Saccsiv's Weblog

Ce facem cand sotia (sotul) nu este crestin, accepta vaccinarile, accepta cipul sau pur si simplu nu accepta opinia noastra anti-sistem?

Posted in vremurile din urma by saccsiv on noiembrie 1, 2009

   Iata o propunere de dezbatere a cititorului Marian Norvegia:

   „Saccsiv…am o mare nedumerire care ma framinta de cateva zile si pe care, daca este cu putinta, sa o supui dezbaterii [...] consider ca este un fapt de o importanta uluitoare si care cred ca va face ravagii in familiile in care se afla crestini adevarati. Da…am inteles mai bine ca oricand ca nu mai este cale de intors si nu ne asteptam decat la desfasurarea marilor semne ale Apocalipsei si bineinteles pregatindu-ne duhovniceste. Ce ma framinta pe mine este problema crestinilor ortodocsi cu familii ( sot, sotie si copii). Pentru crestinii care inca nu s-au casatorit si nu vor face, cred ca va fi mai simplu dar incercarile zguduitoare vor fi in familii. Deci sa zicem ca de exemplu : esti crestin cu frica Domnului…ai inteles ce se intimpla…ai decis ca vrei sa te mantuiesti si sa apuci pe calea Domnului….ai decis ca vrei sa lupti sa-ti duci si familia spre mintuire…..dar costati cu amaraciune ca sotia ta care pina nu demult te urma cu credinta si era dispusa sa plece cu tine si in munti , dintr-o data bate in retragere. Constati la un moment dat ca din tot ceea ce i-ai spus nu a inteles nimic sau ca nu vrea sa mai inteleaga. Iti dai seama ca isi astupa urechile fiindca ceea ce ai spui despre vremurile astea o sperie. Iti dai seama ca de fapt mai vrea in lume. Tu ai spui ca ne pregatim de pustie sau de mucenicie iar ea iti spune ca trebuie sa ne angajam la servici (in tzara). Tu ai spui sa fie atenta cu copiii la vaccinurile HPV si contra gripei porcine, ea este de acord dar iti spune ca pe unul din copii il duce la dispensar sa ai faca vaccinul impotriva rujeolei si varicelei. Tu ai spui ca nu mai este timp nici pentru angajare ca salariat, nici de viatza frumoasa si ca traim in plina Apocalipsa iar ea iti spune ca vom intirzia prin lume pina in ultimul moment dupa care cand nu se va mai putea deloc, vom parasi orasul. ………………As dori sa supui dezbaterii aceasta problema. Cum trebuie sa ne comportam in familia in care sotul sau sotia ne devin potrivnici. Stiu ca trebuie ca in familie sa dam dovada de adevarati crestini ortodocsi…sa ne iubim sotia si copiii si sa ne sacrificam pentru ei, la nevoie sa ne dam si viata. Si mai stiu ca trebuie sa raminem uniti in Hristos si in iubire si respect pina cand moartea ne va desparti. Pe copii stiu ca suntem datori ca si parinti sa-i aparam si sa-i educam in spiritul traditiei noastre ortodoxe si sa fim linga ei tot timpul pentru a-i sprijini. Dar eu intreb acum, in conditiile acestea cumplite…pina unde trebuie sa margem cu ascultarea in familie ? Daca sotia vrea sa ramina in lume si sa traiasca dupa lume…daca vrea vaccinuri sau cipuri pentru ea si copii, ce trebuie sa faca un adevarat crestin ? Sa ramina alaturi de familie si la nevoie sa si moara impotrivindu-se ? Poate ca va fi chiar si mai rau : va fi vindut si dat pe mina autoritatilor chiar de sotia sa. Ce trebuie sa faca ? Trebuie sa paraseasca familia si sa plece cautind comunitatile de ortodocsi care vor sa traiasca crestineste in satele de munte ? Sau trebuie sa ramina in familiile lor pina in ultima clipa ? Mi-as dori din suflet luminare in aceasta privinta, tu si comentatorii sa veniti cu argumente, citate din invataturile sfinte si chiar astept si cuvintul fratilor de la razboi intru cuvint. Cred ca este timpul sa fim gata pentru orice fel de incercari…sa ne obisnuim cu ceea ce ne asteapta. Mai cred ca in familii, multi dintre noi vom avea pietre de poticneala si sa ma ierte Dumnezeu de asemenea afirmatie dar cred ca femeile vor fi adevarate pietre de poticneala si din cauza lor multi isi vor pierde mintuirea. Poate fi si invers nu zic ca ar fi imposibil. Si iarasi pentru copii, multi vor fi dispusi de a face compromisuri. Zic asta deoarece femeia si sotia zilelor noastre a capatat infricosatoare puteri de decizie mai ales in privinta copiilor, iar sistemul le protejeaza pina la nebunie. Mi se pare un subiect foarte interesant de discutie si bine ar fi sa ne luminam in chestiunea aceasta. Multumesc pentru rabdare si astept.”

   Marian enumera in comentariul sau mai multe scenarii posibile. Unele se pot intampla acum, altele intr-un viitor relativ apropriat. Desigur, mai sunt si altele. Uneori unul din soti se trezeste pe parcurs, celalalt inca doarme pe el. Consider insa ca probabilitatea ca cel amortit sa fie chiar sotul este foarte mare. Iar daca iau in considerare proportia femeilor care comenteaza pe acest blog, cred ca pana acum majoritatea celor care s-au trezit apartin “sexului frumos”, in timp ce “sexul tare” se dovedeste mai degraba tare de cap.

   Revenind la intrebarea din titlu, chiar, ce facem?

   In vechime se intampla ca fiice de imparati sau de dregatori sa se crestineze, iar tatii lor sa gaseasca de cuviinta sa le tortureze pana la moarte din acest motiv. Se implinea astfel cuvantul Mantuitorului:

   „Vi se pare că am venit să dau pace pe pământ? Vă spun că nu, ci dezbinare.

   Căci de acum înainte cinci dintr-o casă vor fi dezbinaţi: trei împotriva a doi şi doi împotriva a trei. 

   Dezbinaţi vor fi: tatăl împotriva fiului şi fiul împotriva tatălui, mama împotriva fiicei şi fiica împotriva mamei, soacra împotriva nurorii sale şi nora împotriva soacrei.” 

   (Luca 12, 51-53)

   „Oricine va mărturisi pentru Mine înaintea oamenilor, mărturisi-voi şi Eu pentru el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.   

   Iar de cel ce se va lepăda de Mine înaintea oamenilor şi Eu Mă voi lepăda de el înaintea Tatălui Meu, Care este în ceruri.  

   Nu socotiţi că am venit să aduc pace pe pământ; n-am venit să aduc pace, ci sabie.  

   Căci am venit să despart pe fiu de tatăl său, pe fiică de mama sa, pe noră de soacra sa.  

   Şi duşmanii omului (vor fi) casnicii lui.  

   Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.  

   Şi cel ce nu-şi ia crucea şi nu-Mi urmează Mie nu este vrednic de Mine.  

   Cine ţine la sufletul lui îl va pierde, iar cine-şi pierde sufletul lui pentru Mine îl va găsi.”  

   (Matei 10, 32-39)

   E limpede ca in forme mai „blande” sau mai dure, asa se va petrece si de acum incolo.

   Consider ca e clar e avem de facut cand e vorba despre credinta si cipuri.

   Ce facem insa daca e vorba de vaccinuri? Daca sotul sau sotia spune ca nu-i nici o problema? Vom spune oare: „Poate nu va apare un efect negativ chiar la noi in familie” si vom ceda? Sau daca noi consideram ca trebuie sa ne pregatim de ce-i mai rau si sotii sau sotiile spune ca nu-i motiv de panica, deoarece au auzit la tv ca SUA se redreseaza?

 

106 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on noiembrie 1, 2009 at 8:57 pm

    Pentru o mai facila parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

  2. JC said, on noiembrie 1, 2009 at 9:18 pm

    Problema cea mai mare sunt copiii. Cine va decide pentru ei?
    Oricum sunt mai mult ca sigur ca pentru pacatele involuntare ale copiilor tot parintele [parintii] care a fost autor moral va da socoteala.

    Dar chiar ca sunt curios cum sa va comenta aceasta adevarata dilema.

    PS: Sunt sigur ca in fata sistemului parintele obedient va castiga custodia si nu cel antisistem [in caz ca cel pro-lume declanseaza o actiune fiindca cel crestin nu o va face].
    PPS: Pentru cei fara copii va fi simplu: Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.

  3. Veaceslav said, on noiembrie 1, 2009 at 9:49 pm

    Cred ca cuvintele Lui Iisus Hristos sunt deajuns pentru a intelege oricine:
    “Cel ce iubeşte pe tată ori pe mamă mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine; cel ce iubeşte pe fiu ori pe fiică mai mult decât pe Mine nu este vrednic de Mine.”

  4. ela said, on noiembrie 1, 2009 at 10:10 pm

    veaceslav, cred ca nu ai copii, de-aia pare asa simplu pentru tine.
    pentru copi noi decidem, raspundem de sufletele lor in fata Domnului.

    iar ca femeie si sotie “treaza” cred ca e si mai greu, pentru ca nu poti lua decizii majore pt familie , cum ar fi o mutare la tara.

    O alta problema la care m-am gandit ar fi: copilul care face 14 ani dupa 2011, cand isi face buletin nu are de ales decat biometric, iar pentru admiterea la liceu cred ca e necesar buletinul. Ce faci? Il lasi fara scoala, cu tot ce implica asta?

    Om trai si om vedea. Oricum cred ca deciziile vor fi grele.

    • es said, on noiembrie 1, 2009 at 10:21 pm

      @ ela, Acte de identitate temporare fără cip valabilitate 1 an, adică trebuie să mergi în fiecare an şi să pierzi vremea la coadă la poliţie. M-am interesat deja.

