Saccsiv's Weblog

PROFETIE? Un staret rus: AL TREILEA RAZBOI MONDIAL va începe în curând si va dura 3 ani

Posted in al treilea razboi mondial, PROFETII by saccsiv on octombrie 8, 2009

   Prin stradania cititorului Slavic, iata traducerea

http://apinews.ru/index.php/entertainment/2012/410-prorok

   Al treilea razboi mondial – această legatura de cuvinte în ultima vreme a fost pe buzele la cei mai mulţi oameni intelepti în diferite părţi ale globului. Nebunie politica, crize financiare mondiale, nesfârşite războaie etnice şi schimbările de mediu au împins civilizaţia lumii în colaps, care a fost cunoscuta în profetii, ca apocalipsa.

   Cand am publicat aceasta profetie de mai jos la 15 mai 2007, mulţi au tratat-o nu destul de serios.

   Astăzi, dupa parerea jurnaliştilor de la APInews.Ru, a sosit vremea ca sa va amintim de profeţia a unui staret orthodox rus, care, spre deosebire de profeţiile lui Nostradamus, Vanga şi alţii, locuieşte în timpul prezent, în Rusia.

   Astfel                                                                         
   Dupa spusele calugarului N. a manastirii ortodoxe din Caucazul de Nord, al cărui nume la cererea sa nu-l putem da, într-un interval de timp din toamna anului 2008 pana in toamna anului 2010 este o probabilitate înaltă de a izbucni cel de-al treilea război mondial, care va dura trei ani.

   Războiul va începe ca un conflict între creştini şi musulmani. Înainte de aceasta se va intimpla o tragedie la Washington, capitala Statelor Unite. În timpul razboiului sau după este posibilă utilizarea armelor nucleare. După război, Rusia isi va pierde în mod semnificativ teritoriile sale.

   De asemenea, a prezis că, după plecarea preşedintelui Vladimir Putin poate începe persecutarea crestinilor Ortodocsi din cauza ideilor dure anti-globaliste.

   Cele de mai sus seamana cu unele profetii. Cititi va rog si:

Al treilea razboi mondial 

About these ads

119 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on octombrie 8, 2009 at 5:40 pm

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

    Like

  2. Donkeypapuas said, on octombrie 8, 2009 at 9:02 pm

    PROPAGANDĂ

    Like

  3. daniel said, on octombrie 8, 2009 at 9:07 pm

    dragii si dragele mele prieteni si prietene,

    Dumnezeu ingaduie cele mai ingrozitoare lucruri deoarece din ele se obtine un bine maxim. Cine are inima duhovniceasca deschisa (e fecioara inteleapta cu candela aprinsa) intelege ca in orice rau este samanta binelui, deoarece asa este permis.
    in randuiala divina absolut toate fac bine.
    cine se complace in rau si nu se pocaieste, cu toate ca in sinea lui isi da seama ca nu face bine, isi da seama ca trebuie sa faca altfel ca sa fie bine si nu face atunci duhul lui se mortifica din ce in ce mai mult. devine surd si orb si atunci numai Cuvantul Divin il mai poate readuce la viata! iata care este Judecata de Apoi. dar viata la care este readus duhul este o vesnicie in iad, deoarece sufletul mortificat trebuie sa suporte lectiile dure care umilesc si cea mai trufasa inima. lectiile vesnice din iad.
    pe cand cel ravnitor, care mereu se caieste de pacatele sale are duhul viu si lucrator in smerenie si iubire. duhul acesta este viu si niciodata nu va ajunge la Judecata de Apoi.
    atunci, duhul acesta va fi mereu cu Domnul Iisus si va fi vrednic, in smerenie si iubire, sa indeplineasca noi si noi actiuni binecuvantate.

    va spun: inima mea geme la ce ne asteapta pe pamant.
    sa imploram Iertarea sa ne ierte. sa fim simpli in iubire. sa fim adevarati in fata Lui.

    dragii mei,

    pe zi ce trece situatia de pretutindeni se inrautateste permanent.
    noi sa fim plini de bucurie (noi asteptam o Zi Unica si minunata) sa traim din plin faptul ca suntem al Lui si sa nu ne schimonosim dupa duhul lumii acesteia.
    pastrati-va mereu echilibrul interior (acesta se fortifica prin abstinenta !).
    priviti totul prin ochii duhovnicesti, spirituali.
    intelegand semnificatiile duhovicesti ale fiecarei clipe, eveniment.
    lasati-va condusi de Mama Duioasa a carei vointa exprima intocmai Vointa Divina.
    fiti si traiti senini, bucurosi si plini de pace in numele Domnului Iisus Hristos: asa Duhul Sfant este peste voi si puteti persevera in smerenie si iubire.

    cu aceste Cuvinte de Viata adevarata al 3-lea razboi mondial vi se va parea ca ceva mai usor. adica iadul care sa va deslantui pe pamant nu va va darama sufleteste. veti suporta mai usor.
    una e sa privesti un razboi prin ochiul lumii si alta este sa privesti acelasi razboi prin Ochiul Suprem.
    este tocmai ce ne spune dulcele Iisus: “veti auzi de razboaie etc dar sa nu se infricoseze inima voastra”.

    ramaneti senini, (bineinteles foarte harnici, plini de ravna), in pace si iubire si cu atentia la El, dulcele si Prietenul Credincios: Domnul nostru Iisus Hristos.
    sa ii multumim din inima Maicii Domnului care se roaga neincetat pentru noi si a mai obtinut inca putin timp inainte de a doua Venire, inainte ca sa se auda de Sus: “Destul!”

    Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 10, 2009 at 7:53 pm

      “In orice rau este samanta binelui” este o conceptie taoista: yin-yang.
      Ce maxim de bine a iesit de ex. din WWII ? Stapanirea sovietica peste Europa de Est ? Reducerea populatiei cu cei 50 milioane de morti si posibilii lor urmasi ?

      Like

      • un.oarecare said, on octombrie 11, 2009 at 6:09 pm

        Conceptie taoista sau nu, chiar asa este. Altfel Dumnezeu nu ar ingadui un anume rau. Si nici nu trebuie sa cercetam noi judecatile Lui.

        Like

  4. Alexandra said, on octombrie 8, 2009 at 11:31 pm

    @ daniel multumim pentru cuvintele frumoase.
    De multe ori ma tulbur dar dupa aceea imi pare rau si-mi spun: “Nu doar asta spun la crez? Astept invierea mortilor si viata veacului ce va sa vie? De ce ma tem?”
    Fac de multe ori analogia cu povestile cu Fat Frumos, nu eram toti terifiati prin ce trebuia sa treaca el pina sa ajunga la sfarsitul povestii unde totul se termina cu bine? Asa si noi. Trebuie sa trecem prin incercari grele ca sa ne putem bucura de imparatia Tatalui Ceresc.
    Altfel n-ar avea nici un haz….zau asa…
    Autorii de povesti in vremurile cand se mai scriau povesti adevarate erau crestini….

    Like

  5. adormitu said, on octombrie 8, 2009 at 11:51 pm

    Cred ca prin aceasta propozitie s-a zis destul/totul:

    Războiul va începe ca un conflict între creştini şi musulmani.

    Like

  6. nea anderthal said, on octombrie 9, 2009 at 1:25 am

    ..daca Rusia isi va pierde teritoriile atunci e “harasho”!..sper ca ne vom reface Romania Mare !..etc

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 9, 2009 at 6:33 am

      NU esti corect, Rusia este o tara ortodoxa si noi trebuie sa tinem cont de asta! S-a profetit ca vine un TAR ortodox, unsul Lui Dumnezeu. Dar pana la urma numai Dumnezeu stie ce-o sa fie.

      Like

      • sandrulucian said, on octombrie 13, 2009 at 7:55 pm

        Tarul rus este deja de mult in lume si e Vladimir Putin.Cerceteaza si o sa vezi ca am dreptate.Lucrurile sunt mult mai avansate decat crezi.urmeaza al treilea razboi mondial iata o posibila dovada http://kenraggio.com/KRPN-SevenTrumpets.htm .daca chiar e adevarat ce scrie acolo si eu asa cred atunci Dumnezeu sa ne ajute.Nu ne mai ramane decat sa ne pocaim!

        Like

    • es said, on octombrie 9, 2009 at 6:46 pm

      Rusia nu o să piardă nici un fir de nisip, poate chiar or să cîştige alte teritorii, ai uitat că la războiul cu Gruzia de anu trecut nu a avut nimeni cohones să-i oprească, şi uite nişte lucruri mărunte care nu prea ajung în presa internaţională, de exemplu în guvernul Letoniei s-a discutat despre cedarea a 25-30% din ţară doar ca să nu fie ruşii supăraţi pe ei.
      Si România Mare nu cred că o să mai existe vreodată, a fost un proiect francmason dar parcă s-au răzgîndit între timp. Îmi e frică că se doreşte să apară România pe hartă dar fără români în ea.

      @Veaceslav, sîngele ţarilor a fost stins de foarte multă vreme, la fel şi al monarhiei franceze, nu o să mai apară nici un ţar, nu are de unde.

      Like

      • Veaceslav said, on octombrie 9, 2009 at 8:22 pm

        @es, eu m-am referit la profetiile catorva Sfinti din Rusia: Lavrentie Cearnigov, Serafim Sarov, si altii care zic de razboi si de venirea unui tar din semintia Romanov, nustiu poate altfel trebuie de interpretat aceste profetii, dar se vorbeste foarte mult de razboi, si ca noi suntem ultima generatie, exact asta ne profetesc si sfintii Parinti de la noi.

        Like

    • es said, on octombrie 10, 2009 at 9:46 am

      @Veaceslav, ce am vrut să zic este că evreii au avut grijă ca sîngele Romanovilor să fie stins pentru totdeauna. Deviza comuniştilor a fost : “Cu maţele ultimului popă vom spînzura ultimul rege.” şi chiar au reuşit asta, şi în Rusia şi în Franţa.

      Nu mă îndoiesc că o să înceapă al treilea război mondial, mai ales dacă SUA şi NATO or să fie prea ocupate cu Iran, şi Pakistan şi India or să se atace reciproc (ambele deţin arme nucleare), o să fie un îndemn pentru alte ţări să-şi facă de cap, mai ales în Balcani.

      Like

  7. Un creştin_ortodox said, on octombrie 9, 2009 at 6:00 am

    Oare e acelaşi care a profeţit că PF Daniel va muri în toamna anului 2008?

    Like

  8. Un creştin_ortodox said, on octombrie 9, 2009 at 6:05 am

    Iată un nene interesat de bloguleţul meu. Frate saccsiv cred că m-ai putea lămuri cu privire la “obârşia” acestuia: http://mgeorgescu.wordpress.com
    Deşi pare destul de clar….

    Like

    • saccsiv said, on octombrie 9, 2009 at 6:10 am

      Da-mi un reper: cum adica e interesat de blogul tau?

      Like

      • uncrestinortodox2 said, on octombrie 9, 2009 at 6:47 am

        mi-a lăsat un comentariu şi pe urmă am stat de vorbă pe mess. mi-a zis că e interesant blogul şi că o să-l promoveze. zicea că i-a plăcut verticalitatea mea…

        Like

      • Un creştin_ortodox said, on octombrie 9, 2009 at 6:52 am

        zicea că i-a plăcut blogul meu pentru că sunt un om vertical. mi-a lăsat un comentariu, mai precis, pe articolul “ortodoxia încotro” şi pe urmă am stat de vorbă cu el pe mess. mi-a zis că o să-mi promoveze blogul. pe mine mă speriase sigla lui de pe blog şi mi-a zis că e doar pasionat de sophia…

        Like

    • bătăiosu said, on octombrie 9, 2009 at 6:55 am

      Mihnea Georgescu e un evreu anticrestin, stangist, PSD-ist, pe care te sfatuiesc sa-l ignori, nu de alta, dar e orb sufleteste. Omul s-a autointitulat “senatorul bloggerilor”, ce a venit in Bucuresti sa-i lumineze pe romani. Cica are o lucrare de doctorat cu tema antisemitismul la crestini.

      Sfatul meu: NU-L BAGA IN SEAMA, ca se baga singur!

