu mine ma nenorocitule?!!” Si prinzind un moment rapid s-a aruncat cu acapul injos pe scari si a murit. Oare el ce-a fost?? Problema este ca la intensitatea inimaginabila a chinurilor de acolo este destul de greu sa faci distinctia fundamentala intre sinuciderea din cauza ca numai putea suporta durerile (disperarea) si frica de a nu fi satanizat, de a nu cadea. Eu sper ca in majoritatea cazurilor a functionat frica de “reeducare”.
atentie!
daca era feciora este foarte bine.
aruncarea de pe zid, daca este asa, a sters deodata toata virtutea ei.
Lauda Sf Ioan Gura de Aur este foarte buna, dar sa vedem in final cum a trecut ea din viata asta.
daca a fost omorata este bine, dar daca fecioara s-a omorat este dezastru clar.
consider, fara suparare, ca formularea “s-a aruncat pentru a ramane fecioara si nu de frica altor chinuri” este eronata si nu place Domnului.
pai rabda o viata si in continuare ea termina asa cu viata ei?
haideti, impreuna mai citim si ne mai rugam.
va multumesc,
Daniel
Daniel
Daca asa scrie, inseamna ca asa e.
Prietene, daca ai intra la puscarie (vinovat sau nevinovat) si plapand fiind si fara experienta vietii de pe bulevard, ai fi considerat tocmai bun pentru postul de fetita si ar tabari spre tine niste creaturi, cum iti garantez ca n-ai vazut vreodata pe strada, pentru a te sodomiza, tu ce ai face?
Dupa ce iti raspunzi, gandeste-te cum o fi fost pentru o fecioara crestina amenintata cu perversiuni si tot tacamul. Amenintata cu aceasta pedeapsa, tocmai pentru ca era crestina si dorea sa ramana fecioara.
Copile … fecioria este un bun de prea mare pret intre placutii lui Dumnezeu, mai mare decat vei intelege tu vreodata. Iar comentezi fara sa gandesti si stii exact ce-i place Domnului pe cand Sfantul Ioan Gura de Aur era un simplu ‘amator’ pe langa tine.
PS: Dupa tonul tau … ai 13-15 ani si esti extrem de neplacut la tine in clasa?! La maturizare se schimba si gandirea si atitudinea. Tonul tau condescendent este profund antipatic si deranjeaza chiar daca lumea este destul de crestina aici ca sa ti-o reproseze. Iti spun eu, unul mai pacatos si putin mai putin sensibil. Considera ce citesti aici un sfat in viata. Schimba atitudinea fiindca vei deranja pe multi si vei atrage numai sentimente negative si chiar mai mult.
PPS: Bine ca nu ai incheiat mesajul cu clasicul … “va multumesc ca ati citit” (cumva bucurandu-te in sinea ta pentru recunostiinta noastra, a pacatosilor, care-ti pot savura vorbele pline de intelepciune tragand astfel seva cunoasterii din ele). Daca mi-ar spune cineva asta “haideti, impreuna [sa] mai citim si ne mai rugam” la finalul unei asertiuni … ar aparea probleme. As prefera oricand varianta: esti prost, mai studiaza!
Rufin liban nu a bagat prajiturele otravite, a sugerat ceea ce Insusi Mantuitorul a pecetluit. Lumea si crestinii sunt doua lucruri care sunt si trebuie sa ramana separate.
Ioan 17,9: “Eu pentru aceştia Mă rog; nu pentru lume Mă rog, ci pentru cei pe care Mi i-ai dat, că ai Tăi sunt.”
Si aceasta distinctie nu se poate face cand avem de-a face cu o credinta laicizata, desacralizata si pervertita. Exista un “politically correct” in materie de credinta. Evitarea acestuia ar tebui sa fie prioritatea crestinilor.
Maria Cristina
Ce parere ai tu despre pictorialul revistei Tabu?
Legat de pictorialul in sine ma doare sufletul.
Dar este evident ca acest lucru putea fi facut sau apreciat doar de oameni din afara Bisericii. Si nu putem avea pretentia ca ei sa inteleaga ceea ce ar fi de inteles. Consider ca a rectiona la derapajele societatii in acest mod este o practica catolica si care nu are nimic de a face cu credinta.
Nu le putem cere sa inteleaga si sa raspunda duhovniceste. Putem sa-i indrumam sa ajunga sa inteleaga, in masura in care sunt deschisi pentru asta.
Ereziile au parazitat dreapta credinta si Biserica.
Biserica poate sa ajute Lumea doar intarindu-se in sine insasi.
“Pai, atunci sa nu mai reactionam nici in legatura cu alte subiecte: homosexualitate, avorturi, droguri, prostitutie, depravare, etc, etc…”
Nu vezi capcana? Daca lumea apostata nu intelege ratiunile duhovnicesti ale lucrurilor, ceea ce se poate face numai in Biserica, condamnarile papei care pot fi intelese numai in Duh si in Adevar nu fac decat sa adanceasca deznadejdea, sa indeparteze de Biserica si de Adevar.
In afara Ortodoxiei prin Biserica se intelege Biserica Catolica si aceasta a avut un rol covarsitor la smintirea intregii lumi, datorita amestecarii duhovnicescului cu activitatile sale politice si sociale.
Impactul implicarii bisericii in societate este foarte negativ in exteriorul ei pentru cei care resping oricum credinta, datorita “severitatii” cerintelor duhovnicesti (asa cum li se pare lor) combinata cu practicarea de catre biserica a unei activitati lumesti total necrestinesca.
Impactul negativ este desigur si in interior asupra celor care adopta credinta de tip “afara-i vopsit gardul, inauntru leopardul”, si care mai devreme sau mai tarziu in lipsa roadelor credintei aduce prabusirea spirituala.
Biserica Ortodoxa i-a calcat mandra pe urme Bisericii Catolice si nu neaparat prin condamnarile publice.
Statul religios se inspira din istoria Israelului si din perioda imparatilor crestini drept-maritori cand a fost totusi o perioda in care Duhul Sfant s-a revarsat peste lume. In prezent nemaiavand parte de aceleasi conditii, si aflandu-ne in plina globalizare antihristica insasi implicarea Bisericii in societate este dovada pervertirii ei.
Lucrurile sunt foarte complexe si foarte greu de delimitat probabil si pentru cei avizati.
Dar dupa parerea mea, istoria se repeta si daca evreii au fost coplesiti de calitatea lor de alesi, doar o ramasita dintre ei devenind crestini, si dintre noii (“adevaratii”) alesi o ramasita va rezista pana la sfarsit, marea majoritatea a crestinilor, chiar ortodocsi purtandu-si numele in mod fraudulos.
Si mie imi vine sa rad dar apoi mi-aduc aminte cat de grava este situatia, si nu-mi mai arde.
Din pacate recunosc tot mai mult in crestinii de astazi pe iudeii de ieri.
Exemplul si intrebarea sunt fosrte bune si voi reflecta cateva zile.
iti multumesc, dragul meu pieten ,
Daniel
Acesta e un site de dezbatere cu teme importante. Util ar fi sa i se faca o mai mare publicitate, sa fie cat mai multe postari si pareri.