      @ toţi ceilalţi, mare păcat faceţi că vorbiţi cu femeile asemenea lucruri, nu ar fi prea indicat să ştie ca să nu aibă timp să se pregătească şi să fugă. Cînd o să vină vremea să plecaţi îi dai cîteva palme şi o să vină singură fără să pună întrebări.

      • JC said, on noiembrie 2, 2009 at 12:37 am

        Adika iti iei sotia cu ‘japca’ :) Tare.
        Nici macar Satana nu te poate CIP-a cu forta si tu iti iei nevasta cu cateva perechi de palme. Esti constient ca liberul arbitru este cea mai importanta trasatura data de Dumnezeu si tu nu ai nici un drept sa-l incalci. Orice cale am urma [cea ingusta sau cea lata] trebuie sa fie de voie.

        Eu zic ca trebuie sa stii ca sa te pregatesti sufleteste. E important.
        Cat despre palme, sa nu ai vreo sotie nabadaioasa sa-ti iei inapoi cativa pumni.

      • Maria said, on noiembrie 2, 2009 at 8:02 pm

        dAca ai putin creier nu enevoie sa-i dai palme nevestei , dar daca i-ai “ratacit ” pe ” drum ” , e complicat ….. :)

    • Veaceslav said, on noiembrie 2, 2009 at 7:25 am

      @ela,
      imi pare rau ca nu ai inteles sensul cuvintelor de mai sus.
      Da, eu nu am copii, si ai dreptate cand spui ca pentru copii noi raspundem in fata Domnului, pai ela daca ai un sot credincios si niste copii educati crestineste, atunci nu vad nici-o problema, iar daca te gandesti mai mult la educarea lumeasca a copilului decat la educarea crestineasca atunci asta e o problema foarte mare, si sa nu uitam ce a spus Sf. Ioan Gura de Aur ca copii care nu sunt educati crestineste mai bine nu s-ar fi nascut!
      Cel mai important acum este sa ne rugam continuu la Dumnezeu si la Maica Domnului, sa tinem posturile sa facem fapte bune si sa ne imartasim cat de des putem, caci este foarte posibil ca in timpul apropiat sa nu mai putem merge la Sf Biserica.
      Ma alatur si eu cuvintelor lui Vlad, Doamne Ajuta!

  5. john said, on noiembrie 1, 2009 at 10:27 pm

    Problema care o pune Marian e o mare problema intr-adevar. Foarte probabil ca raspunsul este ca pe linga o informare a familiei in aceasta privinta cel mai bun ajutor este rugaciunea pentru ca numai Dumnezeu ii poate convinge si le poate deschide mintea si inima. Si trebuie s-o faci pina in ultima clipa, si trebuie sa stai cu ei pina cind nu mai e nimic de facut… pentru ei (Doamne fereste de asa ceva!) iar tu sa nu cedezi.dd

    Totusi, Mariane draga nu ti se pare ca exagerezi putin sau ca, in orice caz, este cam prematur sa facem niste scenarii de genul asta?? Si spun asta pentru ca de fapt noi inca nu stim cum si cind exact se vor produce marile evenimente, inca nu stim exact in ce conditii vom fi incipati de exemplu. Poate va fi un razboi pina atunci si poate va trebui sa facem fata intiii lui, si cine stie citi vom scapa,etc,etc. si abia apoi se va pune problema inciparii….Scuza-ma, dar am observat si din alte mesaje ale tale o anume stare de panica nejustificata. Zici ca vrei sa sa pleci in munti…..pai daca eu as fi sotia ta as cam ezita sa fac asta asa din senin din iarba verde. Ia-i pe ai tai mai cu usurelu’, mai calm. Si un sfat: nu stiu de ce, dar mi se pare mai mult decit necesar in cazul tau sa vorbesti cu duhovnicul tau despre ideile, hotaririle si mai ales temerile tale. Constulta-ti duhovnicul – asta as face eu ca prim pas … si fundamental.

  6. Vlad said, on noiembrie 1, 2009 at 10:28 pm

    Roaga-te la Dumnezeu. Roaga-te de doua ori mai mult decat o faceai inainte. Roaga-te ca El sa lumineze cu harul Sau mintea ei. Roaga-te pentru copiii tai Maicii Domnului. Ea aude totdeauna rugaciunile si degraba vine in ajutor. Vorbeste cu un parinte si pune-ti familia la rugaciuni. Fii de doua ori,de zece ori mai bun cu ei decat inainte,jertfeste-ti placerile tale pentru ei intru numele Domnului. Si ai nadejdea la Dumnezeu,ca atunci cand va fi sa fie,El iti va arata ce trebuie sa faci. Si lor le va arata. Am aceeasi problema si gandul asta l-am primit nu de mult. Mi-e greu pentru ca iubirea de sine are radacini groase in mine si staruinta nu este una din virtutile mele. Dar am aflat ca drumul drept este si cel mai greu. La inceput. Doamne ajuta!

  7. daniel said, on noiembrie 2, 2009 at 4:49 am

    dragii mei prieteni,

    cel mai minunat raspuns este dat de Vlad.
    acest raspuns place intru totul Domnului.
    asa sa facem.

    va iubesc,
    Daniel

  8. lemurian said, on noiembrie 2, 2009 at 6:46 am

    pana la urma fiecare e liber sa aleaga.

  9. Corina said, on noiembrie 2, 2009 at 7:04 am

    Dragii prietenii,
    Toti sunteti minunatii,si ma bucur ca avem acest blog in care ne putem avanta in foarte,foarte marii discutii,dezbateri pe diverse domenii sau subiecte,polemicii ,si alte aspecte ale vietii cotidiene,toate se regasesc in acest site.
    Este atat de frumos sa citesti toate aceste mesaje frumoase ,in care fiecare incearca sa incurajeze sau sa indrume pe cei care se afla in impas,dar cel mai frumos lucru este ca CU TOTI VORBIM DESPRE DUMNEZEU ,DESPRE AJUTORUL LUI DUMNEZEU,DESPRE MESAJUL BIBLIEI,DESPRE CREDINTA NOASTRA IN DUMNEZEUL CEL MILOSTIV SI RABDATOR.
    Cred ca sunteti binecuvantatii ca ne-am putut regasi totii aceia care cunosc cuvantul lui DUMNEZEU CEL SFANT si pot sa-si impartaseasca dragostea lor pt Dumnezeu.
    Un sfat pt Marian asa cum spunea Mihai Eminescu in scri 3 “BUCUROSI LE-OM DUCE TOATE ,DE E PACE ,DE-I RAZBOI.Nu te mai ingriji de ce va veni,pt ca oricum deja totul este scris tuturor,doar noi ne urmam drumul pe care il avem de strabatut.Nu trebuie sa-ti fie frica ca de moarte ca oricum vom muri mai devreme sau mai tarziu,asa ca lasti viata in mainile lui DUMNEZEU,EL ESRE SINGURUL CARE NE POATE SALVA DE GREUL CE VA VENI.
    Sa incercam sa fim buni cu toti si sa nu uitam sa iubim fiecare zi ca si cum ar fi ultima.
    Iubiti-va uni pe alti asa cum ISUS ne-a iubit pe noi.
    Dumnezeu sa fie cu noi toti,pana la sfarsitul vietii noastre.

  10. vertigo said, on noiembrie 2, 2009 at 7:15 am

    deocamdata nu este momentul sa ne retragem in munti

    • saccsiv said, on noiembrie 2, 2009 at 7:24 am

      Chiar daca momentul retragerii in munti va fi peste o luna sau peste un an, problema ramane. Si plecatul in munti nu este singurul motiv de divergente.

    • parereamea said, on noiembrie 2, 2009 at 9:09 am

      Si daca nu aveam muntii deloc? Ce vor face cei ce traiesc prin stepe?
      Sa fim seriosi, in final, munte sau campie, te vaneaza si in gaura de greiere daca vor.
      Tehnologia actuala permite vizualizarea oricarei fiinte vii.
      Problema e ca trebuie sa ne ducem existenta cat mai putem, in orice conditii vor fi, si in acelasi timp sa purtam si altora de grija. De aceea cred ca trebuie sa stam in lume, daca nu pana la final, cel putin cat de mult posibil, dupa putintele fiecaruia. Singuri suntem nimic, uniti suntem Biserica lui Hristos.

      • saccsiv said, on noiembrie 2, 2009 at 9:11 am

        parereamea

        Super. Si ce raspuns ai la problema din articol?

      • parereamea said, on noiembrie 2, 2009 at 10:11 am

        Am mai raspuns lui Marian la acest comentariu cand l-a postat anterior.
        Ultimele fraze din comentariul meu de mai sus cred ca rezuma raspunsul meu.