      Like

      • Mihnea Georgescu said, on octombrie 9, 2009 at 6:57 pm

        Nu faci bine, Bătăiosule, că nu mă promovezi… aşa e creştineşte, să mă huleşti? Creştin Ortodox e un suflet pur, îl strici.

        Like

  9. Un creştin_ortodox said, on octombrie 9, 2009 at 7:00 am

    mi-am dat seama.

    Like

  10. daniel said, on octombrie 9, 2009 at 9:17 am

    dragi frati,

    Dumnezeu binecuvinteaza toate stradaniile voastre, numai sa ramanem smeriti si plini de iubire.
    si eu va multumesc si va iubesc cu inima plina de bucurie

    cu permisiune

    Daniel

    Like

  11. gil said, on octombrie 9, 2009 at 10:28 am

    asta e o prostie ca nu vrea sa si spuna numele,oamenii trebuie sa aiba toate datele sa vada daca e proorocire de la un om al lui Dimnezeu sau e de la mintea lui indracita !! de ce sa ne uitam la profetiile unui necunoscut,avem profetiile sfintilor care spun ca va incepe ww3 dupa sinodul fals de unire din decembrie anul asta,mai avem proorocirile a multor sfinti ca obama e antihristul cel mare,spune si sf Serafim Rose ca starea bisericii e pentru crestini semnul cel mai mare:nu vedem clar in ce stdiu este biserica ??

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 9, 2009 at 10:53 am

      Gil poti sa-mi dai si mie te rog linkul unde pot citi si eu despre profetiile referitor la sf sinod?
      Iti multumesc anticipat.

      Like

      • gil said, on octombrie 11, 2009 at 9:03 am

        Veaceslav,felicitari ca doreste profetiile sfintilor,dar incerc sa vorbesc cu un doctor care este mult mai tipicar decat mine,este mai ordonat,caci eu am dat de pomana carti la prieteni,da de pomana adica se dadeau iubitori de crestinism dar nu numai ca nu citeau cartile dar nici nu mi le dadeau inapoi !Eu am intrat angajat la arhivele statului ca sa fur carti date gratis de greci in limba romana cu profetii despre antihrist,al 3 lea razboi..era si cu o comparatie a evenimentelor cu caderea constantinopolului care a cazut pentru ca s a suparat Dumnezeu pentru senaturile ortodoxe de la ferara cu catolicii(cu Sf Marcu..),asa si acum semnarea supunerii fata de catolici din decembrie va fi incununarea injosirii ortodoxiei si deci razboiul trebuie sa vina ca mantuire nu va mai fi in aceste conditii,apoi dupa prima faza a razboiului va fi unsinod dumnezeiesc ce va condamna ecumenismul si serghianismul si alte nebunii de grupari ce se autodenumesc:ortodoxe,va fi vorba Sf IOAN IACOB :bucuria ortodoxiei,dar va fi scurta perioada,foarte scurta caci cei ce fusesera schismatici si eretici inainte repede se vor intoarce la nebuniile lor ca va fi o marturisire cam fortata de victoria rusiei in prima parte a razboiului(cucerirea constantinopolului..),toate bune,dar tu vrei link uri ?acum cand se masluieste totul ??eu am lucreat in o tipografie crestina si tot ce era adevarat dar nu convenea politicii ecumeniste era inlocuit cu minciuni ca sa inteleaga cititorul ca ecumenisti au fost si sfintii,cei mincinosi au puterea financiara si pot sterge tot ce e adevarat,dar tu roaga te la HRISTOS ca daca te am mintit sa nu primesti in suflet.iar daca am spus adevarul sa l primesti,caci de ti as arata miii de linkuri daca tu iubesti fara sa vrei chir minciuna nu o sa crezi,asa fac cei rataciti in orice (nu numai credinta:fumatori..)daca le spui adevarul cu dovezi tot nu cred ,dar am sa ma chinui sa vad unde scrie

        Like

    • saccsiv said, on octombrie 9, 2009 at 11:12 am

      tot ii dai inainte cu negrul asta ca ar fi antihristul

      Like

      • Veaceslav said, on octombrie 9, 2009 at 11:50 am

        Nu Saccsiv, deloc, pur si simplu mi-e interesant ce a fost profetit referitor la sf Sinod.

        Like

      • gil said, on octombrie 11, 2009 at 8:47 am

        Da frate saccsiv pentru ca este profetit ca nici un ortodox nu l va arata pe antihrist !!!spun toti sfintii ca protestantii il vor recunoaste pe antihrist !!asa ca uita te pe youtube la:obama antihrist ,si vezi dovezile de acolo,mai pune si ce spune Cuv Averchie in “Antihristul SI apostazia “,ii tot dau cu obama pentru ca daca a ajuns antihristul la faza de sef de stat(premergatoare a celei de sef al guvernului mondial)e deja usor sa intelegem ca evenimente incredibile sant in desfasurare,ca nimic rau nu mai e imposibil,fiind crestin sti ca nimic nu e intamplator asa cavezi:barak husein obama are 666 si restul vezi si tu ca stii mai bine engleza ca mine o sa intelegi mult mai multe decat mine,deci vrei sa spui ca al recunoaste pe antihrist cand toata lumea il vede ca un salvator(vezi si premiul nobel pentru promisiuni)ca fiind ceva putin asta e cum si tu ma respecti pe mine normal e ca sa te respect pe tine,dar eu zic ca este mult mai bine cand stiu dinainte ca va fi rau decat sa sper ca va fi bine si de fapt va fi rau,toate bune si chiar iti recunosc puterea de ai lasa pe cei ce nu gandesc ca tine sa comenteze,caci majoritatea au o mare dorinta de dictatori,nu lasa pe altul care nu gandeste ca el sa vorbeasca,asta fiind o gandire catolica,violenta,mincinoasa..bravo !

        Like

      • saccsiv said, on octombrie 11, 2009 at 9:26 am

        Gil

        Nu-mi place deloc de tine. La articolul „Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!”” ai postat urmatorul comentariu:

        „ce proorocire de tot rasul,antihristul conduce sua si el spune ca s a nascut ? asa prooroci de ciocolata iti vine sa i mananci !!la asa credinta asa “proroci!””

        Like

      • Marian said, on noiembrie 5, 2009 at 8:25 pm

        Mai fraiere, Barack Hussein Obama nu este antihristul (inadins l-am scris cu litera mica). Nu merita sa fie scris cu litera mare. Antihristul va fi un evreu, si nu un american nascut in Hawaii din tata african kenyan musulman si mama partial alba, partial amerindiana si putin evreica dupa cum spun cei care i-au studiat arborele genealogic. Deci un fel de metisa. Revino-ti. Studiaza invataturile parintilor ortodocsi si vei afla adevarul

        Like

    • Diego said, on octombrie 9, 2009 at 8:37 pm

      din cate stiu eu antihrist va fi evreu, sau poate ca el exista deja deci cum oare obama sa fie antihristul, probabil ca obama va fi unul dintre cei care pregatesc calea antihristului si in sine poate ca si el este un antihrist, dar nu are cum sa fie el antihristul

      Like

      • gil said, on octombrie 11, 2009 at 9:06 am

        Draga Diego una din cartile in care se spune ca evreii din neamul lui Dan este si “Apostazia si antihristul” (in care sant scrise multe profetii ale Cuv Averchie de J. si ale altor sfinti ,succes la citit,dar si in emisiunile americane s a spus ca e evreu tu pe ce lume esti?

        Like

  12. lemurian said, on octombrie 9, 2009 at 11:37 am

    Obama nu poate fi aintihristul. Tocmai a luat premiul Nobel pt pace. Plus ca e negru, nu e evreu. N-are “calitatile” necesare

    :))

    Like

    • parereamea said, on octombrie 9, 2009 at 4:21 pm

      Obama e ciulama. Si evreu si musulman. Nu stii ca a fost numit “primul presedinte evreu al Americii”? Nu mai stiu acum sursa…

      Like

      • Diego said, on octombrie 9, 2009 at 8:51 pm

        eu nu am auzit asta daca spui evreu nu te referi la religia care apartine, daca spui mulsuman te referi la religie a pai in biografia lui este scris ca e crestin, si din cate stiu mai demult citesem ca w bush avea o origine evreica.A si dupa cum arata e de origine africana si din cate am citit pe wikipedia tatal lui a fost kenyan si mama sa alba … in orice caz nu are cum sa fie obama antihristul, antihristul nu va fi dupa pamantul american ci din “lumea veche”.

        Like

    • gil said, on octombrie 11, 2009 at 9:08 am

      lemuriane esti comedia pura :nu se spune ca va fi razboi cand se va vorbi cel mai mult despre pace ?sa zicem ca despre faptul ca antihristul va fi negru nu ai citit,dar nu ai citit nici ca actualul papa va fi ultimul papa adica cel ce il va sustine si incorona pe antihrist ?? mai frate ce cititi voi :cancan,reviste culinare..?

      Like

      • Diego said, on octombrie 12, 2009 at 7:02 am

        Gil am auzit ca actualul papa va fi ultimul papa legitim conform unei profeti catolice, dar ca antihristul va fi negru nu am auzit, uhh si pe wikipedia nu se spune ca e evreu ci crestin, si nush din cate mai stiu eu antihristul va fi si un lider religios … va face minuni si multi evrei va crede ca el este mesia … eu unul nu cred ca obama este antihristul, dar ramane de vazut, oricum putini crestini cred ca el e antihristul, el este considerat mai degrama un premergator al antihristului.

        Like

    • ellyssa74 said, on mai 14, 2010 at 6:12 pm

      nu e el,acela are 33 de ani,dar evreu este obama

      Like

  13. Maria A. said, on octombrie 9, 2009 at 1:15 pm

    Multumim pentru postarea aceasta . Interesant ….

    Like

  14. Maria A. said, on octombrie 9, 2009 at 1:18 pm

    gil ,
    si daca ar fi omorat de unii daca si-ar spune numele , ce ai da tu in schimb ? poate ceri prea mult , traieste si vezi dc e adevarat , dc nu e -fii fericit .
    Nu cumva prezicatori gen vrajitoare sunt peste tot , lor ce le faci daca te insela ?

    Like

  15. ROrtodox said, on octombrie 9, 2009 at 4:09 pm

    antichristul la inceput va fii iubit de toti .. obama nu mai este nici macar simpatizat de mai nimeni in state. Oricum e clar ca nu e el. Nu are nici VARSTA necesara. El maxim poate fii bin laden.

    Like

  16. Alex said, on octombrie 9, 2009 at 4:49 pm

    Sfantul Paisie Aghioritul are o profetie extraordinara: a zis ca in martie 2010 Turcia va ataca Grecia, exact ce ai postat in articol, un conflict intre crestini si musulmani.

    Like

    • un.oarecare said, on octombrie 9, 2009 at 5:18 pm

      de unde si pana unde martie 2010?

      Like

      • cAsAndrA said, on octombrie 13, 2009 at 3:52 pm

        Nu trebuie sa cercetam noi judecatile lui Dumnezeu.

        Like

    • Diego said, on octombrie 9, 2009 at 8:54 pm

      chiar asa nu am citit de paise aghioritul sa fi prezis anul …

      Like

    • parereamea said, on octombrie 11, 2009 at 4:53 am

      A zis la “vremea spanacului” dupa cate stiu eu, nu a zis anul. E adevarat ca vremea spanacului e primavara, si mai sunt cateva evenimente care corelate ar duce la 2010.

      Like

      • Diego said, on octombrie 12, 2009 at 7:04 am

        ehh de ce evenimentele acestea sa nu duca pana in primavara lui 2011?

        Like

  17. Donkeypapuas said, on octombrie 9, 2009 at 5:16 pm

    Este PROPAGANDĂ! Vă reamintesc de aşa-zisele “preziceri” ale lui Nostradamus pe care şi propaganda germană, şi cea britanică le manipulau în scop propriu.

    @Veaceslav Şi România este ţară ortodoxă. Şi Georgia (cu o ortodoxie de peste 1600 ani). Cu toate astea cel mai mare duşman al amândorora este… Ghici!

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 9, 2009 at 6:06 pm

      Donkeypapuas nu trebuie sa judecam un popor dupa liderii lor, crede-ma sunt si adevarati crestini in rusia, foarte simpli care ne sunt frati, sa nu uitam asta, va rog frumos nu vreau sa ajungem sa ne invrajbim cu rusii, trebuie sa traim frateste cu toate popoarele ortodoxe, asta ne uneste pe noi, MA SCUZATI DACA VA SUPAR CU CEVA!