@celor care discuta de dragul discutiilor:
Sfinta fecioara Pelaghia s-a omorit pentru a nu fi necinstita dar a fost recunoscuta ca mucenita. Exemplul acesta, daca v-ati fi ostenit sa cititi postarile mele NU L-AM DAT PENTRU A SCUZA SINUCIDEREA SI A O PREZENTA CA OPTIUNE VALABILA. Am adus acest exemplu numai ca sa dau ‘peste bot’ celor care indraznesc sa JUDECE faptele oamenilor si judecata lui Dumnezeu, potrivit mintii lor. Aceasta mucenita a fost LASATA DE DUMNEZEU pentru noi, ca sa ne demonstreze ca noi nu avem dreptul sa emitem sentinte. Ceea ce la om poate fi considerat rau, la Dumnezeu poate fi bun si viceversa. Bineinteles ca sectantii or sa incerce sa traga spuza pe turta lor dar tot niste eretici si niste lepadati ramin, iar Sfinta Pelagia tot mucenita.
2. Cazul lui John Stack NU SE COMPARA CU AL SFINTEI PELAGHIA FECIOARA, tot ce am cerut de la ortodocsii cu inclinatii spre bigotism a fost sa dea dovada de bun simt si de retinere. Cine este kosk ca sa judece? Sau svetlana? sau altii? Nu aveti rusine? Hotaririle apartin lui Dumnezeu si orice condamnare din partea voastra este o insulta adusa lui Dumnezeu.
p.s Daca Sfinta Pelaghia ar fi facut acest lucru astazi, toti bigotii de pe blog ar fi condamnat-o la iad fara ezitare.
Witness
Esti sigura ca stii ce inseamna “bigot”?
Eu nu as condamna pe cineva care ar repeta in zilele noastre gestul Sfintei Pelaghia. Mai mult, consider ca foarte curand multe si multi vor fi pusi in situatii asemanatoare vechilor mucenici.
Witness, sunt multi aceia care penduleaza intre a-si lua zilele si a mai rabda inca una. Motivele sunt evident legate de o boala sau o stare patologica, ceva ce poate sa implice mai multe afectiuni simultane. Am cunoscut foarte bine pe cineva care a stat vreo 35-40 de ani la pat, din cauza unei boli degenerative a maduvei spinarii. Cu o singura exceptie, persoana in cauza era de un bun simt si de un echilibru al opiniei cu RAR am intalnit la cei cu 2 maini si 2 picioare functionale. Totusi, intr-o dupa-amiaza a inghitit o rezerva de tablete de fortral, dar… NU A LUAT-O DUMNEZEU. A spus, “mama, e clar ca Dumnezeu nu ma vrea, dar eu am incercat sa va scap, sa nu mai fiti nevoiti sa ma suportati ca pe o povara”. Eu furnizasem fortalul, fara sa stiu ca pt asta mi se cerea (derivat sintetic de morfina). Sub etajul de aici de unde scriu, s-a aruncat de la balcon o persoana bolnava de cancer. Era f in varsta si nu mai suporta sa fie povara pt copii. Cunosc si cazuri la care sufletul, mintea sunt adanc tulburate, au vedenii, sunt posedati de cel rau care le imprastie mirosuri prin locuinta, le vorbeste satana prin gura, asemeni celor din trupele satanice, numai ca la naivii aceia vocea UMANA e distorsionata prin procesoare digitale si analogice specializate, pe cand la oameni cunoscuti, nu e cazul. Dupa mine, cel mai crunt chin posibil nu e boala fizica, nu e nici macar umilinta de a nu putea sa urinezi fara ajutor, ci e cu totul altul. E chinul constientizarii tacerii si singuratatii, specific umane. E deznadejdea ca orice faci, ti se intoarce cumva impotriva. Si aceia cauta sa termine cu lumea, desi, ei stiu ca si voi, ca e un pacat imens, ca NU SE IARTA, desi… cred cu tarie ca Dumnezeu e dincolode orice scriere de orice anatema sau batjocorire. Spunea un preot, Efrem, preot sau calugar, nu retin precis, ca… pana si cel ce rosteste ODATA Numele Domnului, are sansa de a fi primit in Imparatia Domnului. Pe cine sa credem si cui sa plecam auzul, e dificil de zis. Multumesc
Multi chemati – putini alesi. Nu oricine zice Doamne, Doamne v-a ajunge în Împaratia Cerurilor. Sa tii minte cuvintele mele, sa nu te plingi de unde ai atîtea necazuri si sfîrsitul bolilor si suferintelor nu se vede, pentru ca îi aperi pe sinucigasi. Pacate mari împotriva Lui Dumnezeu se ascund acolo, daca nu personale apoi a parintilor, rudelor sale, pîna la al saptelea neam daca trebuie. Nu e treaba ta sa le stii pe toate. Viata fiecarui om este o mare taina.
Invatatura Bisericii este clara:
sinuciderea este pacat greu.Daca alte pacate lasa posibilitatea caintei, sinuciderea desfiinteaza acest fapt. Biserica il socoteste pe sinucigas inchinat pieirii vesnice lipsindu l de rugaciuni: cine se sinucide de bunavoie sa nu se ingroape crestineste cu preot si pomenire. Porunca este sa nu ucizi si sinuciderea este o ucidere a sinelui din vointa proprie. Nu se considera ucidere de sine fapta datorata unei boli psihice Fapte 16. 27,28 o interdictie a Noului Testament.
Si acum @witness si @rufin liban, DISTINCTIA fundamentala este INTRE uciderea de sine(sinuciderea definita in Invatatura Bisericii) si jertfa de sine(sf Pelaghia).
Pentru unii care aici se dau drept absolventi de teologie era un lucru usor de demonstrat. Cat despre detinuti, de la caz la caz.
iata si traducerea scrisorii (presupun ca asta mi-a cerut saccsiv):
Daca ajungeti sa cititi aceasta scrisoare cu siguranta va veti intreba ”de ce oare a trebuit sa se intample una ca asta?”. Adevarul este ca e complicat si urma sa se intample de mult timp. Procesul de scriere care a inceput cu multe luni in urma, intentiona sa fie in scop terapeutic in urma revelatiei pe care am avut-o, ca un exista destula terapie in lume pentru a repara ceea ce s-a distrus. Nu cred ca este nevoie sa spun ca aceasta marturisire ar putea umple volume cu exemple dupa exemple daca mi-as fi propus sa le scriu. Dar gasesc procesul de scriere frustrant, obositor si probabil inutil… in special avind in vedere incapacitatea mea grosolana de a-mi asterne cu eleganta gindurile in lumina furtunii care imi ravaseste mintea. Ce anume este terapeutic in asta, nu sunt sigur dar la vremuri disperate se cer masuri disperate.