        Din textul lui Marian cel mai grav mi se pare aspectul “Constati la un moment dat ca din tot ceea ce i-ai spus nu a inteles nimic sau ca nu vrea sa mai inteleaga. ”
        Cred ca asta se intampla la cel putin 50% din familii. Si atunci nu cred ca ne ramane decat rugaciunea pentru celalalt, rugaciunea in comun, si nu in ultimul rand mijloacele noastre lumesti de genul “Daca esti de acord sa facem asta, fac si eu cealalta”.
        Asta e, negociem, ne mai targuim, mai facem compromisuri, doar sa inaintam, doar sa nu ne rupem cu totul unul de altul, astfel am face chiar voia necuratului care vrea sa ne dezbinam, sa ramanem singuri apoi si mai usor de atacat, sa luam asupra noastra si pacatul de a-l fi parasit pe celalalt. Desigur, vorbesc de compromisuri mici, nu de cele majore cum ar fi acceptarea acestor otravuri de vaccinuri, a actelor biometrice, a ereziilor. Si eu mi-am vaccinat copilul la vremea respectiva de variola si alte prostii. Acum nu as mai face-o. Atunci nu-mi puneam problema vaccinurilor, acum nu mai am incredere ce pun in vaccinuri.
        Ma gandesc acum la ceva de genul “Bine, nu vindem anul asta apartamentul din oras sa luam casa la tara, dar vindem masina si alte bunuri ca sa cumparam un teren pe care sa cultivam ceva, sau luam in arenda o casa batraneasca si cu o mica livada si asta nu costa nimic” (caci sunt destule ramase parasite prin sate, batranii morti sau singuri si neputinciosi, copii plecati prin alte parti ale tarii sau prin alte tari”. Si astfel, din aproape in aproape, ne putem pregati conditii pentru o retragere la vreme de prigoana si dam si un exemplu intre timp de viata sanatoasa copiilor nostri si altora. Dar cati dintre noi vor mai apuca sa faca macar asta: retragerea din lume?
        Va dau cateva linkuri simpatice de tot ;) apropo de cat costa un refugiu undeva in natura. Daca vrei, iti faci asa ceva de unul singur in cateva saptamani.
        http://casa-verde.ro/casa-verde_r/casa-verde_r.htm
        http://www.satvacantabradulet.ro/
        http://www.simondale.net/house/archive/index.htm
        Evident acestea sunt exemple de pe net, daca iti pui mintea, gasesti inca prin satele noastre oameni care iti pot face asa ceva, daca tu nu ai timp din cauza serviciului la care nu vrei inca sa renunti.
        Stiti ca Romania are o densitate a populatiei dintre cele mai mici din Europa? In comparatie cu Austria sau Elvetia, suntem rari de tot. Cred ca ar fi loc sa se retraga in munti toata populatia, cam ca pe vremea dacilor. Si? Ce am rezolva cu asta?
        Rezistenta crestina trebuie sa fie menirea noastra, nu retragerea. Sa cerem intelepciune Domnului.

        “ea iti spune ca vom intirzia prin lume pina in ultimul moment dupa care cand nu se va mai putea deloc, vom parasi orasul.” Deci e inca bine, Marian are deja raspunsul aici.

  11. corina said, on noiembrie 2, 2009 at 7:52 am

    Pentru RUFIN LIBAN : CHIAR M-AM DISTRAT. M-am destins pentru toata ziua. multumesc

  12. Alexandra said, on noiembrie 2, 2009 at 8:01 am

    Rufin, scenariul descris de tine e tragicomic.. dar trebuie sa recunosc, ai umor.
    Cred ca Vlad si John au dreptate, e foarte important sa inmultim rugaciunea si sa luam in serios viata duhovniceasca, ca Domnul sa ne intareasca pentru greutatile care vor veni. Pe de alta parte, nu trebuie sa ne panicam, chiar nu e bine sa ne speriem sau sa ne grabim sa facem ceva necugetat, ci sa avem nadejdea la Domnul. Totusi, cred ca totul se va intampla treptat si vor fi anumite etape, cel putin asa reiese din toate profetiile Sfintilor Parinti. Exact cum a spus John, trebuie discutat cu duhivnicul despre aceste framantari si in nici un caz nu trebuie luate hotarari majore in privinta asta fara binecuvantare.
    Dumnezeu sa ne ajute si sa ne lumineze!

  13. Diego said, on noiembrie 2, 2009 at 8:40 am

    cred ca prigoana impotriva crestinilor va fi dupa razboi, trebuie sa ne pregatim sa facem fata razboiului, apoi vom mai vedea dintre cei care au supravietui
    Si dupa cum am auzit ca americani isi fac noi baze pe pamantul Romaniei atunci in caz de razboi Romania va fi stearsa de pe fata pamantului, vom fi aproape de epicentrul razboiului din pacate.
    Romania va fi in flacari(stiti de unde am spus asta) :)

    • ROrtodox said, on noiembrie 2, 2009 at 11:20 am

      Parintele Arsenie Boca ( daca la el te referi ) spune ca granitele Romaniei vor fi in flacari si cei plecati sa munceasca in strainatate nu se vor mai putea intoarce.

  14. daniel said, on noiembrie 2, 2009 at 9:06 am

    dragii mei prieteni,

    de ce nu ne cercetam pe noi in frofunzime si sa intelegem ca – acum -
    razboiul se poarta cu noi insine.
    cea mai mare victorie este sa ma inving pe mine insumi, cu Harul lui Dumnezeu.
    adevarat, adevarat va spun: al treilea razboi mondial este de suprafata.
    Domnul nostru Iisus Hristos ne intreaba ce am adunat pentru ce trebuie sa adunam.
    Domnul nu se preocupa asa de mult de partea exterioara, care trece ci de ceea ce pentru fiecare din noi ne-a pregatit din vesnicie: sa fim mereu cu EL.
    Doamne Iisuse, te duci in Iad, sa fiu si eu ci Tine.
    Doamne Iisuse, te duci in Rai, sa fiu si eu cu Tine.
    ce e Iadul: este inima bolnava.
    ce e Raiul: este inima infranta, blanda si smerita.
    bineinteles ca in viata urmatoare vom vedea toate acestea in mod plenar.
    care este rostul muntilor: sa invete sa ne smerim.
    ce facem cand sotia sau alte persoane?
    pai copila de 7 ani Filofteia ce a facut?

    faptul ca ajutorul de acum este coplesitor fata de tot ce a acordat Dumnezeu in trecut nu poate sa va faca stapani pe situatie?
    faptul ca Domnul nostru Iisus Hristos este absolut prezent nu va da curaj si putere sa perseverati?

    atentia si nadejdea la El.

    va iubesc,

    Daniel

  15. leo said, on noiembrie 2, 2009 at 9:36 am

    Pentru familie e important sa aiba toti acelasi duhovnic.
    Nu va speriati! Ce e cu neputinta la oameni e cu putinta la Dumnezeu! Vorba unui prieten: abia astept sa vad cum va lucra, minunat, Dumnezeu cu crestinii adevarati!

  16. balauru said, on noiembrie 2, 2009 at 10:38 am

    In mod clar o sa mi cenzurati mesajul dar vreau sa va spun ca santeti nebuni , auzi sa va retrageti in munti , unde incapeti 20.000.000 de ortodocsi in munti ? Ce mancati acolo ? Unde dormiti ? Voi santeti dusi rau cu pluta , azi maine ajungeti ca islamistii , incepeti jihadul . . . Noroc ca exista poporul lui Israel , din randul lui se va naste cel care va pune ordine in aceasta lume plina de durere . Acceptati va destinul .

    • parereamea said, on noiembrie 2, 2009 at 11:17 am

      In sfarsit ceva inedit pe blogul asta! Noroc ca ai venit tu sa ne luminezi. Bravo tataie, daca tu chiar crezi ca suntem 20 mil. ortodocsi, e bine! Din pacate dupa ce o sa ne trieze razboiul, abia daca o sa ne gasim unii cu altii prin munti, de va fi sa ajungem pana acolo.
      Iar comparatia cu jihadul e cea mai TAREEE!
      Ba nu, mai tare e acceptarea “destinului”, adica a antihristului dupa limba noastra a ortodocsilor.
      Bine ai venit. Te mai asteptam cu interes ;) sa ne aduci vesti din “lumea noua”…

  17. john said, on noiembrie 2, 2009 at 10:47 am

    Rufin, te gindesti sa te faci scriitor? Ai talent. N-am mai ris de multa vreme asa!!! Mistooooo de tot! Imi scapase ceea ce scrisese-si. Umorul (pe care noi romanii l-am cam uitat) este o adevarata oaza pentru tartacutele mai infierbintate (scuze, Marian nu de tine e vorba) pentru ca reduce lucrurile la dimensiuni mai…. firesti.

  18. Marian said, on noiembrie 2, 2009 at 11:32 am

    Eu nu va inteleg.
    Cum pot unii oameni sa nege toate lucrurile din lume pentru simplu fapt ca unele dintre lucruri sunt murdare? A ajuns omul asa de “curat” ca nu mai suporta sa se murdareasca pe “mana”.
    …. Ma intreb sincer, cine este dispus sa duca jugul greu (si poate murdar) al unui frate oarecare pe umeri?

    ————————————————————————

    La ora actuala toti se spala pe maini si fug de orce raspundere. Astept si eu sa imi vorbiti despre primii “crestini autentici” dintre voi care or sa lase tot si or sa traiasca cu familia pe munte. Poate ajungeti si voi pe lista celor mai fanatici religiosi care au ajuns sa se sinucida in pustie. S-au v-ati gandit ca nu ajunge ca s-au facut neoprotestantii de mirul lumii asa ca vreti si voi sa le pasiti pe urme?
    Chiar m-ar interesa sa vad care din voi este primul (si pana la al o 100-lea sunt interesat) care o sa lase totul si o sa plece cu familia in pustie!!!

    si un cuvand pentru originatorul acestui artocol:
    Om bun, ai o sotie desteapta. In timp ce tu ai ajuns deja cu mintea sa traiesti pe munte, poate ar trebui sa cobori la campie si sa vezi daca nu iti duce sotia in spate gospodaria intreaga (jos palaria pentru sotia aceasta).

    Ca pana si monahul la manastire stie ca trebuie sa isi duca pravila la indeplinire iata ca sunt unii in lume care le stiu mai bine. Sa nu te superi pe mine, dar daca a ajuns sotia ta sa iti spuna ca trebuie sa iti cauti de lucru si tu daca dai din colt in colt, … faci un un lucru rau si nedemn pentru un cap de familie.

    Si daca a venit careva sa te invete sa nu te ocupi cum trebuie de familie, poate ar trebui sa mai cercetezi spiritele (ca poate te pune sa te arunci in prapastie).
    Ca nu spune nimeni sa fii ca “lumea”, dar cine iti spune pe fatza si in public ca sa pleci in pustie (sau sa-l urmezi in pustie)?

    Eu imi aduc aminte ce spunea un duhovnic:
    ” rabdare, rabdare, rabdare si apoi iara de la capat …. “, ….
    voi de ce va aduceti aminte?