      Like

      • Diego said, on octombrie 9, 2009 at 8:56 pm

        sunt de acord cu tine veaceslav, daca ar incpe razboiul si voi fi trimis la razboi impotriva rusilor ca eu am 20 de ani nu m-as duce …

        Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 13, 2009 at 4:01 pm

      Cel mai mare dusman al acestor doua tari este propria lor prostie. S-au aliat intotdeauna cu cine nu trebuie si au pierdut. Si la fel va fi si acum.

      Like

  18. kosk said, on octombrie 9, 2009 at 6:11 pm

    @donkeypapuas..din cauza geopoliticii, recte a apropierii sau integrarii in nato pe care acea tara o considera o amenintare pe termen lung, prin incercuire sa cu baze militare la nord, vest si sud..hai fara diversiuni.

    Like

  19. daniel said, on octombrie 9, 2009 at 6:42 pm

    dragi prieteni,

    veti vedea ca nici nu mai merita sa ne batem capul de unde si pana unde cu al 3-lea razboi. pana la urma razboiul asta care va incepe ma lasa rece: timpul trebuie folosit pentru lucrurile esentiale, profunde, care produc roade duhovnicesti, spirituale.
    evenimentele si scena lumii se vor schimba rapid, in mod neasteptat si neprevazut iar ziua de astazi va fi complet diferit de ziua de ieri.
    personal vad 2009 ca linistea dinaintea furtunii, 2010.
    haideti sa ne preocupam mai mult sa Il mangaiem pe Iisus, atat de ofensat de pacatele oamenilor. sa IL bucuram pe EL si sa imploram impreuna cu Maica Domnului convertirea si iubirea pe pamant.

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 9, 2009 at 6:58 pm

      Sunt deacord cu tine Daniel, decat sa pieredem timpul talcuind aceste intrebari mai bine sa ne rugam si sa ne pocaim, cat mai este timp, cand ma gandesc ce lenes sunt si cat de putin ma rog… offf :(. Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu milueste pe noi pacatosii.

      Like

    • Diego said, on octombrie 9, 2009 at 8:58 pm

      de unde stii ca in 2010 va fi razboi?

      Like

      • Veaceslav said, on octombrie 9, 2009 at 9:39 pm

        Nustiu, presupunem si noi, dupa profetiile sfintilor si dupa starea actuala in lume, insa mai mult conteaza altceva pentru noi, credinta si pocainta!

        Like

  20. daniel said, on octombrie 9, 2009 at 7:27 pm

    in Ochii Domnului nu este atat de ingrozitor razboiul cat inimile impietrite si care indraznesc sa traiasca ca si cum Domnul nostru nu ar fi.
    Dumnezeu strabate toate inimile si vede adevarata traire a lor. cea tainica, adica cea care pregateste raiul sau iadul din viata viitoare.
    sa pastram pacea in inimi.
    asa vom putea progresa. (vezi invataturile Sf Nicodim Aghioritul etc).

    Like

  21. spellmaker said, on octombrie 9, 2009 at 7:46 pm

    Cred ca razboiul va incepe curand.Se fac prea multe demersuri in acest sens si e clar ca cineva se straduieste tare sa il porneasca.Sa nu uitam ca de cateva zile dolarul nu mai este moneda de baza a tranzactiilor petrolului pe glob si sigur nu e o intamplare..Nu cred ca asta va lasa fara urmari economia SUA.Si daca apar probleme ganditi-va ca SUA este consumatorul principal al planetei (cam 80% dupa unii).Asa ca o si mai mare criza acolo va ava repercursiuni in toata lumea mai ales ca situatia oricum roz nu e. Probabil o sa iasa cearta mare pe pietele de consum si cate si mai cate.Ce sa mai vorbim avem pe cap probleme economice , etnice,religioase…un cocteil perfect pentru o explozie de mari proportii.Sa fim atenti la urmatoarele ” miscari ” ca sigur nu mai sunt multe.

    Like

  22. Alexandra said, on octombrie 10, 2009 at 1:18 am

    Ma alatur parerilor lui Daniel si Veaceaslav
    Sfat pentru toti, poate tine de duhovnicul fiecaruia sa va sfatuiasca, eu o spun pentru cei care inca ezita sau amana din diverse motive: Mergeti si va spovediti, luati Sf Impartasanie, care aveti binecuvantare pentru asta, nu asteptati Craciunul nu amanati! Tineti cateva zile de post, si mergeti!
    Cum spune Daniel nu stim ce ne rezerva ziua de maine. Nu putem stii cum evolueaza lucrurile: dau astia cu bombe, ne vaccineaza fortat, ne izoleaza pe astia care nu vrem sa ne vaccinam, inchid bisericile, nu mai dau voie la impartasanie….doar cateva exemple.
    Cu dragoste intru Hristos.

    Like

  23. kosk said, on octombrie 10, 2009 at 7:40 am

    :)) felix gabriel lefter, e foarte bine ca ne’ai anuntat, ca personal aveam o neliniste existentiala din cauza asta, dar acum sunt impacat si am o stare de bine(in urma anuntului).LMAO

    Like

  24. spellmaker said, on octombrie 10, 2009 at 8:05 am

    @Felix-Gabriel-Lefter As vrea sa iti spun ceva.Inainte ca parintii nostri sa auda chestia cu davai ceas in tara ,rusii au auzit lucruri asemanatoare de la romanii care au fost in pe la ei cu ceva timp inainte.Sa nu crezi cumva ca romanii care au fost pe acolo au fost cumva usa de biserica.Si romanii ca si alti cotropitori au jefuit,au violat si asa mai departe.Stiu asta din mai multe surse,inclusiv de la cei din familia mea care au participat la acel razboi.Nu zic ca rusii au facut bine ca s-au razbunat…Insa am fost in Rusia si pot sa iti spun ca in prezent oamenii simpli sunt de treaba.Sunt mult mai de treba decat noi romanii.Am cerut acolo ajutorul la doua persoane si amandoua mi-au oferit telefoanele lor sa sun.In Romania gasesti cam greu un astfel de ajutor.Si nu uita ca orice atasament negativ,fie ia si o idee nu te duce acolo unde vrei sa ajungi.Cu bine

    Like

  25. razvan said, on octombrie 10, 2009 at 11:58 am

    esti baptist omule, revino-ti…sa te lumineze Dumnezeu…auzi la el, tine cu jidovii si americanii…

    sa dea Dumnezeu sa te intorci pe calea cea buna…

    Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 10, 2009 at 8:06 pm

      Nu e baptist, se preface. E unul din slujitorii fiarei apocaliptice.

      Like

  26. Florin said, on octombrie 10, 2009 at 1:27 pm

    Aoleu. Eu cred ca al 3-lea razb mondial dava va exista, va dupa undeva la jumatate de ora , daca apuca astia sa apese pe BUTOANELE ROSII. Se va alege praful in mult mai putin decat 3 ani !

    Like

  27. doar ortodoxia said, on octombrie 10, 2009 at 3:42 pm

    Domule Lefter,probabil ca in religia dv. nu ati gasit toate raspunsurile la intrebarile pe care vi le puneti si de aceea incercati si aceste site-uri ortodoxe,lucru multumitor,daca cautati credinta adevarata,care este ortodoxia!DUMNEZEU sa va lumineze calea si sa va dea intelepciune sa va intoarceti din ratacirea in care v-ati pierdut!

    Like

  28. Florin said, on octombrie 11, 2009 at 2:04 am

    Am postat data trecuta de mai bine taceam. Nu stiu ce naiba a avut tastatura. Vroiam sa spun ca DACA va mai exista inca un razboi, el nu va tine nici pe decum 3 ani, ci mai degraba undeva la jumatate de ora, pana apuca aia sa apese pe butoane. Nu va mai zbuciumati atat. Romania va fio spectator si victima. De ce ? Ca nu are cu ce sa fie JUCATOR ! :))))

    Like

  29. gil said, on octombrie 11, 2009 at 9:19 am

    Spun sfintii(comentatori ai apocalipsei ca in 2 zile si jumatate vor muri tot atatia oameni cat in al 2 lea razboi mondial ,va fi urgie cand rusii vor intra peste turci ! dar fratilor voi cei ce scrieti aici nu ati citit nimic,santeti de groaza !!

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 11, 2009 at 11:00 am

      Gil, ma faci ca sunt eretic? ca nu cunosc adevarul ortodoxiei? oare mai marii bisericilor de acum care sunt ecumnisti vanduti pot sa inlocuiasca vietile sfintilor si biblia, te inseli, si ce daca sunt neintelegeri intre ortodocsi, ma afecteaza asta pe mine atat de mult incat nu ma mai pot mantui? gresesti! Nu te supara si tu te rog caci nu vreau sa te supar. Pan la urma urmei eu nu-l astept pe antihrist ci il astept pe Iisus Hristos mantuitorul nostru. Caci oricum eu nu am sa accept pe nimeni din antihrsiti (fie el Obama, Meritreia etc)

      Like

  30. spellmaker said, on octombrie 11, 2009 at 9:39 am

    @doar ortodoxia…. sa nu uitam ca totusi Lefter este crestin .Poate ca asta a fost religia parintilor lui sau cine stia ce la condus la ea.Faptul ca frecventeaza si site-urile ortodoxe poate dovedeste ca locuieste in aceeasi casa cu noi.Daca simte ca noi ,este ca noi,sa fie binevent.Se zice ca Dumnezeu printre altele este suma informatiilor corecte pe care le stim despre El.Toti il cautam pe Dumnezeu si vrem sa stim mai multe despre El . toti in acest sens mai avem un drum foarte lung de parcurs.Pace sa fie si sa speram ca oricum ne vom gasi cu totii Calea

    Like

  31. Alex said, on octombrie 11, 2009 at 11:04 am

    Asa e nu a zis exact anul 2010, dar a zis ca atunci cand Grapsas va fi comandantul apararii vor ataca turcii(Grecia). Conform legii din Grecia comandantul se schimba din 2 in 2 ani. Martie 2010 e ultima perioada a lui Grapsas in aceasta functie, dupa care obligatoriu va fi schimbat.

    Like

  32. un.oarecare said, on octombrie 11, 2009 at 1:12 pm

    sa il citez pe Catalin, dintr-un comentariu de pe RazboIntruCuvant:

    “pe 03 Sep 2009 la 11:18 pm # catalin

    se pare ca gen. Dimitris Grapsas a fost inlocuit de la conducerea armatei elene de luna trecuta, urmand sa se pensioneze: http://www.emportal.rs/en/news/region/95900.html

    Ramane de vazut ce se va intampla.
    Doamne Ajuta!”

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/02/06/urmatoarea-tinta-grecia/#comment-27020

    dar si pe Fanel:

    “pe 06 Oct 2009 la 9:41 am # fanel

    „Rusia s-a apropiat de graniţa Turciei“ spune Vladimir Socor intr-un interviu „SUA subestimează pericolul rusesc“.

    http://www.adevarul.ro/articole/vladimir-socor-la-interviurile-2-1-sua-si-nato-trebuie-sa-reevalueze-amenintarea-ruseasca.html

    Duma de Stat a adoptat in prima lectura proiectul de lege referitor la folosirea Armatei ruse peste hotare.
    Aceasta prevedere legislativa prevede ca in conformitate cu normele dreptului international si intelegerile internationale, Rusia poate folosi Fortele sale armate peste hotare pentru contracararea unei agresiuni impotriva altui stat, pentru apararea cetatenilor sai, in vederea luptei impotriva pirateriei si asigurarea navigatiei. Textul, trimis la inceputul lunii august de presedintele rus Dmitri Medvedev, autorizeaza Rusia sa intervina militar in strainatate si pentru a respinge “o agresiune vizand un alt stat” si pentru a “apara cetatenii rusi din strainatate”, nu numai in cazul unui atac vizand fortele sale armate.

    http://www.inforusia.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=648:armata-rusa-este-delegata-cu-dreptul-de-asi-apara-peste-hotare-cetatenii-&catid=34:politica&Itemid=54

    Se apropie vremea spanacului?”

    http://www.razbointrucuvant.ro/2009/02/06/urmatoarea-tinta-grecia/#comment-28430

    Like

  33. spellmaker said, on octombrie 11, 2009 at 3:12 pm

    @cAsAndrA….ce motive ai sa crezi asta?ar trebui sa vi cu cateva argumente in acest sens

    Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 11, 2009 at 3:22 pm

      De ce simti nevoia sa-l aperi ? Sunteti in aceeasi barca ?