Am fost invatati de mici ca fara legi n-ar exista societate, ci numai anarhie. Este trist ca in aceasta tara, incepand de la cea mai frageda varsta suntem indoctrinati sa credem ca, ca raspuns la dedicatia si serviciile noastre, guvernul asigura in schimb dreptatea pentru toti. Si mai suntem indoctrinati sa credem ca la noi domneste dreptatea si ca ar trebui sa fim gata sa ne sacrificam viata pentru principiile nobile reprezentate de parintii fondatori. Va amintiti? Unul din acestea este „ nici o taxare fara reprezentare”.
Mi-am petrecut toata viata de adult incercand sa uit prostiile care mi-au fost predate in cei cativa ani ai copilariei. In zilele noastre insa, cine apara acest principiu este etichetat imediat drept nebun, tradator sau chiar mai rau.
In timp ce foarte putini oameni ar putea spune ca nu si-au avut partea lor de taxe (asa cum am avut eu), pot afirma cu oarecare certitudine ca n-am vazut niciodata in viata mea vreun politician care sa fi votat in vreo problma tinand cont de interesele celor ca mine. Si nici ca i-ar interesa catusi de putin de mine sau de ceea ce as avea de spus. Cum se face ca o mana de criminali si hoti pot comite asemenea atrocitati inimaginabile (care in cazul directorilor de la GM au tinut ani de zile) iar cand trenurile burdusite de prada furata ajung sa crape sub greutatea lacomiei si prostiei lor desavarsite, intregul guvern federal isi concentreaza fara nici o dificultate fortele spre a le veni in ajutor in cateva zile, daca nu ore?
Cu toate acestea, in timp ce farsa numita „sistemul medical american”, inclusiv companiile farmaceutice si cele de asigurari, ucid anual zeci de mii de oameni si jefuiesc cadavrele si victimele pe care le schilodesc, guvernantii nostrii nu gasesc nimic mai important de facut decat sa-i salveze pe cativa dintre josnicii si bogatii lor prieteni. Iar „reprezentantii” nostri politici (denumirea de hoti, mincinosi si escroci li s-ar potrivi mai bine) au tot timpul din lume pentru a se aseza si a dezbate an de an „teribila problema a sistemului de sanatate”. Este clar ca pentru ei nu exista criza din moment ce mortii nu se pot ridica si opri curgerea profiturilor lor corporative.
Dar dreptatea? Glumiti!
Cum poate un individ rational sa explice imensa problema a sistemului nostru fiscal, si de fapt a intregului nostru sistem legislativ? Avem un sistem care este de departe prea complicat pentru a fi inteles chiar si de cel mai stralucit savant. Si totusi acest sistem isi trage victimele la raspundere pretinzand ca sunt responsabili de implinirea deplina a legilor pe care nici macar expertii nu o inteleg. Legea “pretinde” o semnatura la sfarsitul oricarei declaratii de venit; cu toate acestea nimeni nu poate spune cu mana pe inima ca intelege ceea ce semneza; daca asta nu este constrangere, atunci ce este? Si daca aceasta nu este o masura a unui regim totalitar, ce este?
Cum am ajuns aici?
Am fost introdus cu adevarat in cosmarul american la inceputul anilor ’80. Din nefericire dupa mai mult de 16 ani de scoala, pe undeva pe parcurs mi-am dat seama de absurda si pretentioasa realitate de a intelege in sfarsit limba engleza: Niste prieteni m-au introdus intr-un grup care se ocupa cu citirea si interpretarea ‘codurilor de taxare’. Se concentrasera mai ales pe o sectiune legata de uriasele „scutiri de impozite” de care se foloseau anumite institutii, precum vulgara, corupta si incredibil de bogata biserica catolica. Am studiat cu atentie legea (cu ajutorul unora dintre cei mai buni, bine platiti si experimentati fiscalisti) dupa care am facut si noi exact ce faceau „baietii mari” (cu exceptia faptului ca nu furam din congregatiile noastre si nu minteam guvernul in legatura cu profiturile masive incasate in numele lui Dumnezeu). Am fost foarte atenti sa facem totul vizibil, am urmat toate regulile exact cum spunea legea ca trebuia facut. Intentia si eforturile noastre se concentrau spre foarte necesara reevaluare a legilor care permit monstruoaselor organizatii religioase sa-si bata joc de oamenii care isi castiga existenta in mod cinstit. Insa aveam sa aflu ca exista doua „interpretari” pentru fiecare lege; una pentru cei putred de bogati si una pentru cei ca noi. Aa da, responsabile cu emiterea si aplicarea legilor sunt exact aceleasi organizatii monstruoase; in tara asta inchizitia este la ea acasa.
Mica lectie de patriotism m-a costat peste 40 000 $ impreuna cu zece ani din viata si mi-a adus fondul de pensie la zero. M-a ajutat insa sa inteleg pentru prima data ca traiesc intr-o tara cu o ideologie bazata pe o minciuna grosolana. M-a facut deasemeni sa mai inteleg, nu numai cat de naiv am fost ci si incredibila prostie a publicului american; care isi cumpara undita, agata carligul, intinde sfoara si pune plumbul ca sa prinda rahatul „libertatii”… si continua sa-o faca cu ochii inchisi in fata dovezilor zdrobitoare si a tot ceea ce se intampla sub ochii lor.
Inainte de a-mi fi revenit cat de cat dupa socul primei lectii despre mersul justitiei in tara asta (in 1984 dupa ce am terminat facultatea de inginerie si dupa inca cinci ani de platit datoriile de studii) am simtit in sfarsit ca trebuie sa risc si sa-mi urmez visul de a deveni inginer independent (subcontractant).
Pe acest subiect al inginerilor si al viselor de independenta as putea dizerta un pic spunand ca am mostenit fascinatia pentru rezolvarea creativa a problemelor de la tatal meu. Am inteles asta de mic.
Cu toate acestea semnificatia independentei am inteles-o mult mai tarziu in timpul primilor ani de colegiu; la varsta de 18 sau 19 ani pe cand locuiam ca student intr-un apartament din Harrsburg, Pennsylvania. Vecina mea era o pensionara, o femeie in varsta (avea peste 80 de ani, pe vremea aia mi se parea antica) vaduva unui fost otelar. Sotul ei lucrase toata viata intr-o fabrica de otel din centrul Pennsylvaniei cu promisiunea, din partea patronilor si a uniunii sindicatelor, ca dupa 30 de ani de munca urma sa aiba parte de o pensie si niste asigurari medicale de invidiat. Insa in loc de toate astea a fost unul din miile de muncitori care n-au obtinut nimic din cauza incompetentei managementului si a coruptiei sindicatului (ca sa nu mai mentionez pe cea a guvernului) care au jefuit fondurile de pensii. Tot ce i-a mai ramas a fost pensia sociala din care traia. Privind in retrospectiva situatia era de ras pentru ca si eu traiam luni de-a randul pe unt de arahide si paine (sau biscuiti Ritz cand puteam sa-mi permit extravaganta). Totusi cand am cunoscut-o pe amarata aceasta si i-am auzit povestea, mi-a parut mai rau de situatia ei decat de-a mea (la urma urmei eu aveam totul inainte). Insa m-am cutremurat la un moment dat, in timp ce schimbam povesti si ne compatimeam unul pe altul, cand a incercat pe un tot sfatos de bunica, sa ma convinga ca ar fi mai „sanatos” sa mananc mancare pentru pisici (ca ea) in loc sa incerc sa-mi obtin toate elementele nutritive din untul de arahide si paine. N-am putut merge pana acolo, dar impresia a ramas pentru totdeauna. Am hotarat ca n-am sa ma las niciodata pe mana unei corporatii sa aiba grija de mine si ca o sa-mi asum responsabilitatea deplina pentru viata si viitorul meu.