    • parereamea said, on noiembrie 2, 2009 at 1:38 pm

      Eu imi aduc aminte ca Marian lucreaza in Norvegia, dupa cum ii spune si nickname-ul, dar se pare ca tu nu ai citit comentariile lui si ale celorlalti pe aceasta tema de la un articol anterior, si te pripesti in afirmatii. Cumva discutia pe aceasta tema initiata de Marian se incheiase la acel articol, dar saccsiv a considerat ca e bine sa o reia pentru altii care nu au trecut si pe la acel articol si au omis discutia, care era oricum off-topic acolo.
      Nu da nimeni verdicte aici sau afirma certitudini legat de viitor. Doar discutam.

  19. lemurian said, on noiembrie 2, 2009 at 11:37 am

    Asa se pune problema aici de parca ar fi venit razboiul, de parca ar umbla cineva cu arcanul dupa crestini sa le faca mai stiu eu ce. Nici macar pasaportul biometric nu e obligatoriu putand solicita in fiecare an unul provizoriu valabil, ati ghicit, un an de zile. Prigoana nu va face nimeni impotriva nimanui. Lucrurile merg normal, usor perturbate datorita crizei financiare, insa nu cred ca existe chiar atat de multe motive de panica, decat in mintea noastra.

    Love

    • parereamea said, on noiembrie 2, 2009 at 1:39 pm

      E normal ca in Ucraina s-au inchis scolile pe 3 saptamani? Noi suntem la o aruncatura de bat.

      • parereamea said, on noiembrie 2, 2009 at 1:40 pm

        Si nu cred ca cei care comenteaza pe aici sunt panicati, isi doresc doar a intelege mai bine situatia actuala.

  20. Svetlana said, on noiembrie 2, 2009 at 11:46 am

    De acord iubirea Domnului Dumnezeului nostru in primul rind, iar in al doilea iubirea aproapelui, trebuie sa persiste ambele.
    In ceea ce priveste plecarea in munti, un parinte spunea ca ar fi bine sa avem pusa de o parte o geanta pregatita (medicamente, strictul necesar ca la un militar, sa aflam ce pun ei in ruczac)) pentru orice eventualitate.
    Iar o maica in gluma spunea ca are nevoie doar de hirtie de viceu, in rest totul este cu dinsa, adica sufletul si rugaciunile le-a invatat pe de rost (chiar si psaltirea).
    Eu zic ca bine ar fi ca sa avem si o casa la tara undeva, bunica mea Dumnezeu s-o ierte spunea sa nu vindem casa, ca vor veni timpuri de razboi sa avem unde ne adaposti.
    Itr-adevar traim vremuri tulburi, multe din cele spuse mai sus isi au rostul. Tot asa ma confrunt si eu cu sora si parintii, ma rog pentru ei, pina la urma alegerea ne va apartine sa acceptam peceata sau nu, dar Domnul ne va purta de grijă. Important sa stam tari pina la un sfirsit crestinesc, orice ar fi. Sa nu ne temem de cei care ucid trupul, mai mult sa ne ferim de cei ce ar ucide sufletul. Sa fim atenti la evenimente, la rugaciune si multa rabdare. Cit mai avem posibilitate sa ne impartasim cu Sfintele Taine. Subiectul este mult mai voluminos, ar fi multe de adaugat…

    • parereamea said, on noiembrie 2, 2009 at 1:46 pm

      Bietii nostri batrani, cum au tinut de fiecare petic de pamant cu dintii. Cat de clar le era lor ca e cel mai important sa ai o bucatica de pamant a ta si un petic deasupra de cer al tau, ca sa nu umbli pribeag in lume…

  21. john said, on noiembrie 2, 2009 at 11:51 am

    BALAURE, daca mai ai ceva, mai da din tine. Ca sa ne mai descretim si noi fruntile dupa atitea ginduri funebre. ma bucur ca esti cu vestea noua si buna: UIte unul care il asteapta pe Antihrist ca sa-l…… salveze. BUNA!!! Mai zi-le!

  22. Nina said, on noiembrie 2, 2009 at 1:01 pm

    “România va trece prin mai multe faze de transformări fundamentale, devenind în cele din urmă, graţie spiritualizării ei exemplare, un veritabil focar spiritual, ce va putea fi comparat cu miticul ”NOU CANAAN”, iar Bucureştiul se va transforma într-un centru esenţial al acestui foc. Această capitală a polului spiritual al planetei va fi aproape în întregime reconstruită, rămânând în cele din urmă o aranjare de construcţii, în formă inelară, având 7 km în diametru şi va fi considerat de toate popoarele drept un veritabil “NOU IERUSALIM” pământesc.” Din profetiile lui Sundar Singh despre Romania
    par.Arsenie Boca avea o mare pretuire pentru acest om.Il considera un misionar crestin.

    • Marian said, on noiembrie 2, 2009 at 1:14 pm

      Pana acuma asa ceva (asemanator) numai la mormoni am mai auzit. S-a obisnuit lumea sa umble dupa vedenii. Unii vor la “munte”, altii vor in “capitala”.

      Nina, dar cu cei din “provincie” ce se intampla?

    • un_pacatos said, on noiembrie 2, 2009 at 1:17 pm

      Uite ce scrie parintele Arsenie Boca in cartea sa,Cararea Imparatiei ,pagina 343(acolo vezi si scrisul original):
      “Ce frumos scrie Sundar Singh si de ce proasta calitate e apocrifa aceasta, a unui fanatic, incult si mincinos”.

      @Nina nu citi profetiile si nici scrierile sectarilor sau ereticilor!!!

      • constantin said, on decembrie 18, 2009 at 2:57 pm

        Merita Romania sa fie Noul Canan dupa ce a ajuns o tara de ucigasi de copii.
        Mare atentie la interpretari,intrucat sunt carti editate de unele edituri care au introdus elemente straine scrierilor parintelui Arsenie.

  23. es said, on noiembrie 2, 2009 at 4:21 pm

    @ pro-ortodox (care eşti tu pro-luteran), eu sunt român, puteam să fiu ori rus ori bulgar oricum nu contează atîta vreme cît sunt ortodox. Să nu cumva să pui originea latină sau dacică înaintea(prioritară) lui Hristos.
    Pentru că în toată Ortodoxia Iisus se scrie cu 2 de “I” atunci aşa este corect, dacă tu vrei să asculţi de latini este treaba ta, dar să nu mai minţi lumea că eşti ortodox. Iar pînă acum ai venit numai cu linkuri către bloguri ale jidovilor sau protestanţilor, deschide orice carte ortodoxă şi o să vezi Iisus Hristos, nu “isus cristos” aşa cum a propus un dobitoc pe unu din acele bloguri.

  24. balauru said, on noiembrie 2, 2009 at 5:31 pm

    Cel pe care voi il numiti Antihrist , este cel ce va salva lumea de ignoranta in care se nevoieste . Cat despre ” marian din norvegia ” , acesta e dl presedinte bataiosu care foloseste un browser de Norvegia . Acelasi nefericit panicat .

  25. Veaceslav said, on noiembrie 2, 2009 at 6:11 pm

    @balauru,
    Sf Sfantul Kuksa de Odessa despre antihrist si evrei:
    “Mulţi evrei care au trăit cu adevărat după legea lui Moise, nu vor primi pecetea lui antihrist. Ei vor sta în aşteptare, urmărindu-i toate activităţile lui. Ei ştiu că strămoşii lor nu L-au recunoscut pe Hristos drept Mesia, dar aici va lucra Dumnezeu, căci ochii lor se vor deschide şi ei nu vor primi ştampila lui satana, iar în cel de-al unsprezecelea ceas îl vor recunoaşte pe Iisus Hristos drept Mesia, vor trece la ortodoxie, iar pentru credinţa lor se vor mântui.”

  26. em said, on noiembrie 2, 2009 at 6:59 pm

    mda, balaure… ma intreb la care ignoranta te referi? Sau mai bine spus, ce anume numesti tu ignoranta? Eu de exemplu, te numesc pe tine ignorant, deoarece astepti cu gura cascata sa fii salvat de o un dictator (antihristul), fara sa ai cea mai vaga idee ce ar putea insemna o dictatura mondiala. Iar daca pe timpul comunismului unii mai aveau o sansa sa evadeze in capitalism, in viitorul dorit de tine unde ai sa poti evada? Pun pariu ca la cat esti tu de viteaz acum, pe atat ai sa te scapi pe tine de frica atunci.
    Cat despre Marian Norvegia, nu e cazul sa-ti consumi energia panicandu-te. Fa-ti datoria ta: munceste, roaga-te, ai credinta, iubeste-ti copii si nevasta, iubeste-l pe Dumnezeu si ai rabdare sa vezi cum vor evolua lucrurile pt ca e posibil ca antihristul asteptat de balaur sa apara in anii imediat urmatori sau, la fel de bine, poate veni peste 100 de ani ori mai tarziu. Misiunea noastra e sa ne ingrijim de curatia sufletelor noastre si sa nu inghitim toate mizeriile care zboara prin lume (ex: vaccinuri, cipuri si alte cucuri). Bine e sa nu ne consumam in frici inutile, sa avem discernamant, sa ne pastram fortele, iar la timpul potrivit sa actionam cum se cuvine. Cine stie cati din noi vor avea puterea sa spuna NU atunci cand va veni vremea?