      Like

  34. spellmaker said, on octombrie 11, 2009 at 6:11 pm

    @cAsAndrA…nu tin absolut de loc.stiu sigur in ce barca sunt.dar tu?daca are o parere gresita de ce nu il ajuti tu sa si-o schimbe.Decat sa acuzi aiurea mai bine te-ai ocupa de propria ta persoana.

    Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 13, 2009 at 4:57 pm

      Lefter este troll. Citeste comentariile lui si ale celorlalti care si ei si-au dat seama ca este, pe blogul lui saccsiv la rubrica cel-mai-important-ziar-din-israel-romania-este-in-mainile-noastre. A vizitat si Razbointrucuvant (el sau fratele lui geaman “David”), dar admin-ul de acolo ii miroase repede pe dubiosi. Saccsiv e mai ingaduitor si ne lasa sa ne certam intre noi si sa exprimam si pareri mai controversiale.
      Vezi razbointrucuvant daca-exista-controverse-in-ortodoxie-unde-este-ultimul-cuvant.
      Acolo gasesti si elucubratiile lui Daniel, care cred ca este de asemenea troll. Teoriile New Age sunt caracteristice trolilor care au sarcina sa bantuie site-urile crestine (nu numai ortodoxe, misiunea lor e sa incurce pe toti crestinii). Admin-ul de la “razboi” a sesizat imediat erezia ascunsa in cuvintele aparent ortodoxe ale amandurora.

      Daca, sa admitem, Lefter ar fi baptist, tot nu e ce trebuie. Baptistii se trag din calvinism, care sustine teoria predestinarii, ca si “poporul ales”. Calvin (pronuntat Calven, cu accent pe e) vine din francezul Cauin (pronuntat Coen) care vine din ebraicul Cohen (preot). Deci asta era prietenul Calvin, care a fost de fapt cel care a pornit Reforma, si scopul a fost distrugerea catolicismului.
      Avand in vedere cat de bine le-au reusit planurile, prezenta unui “baptist” la o discutie ortodoxa nu face decat sa aduca si mai multa confuzie. Este naiv sa credem ca ii putem converti, mai ales cu argumente rationale. De obicei convertirile au loc in urma unor experiente spirituale personale ale celor in cauza.

      Like

  35. daniel said, on octombrie 12, 2009 at 1:01 am

    Referitor la proorocia par. Paisie cu generalul Grapsas, am aflat si eu ca nu mai este in functie si ma gindesc ce s-a intimplat cu profetia? Suntem siguri ca parintele chiar a zis Grapsas va fi la conducere? Pt. ca se pare ca nu mai poate fi… desi niciodata nu se stie.
    Eu ma aflu departe de tara si chiar urmaresc cu mare atentie evenimentele actuale si desi situatia pare coapta profetia asta a fost tot timpul pt. mine un fel de ghid al momentului reintoarcerii acasa. Acum nu stiu ce sa fac sa mai stau sa sa vin; evenimentele par sa se miste foarte rapid dar cu mintea nu putem stii exact cind va fi inceputul nenorocirilor. Voi ce parere aveti?

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 12, 2009 at 5:38 am

      Sa nu uitam ca Dumnezeu poate amana pe un timp greutatile care ne asteapta, totul depinde de credinta noastra, si sa nu uitam ca militarii sunt intotdeauna in serviciu (in caz de razboi, se intorc toti in armata obligatoriu).

      Like

  36. spellmaker said, on octombrie 12, 2009 at 9:42 am

    @Daniel ….se pare ca Grapsas e inca in functie.O sa intreb pe cineva care poate afla si voi reveni.

    Like

  37. DREPTSLAVITOR said, on octombrie 12, 2009 at 5:14 pm

    VEACESLAV TACI! SPUI CA RUSIA E ORTODOXA ?DAR CE ORTODOXIE TINE?CE STII TU DESPRE ORTODOXIE? DESPRE ORTODOXIA CEA ADEVARATA NU CATOLICO-ORTODOXIA PE CARE O TINETI VOI.TACI .TACETI TOTI ORBILOR

    Like

    • saccsiv said, on octombrie 12, 2009 at 5:20 pm

      Ce-ai prietene? Cum adica “TACETI TOTI ORBILOR”?

      Like

    • Veaceslav said, on octombrie 12, 2009 at 6:33 pm

      Frate cunosc si vad multe ce au loc in Russia, si eu sunt de parere ca in fruntea ortodoxiei in Russia se afla niste persoane straine de crestinsim, ASTA INSA NU INSEAMNA CA ACOLO NU SUNT OAMENI ADEVARATI CRESITI ORTODOCSI!!!!!! ce daca in Romania patriarhul este ECUMENIST atunci nu mai sunt crestin adeverati in Romania???? Smerenia iti lipseste frate! Dumnezeu sa te ajute.
      Cel mai important e sa stam noi uniti, sa nu ne uitam ca unul e roman, rus sau de alta nationalitate!
      Doamne ajuta-ne si ne lumineaza si ne intareste! Doamne Iisuse Hristoase Fiul Lui Dumnezeu milueste pe noi pacatosii!

      Like

  38. DREPTSLAVITOR said, on octombrie 12, 2009 at 5:16 pm

    NU “TAU” CA NU CITIM ACELEASI CARTI

    Like

  39. spellmaker said, on octombrie 12, 2009 at 6:22 pm

    @ dreptslavitor…sau preahabotnic.ce ai patit frate?daca vezi mai bine decat noi, vino cu ceva destept ca ne-am saturat de cati fraieri exista.Asa ca te rog nu le ingrosa randurile.Apropo daca tu nu citesti aceleasi carti ca si noi ce cauti aici?Cat despre ortodoxia rusa mai cerceteaza…esti prost informat.Cat despre nick-ul tau…cred ca mai ai mult de muncit la smerenie,mult rau.Daca ti-am zgandarit orgoliul, iarta-ma.

    Like

  40. spellmaker said, on octombrie 12, 2009 at 7:15 pm

    @ daniel…Grapsas nu mai este in functie intradevar.Dar este consilierul ministrului apararii.sa vedem ce o sa iasa din asta

    Like

  41. spellmaker said, on octombrie 13, 2009 at 7:14 pm

    @cAsAndrA…daca e o problema cu tipul este problema lui nu a noastra.si Saccsiv bine face ca e ingaduitor pentru ca otravurile (cand exista) in cantitati mici pot fi medicamente de succes.Pace si armonie.Nu lasa ura sa isi faca loc in sufletul tau.

    Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 13, 2009 at 8:33 pm

      Am sperat ca ai inteles din comentariul meu de mai sus ca homeopatia e daunatoare in religie, dar vad ca nu.
      Cuvintele pe care cineva le foloseste dezvaluie despre el tot atat de mult cat si ascund. Un troll face probleme tuturor cand incearca sa devieze oamenii de la dreapta credinta. Cu cat e mai subtil, cu atat e mai daunator.
      Cand cineva este dezbinator, este problema noastra a tuturor: “Ca sa nu fie dezbinare in trup, ci madularele sa se ingrijeasca deopotriva unele de altele. Si daca un madular sufera, toate madularele sufera impreuna; si daca un madular este cinstit, toate madularele se bucura impreuna.” (1 Corinteni 12:25,26)

      Like

  42. spellmaker said, on octombrie 14, 2009 at 4:44 pm

    @cAsAndrA…sti cum e ,raul exista si va exista mereu.Dar pe undeva existenta lui ne face mai puternici .Cand Dumnezeu a creat omul ,la creat pentru a fi piatra de incercare pentru intreaga creatie.Si sti ce s-a intamplt.Acum noi suntem cei incercati.Raul in ansamblu este un subiect greu de abordat,mai ales cand el s-a perfectionat, si sia dat seama ca in forma pura ar atrage atentia si ar fi chiar autodistructiv.Asa ca s-a invaluit in bine,incercand sa insele,sa minta ,sa corupa.Cu toate astea el trebuie studiat,analizat,inteles, ca doar face parte din creatie.Bineinteles asta nu o poate face oricine,poate fi periculos.Cand el este aprope de noi nu trebuie sa ne speriem,trebuie sa ne stapanim si daca aplicam masurile corecte el se va indeparta.Ne face rau daca ii deschidem usa.Un sfant parinte zicea :”nu ma tem de cele vazute ,ma tem de cele nevazute”.Intradevar acum vremurile se schimba raul vine mai clar ca oricand spre noi.Ce este prost este ca va lucra cu ajutorul oamenilor.Din pacate unii s-au vandut,si vor face mult rau,dar in acelati timp ne dau noua ocazia sa ne aratam mai buni,sa fim niste invingatori.Este pacat cand un om il tradeaza pe Dumnezeu si pe semenii lui.Dar sa speram ca multi se vor indrepta.Sa nu uitam ca tipul despre care “batem campii” acum, totusi ne-a spus religia lui,cu cine tine…deci sa ii apreciem sinceritatea si sa nu lovim cu piatra.Nu noi.Exista un admin,care zic eu e destul de atent si e blogul lui. asa ca sa respectam parerea lui si sa vedem ce ne aduce viitorul.In fond nu poti sa sti,poate ca genul asta de polemica este cel mai constructiv,pentru ca ne permite sa invatam unii de la altii,sa experimentam,cel putin asa cred eu.

    Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 15, 2009 at 2:19 pm

      Ai dreptate. Foarte elegant spus. In definitiv nu e blog-ul meu.

      Like

  43. robert said, on octombrie 15, 2009 at 2:24 pm

    azi este prima data cand intru si eu pe acest site….imi place ff mult…..dar am o nemultumire…atunci cand se vb despre profetii faceti-o din Biblie ca ea ne-a descoperit adv credinta,…..cei ce cred in Iisus ca Mantuitor si D-zeu ca Tata si in Duhul Sfant sunt oameni ai lui D-zeu…..nu cred ca are importanta religia(cultul)din care provine,ca daca ne punem de vb cu un baptist sau evanghelici cum isi mai spun…. au dreptate in multe privinte si mi le arata cu Biblia.cu versete….D-zeu sa ne bnecuvinteze si sa cautam sa ne umplem de Duhul Sau cel Sfant….

    Like

  44. Florin said, on octombrie 15, 2009 at 8:30 pm

    Bine ca a zis ”in curand” si nu ne-a dat exact si data. Si in biblie se zice :

    ” A doua venire e aproape ! ”

    Au trecut 2000 de ani. Deci imi dau seama ce relevanta are ce a spus nu stiu ce..popa.

    Like

    • saccsiv said, on octombrie 16, 2009 at 4:56 am

      Esti incapabil sa citesti un text.

      In articol scrie:

      “într-un interval de timp din toamna anului 2008 pana in toamna anului 2010 este o probabilitate înaltă de a izbucni cel de-al treilea război mondial, care va dura trei ani.”

      ADICA, EL SPUNE CA PANA IN 2010 VA IZBUCNI.