Intorcandu-ma la inceputul anilor ’80, iata-ma gata sa gata de start ca proaspat inginer contractual de software…. Doi ani mai tarziu, multumita unui colectiv „de exceptie”, a eforturilor nocturne sustinute ale directorilor versati de la compania lui Arthur Andersen (aceiasi indivizi care ne-au adus mai tarziu afacerea Enron si alte asemenea calamitati) si la fel de versatului senator de New York (Patrick Moynihan), a vazut lumina zilei actul de reforma fiscala din 1986 si sectiunea sa 1706.
Pentru cei nefamiliarizati cu ea, iata esentialul textului de lege IRS (Internal Revenue Service), punctul 1706, definind tratamentul fiscal al unor lucratori (precum inginerii pe contract). Pentru un raport al conferintei comitetului in ce priveste dorita interpretare a sectiunii 1706 si a partilor mai importante ale sectiunii 530 si felul in care acestea au fost afectate, vizitati link-ul:
(http://www.synergistech.com/1706.shtml#ConferenceCommitteeReport).
Pentru informatii referitoare la felul in care aceste legi afecteaza lucratorii din serviciile tehnice si clientii lor urmariti discutia noastra aici: (http://www.synergistech.com/ic-taxlaw.shtml).
Este adevarat, trebuie sa citesti textul ca sa intelegi dar nu este foarte complicat. Atat de bine se potriveste situatiei mele incat puteau sa puna numele meu in capul textului sectiunii (d). Puteau chiar sa fie si mai directi si sa ma declare de la inceput un criminal si sclav fara cetatenie! Douazeci de ani mai tarziu inca nu pot sa-mi cred ochilor.
In timpul anului 1987 am cheltuit aproape 5 000$ din banii mei ‘de buzunar’ si cel putin 1 000 de ore scriind, imprimand si trimitand scrisori oricarui senator, congressman, guvernator sau lipitoare care m-ar fi putut asculta; nimeni n-a facut-o si in general m-au tratat ca si cum ii faceam sa-si piarda timpul. Am petrecut nenumarate ore pe autostrazile din L.A. ducandu-ma la intalniri de orice fel a tuturor grupurilor dezorganizate de profesionisti care incercau sa intenteze o actiune impotriva acestei atrocitati. Aceasta numai ca sa descopar ca eforturile noastre au fost deraiate cu usurinta de cativa turnatori ai brokerilor care tocmai incepusera sa se delecteze cu pleasca proaspetei lor ‘libertati’. Aa, si sa nu uit, de fiecare data cand cheltuiam bani cu aceasta problema, pierdeam in acelasi timp si alti bani din cauza ca nu puteam factura clientii.
Dupa luni de zile de lupta mi-a devenit foarte clar ca este un exercitiu inutil. Tot ceea ce am putut obtine a fost declaratia verbala a unui functionar al IRS ca nu intentionau sa aplice acea dispozitie (a se citi, de a hartui inginerii si oamenii de stiinta). Dar acest lucru s-a dovedit imediat a fi o minciuna si insasi existenta acelui articol a inceput sa-si faca simtit impactul profund asupra mea; dealtfel acesta si era efectul scontat.
Iarasi mi-am adus fondurile de pensie la zero cheltuindu-le in asteptari. Daca as fi avut mai multa minte ar fi trebuit sa abandonez atunci ingineria fara sa ma mai uit inapoi. Insa in loc de asta mi-am gasit de lucru si am inceput sa lucrez cate 100 de ore pe saptamana. Apoi in L.A. a venit depresia de la inceputul anilor ’90. Leaderii au decis ca nu mai era nevoie de bazele aeriene suplimentare pe care le aveau in sudul Californiei si le-au inchis. Pur si simplu. Rezultatul a fost devastarea economica a regiunii, care a rivalizat cu mult mediatizatul fiasco al lui Texas S&L. Totusi din cauza ca guvernul a cauzat-o, nimanui nu i-a pasat de toate familiile tinere care si-au pierdut casele sau de strazile intregi de case abandonate in favoare bogatelor companii ipotecare care primeau fonduri guvernamentale ca a-si ‚trage la mal’ chilipirul. Iarasi am ramas fara pensie.
Ani mai tarziu, dupa un divort dezastruos si dupa o lupta constanta de a prinde momentul bun pentru business-ul meu, am reusit in sfarsit sa iau ceva avant. Dar a venit afacerea .COM si cosmarul 911. Guvernantii au hotarat ca toate avioanele sa ramana la sol pentru ceea ce parea a fi o eternitate; si mult timp dupa aceea anumite facilitati ‚speciale’ precum San Francisco au ramas in stare de alerta luni in sir. Aceasta mi-a facut accesul la clienti prohibitiv de scump. Ca o ironie, dupa aceasta guvernul a venit in ajutorul liniilor aeriene cu miliarde de dolari din banii nostrii…. lasandu-ma pe mine ca de obicei sa putrezesc si sa mor in timp ce ei ii salvau pe bogati si pe incompententii lor apropiati cu BANII MEI!! Dupa aceste evenimente s-a terminat cu business-ul meu dar inca nu si cu toate economiile mele si fondul de pensionare.
De data asta m-am gandit ca mi-ar prinde bine o schimbare. Adio California, am sa incerc Austin pentru o vreme. Deci m-am mutat numai ca sa aflu ca acesta este un loc unde sentimentul auto-importantei este hiper-umflat si unde se face incredibil de putina inginerie. Niciodata n-am experientat atatea greutati in a-mi gasi de lucru. Ratele erau la 1/3 din ce castigam inainte de crash din cauza ca aici ele sunt fixate de catre trei sau patru companii mari din zona si care se inteleg in secret pentru a tine salariile si preturile la un nivel scazut… Asta se intampla din cauza ca departamentul de justitie deserveste pe cel care da mai mult si n-are nici cea mai mica intentie de-a se ocupa de cineva sau ceva in afara de ei insisi si bogatii lor camrazi. Ca sa supravietuiesc a trebuit sa-mi masacrez economiile si banii de pensie, dintre care ultimii au fost dintr-un mic IRA (Individual Retirement Account). Acesta s-a intamplat intr-un an cu cheltuieli mamut si nici macar un singur dolar castigat. N-am completat nici o declaratie de venit in acel an pentru ca nu era nevoie. Dar guvernul a hotarat sa nu fie de accord. Si nici n-am fost anuntat la timp pentru a putea face o opozitie legala, asa incat atunci cand am incercat depun o plangere in curte, mi s-a spus ca nu mai aveam dreptul intrucat expirase timpul legal. Si iarasi am fost ingenunchiat pentru alti 10 000 $ in folosul justitiei.