  27. em said, on noiembrie 2, 2009 at 7:02 pm

    se pare ca acum sunt tocmai timpurile in care invatam sa spunem NU; ca un fel de pregatire pt mai tarziu

  28. Danielo said, on noiembrie 2, 2009 at 8:26 pm

    Balauru nu o fi din Norvegia, dar la cat este de consecvent in aberatii, probabil (nu glumesc, nu vreau sa il jignesc) a petrecut mult timp la MISA…
    Da, cred ca Dumnezeu va avea solutii personalizate (!) pentru fiecare daca vom redescoperi macar cateva din treptele (felurile) rugaciunii…

    • es said, on noiembrie 3, 2009 at 10:11 am

      bagă şi tu o definiţie la “treptele (felurile) rugăciunii”

  29. Maria said, on noiembrie 2, 2009 at 8:36 pm

    La cat stau unii pe net , s-ar putea sa-i prinda sfarsitul tastand :) .
    “Aghiuta ” asta e destept ; baga un subiect dintrasta foarte interesant si te tine cu gandul la cum ai sa sfarsesti ,cand de fapt ,tu iti programezi autodistrugerea prin gandurile acestea care te fac tot mai depresiv , uitand astfel, ce e de fapt ,important – mantuirea sufletului , nu “mantuirea “trupului .
    Multa rugaciune si post ( dupa putere ) nu lamentare!
    Poate ca peste unii dintre noi da maine o masina . Noi ne ocupam cu cel’ nenorocit de pc( cautand solutii materiale pentru un sfarsit cat mai placut ) si nu mai avem chef de toata rugaciunea ( hai sa spunem una la repezeala , sa fie acolo ) .
    Nu se va sti niciodata cand va fi sfarsitul . Dupa cum zicea si Danion ” cel ce crede intr-o data anume a sfarsitului , si e speriat , acela nu e crestin. ” Stam cu galusca in gat si ne este frica sa nu ne inecam cu ea , dar nici nu gandim cum sa ne scapam din situatie , cautand solutia cea mai potrivita .
    Daca as muri spovedita , impartasita , impacata cu: toti , cu mine si cu Dumnezeu ( dar in chinuri ) mi-ar fi mai usor daca as muri intr-o pustie in care as putea face multe rele .
    Dar bine ca mantuirea e individuala si nu colectiva :) .
    Nu stiu dece dar prea se pliaza subiectul cu mutatul la tara cu ideea politicienilor de a face agricultura ( dar n-are cine ) .
    Sa fie oare o manevrea , inteligenta miscare .
    Daca Dumnezeu nu vrea sati dea hrana , nu-ti da nici in pustie , nici la tara , nici…. niecaieri .

  30. Alina said, on noiembrie 2, 2009 at 9:30 pm

    Vorbim de fuga in munti, vremuri grele, sacrificii, dar cati dintre noi pot renunta la televizor macar?

    • JC said, on noiembrie 2, 2009 at 10:36 pm

      Eu nu ma uit la televizor. Televizorul se uita la mine!

      PS: Eternitate in flacari despartit de Dumnezeu … televizor … mda … grea decizie.

    • Maria said, on noiembrie 12, 2009 at 1:13 pm

      Alina :) ,
      La televizor renunta lumea ( si asa sunt numai prostii )
      Dar ce te faci cand iti lipseste masina de spalat rufe ,masina de spalat vase :) ) atunci e mai greu pentru unii , dar ne dezvatam noi , ” orice invat are s-un dezvat ” .

  31. balauru said, on noiembrie 2, 2009 at 10:47 pm

    @ Danielo : Am petrecut mult timp ( si inca mai petrec ) in Haifa , asta e in Tara Sfanta ( pentru necunoscatori ) . Despre Misa , numai de bine , in fond lor le datorati ” profetiile” lui Sundar Singh despre Romania . Eu atat va spun : Romania e o tara care atata timp cat va mai exista , va fi presul pe care se vor sterge pe picioare marile natiuni ( bine , mai sant si alte state bananiere dar mai ras asa ca Romania ) , nu aveti nici un viitor , cum nu aveti nici trecut . Aduceti va aminte cuvintele mele : pentru ceea ce ati facut poporului sfant , veti plati , veti plati , veti plati ! Cereti va iertare sutelor de mii de evrei pe care i ati ucis , sangele lor sfant asteapta lacrimile voastre . De aceea voi numiti Razboinicul , Antihrist . Va e teama de razbunarea Sa . Bine faceti , caci El nu are nevoie de oameni care nu sant in stare de nimic , cum santeti voi .

    • Svetlana said, on noiembrie 3, 2009 at 5:56 am

      Oameni buni, ce de-a necuratie de balauri pe lumea asta, s-au inmultit de nu mai poti respira de aerul lor stricat. Ce de-a tupeuuuuuu.

    • parereamea said, on noiembrie 3, 2009 at 9:20 am

      Iata o carte despre istoria evreilor pe aceste pamanturi romanesti.
      http://bisericasecreta.files.wordpress.com/2009/06/dosare-secrete-privind-razboiul-nevazut-al-evreilor-sionisti-cu-romanii.pdf
      Poti sa ne explici si noua arborele tau genealogic si ce te face atat de sigur ca ai sange al poporului sfant in tine?
      Oricum vorbesti la deruta, nu te obosi sa raspunzi.
      Cat despre sutele de mii de… cu cine crezi ca vorbesti aici?

      • Emil said, on noiembrie 29, 2009 at 11:47 pm

        Frate “Parereamea” (ce bine ar fi sa te stiu pe nume!), iti sunt recunoscator ca ai postat acest link.
        Cam offtopic dar izvorat tot din dorinta de a multumi: Cartea aceasta imi da niste raspunsuri la un conflict interior (cum pot sa faca urmasii lui Moise ceea ce fac azi in Palestina?* -probabil daca romanii ar fi fost mai putini, ne astepta aceeasi soarta dar se ingrijeste Dumnezeu de toate) si imi aduce si mai multa lumina asupra motivatiei atacului lui HTP la Mihai Eminescu, in conditiile in care Eminescu -nu e de gluma, este o problema de drept civil- nu se mai poate apara personal (articolul citit de mine e de aici http://www.curentul.ro/2009/index.php/2008123121218/Actualitate/Adevarul-despre-Eminescu-la-120-de-ani-de-la-ucidere.html , nu cunosc sursa dar, urmarind problema de ceva vreme, rezuma informatiile primite de mine in timp; unele comentarii completeaza articolul). Si stai ca abia am parcurs 10%
        -parere personala, vorbesc numai in numele meu: documentul acesta merita o arie mai larga de raspandire, prin scoli, cutii postale si electronice, ca un manifest. Nu mai sunt la curent cum se raspandesc manifestele de credinta ortodoxa dar cred ca pericolul imediat revelat de aceasta documentare ar trezi pre multi din reverie si le-ar da multora raspunsurile (la intrebari care ne ravasesc viata zilnic) pe care istoria si limba si literatura studiate in manuale, presa si guvernarea nu le (d)au deloc (sau le “manevreaza”).

        * http://occupation101.org/ – poate fi banuit de partinire, dar cine sa faca documentarul daca nu cei in cauza?

    • Maria said, on noiembrie 3, 2009 at 4:46 pm

      Esti bolnav frate ! Bolnav sufleteste mai intai de toate . Daca ai fi inghitit la viata ta o boaba de istorie ai fi stiut ca , si crestinii au fost chinuiti , nu doar evreii .
      Dumnezeu sa te ierte ! si sa te aduca pe Calea cea Dreapta .
      Cat despre Antihrist , nu-l pot considera nici materie de ingrsat pamantul ( balegar ) si acela e folositor .

  32. daniel said, on noiembrie 3, 2009 at 4:57 am

    dragii mei prieteni,

    ceea ce va spun va straluci in voi mai mult decat soarele de pe cer.
    va vorbesc despre munti.
    adevarat adevarat va spun ca elitele si noi construim munti.
    ei construiesc munti de bani, de putere, de dominare etc. in inimile lor departate de Dumnezeu.
    noi construim munti de iubire (Avva Siluan), de smerenie (Maica Domnului), de pocainta (Sf. Sisoe), de credinta (Patriarhul Avram), in inimile nostre infrante si smerite.
    va spun ca acum trebuie sa ne ingrijim cu precadere de inimile noastre si sa participam la Sfanta Liturghie.
    vin vremurile si acum au si venit cand nu avem timp sa stim cum ne cheama; cand vom pasi 3 metri pe muntii fizici acestia se vor prabusi.
    problema muntilor vedeti-o in primul rand din punct de vedere duhovnicesc.
    caci numai gandirea duhovniceasca ne lumineaza interiorul fiintei noastre ca sa fim placuti Domnului.
    atentia si nadejdea la EL.

    va iubesc,
    Daniel

  33. Florin said, on noiembrie 3, 2009 at 6:24 am

    deci daca accepti vaccinul, si nu te intereseaza de chip, nu esti crestin ?? foarte tare… deci sunt 50 % ? Atunci ma bucur ca familia mea nu e crestina, daca in asta consta credinta

    • Vizitator said, on noiembrie 3, 2009 at 8:27 am

      Unde ai vazut scris asa ceva (“daca accepti vaccinul, si nu te intereseaza de chip, nu esti crestin”)?

    • saccsiv said, on noiembrie 3, 2009 at 9:25 am

      Florin

      Esti habauc

  34. marcela said, on noiembrie 3, 2009 at 8:45 am

    draga Marian, mi as fi dorit sa am pe cineva asa intelept linga mine. esti un om integru, iar familia pe care o e binecuvintata ca te are pe tine.

  35. john said, on noiembrie 3, 2009 at 10:06 am

    In “povesti nemuritoare” si Basmele lui Ispirescu nu se spune nimic ca BALAURII ar fi fost circumcisi…….trebuie sa ii cer cu imprumut fica-mii cartea cu basme pe care tocmai a inceput s-o citeasca ca sa ma documentez…. sau poate o intreb pe ea ca e mai la zi cu noutatile

  36. Domnisoara D said, on noiembrie 3, 2009 at 11:53 am

    voi in loc sa ii spuneti omului sa isi duca odraslele sa le vaccineze impotriva rujeolei sau varicelei..pentru ca nu degeaba se fac oricat de conspirationisti sunteti voi…voi veniti si ii alimentati frenezia.o compatimesc pe saraca femeie care trebuie sa se lupte cu un asemenea om.fiecare sa creada in ce vrea da pana la a ajunge sa delireze ca familia o sa il dea pe mana autoritatilor si pana la a pune sanatatea copiilor in pericol.