      Like

  45. spellmaker said, on octombrie 15, 2009 at 10:05 pm

    @ Robert…Bine ai venit..Cred insa ca ori esti incepator in studiul ortodocsiei ori apartii unui alt cult.Daca esti de religie ortodocsa ar fi bine sa afli ca Sfiintii Parinti ne-au invatat sa nu prea avem legatura ( mai ales in aceasta perioada de timp ) cu cei care cred diferit.De ce asta?Foarte simplu,pentru ca multe din religiile nou aparute ,au fost formate tocmai pentru a slabi crestinismul.Nu stiu daca stii dar miscarea de defaimare impotriva lui Hristos a inceput imediat dupa Invierea Sa.Se pare ca cel care s-a ocupat de treaba asta era unul din fruntasii fariesilor pe nume Jutabel ben Eber.Acesta a manifestat o ura maxima fata de Mantuitor,cu toate ca acesta i-a vindecat fiica.Jutabel mai avea un fiu ,pe care il stii din pilda cu “camila si acul ” cu toate ca in cele din urma baiatul ajunge unul din ucenicii lui Iisus.Imediat dupa Inviere,simtind “pericolul” fariseii au pus la cale de atunci combaterea noi religii,combatere care dea lungul timpului s-a perfectionat.Astfel au fost create printre altele, mai multe religii cu scopul de slabi crestinismul,religii,studiate si create conform tipologiei umane astfel ca oricine sa isi gaseasca un loc.Ai putea sa spui ca asta ar fi o treaba buna ca ar intari crestinismul,problema este insa ca in ele sunt strecurate gramezi de erezii pe care cei care sunt ortodocsi nu le pot accepta.Sa iti dau un mic exemplu.In biblia unui cult crestin scrie ca:”Fecioara Maria nu l-a cunoscut pe Iosif pana nu la nascut pe Mesia”.Chestia asta e o blasfemie majora, de neacceptat (imi cer iertare de la Dumnezeu si Maica Sa ca am scris asa ceva ).Religiile de tip New Age o considera pe Fecioara Maria o femeie obisnuita ,care nu are decat meritul de al fi nascut pe Iisus.Erezii sunt multe si periculoase.Te-as ruga sa le studiezi ca vei intelege multe si mai ales vei inteleg ca cei din religiile care folosesc un astfel de dogmatism nu sunt tocmai oameni ai lui Dumnezeu.Cei de religie ortodocsa cred in religia stramosilor lor care au fost botezati si invatati de Sfintii Apostoli.Noi nu ne putem pleca in fata unor religii create de oameni ,multe din ele care tin mai mult legile dupa vechiul testament decat dupa noul.Spui ca unii ti-au aratat adevarurile scrise in cartile lor.Sti cum e:hartia suporta orice.Daca vei citi din cartile lor vei vedea ca poate 90% din ele sunt ca ale ortodocsilor,dar ceilalti 10% fac diferenta.Si e o diferenta periculoasa.Asa ca atentie. Cu riscul de ai supara pe cei de religie catolica,pot sa iti spun ca si ei au cateva “chestii ” cu care noi nu putem fi de acord.Una dintre ele o vei gasi in ” Crezul”.La Ortodocsi Duhul vine de la Tatal.La catolici ,Iisus are duh propriu,care nu se stie de unde vine.Multe ar fi de scris aici.(Dar au facut-o unii mult mai buni ca noi.)Si asta este una din cele care ne diferentiaza,ca sa nu mai vorbim de Taine pe care ei nu le cunosc.In ansamblu slujba de liturghie catolica tine 30 minute.Cea ortodocsa cam 4 ore.Ciudat nu? Sa iti spun de ce :la catolici 90 % din slujba este slujba de adorare a zeului Jupiter (mostenire din Imperiul Roman ),restul 10% ,o aburiseala de crestinism ( Imi cer iertare din nou cu toate ca cei de religie catolica ma vor blestema probabil),pentru ca ei nu au apucat sa afle Tainele de la Ortodocsi(separandu-se).Din cauza asta ei sunt foarte disciplinati la biserica,pentru ca nu stau acolo decat putin.As vrea sincer sa ii vad cum s-ar comporta la o liturghie de 4-5 ore.Daca faci parte dintr-un alt cult crestin,iti va fi mai complicat si poate nu o sa iti placa ceea ce iti scriu.Dar daca tu simti romaneste, si mai exista patriotism in tine iti vei da seama ca tu nu mai traiesti in religia stramosilor tai care odata erau CEVA.Crezi probabil intr-o religie simpla fara multe taine si adevaruri (iarta-ma ).Probabil un sistem religios impus tie de familie.Poate o sa dai vina pe preoti ca nu au fost cum trebuie sau cine stie ce alte variante care i-au facut pe oameni sa se schimbe…Nu ma intelege gresit nu judec pe nimeni,doar analizez si chiar ma pun in pielea celor care au facut ” schimbul “…E greu, dar pot sa iti spun ca am analizat multe miscari religioase.Am observat ca multi din cei care au pus bazele unor secte au fost de multe ori persoane indoielnice,care au format miscari religioase pentru bani sau chiar sub influenta “intunericului”.Asa ca am preferat o religie care se trage din cei care au primit darul de la Iisus.Iti recomand ca te intorci si sa privesti in timp,sa studiezi cine a creat religia respectiva,ce fel de om a fost,care este esenta ei etc. O religie adevarata o recunoastem dupa sfintii pe care ii are.De exemplu parintel Cleopa i-a intors “acasa” cam pe toti sectarii.Si asta spune multe.Iti doresc in continuare toate cele bune si nu te opri din studiat.Cine cauta cu sinceritate,smerenie , cu mintea deschisa si treaza Adevarul il va gasi sigur.

    Like

    • cAsAndrA said, on octombrie 18, 2009 at 1:16 am

      Vrajitorule,
      Imi pare rau ca trebuie sa te corectez acum cand scrii asa de frumos, dar ai facut o greseala. Sa-i zicem greseala. Slujba catolicilor nu este nici o venerare a lui Jupiter; ar trebui s-o tina joia daca ar fi asa, cand e ziua lui Jupiter (sambata este ziua zeului Saturn, de unde vin Saturday si Saturnalii).
      Deci: romano-catolicii au o slujba scurta de la Consiliul Vatican al II-lea incoace, prin ’60 si ceva, cand se zice ca maSSonii au pus mana pe conducerea bisericii pt. o vreme. In vest poti sa vezi slujba lor in fiecare zi la televizor: contine o citire din Vechiul Testament, una din Noul Testament (nu mai tin minte in ce ordine), ceva rugaciuni (Tatal Nostru) si la sfarsit preotul consacra cupa de vin si hostia (care arata ca un biscuit mare rotund) cu cuvintele lui Iisus de la Cina cea de Taina “acesta este trupul meu, sangele meu” etc. Undeva printre astea se tine si o scurta predica pe tema textelor citite.
      In ce priveste greco-catolicii, ei tin exact liturghia byzantina ca si ortodocsii si aceleasi sarbatori ortodoxe, doar ca il admit ca sef pe papa in loc de patriarhul local, ceea ce tine doar de latura politica.
      Clauza “filioque” (si de la fiul) a fost adaugata de catolici parca prin 860 si spune ca Duhul Sfant porneste si de la Fiul, nu numai de la Tatal ca in crezul (Ortodox) de la Nicea. Cele doua biserici foste surori au trait cu aceasta adaugire a uneia timp de 200 de ani, dupa care s-au despartit din cauza dorintei reciproce de suprematie.
      Superioritatea ortodoxiei nu consta in slujbele mai lungi (n-ai auzit niciodata expresia “size doesn’t matter” ?), ci in invataturile ei corecte in raport cu cele eronate ale catolicilor.
      Daca suntem ingaduitori cu “baptistii” si nu dam cu piatra in ei, sa fim drepti si cu catolicii, in spiritul Adevarului care este in noi.

      Biblia ortodoxa romana (editia din 1982, retiparita in 1990) foloseste textele masoretice ca si protestantii, in loc de Septuaginta. Traducerea romana a Vechiului Testament are expresii imblanzite ca “i-a trecut prin ascutisul sabiei” in loc de “i-a macelarit pe toti”. La 3 Regi 10:14 spune: “Greutatea aurului care i se aducea pe fiecare an lui Solomon era de 660 de talanti” in loc de 666.

      Cine e acest Jut Abel ? Nu e in nici o Evanghelie. Singurul conducator de sinagoga pomenit este Iair (Marcu 5:22-43) caruia Hristos i-a inviat fiica; altul, caruia i-a vindecat fiul, este slujitor regesc (Ioan 4:46-54). Nu scrie nicaieri despre tatal tanarului bogat din pilda cu camila si acul. Zvonurile care contesta minunile facute de Hristos sunt blasfemie, fiindca minunile Lui sunt ireversibile, deci nu e posibil ca cineva despre care scrie in Noul Testament ca “a crezut” sa se razgandeasca.

      Nu e bine sa amestecam ortodoxia cu nationalismul; asa au facut si legionarii, si unde au ajuns ?

      Like

  46. robert said, on octombrie 16, 2009 at 9:57 am

    multumesc mult spellmaker pt raspuns si ca ti-ai dat ff mult din timpul tau sa scrii asa mult….dar uite ce ma deranjeaza pe mine..adica ce ma face sa gandesc mai mult la adv religie…tu ai spus(o religie impusa de parinti)si asa este pt mine si alte 90 si ceva al suta din tara asta,oare botezandu-ma de mic nu mi sa impus o religie un crez cu care eu nu eram de acord?????Cu cei care am stau de vorba din alte religi(baptisti,penticostali,adventisit)imi arata cu Biblia,nu cu alte cartii(pe mine ma intereseaza Biblia,pt ca stiu ca ea vine de la D-zeu)si in unele privinte au dreptate(asa zic eu,dar totusi sunt la inceput)cum ar fi:botezul copiilor si nu adultilor(atunci cand realizezi ce faci),inchinarea la icoane(Dl Iisus spune sa ne inchinam numai Tatalui din ceruri,nici la ingeri sa nu ne inchinam,si totusi noi avem o rugaciune Inger Ingerasul meu),spovedania, si ar fi mai multe……dar ma uit la Ortodoxi din tara(vecini)si nu au habar de D-zeu,nu-i intereseaza nimic de D-zeu si imi pun intrebarea……daca este cea mai buna credinta de ce nu sunt si Preoti credinciosi lui D-zeu si fac ce fac……pt ca asa multi fug de credinta si de D-zeu,in ziua de azi putin mai stau sa studiezie,si chair daca studiem si nu traim cea ce stin ,degeaba..

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 16, 2009 at 1:45 pm

      Robert, eu cred ca trebuie sa fii cel mai fericit om de pe pamant pentru ca te-au botezat parintii in ortodoxie, de ce? pentru ca daca iti iubesti parintii, daca ii stimezi atunci fa bine si accepta ceea ce ti-au lasat ei. Lor si Lui Dumnezeu le esti dator cu viata pentru toate, daca nu erau ei si daca nu era ortodoxia nu mai existai nici tu nici Romania!!! Si imi pare foarte rau ca multa lume e ratacita si cauta o religie care sa-i fie comoda, fara jertfe si daruire. Orice roman ar trebui sa-si cerceteze trecutul, stramosii, sa priveasca in trecut, sa cerceteze ortodoxia si sunt sigur ca se va convinge ca acesta este ADEVARUL! Daca ai respect fata de stramosii tai si parintii tai te rog studiaza, caci sunt o multime de carti despre ortodoxie, sunt FOARTE MULTE!!! si cel mai important nu privi la cei din jur, la preoti, si nu-i judeca, caci ei vor raspunde pentru faptele lor la judecata, insa in primul rand tre sa fii tu corect, si nu uita caci traim timpurile de pe urma si nu mai este mutl timp, asa ca te sfatuiesc sa te intorci la Dumnezeu cat mai curand, pentru ca daca ai ajuns pe acest site nu este un lucru intimplator, Dumnezeu ne da intotdeauna o sansa in plus. Succese si Doamne ajuta!!!

      Like

    • Maria said, on noiembrie 2, 2009 at 11:37 am

      Tu te uiti doar la cei care nu au habar de Dumnezeu dintre crestinii ortodocsi…de ce oare? Din rea intentie? Sau ochii tai nu pot descoperi pe cei cu adevarat credinciosi…nu ti-ai pus niciodata aceasta intrebare? Cred ca stim cu totii ca doar o credinta dintre toate este cea adevarata…restul sunt inselaciuni. Citeam undeva ca diavolul ii ispiteste cel mai mult pe cei cu dreapta credinta…pe ceilalti ii lasa in pace…deja sunt vanduti…nu-l mai intereseaza. Da..!…ortodoxia este credinta pe care ne-au dat-o parintii, mosii si stramosii nostri…ce e rau in asta?….pe noi ne-au invatat despre ce sa credem si cum cum sa credem insusi Apostolul Andrei…tu crezi ca ne-a invatat gresit? Ai cautat sa vorbesti despre toate acestea cu un pustinc sau cu un calugar simplu si smerit care nu pune gura pe carne….doar apa si paine…care 3/4 din noapte o petrece in genunchi, rugandu-se pentru noi toti? Vorbesti despre studiu….ooofffff, Doamne!!…..tu crezi ca Biblia este o materie si mintea ta o descifreaza?!?…Cum nu ti-e macar o clipa frica de inselarea diavolului? In Biblie sunt taine pe care un mirean nu le poate patrunde…. iti trebuie pentru aceasta nu o minte ascutita…ci smerenie, trairea simpla si aspra a calugarilor … fara placeri lumesti ca mancarea buna si alte cele….rugaciunea NEINCETATA…doar asa Duhul Sfant se poate pogori asupra ta si ochii tai vor vedea ADEVARUL.