Asa am ajuns in prezent. Dupa experienta mea cu lumea CPA (Certified Public Accountant) si ca urmare a prabusirii afacerii mele, m-am jurat sa nu mai intru niciodata in biroul vreunui contabil. Dar iata-ma cu o noua casatorie si o gramada de castiguri nedocumentate, ca sa nu mai amintesc de achizitia scumpa pe care am facut-o in folosul afacerii, a unui pian pe care habar n-aveam sa-l folosesc. Dupa multa reflectie m-am decis ca ar fi iresponsabil sa NU apelez la ajutor profesional; foarte mare greseala dupa cum se va vedea.
Cand am primit formularele inapoi de la contabil am fost foarte optimist crezand ca erau in ordine. Dadusem toate informatiile financiare (contabilului) Bill Ross si ajunsese la rezultate foarte similiare cu ceea ce ma asteptam. Cu exceptia faptului ca neglijase sa includa un venit nedeclarat ramas de pe vremea cand lucrasem pentru Sheryl in valoare de 12 700$. Ca sa fie lucrurile si mai grave, Ross a stiut in tot timpul acesta despre omisiune, dar eu habar n-am avut pana cand n-a aratat-o el in fata unei comisii de control. Insa la vremea aceea devenise brutal de evident ca se reprezenta pe sine si nu pe mine.
Aceasta m-a dus la un adevarat dezastru, incercand sa apar tranzactii care nu aveau nici o legatura cu taxele (macar tranzactiile legate de taxe erau prost documentate). Lucruri despre care n-am stiut niciodata nimic si despre care nici sotia mea n-a stiut ca ar putea avea vreo importanta pentru cineva. Rezultatul a fost… ei bine, uitati-va in jur…
Imi amintesc cand am citit despre crashul de la bursa dinaintea „marii” depresii, cum bancherii si businessmanii bogati sareau pe fereastra cand realizau ca totul se dusese de rapa si ca pierdusera totul. Nu e ironic cat de departe am ajuns in 60 de ani tara asta, incat acum se stie cum sa se regleze o mica problema economica?; pur si simplu se fura de la clasa de mijloc (care n-are nimic de spus in legatura cu asta, alegerile fiind o gluma) ca sa-si acopere spatele si apoi urmeaza “afaceri-ca-de-obicei’. Acum cand bogatii dau in bara saracii mor pentru greselile lor…. Nu e asta o solutie desteapta si curata?
In ce priveste agentiile guvernamentale, la FAA (Federal Aviation Administration) oamenii se refera demult si pe buna dreptate ca la o agentie de pietre funerare, cu toate ca nu este nici pe departe singura. Recenta marioneta prezidentiala GW Bush si acolitii lui au reusit in cei opt ani ai lor de guvernare sa consolideze ideea ca critica este valabila pentru toti cei care guverneaza. Insa nimic nu se schimba pana nu se numara cadavrele (in afara daca este in joc interesul porcilor bogati de la conducere). Pentru un guvern plin de sus pana jos de ipocriti, viata este la fel de lipsita de valoare ca si minciunile lor si ca si legile facute sa ii serveasca.
Stiu ca nu sunt singurul care am decis ca asa nu se mai poate. Intotdeauna a circulat mitul ca oamenii au incetat sa moara pentru libertate in tara asta, iar acest lucru nu este limitat numai la negrii sau la imigrantii saraci. Stiu ca au fost nenumarati inaintea mea si vor mai fi cu siguranta si altii dupa mine. Dar mai stiu ca daca nu adaug cadavrul meu la numaratoare ma asigur ca nimic sa nu se va schimba. Aleg sa nu mai trebuiasca sa privesc mereu inapoi peste umar si sa-l vad pe “big brother” jupuindu-mi cadavrul, aleg sa nu mai ignor ceea ce se intampla in jurul meu, aleg sa nu ma mai prefac ca “business as usual” nu va continua. De data asta e destul.
Nu pot decat sa sper ca numerele vor fi in curand prea mari pentru a fi ascunse si ignorate si ca zombie-ii americani se vor trezi si se vor revolta; nimic altceva nu ar putea ajuta. Sper ca zgandarind nervul care stimuleaza standardele duble, adica reactia instinctiva a guvernului de a instaura restrictii inca si mai stupide si mai draconice, se vor trezi in sfarsit oamenii si ii vor vedea pe talharii politici si favortii lor fara minte, asa cum sunt. Este trist ca mi-am petrecut intreaga viata incercand sa cred ca nu este adevarat si ca violenta nu este o solutie, dar nu numai ca este o solutie, ci este singura solutie. Cinismul situatiei este ca rahatii de la varf au stiut tot timpul acest lucru si au ras de mine, si au folosit aceasta cunostinta impotriva prostilor ca mine.
Am citit undeva o definitie a nebuniei ca fiind repetarea la nesfarsit a aceluiasi proces cu speranta ca rezultatul va fi diferit. Sunt in sfarsit gata sa opresc aceasta nebunie. Ei bine domnule Big Brother angajat al IRS, haide sa incercam ceva diferit de data asta; uite si cele kilogramele cadavrului meu, tine-le si dormi in pace.
Crezul comunistilor: De la fiecare potrivit abilitatii lui, catre fiecare potrivit nevoii lui.
Crezul capitalismului: De la fiecare potrivit credulitatii lui, la fiecare potrivit lacomiei lui.
Joe Stack (1956-2010)
02/18/2010
si inca ceva @witness: nu vreau sa incep si eu ca userul#nume in disputa cu @rufin, sa ti scot la iveala balariile postate pe alte articole, dar daca vei continua cu”bigotismul” meu si al altora am s-o fac. Chit ca pierd vremea, da’ poate meriti. Sa ai o noapte faina.
kosk,
cred ca-l confunzi pe “nume” cu mine.Se intelege din comentariul tau o mica intzepatura.Ma insel?Balariile de care vorbesti tu nu au fost inventate.Exista ,pot fi probate si trebuiesc bagate la dosar.”Userul” rufin ar fi trebuit sa-si muste “limba” cind le-a spus nu acuma cind nu ia mai ramas decit sa-si inghita veninul si sa planuiasca o eventuala razbunare.S-a retras la cusca pt ca nu-l tine “geniul” sa dea raspuns pertinent.Are el raspuns doar ca stie ca s-ar da singur in vileag.El incearca sa nu faca “miscari bruste”care sa “trezeasca” pe uni care dorm dusi.Pina acum nu a avut probleme cu acestia.Din contra,are public destul de mare.
Ps:sa nu ai retineri in a-mi raspunde daca ai ceva de zis.Chiar cu balarii daca gasesti.
finu ,”est de retour”!
Ete na!Pai am crezut ca esti bosumflat si ma ocolesti.Sti ca am o slabiciune pt un fin anume,dont u?
finu,
stiam ca ma pot baza pe tine.As zice ca esti omu` formelor.
Si sa mai zica cineva ca nu esti atent cu nashu!!