    • Vizitator said, on noiembrie 3, 2009 at 1:25 pm

      Dupa cum tu intelegi sa te vaccinezi, poate impreuna cu familia, eu si familia intelegem sa nu o facem. Intre o frenezie a unora pe care nu ii cunosti si care iti spun sa inghiti tot ce iti pun ei in farfurie si una a altora care iti spun sa verifici mancarea, ca s-ar putea sa te frigi sau sa inghiti ceva necomestibil, care ti se pare mai acceptabila?

      Cunosti personal o femeie care se “lupta” cu un “asemenea om”?

    • Marian said, on noiembrie 3, 2009 at 1:26 pm

      Asa am zis si eu, doar putin altfel. Dar asta e, lumea priveste viatza prin niste ochelari de “soare” (lumina e prea tare) si mai bine se traieste in intuneric (negationism).

      De parca nu a stat progresul in loc si din cauza unor probleme de religie (religie facuta de oameni fara discernamant, ca nu era biserica de vina !!!).

      Dupa cum vedem problemele acelea nu au fost numai catolice si sunt mai actuale ca oricand.

  37. Domnisoara D said, on noiembrie 3, 2009 at 1:15 pm

    si pe ce te bazezi cand spui ca vaccinurile de ieri nu au nici o legatura cu cele de azi?mai concret daca se poate

    • Veaceslav said, on noiembrie 3, 2009 at 1:22 pm

      Femeie de ce vorbesti daca nu cunosti? oare esti tu mai calificata decat medicii cu repuatie? mai citeste pe acest blog sunt multime de informatii referitor la vaccinuri.

      1 Timotei 2, 11-12:
      11. Femeia să se înveţe în linişte, cu toată ascultarea.
      12. Nu îngăduiesc femeii nici să înveţe pe altul, nici să stăpânească pe bărbat, ci să stea liniştită.

  38. Marian said, on noiembrie 3, 2009 at 1:32 pm

    Ai dat niste raspunsuri pe intelesul unei femei “desteapte”.
    Eu chiar ma intreb daca ai curajul sa vorbesti asa cu propria ta sotie (sau sotia lui altul; sau mamei tale).

    • es said, on noiembrie 4, 2009 at 9:09 am

      mă copile unde-i mere, hii bărbat nu hii muiere……..

      Dacă ţie îţi dă femeia fofoloancă şi apoi te joacă pe degete cum vrea nu înseamnă că toţi sunt fraieri ca tine să stea cu frică de femei.

  39. daniel said, on noiembrie 3, 2009 at 1:39 pm

    dragii mei prieteni,

    nu este timp pentru controverse.
    rugaciune si actiune.

    nadejdea si atentia la EL.

    va iubesc,
    Daniel

  40. Domnisoara D said, on noiembrie 3, 2009 at 1:49 pm

    @veaceslav : asa vorbesti cu cine iti permite.nu cu mine pentru ca nu ma cunosti si nu stii ce pregatire am eu?ia si foloseste citatele tale cu cineva caruia chiar ii pasa ce ai tu de spus.

    • es said, on noiembrie 3, 2009 at 2:12 pm

      Bliadi D. mai întîi cauţi cîte ceva despre vaccin, să nu mai vi nepregătită.

  41. Domnisoara D said, on noiembrie 3, 2009 at 1:52 pm

    @vizitator: nu mi se pare acceptabila nici una. am ajuns la o varsta cand stiu sa caut singura in mancare fara sa ascult parerea unora sau a altora si sa-mi fac o convingere din spusele lor

    • cAsAndrA said, on noiembrie 3, 2009 at 5:16 pm

      Si atunci ce cauti aici ?

      • Vizitator said, on noiembrie 3, 2009 at 6:32 pm

        @Casandra

        Domnisoara D. e o persoana finuta. Si are tot dreptul sa priveasca lucrurile asa cum socoteste de cuviinta, chiar daca le vede altfel decat noi. Ai decis tu pentru ea sa nu mai stea pe aici sau ti se pare ca daca sugerezi cuiva sa-si ia papucii, chiar si virtual, implinesti porunca iubirii de aproapele? Pana la urma, conversatia era a mea cu ea, daca nu iti place, te rog sa o ignori (conversatia), fara suparare. Socoteste ca randurile pe care le-a scris mi le-a spus mie la ureche.

      • cAsAndrA said, on noiembrie 4, 2009 at 4:22 pm

        @ vizitator
        Nu ma intereseaza conversatiile tale personale de pe acest blog public. Am pus o intrebare logica Domnisoarei D., bazata pe toate afirmatiile ei. Se pare ca pe Alina n-o consideri ” finuta” de nu te-ai sfiit s-o mustri aspru fiindca n-a fost de acord cu ce spunea parintele Paraian.

  42. Domnisoara D said, on noiembrie 3, 2009 at 3:11 pm

    es …vezi ca mai suntem unii care nu “cauta despre vaccin” si nu casca gura la toti care doar isi dau cu parerea…mai sunt unii care invata despre vaccin.
    momentan multumesc lui rufin pentru raspunsul civilizat pe care l-a dat.

    • Veaceslav said, on noiembrie 3, 2009 at 6:08 pm

      Mult stimata Domnisoara D, ma scuzi daca ti-a suparat cuvantul femeie (nustiu cu ce anume ti-am suparat cu cuvantul FEMEIE sau cu citatul din BIBLIE), ai venit pe acest site ca sa primesti un raspuns “civilizat” sau pentru a afla adevarul?
      Consideri ca stii totul despre vaccinuri de faci afirmatiile de mai sus?
      Nu te temi ca faci o afirmatie falsa si ca poate sa sufere cineva din urma ei?
      Te consideri in deplina masura sa abordezi cu certitudine aceasta tema?
      si la sfarsit vreau sa-ti spun, iubesc pe mama mai mult decat pe tata, insa tata este capul (intelepciunea).
      Citatul a fost un sfat pentru tine si partea femeiasca.
      Si pentru toate persoanele de gen femenin, nu vreau sa va supar sincer, nu va denigrez, nu va pun mai prejos, Dumnezeu va inzestrat cu calitati pe care nu le are barbatul iar pe barbat cu calitati pe care nu le are femeia, insa Hristos este capul barbatului si barbatul este capul femeii.
      Numai bine.

  43. john said, on noiembrie 3, 2009 at 3:21 pm

    Pai daca stii si singura si numai ai nevoie de parerea nimanui atunci de ce mai ceri argumente si dovezi?

    si in general, daca nu esti cu nimic de acord din ce se mai scrie pe aici, nu-ti place si nu-ti miroase a bine ce mai cauti p-aici? Io cind pic pe chestii d-astea care nu-mi plac nu-mi mai pierd timpul si ma retrag din discutia respectiva, ca-mi pierd timpul de pomana.

    @veaceslav- dragul meu femeile au voie sa vorbeasca si sa-si dea cu parerea ca d-aia le-a facut Dumnezeu cu gura si creier. Si nu uita sa amintesti ca marele Pavel mai spune si ca barbatul necredincios ar cam trebui sa asculte de femeia credincioasa. Asa ca mai lasa-ne cu misoginismul asta bazat pe citatele din Sf. Apostol Pavel. Oi fi eu barbat da’ dupa ce am vazut in ce hal se comporta muierile din alte tari, cum e Grecia de exemplu, vreau sa va spun ca noi chiar nu le pretuim deloc pe romancele noastre, asta asa in treacat fie spus. Domnisoara D. nu la tine ma refeream.

  44. Marian said, on noiembrie 3, 2009 at 3:23 pm

    Eu as intelege sa discut despre vaccinuri pe un site pe tema medicala. Ca si cu vaccinul facut, si cu el nefacut nu stiu in ce masura afecteaza omul in suflet.

    In schimb sa discute credinciosii intre ei despre care vaccin este bun si care nu imi spune ca cu voi ceva nu este in regula.

  45. Marian said, on noiembrie 3, 2009 at 5:22 pm

    Pe bune ca m-ai dat pe spate !!!
    Si de ce nu se studiaza asa ceva la nici o scoala (fie ea seminar sau facultate) teologic Ortodoxa din lume?

  46. Alina said, on noiembrie 3, 2009 at 5:53 pm

    O facultate ortodoxa, daca o faci cum trebuie pentru a-ti indeplini mai bine menirea de preot, nu te invata medicina, dar te poate invata sa gandesti si sa stii sa alegi. De fapt, relatia cu Dumnezeu te invata asta, asa ca problema, asa cum o pui tu, e gresita.

  47. Anca said, on noiembrie 3, 2009 at 6:39 pm

    Dragii mei , va iubesc pe toti. Citesc in fiecare zi articolele si de cele mai multe ori comentariile. Intr-una din zilele trecute, marturiseam ca nu sunt nici asa de priceputa, nici asa de citita intr-ale credintei, dar ma consider o crestina . E mult? E putin? Cred cu tarie ca va veni sfarsitul , dar nu vom stii cand. Parca am citit pe undeva ca nici macar Fiul nu stie ci numai Tatal (parca in Apocalipsa??). Cat despre vaccinuri si cip-uri, duca-se pe pustii. Nu le vad utilitatea asa cum nu cred nici in povestile astea cu gripa porcina,aviara,cabalina etc etc. Sa va spun ceva, in urma cu cativa ani, medicul meu de familie m-a convins sa-mi fac vaccin antigripal. Vreau sa va spun ca a fost anul in care a facut cea mai severa raceala, gripa ce-o fi fost, asa ca eu sunt convinsa , dupa cum va spuneam mai sus, de prostia asta cu vaccinul. Cat despre plecat in munti, sau mai stiu eu pe unde, este intr-adevar o mare problema cu familiile noastre. De exemplu mama mea (tata a murit , Dumnezeu sa-l odihneasca in pace) are 82 de ani si chiar daca ar vrea nu ar putea sa ne urmeze in cazul in care ar trebui sa plecam undeva. Sotul meu sufera de o boala cronica si este dependent de un tratament saptamanal, un fel de citostatice. Cu el ce-ar trebui sa fac? Are dreptate Marian cand isi pune astfel de probleme, dar iata ca poata sa apara si situatia pe care tocmai v-am expus-o: membrii de familie sa fie de acord , dar sa nu POATA pleca. Deocamdata sa ne inarmam cu rabdare , sa ne iubim unii pe altii, sa ne rugam si cum o vrea Dumnezeu.
    Ma intreb ce cauta unii pe acest site daca sunt un fel de “Gigi contra” ?