      Like

  47. spellmaker said, on octombrie 16, 2009 at 3:27 pm

    @ Robert…Legat de alegera unei religii,pot sa iti spun ca ti-ai ales religia deja inainte de a te naste aici.Nimic nu e intamplator.Asa este si cu natia,neamul si familia.Cu cat o religie este mai comlexa asa ar trebui sa fie si cei care o practica.Ortodoxismul este o religie extrem de complexa si asa cum ai observat si tu sunt oarecare probleme,mai mici sau mai mari legate de practicantii ei.Pot sa iti spun ca in religie nu e bine sa faci comparatii(aici conteaza mai mult propria persoana,propria ta straduinta) si nici sa generalizezi.Nu toti crestinii sunt rai si in tara asta exista multi preoti adevarati.Este bine ca te intereseaza Biblia si ca ai incredere in ea.Pot sa iti spun ca totusi dea lungul timpului in ea au aparut ceva modificari ,ceea ce nu e tocmai normal.Sa iti dau un exemplu:Mia cazut in mana o biblie foarte veche,scrisa pe la 1800.Uitandu-ma la “Facerea” am observat o diferenta la acea Biblie in raport cu Bibliile mai noi.Daca in bibliile noi la fiecare din zi ,Dumnezeu zicea ca ceea ce a facut este bine sau a fost buna,in cartea veche la ziua a doua nu era nimic scris in acest sens.Adica nu era scris nimic in sensul ca in ziua a doua ar fi fost bine.Mi s-a parut un pic ciudat si m-am interesat sa vad de ce aceasta difrenta.Nu prea am gasit pe nimeni care sa imi explice atunci diferenta ,dar in timp am gasit.Explicatia care mi s-a dat a fost una din cele mai interesante.Cel care mi-a vorbit despre asta mi-a spus ca de fapt nu e nimic intamplator ,ci ca este o omisiune intentionata facuta pe la 1900 si ceva in sensul de a se ascunde dogmatismul zilei a doua a creatiei . Adica cum dogmatismul zilei a doua a creatiei?Daca in prima zi Dumnezeu a facut cerul si pamantul,se pare ca le-a facut cu inclusiv cu fiintele care il populau.(Tot atunci a facut Dumnezeu si lumina.)Dupa explicatiile primite de mine in a doua zi a aparut ,ei bine a aparut “Raul”.Principiul raului.De aceea se pare ca Dumnezeu cand a fost vorba de ziua a doua nu a spus ceva cum ca ar fi bine.In bibliile noi vei gasi “bine ” si la ziua a 2-a.Daca poti sa pui mana pe o Biblie scrisa pana in 1940 te vei convinge.Si multa alte modificari au fost facute si s-au mai facut inclusiv acum pe ultima suta de metri.Nu stiu daca sti dar prima traducere a Noului Testamnt in limba romana s-a facut in anul 1648 de catre Mitropolitul Simeon Stefan.40 de ani mai tarziu se va tipari pentru prima data Biblia.As fi tare interesat sa am in mana o sciere sau o tiparitura a acelor vremuri,dar asta e, ne multumim cu ce avem.Legat de icoane pot sa iti spun ca ele sunt forma noastra de maturitate spirituala.Prima icoana a fost pictata de Sf. Apostol Toma,din cate imi aduc aminte.Multe icoane au aparut din senin,asa cum este de exemplu icoana Prea Sfintei Fecioare de pe Drumul Crucii.Dar asta poti sa crezi sau nu.Cu toate aste multe icoane plang sau izvorasc mir.Unele si-au schimbat forma (Minunata incruntare,a Sf Ioan Botezatorul din Athos).Multe din icoane au ajuns in Athos pe mare,dupa multi ani si nu s-au deteriorat ci din contra au facut minuni mari.Ti-as putea spun multe istorii frumoase despre ele dar din pacate nu sunt prea bun la scris si la povestit.Cat despre inchinare ai dreptate,nu trebuie sa te inchini decat lui Dumnezeu.Insa la ceilalti sfinti,ingeri te rogi numai.De inchinat te inchini numai lui Dumnezeu.Nici nu poti in sistemul ortodox sa te inchini altcuiva ,pentru ca zici:”In numele Tatalui,Si-al Fiului,Si-al Sf, Duh.Amin”.Nu confunda inchinaciunea cu rugaciunea.Cat despre spovedanie asta e o mare Taina,Dumnezeu sa deschida mintea ta si ai s-o intelegi mai bine decat dintr-o explicatie.Pot sa iti spun insa ca ea ne-a fost data in ajutor de Iisus Hristos,ca sa ne aparam ,sa ne intarim si sa ne ridicam.Spovedania cand se face indeparteaza raul ,caci acesta se vede demascat si pleaca.Practic tot ceea ce ni se intampla rau vine de la diavol.Spovedania il descopera ,iar diavolul,orgolios fiind nu mai poate ramane.Totul este insa sa faci spovedania cu smerenie si dorinta sincera de renuntare la pacat.Dupa asta Impartasania e alta taina mare.Poate cel mai mare dar dat noua.Citeste in Noul Testament si vei gasi acolo lamuriri date de Iisus legate de ea.Impartasania deschide drumul spre mantuire,fara ea nu exista cale pentru crestin decat cu greu.Cat despre vecinii tai roaga-te pentru ei.Insa sa stii,printe ei poti gasi practicanti autentici,chiar daca nu se arata.Cat despre zilele de azi,zile grele in care credinta oamenilor este pusa la incercare,fi tu celor din jurul tau un exemplu ,fii un crestin adevarat si asta va face mai mult decat lectiile pe care le ei.Ca daca simte cum trebuie sufletul tau ,ratiunea umana care in general este egoista se va linisti.Nu te lasa pacalit de exemplul prost pe care oamenii il dau.Citeste pe Sfiintii Parinti si asta chiar daca esti de alta religie pentru ca Adevarul si Lumina nu pot fi ascunse.Am studiat multe religii si pot sa iti spun ca ortodoxismul este mai ascuns decat toate.El se vrea descoperit.Nu poti sa il descoperi decat prin practica,nu merge numai cu lectii despre el.Trebuie trait intai si dupa aia studiat.Daca nu il practici nu vei intelege.Este ca si cum eu ti-as vorbi tie despre un mar (fruct),dar daca tu nu mananci din el tot degeaba.Asa ca fii un practicant.Poate ca la inceput nu vei vedea nici o transformare la tine,asa ca nu te astepta la miracole dar cu timpul vei vedea ca nimeni nu ramane fara un dar sau fara aparare.Imi pare rau ca poate astea trebuia sa ti le explice cineva mai bun,dar sper ca tu sa gasesti pe cineva potrivit.Toate cele bune

    Like

  48. robert said, on octombrie 16, 2009 at 4:17 pm

    spellmaker….acum 5 ani cel mai bun preten al meu a fost omorat in fata ochiilor mei,printr-o lovitura de cutit in gat(puteam fi lovit si eu dar m-am ferit),m-am gandit atunci(unde se duce omul???pt prima data)dar cu timpul a disparut aceasta intrebare,dupa 1 an am avut un accident de masina cu logodnica mea(masina sa facut praf,am daramt 2 stalpi de beton)dar nu am patit mare lucru.Si mi-am zis pana aici( am avut prob cu bautura)nu se poate sa continui asa..si de atunci il cautat mai mult pe D-zeu.Acum vreau sa te contrazic putin…familia,tara in care ne nastem,rude nu ni le puten alege,dar religia(credinta)o putem alege…..de asta a lasat D-zeu pe om sa aleaga intre bine si rau.Spovedania eu unul nu cred ca D-zeu o baga in seama cand o faci la preot(Dl Iisus a spus:singurul mijlocitor intre oameni si Tatal din ceruri sunt Eu)deci nu preotul(mai ales daca nu duce o viata dupa voia Lui).Despre Impartasanie ai dreptate fara ea nu poti fi mantuit(dar nu o poti da la niste copii care nu au habar de ce fac).Despre Icoanele care plang nu te cred pt ca stiu ca nu este adv.Despe inchinare ai dreptate,dar nu stiu cati dintre credinciosi fac diferenta intre inchiare si rugaciune,chair in zilele noastre toti (la tv,Iasi)SE INCHINA LA SF PARASCHEVA,oare este normal?????Ca tine si inca putin sunt asa credinciosi si cunosc asa multe,restul aproape 75 % habar nu au de D-zeu si cum se ajunge in RAI(sunt crestin dar unde merg toti acolo ma duc si eu) Mie imi rau ca sunt cea ce sunt si nu ma simt deloc bine…..

    Like

  49. spellmaker said, on octombrie 16, 2009 at 4:18 pm

    @ Robert…care este problema ta legata de “crez-ul” in care tu nu crezi?

    Like

  50. robert said, on octombrie 16, 2009 at 4:27 pm

    nici de cum de crez…cred intr-un singur D-zeu (TATAL),Mantuitorul nostru (Dl Iisus) si Mangietorul(Duhul Sfant).dar nu cred in Preoti (nu sunt toti la fel,dar majoritatea fac de ras crez-ul)si scuza-ma dar nu cred in traditii care nu le gasesc deloc in Biblie(cred asa mult in Biblia pt ca ea este singura insuflata de Duhul Sfant)..

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 16, 2009 at 8:12 pm

      robert, referitor la traditii, dupa cum ti-am mai spus, tu nu cunosti mute lucruri, chiar si pe cele din biblie, care spune: „Deci, dar, fraţilor, staţi neclintiţi şi ţineţi predaniile pe care le-aţi învăţat, fie prin cuvânt, fie prin epistola noastră” (II Tesaloniceni 2, 15). Sfînta Scriptură nu cuprinde întreaga Descoperire sau Revelaţie supranaturală, ci numai o parte, fiindcă Descoperirea sau Revelaţia supranaturală este mult mai bogată decît cea cuprinsă în Sfînta Scriptură, după cum mărturiseşte Sfîntul Apostol şi Evanghelist Ioan: „Dar sînt şi alte multe lucruri pe care le-a făcut Iisus şi care, dacă s-ar fi scris cu de-amănuntul, cred că lumea aceasta n-ar cuprinde cărţile ce s-ar fi scris” (Ioan 21, 25), sau: „Multe avînd a vă scrie, n-am voit să le scriu pe hîrtie şi cu cerneală, ci nădăjduiesc să vin la voi şi să vorbesc gură către gură, ca bucuria noastră să fie deplină” (II Ioan, 1, 12). Aceste mărturii ne încredinţează că multe din învăţăturile, din faptele şi din minunile Mîntuitorului nu ni s-au păstrat în scris, ele fiind reţinute şi duse mai departe cu sfinţenie prin viu grai de Sfinţii Apostoli şi apoi şi de urmaşii lor, episcopii şi preoţii, prin Biserica Ortodoxă pînă la noi, şi care vor fi duse mai departe pîna la sfîrşitul timpurilor.