@saccsiv:
De ce NU cred ca John Stack a fost manciurian:
Manciurienii NICIODATA nu ataca sistemul sau aparatului sau represiv. Exemple:
11 sept – morti civili, marea majoritate functionari de la firme private
atacurile din scoli – morti civili, majoritar studenti sau profesori
‘teroristii kamikatze’din irak, palestina, pakistan, afganistan, etc. – morti musulmani civili inclusiv copii si eventual turisti
atacul din spania – civili marea majoritate emigranti
atacul din londra – civili toti
John Stack a atacat un simbol, simbolul puterii imperiale asupra cetatenilor, sistemul de taxare care este ILEGAL in State. Cred ca vrut si demonstreze ca o cladire lovita de un avion NU se prabuseste dupa douazeci de minute de incendiu pe propria ei fundatie.
A lasat o scrisoare ca sa nu existe dubii asupra motivului si ca sa nu fie acuzat de nebunie (ceea ce s-a si incercat dealtfel).
Concluzie: nu stiu daca Dumnezeu il va trimite in iad sau nu, nu incurajez si nu laud sinuciderea dar a vrut ca oamenii sa stie ca nu sint singuri in suferinta lor si ca nu toti sint complet brainwashati. Macar pentru atit ma rog la Dumnezeu sa-l ierte.
@ witness si toti ceilalti care il sustin,
voi ziceti sa nu judecam si-l aparati pe sinucigas, pe cind acest om a judecat pe cei din fiscalitate si s-a sinucis mai vrind inca sa ia cu el suflete, ce a zis Iisus? Cel ce va ridica sabia de sabie va pieri, treziti-va fastilor solutii lumesti nu sunt! Lasati judecata pentru Dumnezeu! Insa nu aparati fapta sinucigasa a acestui om!
Si pentru final o intrebare: a facut omul asta o fapta placuta inaintea Lui Dumnezeu? A facut o fapta mareata ca sfinta Pelaghia?
Veaceslav, nu putem sa nu luam in calcul exceptiile, in general, dar mai ales in ceea ce priveste pacatul sinucederii, unde exceptia este aproape regula, in sensul de fond de tulburari psihice. O astfel de atitudine nu face decat sa-i adanceasca viziunea smitita a lui Witness si a celor ca ea.
Poti fi sigur ca nu ai hulit si ca nu vei huli niciodata impotriva Duhului Sfant?
@Maria Cristina,
Corect sunt si exceptii insa nu se refera la persoana in cauza.
Am hulit in viata mea pe Dumnezeu (am gandit cindva ca nu este Dumnezeu si poate si alte lucruri am facut din necredinta) si imi pare enorm de rau pentru asta!
Aici doar am vrut sa apar un ADEVAR, ca sinuciderea este un pacat foarte mare excluzand exceptiile, si ca Dumnezeu ne-a spus ca nu se iarta acest pacat! Eu doar am aparat ceea ce a marturisit Iisus Hristos!
Veaceslav,
Si eu am hulit, de exemplu am avut ganduri de sinucidere, dar dupa felul cum a evoluat viata mea, nu stiu daca am fost iertata dar cred ca mi s-a dat o sansa, si vad asta ca un binecuvantare. Imi doresc sa nu mai hulesc dar nu pot sa fiu sigura ca n-am s-o mai fac, in primul rand din nestiinta dar chiar si cu stiinta, pentru ca nu pot sa stiu ce zace in mine. Asta ma face sa ma vad in fiecare pacatos (nu cat ar trebui si cat mi-as dori, desigur) si sperand pentru el iertarea mi-o doresc de fapt mie.
Apropo de apararea Adevarului, te inteleg, si eu sunt pentru marturisirea ferma, fara concesii dar nu fara dragoste, mai ales in vremurile noastre cand pierderea sensului si smintirea este atat de prezenta in lume, si cred ca la asta a contribuit in mare masura Biserica care s-a pervertit si s-a indepartat de misiunea ei.
Witness, pentru sinucigasi se roaga doar fiii pentru parintele sinucigas sau doar parintii pentru copiii lor sinucigasi, în afara bisericii cu rugaciuni speciale pentru sinucigasi, nici de cum nu se fac slujbe cu preoti acestora. Îti ei osînda asupra ta, nu rataci lumea. Asupra acestora numai Domnul îsi pune cuvintul. Si nici o jertva în rugaciuni, milostenii… nu este primita la Dumnezeu pentru acestea. Ca au facut-o din nebunie, din prostie, din disperare, din mîndrie, din autoneîmplinire (proprie desertificare a sufletului, din propriile viziuni bolnave), din cauza ca nu a vrut nici o legatura cu Ziditorul sau, orice alte motive, NU ESTE TREABA VOASTRA. Vă va trage după sine sinucigasul în iad. El daca a urît viata pe care i-a dat-o ca dar Domnul, apoi ce farfal va face cu viata cea vesnica? El n-a avut nici o farîma de iubire jertvitoare fata de aproapele sau. Stiu o istorioara cu sinucigasul si hulubii, dar n-am sa vo povestesc aici. Pentru ca sectarii de aici cînd aud de biserica fug ca dracul de tamîie, nemaivorbind d/e duhovnic. Nu arunc margaritare la porci sa le amestece cu balega. Faci o mare greseala aducînd aici cazul sinuciderii sfintei fecioare, sunt lucruri TOTAL DIFERITE cu restul sinucigasilor. Si-i imbolnavesti si pe altii cu mintea ta bolnava.
Un caz real:
Pe vremea comunismului, cind era prigoana de crestini, sotul (care era si clopotarul regiunii) s-a dezis de credinta pe faţă, dupa ani si ani avînd noua copii deja soţia s-a sinucis din motivul ca sotul ei o însela, o batea ca pe un mar… “Desteapta” asta de sinucigasa a gatit masa pentru Pasti si s-a sinucis cu ortava, a fost înmormîntata cu mîncarea pe care a gatit-o ea de pasti. Mai departe ghiciti ce… copiii ei se dau în secte. Ce folos ca a nascut noua copii dar nici unul nu se roaga pentru ea în dreapta credinta, aceasta îi trage pe toti în IAD. De unde vine toata urîciunea, păi de acolo de unde s-a dezis el de credinta stramoseasca cea ortodoxa. Neam de Laşi, Tradatori si Iude pentru o farîma de pîine.
dragi prieteni,
M-am framantat in noatea asta si dis-de-dimineata (la cantatul cocosului).
Am ajuns la concluzia ca trebuie sa urmez intelepciunea cea placuta Domnului: sa ma smeresc si sa indeplinesc cu viata rugaciunea Sf. Efrem sirul.
chiar in dimineata asta, o colega de servici, imi spunea ca trece timpul.
i-am raspuns: vine timpul.
Referitor la unele cuvinte scrise in aceste comentarii.
de ex. pace si iubire.
noi intelegem, ca acestea, folosite in context neadecvat nu suna prea ortodox, insa folosite in context adecvat, sunt pline de semnificatia lor adevarata.
de ex. dragul meu prieten, sau draga mea prietena,
aceeasi explicatie ca la pace si iubire.
personal, imi propun sa folosesc cuvintele cu franchete, sa reduc temerile legate de perceptia deformata (de mass media si de societate) si din comentariile acestui blog sa extrag ceea ce este folositor pentru smerenie si progres duhovnicesc.
va multumesc,
Daniel
@Witness
Nu te mai explica! Chiar dacă ai fost clară şi ai spus că nu susţii sinuciderea, ci nejudecarea aproapelui, tot te vor ataca cumva. Şi îmi pare rău să tot fi terfelită pe aici.