  48. Ioan dan said, on noiembrie 3, 2009 at 7:43 pm

    Inca de acum 15 ani cand mi-am cunoscut sotia, si citisem cartea ,,Apocalipsa 13,, si din profetiile Sfintilor, am inceput sa-i vorbesc despre aceste lucruri, binenteles dupa ce ne-am cunoscut mai bine si a vazut ca nu sunt un fanatic sau obsedat. Eu mi-am dorit ca sotia mea sa fie cel mai bun prieten al meu cu care sa discut despre orice problema si pot spune ca asa si e chiar si cu acesta situatie cu cipuri si vremurile din urma, iar daca a fost vre-o problema, Dumnezeu a randuit sa luam mereu impreuna toate deciziile corecte fie ca ea sau eu aveam solutia cea mai buna, nu a contat. Decizia de a ne vinde apartamentul si a ne face o casa la munte am luat-o impreuna iar Dumnezeu a randuit ca toate temerile sotiei in privinta reactiei parintilor si rudelor ei sa se risipeasca foarte simplu. Totul poate fi asa de simplu, numai ca oamenii cu prejudecati fac sa fie asa de complicat.

  49. kosk said, on noiembrie 3, 2009 at 8:16 pm

    Ce Dumnezeu, a dat turbarea in atei si sionisti de mucava, de isi refuleaza frustrarile aci?..intai @”balauru” dupa aia @”dan” si bomboana pe tort @” domnisoara d” care avea “frumuseţe” de blog secular humanist, acum catva timp.

  50. john said, on noiembrie 3, 2009 at 8:42 pm

    Eu zic ca ne complicam cu teologizarea vaccinului. A nu accepta vaccinarea inseamna pur si simplu sa-ti aperi sanatatea. Ori asta o face oricine indiferent de credinta sau de lipsa ei. Ca este asa, o dovedeste reactia musulmanilor care dau semnale de alarma pe blogurile lor si pe diverse site-uri. Vezi de exemplu:http://www.islamfactor.org/lofiversion/index.php/t6085.html ca si reactia multor occidentali indiferent de religie.

    Pt. Ioan Dan- o fi fost simplu in cazul tau da’ nu e deloc simplu in cazul multora care au divergente in familie, probleme de sanatate, copii, n-au bani sau pur si simplu unii nu simt ca a venit timpul sa faca pasul asta.

    Am observat ca cea mai raspindita versiune, si cea mai rationala, aparent, este ca: dom’le imi cumpar o casuta cu putin pamint pe coclauri, prin munti… si cind o veni tavalugul ma retrag acolo sa cresc o vacuta, doi porci , cinci gainuse, 10 rasaduri de rosii si 6 de castraveti si ce-o fi sa fie. Mai fratilor, nu stiu de ce, dar muntii aia despre care tot citim noi si pe care-i tot citam din Biblie s-ar putea sa nu aiba nimic de-a face cu viziunea oarecum bucolica pastorala a casutei de la munte de care tot vorbeste lumea p-aici. Mie nu prea-mi suna asa ceva. S-ar putea sa fie o solutie temporara, de scurta durata dar tare mi-e ca muntii din Biblie ar insemna de fapt a te ascunde prin pesteri, a trai prin paduri din te miri ce si mai nimic, etc, adica a fi haituit pur si simplu.

    • Ioan dan said, on noiembrie 4, 2009 at 8:57 pm

      Aici chiar ai dreptate caci si eu imi dau seama ca nu poti trai in mijlocul celor care vor primi sistemul cu cipuire.

  51. john said, on noiembrie 3, 2009 at 8:51 pm

    Si ca sa intelegeti ca nu insist pe o abordare mai retinuta a aspectului munte pentru ca i-as invidia pe cei cu casute p-acolo trebuie sa spun ca fac parte dintre fericitii care au o casa la munte. Socrii mei stau acolo cu capre, oi, gaini, vita de vie, rosii, ardei, apa de izvor, liniste, aer curat, o priveliste ca-n basme, etc. De cite ori ma duc acolo ma simt ca intr-un mic rai…..Frumos! Si totusi…..

  52. john said, on noiembrie 3, 2009 at 8:57 pm

    Am invatat sa plantez rosii si cartofi, stiu sa mulg o vaca si sa cresc un porc… si nu fac misto. Am invatat din placere (eu fiind nascut si crescut la oras), nici prin cap nu-mi trecea de Apocalipsa si alte cele…. Si cu toate astea sint aproape convins ca bietele noastre planuri de acasa nu prea o sa se potriveasca cu cele din tirg.

  53. john said, on noiembrie 3, 2009 at 9:14 pm

    Pe de alta parte insa inteleg perfect nevoia absolut umana de a se lupta cu neprevazutul, de a-l aseza in forme cit de cit inteligibile si deci oarecum predictibile. De a gasi o solutie concreta, palpabila la acel ceva infricosator pe care noi nu prea putem sa ni-l inchipuim. Asa ca sa nu ma intelegeti gresit. NU dispretuiesc deloc discutiile acestea, dincontra. Doar ca as sugera sa nu raminem fixati doar pe un singur aspect si ar trebui sa fim un pic mai flexibili si mai ales ar trebui sa lasam loc, foarte mult loc necunoscutului, tocmai ca sa nu ne simtim prea dezamagiti, de genul: uite dom’le mi-am facut casuta cu vacuta la munte si nu pot sa stau in ea… trebuie sa ma ascund prind docurile din portul Constanta si…. cad in disperare si mai stiu eu ce.

  54. daniel said, on noiembrie 4, 2009 at 12:53 pm

    dragii mei prieteni,

    dragul meu John,

    cum poti spune sa lasam loc necunoscutului ? Cui trebuie sa Ii lasam noi loc ?
    ce trebuie sa plantezi mai ales ?
    virtutile, deoarece vine timpul si acum a si venit cand nu mai ai timp nici de leguma de afara …
    nu te refugia printre docurile din Constanta ca nu ai nici o scapare.
    nu intelegeti ca degeaba pasim pe piatra, asfalt sau orice material.
    tre sa pasim pe Stanca, pe Solul Ferm, pe Muntele de smerenie, de iubire, de pace: toate acestea in inima noastra de ortodocsi.
    aici este prezent Domnul nostru Iisus Hristos pentru care ttrebuie sa depunem toata atentia si nadejdea noastra.
    asa sa fie

    va iubesc

    Daniel

  55. Ioan dan said, on noiembrie 4, 2009 at 9:02 pm

    Am credinta ca Dumnezeu ne va lumina sa gasim mereu solutii la ficare problema ce tine de mantuire caci El a promis asta: ,,Cautati mai intai Imparatia lui Dumnezeu si dreptatea Lui si toate acestea se vor da voua pe deasupra.,,

  56. constantin said, on decembrie 18, 2009 at 4:08 pm

    Romania nu va dispare chiar si in conditiile celui de-al treilea razboi (chiar daca unora le-ar place).Afirmatia mea se bazeaza pe faptul ca Mantuitorul a zis,,nu te teme turma mica caci eu voi fi cu tine pana la sfarsitul veacurilor…sau biserica va dainui pana la sfarsitul veacurilor…”La acea biserica concura si poporul Roman cu ceva efective.In timp ce unele turme cresc ca si efective,(sectarii)din biserica noastra se rupe in mod constant parti mari.Este lesne de inteles care va fi turma mica.
    Intr-o alta ordine de idei;
    Aparitia acestei crize are si unele avantaje in sensul ca vrem,nu vrem,trebuie sa ne obisnuim cu un trai mai simplu.Fuga in zone izolate va fi necesara dar nu se poate face fara pregatire.Sa nu ne facem probleme ce vom manca in acele timpuri,pentru ca pana atunci vom fi specialisti in supravietuire.Sa nu uitam ca se mai pregateste o criza a resurselor energetice si una alimentara.
    In aceste conditii cei din familie ne vor forta sa gasim solutii;si cine stie care vor fi acelea.Asadar,gata cu viata petrecuta in lenevie.Urmeaza un dus rece pentru a ne trezi!(chiar in plina iarna).
    Referitor la cei din familie care vor opta pentru cele necrestine,un lucru mi se pare clar:Cel care are luminator pe Duhul Sfant va gasi calea si va merge pe ea.Ceilalti vor urma indemnurile duhului care exista in ei.Daca vor influienta copii sa urmeze aceeasi cale,Dumnezeu va cere sufletul lor de la ei.In acele momente toti vom fugi in diferite directii sa ne salvam viata(unii pe cea temporara iar altii pe cea vesnica.Nu vom avea nici o rasplata daca vom pierde viata vesnica pentru aproapele.Domnul ne indeamna sa ne jertim viata cea temporara pentru aproapele nu viata vesnica.
    In concluzie,cine nu va avea exercitiul rugaciunii,a desei spovedanii,a rabdarii aproapelui,a milosteniei Etc,nu cred ca are o armura eficienta pentru razboiul duhovnicesc care urmeaza.
    Toate intrebarile pe care le punem si nu gasim raspuns sunt o pierdere de vreme si de energie.Sunt o multime de variabile in ecuatie si oricum nu am putea fi pregatiti pentru orice scenariu posibil mai ales ca Sfintii parinti ne-au avertizat ca vremurile care vin sunt asa de grele cum nu au mai fost si nu vor mai fi in veacul veacului.Nu trebuie decat sa va ganditi cate atrocitati au fost de-a lungul istoriei care s-au scris,dar care nu s-au scris?
    Din moment ce lucrurile merg intr-o directie sigura,nici acum nu reusim sa stabilim prioritatile?
    Oare daca Domnul este in noi si cu noi,nu va sti cum sa ne indrume?Sa nu fie!.Noi trebuie doar sa fim atenti la evenimentele care se succed,Sa luam aminte ca timpul este foarte scurt si sa ne pregatim cum se cuvine pentru un eveniment(sau o succesiune de evenimente) care urmeaza si pe care si le-au dorit si Sfintii primelor veacuri.Ganditi-va la rasplata si ve-ti vedea ca merita.
    Doamne ajuta.