      Like

  51. spellmaker said, on octombrie 16, 2009 at 5:52 pm

    @Robert…vezi tu ,te-ai nascut in aceasta tara.Asa ca o iei cu toate bune sau rele ale ei.Inclusiv cu religia e la fel.Daca ne intoarcem putin in urma ,in timp,sa zicem pe vremea lui Stefan cel Mare ai fi vazut ca nu ai fi avut variante religioase.Si probabil ca atunci nici nu te-ar fi interesat.Ai fi luat totul dea gata si ai fi mers inainte considerand ca religia stramosilor tai iti ofera tot ceea ce ai nevoie.Sa zicem ca tocmai te-ai nascut.Este de datoria parintilor tai sa te boteze,sa iti ofere ceea ce cred ei ca e mai bun.Un om care crede in Dumnezeu cu adevarat,considera ca cel mai bun lucru sa zicem,pe care il poate oferi copilului lui este religia sa.Ce e drept se poate intampla ca unul sau altul sa nu fie satisfacuti de asta.Tu nu poti sa ii acuzi pe parinti ca te-au botezat in religia ortodoxa pentru ca ei au respectat traditia.Poti sa le spui poate ca nu si-au dat silinta sa te invete ce trebuie.Botezul este la fel cam in toate religiile.Se aplica tuturor copiilor dintr-o familie religioasa sau care macar respecta traditia.Eu cred ca tu nu ai inca copii.Altfel ai fi vazut pe propria ta piele ce inseamna sa ai in casa un copil pe care trebuie sa il botezi si intarzii momentul.Poti face astfel un experiment.Incearca si ai sa te convingi.Copii cand sunt mici sunt urati si isi doresc botezul>Dupa botez sunt mult mai linistiti,atunci primesc si ingerul pazitor si sunt si se simt mai protejati,asa ca vor fi mult mai linistiti.Daca botezul nu e aplicat cum trebuie chiar apar unele probleme.De exemplu la alte etnii crestine care il fac diferit vei vedea comportament diferit sau chiar miros urat.Asa ca atunci cand esti mic iei ce ti se ofera,cand esti mare poti sa alegi.Ramane de vazut pe ce pui mana.Dupa parerea ma esti suparat pe prea multi din jurul tau.oameni,preoti…Chiar daca esti suparat pe oamni asta nu are treaba cu Dumnezeu.Nu uita, exista oameni si preoti depsebiti.Cauta si vei gasi.Studiaza,spovedania s-a facut la recomandarea lui IIsus.Cat despre icoane…dute pe muntele Athos.Acum se patrunde mai greu acolo.Trebuiesc aprobari.Dar daca vrei ceva cu adevarat incerci.Daca esti insa de religie ortodoxa ,sa stii ca parintii tai ti-au facut un dar deosebit.Ai insa parte de cea mai complexa religie de pe pamant.Poate ca tu acum nu te simti tocmai bine in pielea ta,insa pot sa iti spun,poate nu ma crezi dar daca ai umblat pe la diverse secte s-ar fi putut sa dai pe acolo de unii specializati in a “spala creere”.Asa ca mare atentie,multi semeni ne pot face rau.Sper sa ma crezi dar chestiile astea chiar exista.(Ca antidot sunt diverse slujbe de dezlegare.)O sa imi spui poate ca diavolul are putere numai in a ne ispiti.Ei bine a trecut de mult de acest stadiu.Cum? Folosindu-se de ajutorul pe care unii oameni i l-au dat,trecand de partea raului si reusind astfel sa influenteze liberul arbitru.Ti-as spune cateva povesti in sensul asta,o sa iti spun totusi una pe scurt ca sa intelgi cum a putut fi posibil:”atunci cand oamenii faceau primii pasi pe pamant,unul din ei s-a gandit ca nu are rost sa se duca zilnic in padure ca sa isi ia lemne sa aprinda focul.S-a gandit ca daca ar taia un copac intreg ar avea lemn de foc o perioada mai indelungata.Asa ca si-a facut dintr-o piatra un topor si a plecat la padure.Copacii mai tineri din marginea padurii,vazandu-l au inceput sa strige: -Vine omul .Va fi vai si amar de noi. -de ce ? a intrebat un copac batran. -are un topor in mana. -Cum e toporul? a intrebat copacul batran. – E facut dintr-o piatra. -nu e nici o problema.O sa taie maxim niste crengi mai groase.Nu va putea taia un copac intreg. SI asa a fost.Omul nu a reusit sa taie un copac intreg.A luat cateva crengi si a plecat acasa.Cu timpul omul s-a mai desteptat si a pus coada la topor.A pornit spre padure speriindu=i din nou pe copacii mai tineri.copacul cel batran i-a intrebat cam acelasi lucru, in final afland de coada toporului.Si din acel moment totul s-a schimbat,copacul batran spunand: Pana ce unul dintre noi nu atradat,omul nu a avut nici o putere asupra noastra.Acum ca are o coada de lemn la topor,vom pieri cu totii. Stiu ca pare o povestoara puerila dar arata foarte bine efectel tradarii.Asa ca acum diavolul e mult mai puternic.Nu te lasa impresionat de cei 75% care habar nu au ca risti sa ajungi unul din ei.Cauta un preot adevarat cu care sa poti colabora.Gaseste unul batran si bun.Sunt si tineri foarte “capabili” in ” bransa”.Am cunoscut unul la Tulcea intr-un sat de leprosi.Era plin de darul lui Dumnezeu si Acesta i-a har peste har.Cred ca ti-ar prinde bine niste slujbe de dezlegare.Sufletul tau sufera pentru ca nu ai facut pace inca cu tine insuti si nu ti-ai gasit calea.In ansamblu pot sa iti spun ca pentru inceput trebuie sa identifici care sunt virtutile crestine si sa incepi practicarea lor.Restul vine de la sine.Acum am sa iti spun ceva dureros:crestinii (la fel ca multi altii) ingroasa randurile iadului.Putini ,foarte ajung in rai.Asta mi-a spus un staret de la Athos.Poate o sa imi zici de ce ii dau atata cu Athosul,dar crede-ma ,locul la e o minune.

    Like

  52. spellmaker said, on octombrie 16, 2009 at 10:12 pm

    @Veaceslav…multumesc pt. ajutor

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 17, 2009 at 6:30 am

      Cu placere spellmaker, trebuie sa ajutam pe fratii nostri caci se ratesc cu aceste secte si erezii care sunt rodul celui necurat, si cum ai spus si tu ca “crestinii (la fel ca multi altii) ingroasa randurile iadului.Putini ,foarte ajung in rai.”, atunci nici nu vreau sa imi inchipui ce-i asteapta pe cei care au hulit impotriva Duhului Sfant :(, caci bibliile lor sunt modificate, textele sunt schibate si respectiv sensul este altul :(, si dupa cum spuse Iisus Hristos: tot păcatul şi toată hula se va ierta oamenilor, dar hula împotriva Duhului Sfânt nu li se va ierta oamenilor nici în lumea aceasta, nici în cealaltă.
      Deci fratilor VA IMPLOR fiti foarte atenti la toate SECTELE, caci sunt hula impotriva Duhului Sfant.

      Like

  53. robert said, on octombrie 17, 2009 at 10:22 am

    spellmaker si Veaceslav eu am o Biblie pe care am gasit-o in casa,(tradusa de Parintele Cornilescu).va intreb daca este cea pe care o aveti si voi???Acum nu cred ca D-zeu in atotputernicia Sa ar fi lasat ca oameni sa-si bata joc de Sfanta Scriptura,ca oamenii sa nu mai aiba de unde sa-L cunaosca.In Biblia(pe care o am)spune ca intai trebuie sa crezi si dupaia sa te botezi(si Dl Iisus sa botezat la 30 de ani),nicaieri in Biblie nu spune ca trebuie de copil(atunci nu ai cum sa intelegi,si nici de cum sa crezi )si nu am cum sa nu ma uit la oamenii din jurul meu si chiar la mine(pana sa am probleme)nu ma gandeam la D-zeu mai deloc(credeam si eu asa,pt ca toti spuneau acelasi lucru)dar daca ma intrebai …..unde te duci dupa ce mor? nu aveam nici o idee sau ceva sigur….(Marcu 16:16) cine crede si se va boteza va fi mantuit….dar noi facem invers ne botezam si cu credinta mai la urma….(m-am uitat pe ff multe site-uri,si am vazut fff putina credinta in D-ZEU,cred ca toti sunt botezati),aleg sa creada in 2012,nostradamus etc,si daca vii si le spui de Dl Iisus Hristos si de adv credinta spun ca esti inapoiat si ca din cauza noastra nu evolueaza lumea(sunt siguri ca stiti de acesti oameni cu acesta gandire).Stiti ce imi mai da de gandit…(sectele)eu le spun culte pt ca sunt recunoscute si au acelasi crez ca noi(nu le iau apararea)dar ei nicodata nu au acceptat drogurile,prostitutia,homosexualitatea etc,dar oameni din Romania marea majoritate sunt de acord(oare nu sunt ei Ortodoxi???)nu vreau sa spun de Patriarh(pt ca a luat pozitie si nu a fost deacord)dar ma deranjeaza gandirea oamenilor.Si va spun sincer nu cred ca imi trebuie dezlegare(pt ca sunt multi care spun ca,cred nu dau 2 lei pe credinta lor)acelora le trebuie dezlegare…….mai cititi Faptele Apostolilor 2:38 si sa vedeti care este ordinea in legatura cu botezul…..si in legatura cu credinciosi ingroasa randurile iadului aveti dreptate (dar cu ce credinciosi sunt umplute puscariile,barurile,politicieni care fac ce fac si dau legile pe care le dau,etc????)oare acestia unde se duc???? Si in legatura cu muntele Athos,nu am fost si nu am citit foarte multe,DAR….unde se propovaduieste Cuvantul lui D-zeu,nu trebuie sa se ajunga greu ci foarte usor(de ce acolo se ajunge greu,si numai oameni cu banii sau care dau banii,gen Gigi Becali?????,care cu scuzele de rigoare el nu ne face decat de rusine Religia noastra………Imi pare rau daca v-am plictisit……D-zeu sa fie cu noi toti..

    Like

  54. spellmaker said, on octombrie 17, 2009 at 8:24 pm

    @Robert…ai o Biblie buna si daca ai una din prima prima editie (care a fost scoasa pe la 1921) nu e rau deloc.Botezul lui Iisus a fost altceva>Atinci Iisus s-a umplut de Duh Sfant si si-a inceput Lucrarea.Pentru noi botezul aduce iertarea pacatului stramosesc si permite primirea celorlalte Taine.Fara botez nu poti sa te numesti crestin,ramai fara aparare in fata celui rau si nu poti beneficia de nici o Taina.Inainte de a se naste un copilul , sa nu uitam ca parintii lui trec prin Taina Cununiei care aduce binecuvantarea lui Dumnzeu asupra lor si pregateste nasterea copiilor sub paza Domnului.Deci in religia noastra copilul care vine la intrupare ,beneficiaza dinainte de nastere de aceste “pregatiri”.El este al LUi Iisus si al Ortodoxismului inainte de a se naste.Nasterea de copii este cea mai mare bucurie si este adevarata temelie a familiei ortodoxe, ea consolideaza casnicia si este rezultatul binecuvantarii lui Dumnezeu pentru parinti. Credinta intr-o anumita religie se mosteneste,si apoi e ceva care se invata.Daca de tine s-ar fi ocupat cineva de mic,dandu-ti informatiile necesare acum sigur ai fi fost “mai departe pe drum” si nu ai mai fi avut atat de multe nelamuriri.Cum iti spunam mai sus ,nu trebuie sa te intereseza ce zic cei din jur legat de credinta.Daca zic ca esti inapoiat sau rad de tine si iti sunt prieteni , schimbai ca nu sunt buni.Iarta-i si mergi pe drumul tau> Si aduti aminte ce zicea Iisus legat de cei care rad sau te persecuta pentru credinta cea adevarata si fii fericit.Cat despre Athos este bine ca se intra asa,adica cu aprobare ca altfel ar fi intrat oricine.Aici la Ecumenisti ma refer.Ei acolo nu prea ajung.Exista cativa Episcopi care au vrut acolo si li s-a spus PAS.Daca ai inima curata si o iubesti pe Maica Domnului si pe Fiul Ei,nu vei intampina nici o opreliste sa ajungi si chiar sa ramai.Lasal pe Becali ,nu e treaba noastra.Citeste despre Athos si inima ta se va umple de bucurie.