@T.C.
Cine pe cine ataca?
Noi nu atacam pe nimeni doar marturisim ca SINUCIDEREA in cazul dat este un pacat foarte mare care nu se iarta, si nu am spus-o noi, ci Domnul, nemaivorbind de alte pacate de care omul nu se pocaieste:
9. Nu ştiţi, oare, că nedrepţii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă amăgiţi: Nici desfrânaţii, nici închinătorii la idoli, nici adulterii, nici malahienii, nici sodomiţii,
10. Nici furii, nici lacomii, nici beţivii, nici batjocoritorii, nici răpitorii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu.
Deci daca nu se mintuiesc cei nedrepti, autunci cum se mintuiesc cei care se sinucid din mindrie s-au deznadejde? caci cei care se sinucid nu mai au timp pentru pocainta!
Matei 10:22
22. Şi veţi fi urâţi de toţi pentru numele Meu; iar cel ce va răbda până în sfârşit, acela se va mântui.
Avacum 2:4
4. Iată că va pieri acela al cărui suflet nu este pe calea cea dreaptă, iar dreptul din credinţă va fi viu!
Corinteni 10:12-13
12. De aceea, cel căruia i se pare că stă neclintit să ia seama să nu cadă.
13. Nu v-a cuprins ispită care să fi fost peste puterea omenească. Dar credincios este Dumnezeu; El nu va îngădui ca să fiţi ispitiţi mai mult decât puteţi, ci odată cu ispita va aduce şi scăparea din ea, ca să puteţi răbda.
IAR PENTRU SECTARI:
Corinteni I 1:18
18. Căci cuvântul Crucii, pentru cei ce pier, este nebunie; iar pentru noi, cei ce ne mântuim, este puterea lui Dumnezeu.
Timotei 3:15
15. Ca să ştii, dacă zăbovesc, cum trebuie să petreci în casa lui Dumnezeu, care este Biserica Dumnezeului celui viu, stâlp şi temelie a adevărului.
ma iertati va rog toti!
inca ceva:
Deuteronomul – A cincea carte a lui Moise 21:23
23. Trupul lui să nu rămână peste noapte spânzurat de copac, ci să-l îngropi tot în ziua aceea, căci blestemat este înaintea Domnului tot cel spânzurat pe lemn şi să nu spurci pământul tău pe care Domnul Dumnezeul tău ţi-l dă moştenire”.
Si despre ce crezi ca este vorba? Este vorba despre rastignire, ca fiind o moarte de ocara. Rastignirea-moartea Mantuitorului.
Scriptura se interpretaeza in litera si in duh.
@Maria Cristina,
aici gresesti, spinzurat nu rastignit! si nu se are in vedere ceea ce spui!!! De unde ai scos talmacirea asta?
@rufin liban,
niste preoti ortodocsi din rusia au rastalmacit altfel aceste versete.
Am citat ce eu zis ei. Am sa ma mai interesez cind am sa am posibilitatea, puteti sa-mi dati o sursa unde pot citi despre asta?
Galateni 3,13: “Hristos ne-a răscumpărat din blestemul Legii, făcându-Se pentru noi blestem; pentru că scris este: “Blestemat este tot cel spânzurat pe lemn”.”
@Maria Cristina,
Am inteles, sa inteleg ca oricum spanzurarea ramane blestem in fata Lui Dumnezeu?
Iertare.
Veaceslav, nu am inteles ce-ai vrut sa zici.
Iertare, am inteles acum.
Nu a fost potrivit citatul dat.
@T.C., elena si ceilalti care m-au sustinut, multumesc pentru incurajare.
Uneori ma doare cind nu sint inteleasa dar alteori imi spun ca este un exercitiu bun. Este foarte probabil ca generatia noastra va avea de suferit mult mai multe si mult mai rele. Daca nu le putem rabda de la frati cum o sa le rabdam de la dusmani?
Am inteles in schimb unde se poticnesc unii din cititorii acestui blog: in ortodoxia ‘la litera’. Multi mi-au adus citate din canoane, Scripturi sau alte scrieri sfinte fara sa inteleaga ca frumusetea ortodoxiei vine tocmai din ceea ce este scris printre rinduri.. Si ca nu intotdeauna albu-i alb si negru-i negru si ca exista mii si poate milioane de nuante intre alb si negru care sint greu de perceput pentru ochiul neexperimentat. In orice caz, fara intentia de a-i sminti pe altii eu ramin la parerea mea ca interpretarea fina a legilor precum si pronuntarea sentintelor este si va ramine pentru totdeauna deasupra ‘competentei’ noastre.
saccsiv,
eu zic este o capcana sa incercam sa rationam noi pe marginea unui subiect atit de delicat.Ne consumam energia inutil.Fiecare isi da cu parerea,dupa mintea lui:a fost/nu a fost sinucidere.Se dau verdicte.Facem analogii gresite.In cazul “Austin” eu am retineri fata de versiunea oficiala dar prefer sa nu-mi dau cu presupusul.Si daca ar fi asa cum o arata versiunea oficiala si tot ar fi greu de judecat.Comparatia cu,si discutarea cazului sfintei mucenite Pelaghia iarasi cred ca ne depaseste pe majoritatea.”Terenul” pe care “jucam” e destul de dificil.Sectarii simt confuzia si incearca sa profite.
Cred ca in astfel de cazuri,atit de sensibile,trebuie ceruta parerea duhovnicilor, asta doar in cazul in care nu am putea,pur si simplu sa trecem la alte subiecte,mai “vizibile” cu ochiul liber pt niste oameni obisnuiti ca noi,nu?
ovidiu
cum adica ne depaseste? I’ un nod gordian, sau ce? Jertfa de sine a Sf Pelaghia in comparatie cu o sinucidere datorata sistemului, asta-i tot. Nu judec. Dumnezeu judeca.Fac difererenta conform invataturii Bisericii.
rufin liban
Voi incerca sa-ti transmit un mesaj pe care sa-l intelegi doar tu. Pe de alta parte, nu-l trimit pe e-mail, pentru a pricepe cititorii de ce voi sterge pe viitor postarile tale.
Intr-un comentariu la un anumit articol, ai specificat faptul ca mesajul corect al unui anumit ierarh nu e opera sa ci a fost influentat de un personaj valoros. Si ai dat detalii pentru ca acel personaj sa poata fi identificat. Am aflat insa ca ai produs mare suparare, deoarece acel personaj doreste sa iasa in luminile rampei atunci CAND VREA EL. Si nu aiurea si nu in orice context. E o treaba migaloasa si o stii prea bine. Dusmanul e puternic si cu foarte mare greutate mai poti influenta cat de cat un ierah in bine. A dezvalui cine cu cine si cum, face un deosebit de mare deserviciu.
@Maria Cristina
‘Statul religios se inspira din istoria Israelului si din perioda imparatilor crestini drept-maritori cand a fost totusi o perioda in care Duhul Sfant s-a revarsat peste lume. In prezent nemaiavand parte de aceleasi conditii, si aflandu-ne in plina globalizare antihristica insasi implicarea Bisericii in societate este dovada pervertirii ei.’
Fetito tu te-auzi? De mult nu mi-a mai fost dat sa citesc atitea ineptii pe cm patrat. Si mai ai si pretentia de mare ortodoxa… Afuriseniile si prostiile care-ti ies din gura nu fac decit sa demonstreze cit de departe esti de intelegere…
Witness,
Esti anti-sistem? Biserica oficiala nu face si ea parte din sistem, nu se straduieste din rasputeri sa fie corecta politic? Nu asta ar trebui sa conteze in primul rand pentru un crestin?
Un crestin nu trebuie sa fie anti nimic, sa nu se victimizeze, sa nu traiasca cu convingerea ca altii sunt vinovati pentru ceea ce li se intampla. Crestinul trebuie sa fie constient ca toate sunt ingaduite de Dumnezeu pentru mantuirea sa, inclusiv sau mai ales sistemul antihristic.
[...] Care ar fi semnificatia mesajului explicativ lasat de autorul atacului din Austin? [...]
Marian
Indubitabil s-a dus in iad. Tu nu doar ca incerci sa promovezi muzica a tot soiul de rataciti rock ca fiind buna pentru crestini, dar te stradui sa schimbi si INVATATURA ORTODOXA.
De fapt, in cazul tau, lucrurile se leaga firesc. La
http://saccsiv.wordpress.com/2010/02/14/video-rock-si-crestinism/
aduci un elogiu satanistilor, aici aduci un elogiu sinucigasului „luptator anti sistem”. Asa cum vezi in rock o solutie de lupta impotriva ELITELOR, tot astfel vezi o solutie si in gestul celui ce a intrat cu avionul in cladire.
Esti exact tipul de om ce si-l doresc PAPUSARII pentru pregatirea revolutiei ce va aduce „solutia solutiilor”, aducatorul pacii, rezolvitorul problemelor: ANTIHRISTUL …
marian sau alti marieni(martieni):cand cineva iti face un rau si tu nu ii faci rau inseamna ca l lasi pe Dumnezeu sa pedepseasca!!si crede ca Dumnezeu stie sa pedepseasca pe tilhari,hoti…daca nu a fost chemat de Dumnezeu sa se razbune inseamna ca a refuzat crucea data de Dumnezeu,s a revoltat impotriva lui Dumnezeu care ia dat acea incercare !!cel ce vrea sa i fie bine pe lumea cealalta trebuie sa accepte toate necazurile venite in calea lui,spun sfintii ca mai valoros este a rabda decat a schimba!!!mariane pune ti niste urechi mai lungi ca sa auzi ce spun sfintii si nu ce ti spune imaginatia ta,nerabdarea ta..
nu e martiraj .. e sinucidere .. si e si ucidere fiindca a intrat intr`o cladire cu sicriu` ala zburator.
Lumea va retine cel mult numarul de victime din cladire…
Cel mai probabil nici atat.
Marian
Referitor la ROCK.
Voi simplifica lucrurile la maxim. Asa cum am facut cu ratacitii yoga. Ca si aceia, scrii mult si eviti esenta. Dar i-am facut sa-si arata adevarata „invatatura”. La fel voi proceda si cu tine. Spuneai:
„Rock-ul a avut si va continua sa aiba idealuri superbe, indiferent de interesele ocultei mondiale”
Enumera te rog acele „idealuri superbe” si demonstreaza daca sunt folositoare pentru mantuirea unui crestin.
Fa te rog o lista cu principalele formatii sau solisti ce promoveaza acele „idealuri superbe”. Apoi enumera cine le sunt producatorii, cine-i promoveaza, casele de discuri.
Te mai rog deci inca o data. Daca nu raspunzi sau o ametesti ca data trecuta, te invarti de un spam.
Referitor la „Dar nu-i tot una LEU SA MORI”.
Adica, daca esti pe baricade esti leu, altfel esti o rama, ceva. Tu ai auzit de mucenicie si marturisire? Dar de vremurile din urma?
Piei de aici SATANO!!! Nu se iarta hula impotriva Lui Dumnezeu si sinuciderea este HULA impotriva Duhului Sfant!
Marian, daca ai lasa-o mai moale cu rock-ul ai avea perfecta dreptate.
@Indezirabilul,
sectarii tot aici se incadreaza:
9. Nu ştiţi, oare, că nedrepţii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu? Nu vă amăgiţi: Nici desfrânaţii, nici închinătorii la idoli, nici adulterii, nici malahienii, nici sodomiţii,
10. Nici furii, nici lacomii, nici beţivii, nici batjocoritorii, nici răpitorii nu vor moşteni împărăţia lui Dumnezeu.
Nu imi amintesc daca despre aceasta fecioara este vorba sau de o alta, insa am citit in Vietile Sfintilor despre o Sfanta fecioara pe care doreau sa o aresteze niste ostasi pentru a o duce intr-o casa de desfrau. Datorita acestui motiv aceea, dupa rugaciune, s-a aruncat. Voi cauta pentru a stii exact despre cine e vorba.
Oricum, consider ca nu gresesc presupunand ca si Sfânta Pelaghia a fost pusa in situatia de mai sus, cu atat mai mult cu cat la
http://www.calendar-ortodox.ro/luna/octombrie/octombrie08.htm
se specifica „Pe aceasta Sfântul Ioan Gura de Aur cu laude a cinstit-o pentru curatia fecioriei ei”. Cu alte cuvinte, precum cea din exemplul dat de mine, s-a aruncat pentru a ramane fecioara si nu de frica altor chinuri.
rufin liban
La
http://saccsiv.wordpress.com/2009/12/22/anti-crestinismul-revistei-tabu-nu-are-limite-%e2%80%a6/
consider ca ai bagat otrava in prajiturele. Am explicat acolo.
Posibil sa incerci si aici. Spui: „În cazul Pelaghia ne salvează garanţiile Sf. Ioan Hrisostom.”
De la ce „ne salveaza”? Sau de cine? Ce-i cu „salvarea” asta?
Si mai spui:
„Cum ne scoatem însă cu cazurile lui John?”
Cum adica „ne scoatem”? In sensul „gavarelii de dupa blocuri”?
@rufin liban,
Cred ca Sf Pelaghia nu ar fi atentat asupra altor vieti cum a facut persoana data.
In cazul sfintei, ea nu avea de ales, pe cind in cazul asta e altceva, daca a facuto din vointa libera (deznadejde, mindrie etc) sinuciderea atunci se duce spre osinda vesnica! si nu eu o zic, ci Domnul.
Fii foarte atent caci poti sminti oamenii!
Intotdeauna mi-ai parut suspect, am sa te urmaresc… Iarta-ma daca gresesc!