  57. GC said, on decembrie 30, 2009 at 5:23 pm

    Daca ceea ce se spune in acea zisa profetie este adevarul, se va intampla … fie bine primit!

    Daca a fost alterata si modificata … e treaba celor care vor ceva de pe urma aceasta. Eu stiu doar ca se leaga foarte mult de Capitolul din Noul Testament numit: Apocalipsa, puntul 3, alineatele 7-12. Acolo se vorbeste despre biserica din Filadelfia: vedeti mai multe aici: http://www.apocalipsa.ro/Imagini/cele-sapte-biserici/mapa2.gif

    Sunt multe necunoscute … nu stii daca sa iei cele scrise ad literam, e cam ambiguu. Daca vrei sa faci o corelatie cu perceptia de azi a celor scrise acolo, poti sa vezi altfel lucrurile fata de cei care nu au trait cu tehnologia actuala. Indiferent unde-i eroarea, stim ca exista Creatorul. Simtim existenta unor legi, restul vom afla cand vom trece in alt plan existential, sau poate mai devreme!

    Pace tuturor!

  58. dana said, on august 19, 2010 at 8:35 pm

    Buna seara! In textul domnului Marian, se pomeneste ceva despre retragerea in munti. S-a pornit asa ceva? Sunt ceva nuclee de comunitati? Intreb, poate reusesc sa-l conving pe sot sa mergem acolo in loc sa parasim tara.

  59. saccsiv said, on noiembrie 2, 2009 at 9:10 am

    Delia

    “50 de ani”, “ancorata in realitate”, “habotnic”.

    E clar ca tu dormi sforaind.

  60. es said, on noiembrie 2, 2009 at 9:40 am

    IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISUS cu 2 (DOI) de I(i)

    şi am văzut şi eu mesajul iconoclast ;)

  61. es said, on noiembrie 2, 2009 at 10:11 am

    vreau să zic că Isus înseamnă MĂGAR, iar Iisus înseamnă MÎNTUITOR, şi că doar sectanţii (şi vaticaniştii) scriu cu un singur “i” numele Mîntuitorului.
    Şi am mai zis că am văzut mesajul scris de tine cu tentă iconoclastă

  62. es said, on noiembrie 2, 2009 at 10:50 am

    Corect se scrie “Иисус Христос” dar mai apare scris foarte rar “Исус Христос” prin IugoSlavia şi Bulgaria cu o precizare că ei mai folosesc şi litera “й” care este echivalentul literei “J” din polonă (JA = Я ) deci acolo unde “J” este 1/2 din “I” aşa şi “й” este 1/2 din “и”. În concluzie corect se scrie IISUS HRISTOS, dar m-am convins care-i treaba cu tine.

  63. Veaceslav said, on noiembrie 2, 2009 at 5:14 pm

    @ proortodox, auzi sectarule, uite cum se scrie Iisus Hristos in latina: Iesus Christus
    TE ROG FRUMOS NU ZAPACI OAMENII!!!

  64. Marian said, on noiembrie 2, 2009 at 2:02 pm

    eu zic ca nu doarme.

  65. saccsiv said, on noiembrie 3, 2009 at 10:59 am

    De ce spui:

    “aşa cum Moise odinioară a stors apă din piatră”?

  66. Vizitator said, on noiembrie 3, 2009 at 2:43 pm

    “There is a great deal of evidence to prove that immunisation of children does more harm than good.” (Dr J Anthony Morris, former Chief Vaccine Control Officer, US Food
    and Drug Administration)

    “The greatest threat of childhood disease lies in the dangerous and ineffectual efforts made to prevent them through mass immunisation.” (Dr R. Mendelsohn, Author and Professor of Paediatrics (How To Raise A Healthy Child In Spite Of Your Doctor)

    “In our opinion, there is now sufficient evidence of immune malfunction following current vaccination programmes to anticipate growing public demands for research investigation into alternative methods of prevention of infectious disease.” (Dr’s H. Buttram and J. Hoffman (Vaccinations and Immune Malfunctions))

    “All vaccination has the effect of directing the three values of the blood
    into or toward the zone characteristics of cancer and leukemia…Vaccines DO predispose to cancer and leukaemia.” (Professor L.C. Vincent, Founder of Bioelectronics)

    “Every vaccine carries certain hazards and can produce inward reactions in some people…in general, there are more vaccine complications than is generally appreciated.”
    (Professor George Dick, London University)

    “Official data have shown that the large-scale vaccinations undertaken in the US have failed to obtain any significant improvement of the diseases against which they were supposed to provide protection.” (Dr A. Sabin, developer of the Oral Polio vaccine (lecture to Italian doctors in Piacenza, Italy, Decemebr 7th 1985))

    “In addition to the many obvious cases of mortality from these practises, there are also long-term hazards which are almost impossible to estimate accurately…the inherent danger of of all vaccine procedures should be a deterrent to their unnecessary or unjustifiable use.” (Sir Graham Wilson (The Hazards of Immunisation))

    “Laying aside the very real possibility that the various vaccines are contaminated with animal viruses and may cause serious illness later in life (multiple sclerosis, cancer, leukaemia, etc) we must consider whether the vaccines really work for their intended purpose.” (Dr W.C. Douglas (Cutting Edge, May 1990))

    “The only wholly safe vaccine is a vaccine that is never used” (Dr James A. Shannon, National Institute of Health, USA)

    With reference to Smallpox:

    “Vaccination is a monstruosity, a misbegotten offspring of error and ignorance, it should have no place in either hygiene or medicine… Believe not in vaccination, it is a world-wide delusion, an unscientific practise, a fatal superstition with consequences measured today by tears and sorrow without end.” (Professor Chas Rauta, University of Perguia, Italy , (New York Medical Journal July 1899))

    “Vaccination does not protect, it actually renders its subjects more susceptible by depressing vital power and diminishing natural resistance, and millions of people have died of smallpox which they contracted after being vaccinated.” (Dr J.W. Hodge (The Vaccination Superstition))

    “It is nonsense to think that you can inject pus – and it is usually from the pustule end of the dead smallpox victim… it is unthinkable that you can inject that into a little child and in any way improve its health. What is true of vaccination is exactly as true of all forms of serum immunisation, if we could by any means build up a natural resistance to disease through these artificial means, I would applaud it to the echo, but we can’t do it.”
    Dr William Howard Hay (lecture to Medical Freedom Society, June 25th 1937)

    “Immunisation against smallpox is more hazardous than the disease itself.”
    Professor Ari Zuckerman, World Health Organisation

    With reference to Whooping Cough:

    “There is no doubt in my mind that in the UK alone some hundreds, if not thousands of well infants have suffered irreparable brain damage needlessly and that their lives and those of their parents have been wrecked in consequence.” (Professor Gordon Stewart, University of Glasgow (Here’s Health, March 1980))

    “My suspicion, which is shared by others in my profession, is that the nearly 10,000 SIDS deaths that occur in the US each year are related to one or more of the vaccines that are routinely given to children. The pertussis (whooping cough) vaccine is the most likely villain , but it could also be one or more of the others.” (Dr R Mendelsohn, Author and Professor of Paediatrics (How To Raise A Healthy Child In Spite Of Your Doctor))

    “The worst vaccine of all is the whooping cough vaccine… it is responsible for a lot of deaths and for a lot of infants suffering irreversible brain damage..” (Dr Archie Kalokerinos, Author and Vaccine Researcher (Natural Health Convention, Stanwell Tops, NSW, Australia 1987))

    With reference to Polio:

    “Many here voice a silent view that the Salk and Sabin polio vaccine, being made of monkey kidney tissue has been directly responsible for the major increase in leukaemia in this country.” (Dr F. Klenner, Polio Researcher, USA)

    “No batch of vaccine can be proved to be safe before it is given to children” (Surgeon General Leonard Scheele (AMA Convention 1955, USA))

    “Live virus vaccines against influenza and paralytic polio, for example, may in each instance cause the disease it is intended to prevent…” (Dr Jonas Salk, developer of first polio vaccine (Science 4/4/77 Abstracts))

    Sursa: http://www.vaccinationdebate.com

  67. Vizitator said, on noiembrie 3, 2009 at 5:56 pm

    Cel putin in privinta ultimei parti a mesajului… glumesti, nu?

  68. cAsAndrA said, on noiembrie 4, 2009 at 5:19 pm

    Unii dintre noi mai gresim. Ii consideram pe altii niste “atei pe cinste”, tocmai pe gustul nostru, si ei se dovedesc a fi nazisti. Sau poate nu gresim, ci chiar credem ca sangele varsat de nevinovati pentru pacatele altora din neamul lor e rezonabil. Dar ne preocupam de sufletele domnisoarelor.

  69. Ioan dan said, on noiembrie 4, 2009 at 8:54 pm

    Inca nu a sosit timpul sa plecam la munte, stam cu chirie la oras cat om mai avea servici.


Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 663 other followers