    Like

  55. robert said, on octombrie 19, 2009 at 4:42 pm

    Veaceslav si spellmaker am vazut azi la stiri 20 de Preotii care au facut slujba la o inmormantare(a unui tanar care sa sinucis)este posibil asa ceva???????Tanarul provenea dintr-o familie bogata……si poate din aceasta cauza..La noi moare un om oarecare si te jumeste de banii..In legatura cu botezul (Dl Iisus de cate ori a vindecat pe cineva a spus pacatele iti sunt iertate pt ca aceea persoana avea Credinta,nu scrie nicaieri ca sau botezat),eu cred ca Credinta ne sterge pacatul stramosesc si nici decum botezul(luam botezul suntem iertati,si traim o viata fara de credinta,oare cum vom putea intra in Rai daca nu avem credinta).Si mai vreau sa ma lamuriti cu ceva,(dar va rog cu versete Biblice),unde scrie ca rugandu-ne pt cei morti,sa facand pomenii ei vor fi iertati de pacate,oare destinul omului mai poate fi schimbat dupa moarte?Va multumesc si D-zeu s ane Binecuvinteze…

    Like

    • Veaceslav said, on octombrie 19, 2009 at 8:03 pm

      Robert in primul rand vreau sa-ti spun ca textele din biblie trebuie inerpretate foarte atent (adica trebuie sa ne uitam ce fel de talcuire ni-au lasat sf Parinti, deoarce ei pe langa a citi despre Dumnezeu au si trait in Dumnezeu, pe cand noi doar citim si interpretam fiecare dupa vointa si intelegerea sa), de exemplu Insusi Iisus a fost ispitit de catre diavol:
      Şi I-a zis: Dacă Tu eşti Fiul lui Dumnezeu, aruncă-Te jos, că scris este: “Îngerilor Săi va porunci pentru Tine şi Te vor ridica pe mâini, ca nu cumva să izbeşti de piatră piciorul Tău”. Matei 4, 6
      Asta e mândria sectară. Că ei spun mereu: “Scris este…”
      Deci trebuie sa fim mai atenti la cele scrise si sa nu le interpretam asa cum credem noi sau altii, ci sa ne uitam la acei oameni care intradevar au trait in Hristos si l-au cunoscut.

      Referitor la botez insusi Iisus a spus:
      Adevărat, adevărat zic ţie, de nu se va naşte cineva din apă şi din Duh, nu va putea să intre întru Împărăţia lui Dumnezeu. Căci ce este născut din trup, trup este… (Ioan 3, 1–6).
      te rog frumos sa citesti tot articolul de pe:

      http://cleopasihastria.wordpress.com/2007/09/20/despre-taina-botezului/

      Referitor la Sinucigas, poti sa citesti mai mult aici: http://www.parohiamacin4.org/sinuciderea.htm

      Referitor la rugaciunile pentru cei morti te rog sa citesti tot articolul de la:

      http://cleopasihastria.wordpress.com/2007/09/20/despre-rugaciunile-pentru-morti/

      Doamne ajuta!!!

      Like

  56. spellmaker said, on octombrie 19, 2009 at 7:19 pm

    @Robert…treaba este discutabila.Imi pare rau dar nu am vazut emisiunea respectiva.Pot sa iti spun insa ca la sinucigasi exista doua variante.Una in care sinucigasul este in toate mintile si realizaza actul cu discernamant si in acest caz nu i se fac slujbe.Varianta a doua ,cand nu e in toate mintile si comite actul.Atunci se permite interventia religioasa.Asa ca preotul practic trebuie sa stie clar ,fiind responsabilitatea lui,daca poate sa faca slujba de inmormantare sau nu.Uneori sunt permise numai anumite cantari.Nu toata slujba.In ansamblu pot sa iti spun ca in ziua de azi ,din cauza puterii din ce in ce mai mari a celui rau pe acest pamant,in multe cazuri de sinucidere diavolul este implicat.Unii zic ca deja e prezent in toate.Dumnezu sa aiba mila de ei dupa voia sa.Despre botez nu ti-am mai scris ceva data trecuta intentionat.Am vrut sa vad cum analizezi cel scrise inainte.Asa ca iti mai dau o informatie si te rog s-o cantaresti cu atentie:Odata ce a primit botezul,copilul devine membru din trupul tainic al IIsus Hristos si asta nu e putin .Din pacate ,vezi tu ,nici tu nu poti sa intelegi asta foarte clar.Dar nu e bai ,au fost calugari care au inteles-o greu..Vezi tu,legat de cei morti,de iertarea lor ,pot sa iti spun ca trebui sa crezi in iubirea cea nemasurata a lui Dumnezeu si in capacitatea Lui de iertare fata de neamul omenesc.In Biblie nu gasesti prea multe lucruri legata de intrebarea ta.Dar exista alte scrieri care vorbesc mai pe larg despre asta: Scrierile Sf. Marcu din Efes, Scrierile Sf. Vasile cel Mare, Dionisie Areopagotul si multi altii.Biblia nu poate sa ne explice chiar totul,sa ne dea gramezi de detalii despre una sau alta.Sistemul ei este facut in asa fel incat sa ne puna mintea la contributie.Nu uita ca in acelasi timp totul evoluiaza,totul se schimba,mai putin principiile.Pot insa sa iti aduc aminte ca Iisus imediat dupa rastignire a coborat in iad si a salvat toate sufletele neamului omenesc care era prins acolo.Asta ne arata ca mila lui Dumnezeu merge departe,acolo unde omul nici nu gandeste.Te-as ruga sa iei in calcul cartile sfiintilor Parinti pentru ca au mult adevar si intelepciune in ele si toate au fost scrise din dragostea lui Dumnezeu pentru noi.Acolo unde a fost nevoie de explicatii sau inbunatatiri, sfintii Parinti au primit revelatii si multe altele care sau transformat in ajutor pentru noi.Ti-as recomanda ca lectura cartile din seria Vietile Sfintilor.Dupa ce citesti de acolo ai putea sa incerci ceva mai greu si anume Vamile Vazduhului scrise de Nicolae Mandita.Lucrarea asta cuprinde 2 volume mari.ei bine,pe mine m-au speriat cartile astea.Arata cat de greu e totusi sa ajungi in imparatia cerurilor.Si arata in acelasi timp blocajele pe care diavolul le face neamului omenesc.Este adevarat ca Iisus a vindecat multi oameni si ca nu a botezat pe nici unul.Dar El le-a cerut apostolulor sa faca asta pentru el.Acum ti-as mai spune ceva,cu toate ca s-ar putea ca unora care citesc pe aici sa nu le prea placa.In timpul botezului se fac niste semne cu mir pe prunc>Semnul sfintei cruci>Acele semne raman pe cel botezat si sunt vesnice daca el nu renunta la ele.De exemplu, mie nu imi plac cei care practica Reiki.Ei au adoptat alte simboluri,care cica le dau putere,fara sa stie ca au renuntat la simbolurile crestin-ortodoxe.Au primit de buna voie si au suprapus peste simbolurile de botez o gramada de semne orientale care nu au nici o treaba cu noi.Ar fi multe de vorbit aici.Este adevarat ca daca esti un credincios autentic poti realiza multe (poate si fara botez),dar nu e bine sa fii un pic mai in fatza?Nu uita,botezul e botez.Esti cu el ca pe linia de start,restul este altceva.Poti sa iei botezul ca un ajutor.Este in celasi timp si o obligatie.Aceea de a munci corespunzator in sens spiritual, bineinteles.Daca esti botezat si faci ce trebuie e ok.Daca esti botezat si ,degeaba,tot degeaba.Si sigur ca va fi mai rau>Ca in pilda cu talantii.(Matei 25.14)

    Like

  57. robert said, on noiembrie 2, 2009 at 12:07 pm

    Maria….la cine ai vrea sa ma uit?????? cand acum o sapt a venit la mine un Preot Ortodox(l-am gazduit)si el mi-a spus ca Patriarhul Daniel este mason,si nu mai sti enici el ce este adv??????? la cine ai vrea sa ma uit la toti Preotii cxare sunt homosesuali sau avarii dupa baniii.Si nu dau aceste exemple din rea intentie,eu spun cea ce vad…..acum nu vreau sa spun ca nu sunt Preoti credinciosi lui D-zeu(si nu ale sfinteleor altare,orice religie are uscaciunile lor,dar parca la noi majoritatea sunt uscaciuni).Locul nastei,data,rudele(nu ni le putem alage)dar religia(crezul)trebuie sa ni-l alegem fiecare…asta este parerea mea(si nu mostenita),si aici nu ma gandesc la mine..ci la miliardele de musulmanii,budisti,etc,ei ce vina au ca sau nascut in religia lor??????Iar despre calugari ii respect ,dar Dl Iisus ne-a trimis in lume nu sa fugim de lume….si musulmanii se roaga ff multe ore pe zi(si ei traiesc in lume,nu in muntii fugiti de ispite).Scz da nu am inteles ce ai vrut sa spui ca Biblia nu este un materal de studiu ??? eu asta cred ca este SFANTA SCRIPTURA de la D-zeu scrisa de oamenii dar insuflata de Duhul Sfant…..si nu o poti intelege(descifra)numai cu ajutorul Duhului sfant,daca nu-l ai (ca majoritatea dintre noi,care ne inselam singuri crezand ca il avem)nu este altceva decat o carte de povestii…..O zi faina si D-zeu sa ne binecuvinteze

    Like

  58. marcela said, on ianuarie 21, 2010 at 11:36 am

    Doamne Ajuta

    nu am mai vazut atatea comentarii de foarte multa vreme si cata vrajba ….

    Like

  59. […] PROFETIE? Un staret rus: AL TREILEA RAZBOI MONDIAL va începe în curând si va dura 3 ani […]

    Like

  60. ady said, on februarie 28, 2011 at 2:27 pm

    Frate Saccsiv, uite ca e 2011, cum ramane?

    Like

  61. Veaceslav said, on octombrie 10, 2009 at 8:10 am

    Imi pare rau ca gandesti asa, de unde atata ura si mandrie? doar esti baptist, s-au asta va invata pe voi sa va considerati mai presus decat altii? Personal ai cunoscut oameni rusi? s-au judeci doar dupa capeteniile cele mari?

    Like

  62. es said, on octombrie 10, 2009 at 12:28 pm

    Aşa şi Nati Meir este tot român doar că el o lasă mai moale cu Tel Avivu chiar dacă a primit indicaţie(ca şi tine) de la mistăr rabin ca să întărîte spiritele.
    Eu zic să mai laşi ruşii în pace pt că deocamdată ne sunt fraţi ortodocşi , şi dragostea pentru Hristos e mai puternică decît sentimentul naţional. Dacă ne gîndim şi la cîte atacuri împotriva patriarhiei şi preoţilor ortodocşi au fost în ultima vreme, o să avem o surpriză dacă intrăm în război contra Rusiei.
    Cînd vezi pe cîte unu care zice “davai ceas” să zici şi tu “haide cias” şi uite aşa rezolvi problema fără să scoţi pistolu.

    P.S. Dostoievski a fost rus, dar Ţuţea nu a fost român. ;)

    Like

  63. Oracol said, on octombrie 10, 2009 at 8:49 pm

    Barama nu e decit o marioneta. Nu e nevoie de nici o lovitura ca sa-l schimbe, fiindca el face exact ce i se spune. Mai degraba este o neintelegere intre cei care il conduc, industrialo-militarii si evreo-bancherii. Probabil nu se pot hotari pe cine sa jupoaie mai intii. Cind apar in presa oficiala asemenea afirmatii inseamna ca ceva undeva e minciuna.

    Like

  64. gil said, on octombrie 11, 2009 at 9:16 am

    Veaceslave spui ca credinta e mai important decat una sau alta ,dar tu nu stii care e dreapta credinta !!nu e o jignire e o realitate !! stii cate grupari ortodoxe exista ??si toate sant in schisma unele fata de altele,esti prea tanar ca sa vezi ansamblul de minciuni legalizate !!imi vine sa pling de atata lume care merge la biserica si nu l cunoaste pe Dumnezeu,caci a nu cunoaste legile bisericii arata ca nu il cunosti pe Dumnezeu !Daca vrei sa spui altceva eu o sa ti spun cate o intrebare de credinta si o sa vezi ca preotul tau nu stie,sigur,incep cu ::ce varsta trebuie maxim sa fie intre sot si sotie !! poti sa i lasi si timp de studiu cu toate ca ar trebui sa stie dar eu am cercetat ceea ce iti spun asa ca incearca si o sa vezi ce ortodoxie te poate invata cineva care habar n are !!

    Like


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 2,177 other followers

%d bloggers like this: