Saccsiv's Weblog

VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI …

Posted in antihrist, APOCALIPSA, Parintele Cleopa, vremurile din urma by saccsiv on septembrie 29, 2009

   In primul film, dupa minutul 6, parintele ne spune ca antihristul avea deja 18 ani (in 1995) si ca la 33 se va face cunoscut multimilor spre a le rataci. Deci in 2010 ar avea cam 33 de ani …

   Parintele da si unele date eronate (grade, kilograme, kilometri), consider insa ca mesajul principal este cat se poate de clar … Cititi va rog si:

Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!”

Articolul anului: „DESPRE EPOCA LUI ANTIHRIST SI REVENIREA PROROCULUI ILIE, CA „AL DOILEA INAINTEMERGATOR AL VENIRII LUI HRISTOS””

About these ads

80 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. saccsiv said, on septembrie 29, 2009 at 5:22 am

    Pentru mai facilita parcurgere a acestui blog, cititi va rog si “CUPRINS”:

    http://saccsiv.wordpress.com/about/

    Like

  2. lemurian said, on septembrie 29, 2009 at 7:05 am

    S-a nascut antihristul? Exista argumente?, Exista informatii solide care sa certifice acest lucru?

    Like

  3. rortodox said, on septembrie 29, 2009 at 7:34 am

    pai si este acel Maitreya sau nu se stie inca ?

    Like

    • andrei said, on septembrie 29, 2009 at 7:53 am

      Eu cred ca in 2012 s-ar naste antihristul,probabil de aceea se spune ca planeta nibiru(daca exista) se va vedea cel mai bine de pe intreg cuprinsul pamantului in 2012 sau asa ceva,daca este adevarat parerea mea este ca aceasta planeta este de fapt o stea prin care vrea sa imite nasterea lui Iisus Hristos ca acum 2000 ani cand s-a vazut acea stea foarte stralucitoare pe cer

      Like

  4. lemurian said, on septembrie 29, 2009 at 7:50 am

    Pai antihristul ar trebui sa fie o persoana politica de cel mai inalt rang. Sau poate ma insel eu. Maitreya e un guru oriental, nu cred ca are vreo sansa pe postul de antihrist. Maybe Obama? Dar asta e trecut de 33 de ani. N-am idee. De asta zic, ca astfel de informatii sunt nefondate.

    Like

    • kiki said, on iulie 22, 2010 at 8:44 am

      pai lemrian antihrist va ajunge ceva mare in biserica iar el va purta mereu ceva care sa ii acopre mainile deoarece in loc de maini va avea gheare

      Like

  5. proscrisul said, on septembrie 29, 2009 at 7:54 am

    2015 Prince William Antichrist 33 years old Mason

    Soul Therapy® – Part 1 of 4

    “Maitreya Buddha and the Six Children” Part 1 – Spiritual Lecture

    Believe in Yourself-Part 1

    Spiritual Life and Professional Ethics – Part 1

    Like

  6. proscrisul said, on septembrie 29, 2009 at 8:05 am

    Communion with the Angels – Part 1 subtritrat romana in randul 6

    Like

  7. lemurian said, on septembrie 29, 2009 at 8:10 am

    Stai putin ca eu nu inteleg. Personajul de mai sus din filmuletz e femeie? Sau cine e? Maitreya? cam public, are prea multi fani. Eu as zice ca antihristul va fi retras pana in momentul aparitiei sale. Nu va avea inaintemergatori si nici publicitate. Maitreya e fake total.Fara culoare politica, amalgam de teorii religioase, zen si altele. Neh, asta nu poate fi antihristul.

    Like

  8. Aquarius said, on septembrie 29, 2009 at 10:46 am

    Vorbeam cu un parinte care este fascinat ca sa zic asa de cartea Apocalipsei si l-am intrebat si eu daca este sau nu este pe lume antihrist. Parerea lui este ca el inca nu a aparut fiindca rautatea inca nu a atins culmile cele mai inalte. Dar mi-a zis ca e posibil ca in timpul vietii noastre sa prindem Parusia:)

    Like

  9. Iubesc Patriarhul said, on septembrie 29, 2009 at 10:47 am

    In apocalipsa se zice ca antihristul va avea un inaintemergator. Acesta ar putea sa fie acest maitreya. Ar putea. Iar antihristul va fi un personaj religios. Insa va da credit tuturor religiilor. Si vor avea publicitate maxima.

    Like

  10. Iubesc Patriarhul said, on septembrie 29, 2009 at 10:53 am

    Tanti aia vorbeste numai porcarii. Mi-e sila

    Like

  11. proscrisul said, on septembrie 29, 2009 at 11:35 am

    Miracle Star is seen Worldwide

    Like

  12. proscrisul said, on septembrie 29, 2009 at 11:53 am

    Meet The Last Pope

    Like

  13. lemurian said, on septembrie 29, 2009 at 12:46 pm

    Ce e cu steaua aia? Ca eu tot nu am inteles. Nibiru? sau?

    Like

  14. Veaceslav said, on septembrie 29, 2009 at 1:01 pm

    Lemurian de ce ti-ai ales acest nume? (eu stiu ca face parte din NEW AGE numele tau) si ce ai cu Nibiru, caci nu exista asa ceva probabil ai citi despre asta tot de la cei cu NEW AGE, se spune ca antihristul il va imita pe Iisus, si ca o stea ii va anunta venirea.

    Like

  15. lemurian said, on septembrie 29, 2009 at 1:41 pm

    Veaceslav,

    Mi-am ales acest nume pt simplu motiv ca`mi place cum suna. Cat despre Nibiru exista o groaza de teorii. Intrebam strict legat de acel filmulet cu steaua. Si atat. Antihristul va trebui sa fie persoana politica si nu religioasa. Altfel nu are nici o sansa de nimic. Asta cred eu. Nu scrie niciunde ca antihristul va fi religios, iar cat despre faptul ca il va imita pe Mantuitorul, asta se refera la falsii profeti, nu in mod direct la antihrist.

    Like

  16. proscrisul said, on septembrie 29, 2009 at 1:58 pm

    Epistola a doua către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel Capitolul 11
    ….3. Dar mă tem ca nu cumva, precum şarpele a amăgit pe Eva în viclenia lui, tot aşa să se abată şi gândurile voastre de la curăţia şi nevinovăţia cea în Hristos.
    4. Căci dacă cel ce vine vă propovăduieşte un alt Iisus, pe care nu l-am propovăduit noi, sau luaţi un alt duh, pe care nu l-aţi luat, sau altă evanghelie pe care nu aţi primit-o, – voi l-aţi îngădui foarte bine…..

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=13&cap=11

    Epistola către Galateni a Sfântului Apostol Pavel Capitolul 1
    ….8. Dar chiar dacă noi sau un înger din cer v-ar vesti altă Evanghelie decât aceea pe care v-am vestit-o – să fie anatema!
    9. Precum v-am spus mai înainte, şi acum vă spun iarăşi: Dacă vă propovăduieşte cineva altceva decât aţi primit – să fie anatema! ….

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=29

    Like

  17. un.oarecare said, on septembrie 29, 2009 at 2:26 pm

    Saccsiv, nu stiu cat de mult greseste Pr Cleopa cand se refera la grade, kilograme, kilometri… Si iti dau un exemplu: bomba atomica chiar are peste 10 milioane de grade celsius:
    “Temperatura in centrul bombei care explodeaza este evaluata la 10 milioane grade. Mingia de foc ce ia nastere se intinde intr-o fractiune de secunda pana la dimensiunile unei sfere enorme. La un diametru 100 m, ea are inca o temperatura de 7.0000C, adica mai mult decat suprafata Soarelui. Toate obiectele inflamabile care se gasesc pana la departarea de 3,5 km se aprind.” ( http://www.ingfiz.ro/revista.php?i=16&id=2&art=13 )

    Deci mai degraba cred ca e gresit sa spui despre Pr Cleopa ca da niste date eronate..

    Like

    • saccsiv said, on septembrie 29, 2009 at 7:18 pm

      bagi discutia in balarii. Trebuie sa fac transcriptul, ca sa vezi ca sunt si date gresite?

      Like

      • un.oarecare said, on octombrie 2, 2009 at 5:41 pm

        Nu, mersi. Poate sunt si date gresite, insa esentialul e bine punctat.
        Si parca se intensifica si senzatia asta cum ca nu mai e mult timp.. ciudata rau!

        Like

  18. sCuM.asd said, on septembrie 29, 2009 at 2:29 pm

    asa aris fi dur

    Like

  19. spellmaker said, on septembrie 29, 2009 at 9:32 pm

    Din pacate antihristul s-a nascut.Ordinul din care el face parte dateaza din antichittate.S-au tarat la inceput incet pe pamant,dar speculand in stanga si in dreapta au ajuns acum aproape de scopul final.Va avea un antemergator precum zice un prieten al nostru mai sus.De fapt sunt mai multi cei care l-au precedat ca rang,caci si-au lasat “fuctia” cunostintele si scopul mostenire ca de la maestru la ucenic.Despre acesta (antihrist) se zice ca va fi un geniu ,ca isi va depasi maestrul cu mult si inca de tanar.Investirea lui se pare ca v-a fi asemanatoare cu a lui Iisus.Cat despre religia acestui tip nu cred ca e necesar sa discutam.Dar nu trebuie sa uitam ca aceasta religie a pornit de la faptul ca cineva a considerat ca fiinta umana nu are ce cauta in creatie.

    Like

  20. novaccin said, on septembrie 30, 2009 at 7:25 am

    Antihrist nu s-a nascut. Cititi profetiile Sfantului Andrei cel nebun pentru Hristos. Antihrist se va naste dupa ce Sfanta Cruce pe care Mantuitorul a fost rastignit si a patimit, Se va reintregi in chip minunat si se va Inalta la Cer in vazul intregii lumi. Acela va fi semnul nasterii lui antihrist. E imposibil ca antihristul sa se nasca atata timp cat Sfanta Cruce se afla impartita pe pamant. Arde prea tare…..

    Like

  21. lemurian said, on septembrie 30, 2009 at 10:10 am

    Pure speculatii. Daca un Sfant spune ca s-a nascut , iar altul spune ca nu, atunci pe cine sa credem? Antihristul ar putea la fel de bine sa fie o ideologie, un curent puternic anti-crestin. De ce e asociat neaparat cu o persoana? Nimic astazi nu poate sustine ca s-a nascut sau nu Antihristul.

    Like

    • novaccin said, on septembrie 30, 2009 at 10:12 am

      Da, dar eu spun despre acel antihrist, cel din Cartea Apocalipsei.

      Like

    • zina said, on octombrie 5, 2009 at 10:16 pm

      Pentru ca si Iisus a fost o persoana iar antihristul va fi ceva opus. Eu cred in legea simetriei :si din cate stiu va fi tot evreu din 12 semintii degenerate, nascut dintr-o desfranata spre deosebire de Iisus care s-a nascut din Fecioara.

      Like

    • alinp said, on august 9, 2010 at 8:05 pm

      Se prea poate sa se fi nascut!, dar atentie, Sfintii Parinti spun ca diavolul va intra in el numai dupa ce se va lua Sfanta Liturghie de pe pamant!
      Deci el ca om se poate sa se fi nascut, dar lucifer este inca in lanturi in iad; Dumnezeu nu-i permite sa iese pe pamant; Sfanta Jertfa savarsita in timpul fiecarei Sfinte Liturghii mai tine lumea.
      Deci din cate am citit (daca nu ma insel in cartea: “Profetii despre antihrist” editura Credinta Stramoseasca; ISBN: 973-8256-28-3), omul in care va intra diavolul si va deveni antihrist, va fi foarte popular, sarmant, frumos,..etc; lumea il va placea foarte mult; oamenii il vor adora; iar cand va avea foarte mare popularitate si putere de convingere (adica foarte multi il vor urma si il vor promova), atunci diavolul va intra in el (il va poseda), si nu orice amarat de diavol, ci insusi ingerul cazut, lucifer, cel care a intrat in sarpe (care dupa cum ne spune Parintele Cleopa: “…sarpele era mare, era frumos, avea coama avea copite (deci avea picioare) si era cel mai inteligent dintre animale”) si a inselat-o cu viclenia lui pe Eva.

      Tot in carte spune ca va fi evreu de neam, din semintia lui Dan si va fi fiul unei femei foarte desfranate (eu intr-un timp ma gandeam la Madona, caci am aflat ca este evreica, dar nu stiu sa aiba baiat asa mare).

      Despre Sfanta Liturghie.., inca mai sunt Biserici unde se tine asa cum trebuie (fara scurtaturi sau anumite acte liturgice scoase; cum ar fi:”.. Rugati-va cei chemati Domnului; Cei credinciosi pentru cei chemati, Domnului sa ne rugam;…”) act litugic care ar fi fost scos la cererea catolicilor mi se pare sau a evreilor.., nu stiu exact (am citit in cartea scrisa de Parintele Laurentiu Zian Streza – fiul Parintelui Nicolae Streza).

      Doamne ajuta, sa ne intarim in credinta noastra Ortodoxa!; spovedanie curata cat mai des, Sfanta Impartasanie – cei care au dezlegare, milostenie, rugaciunea lui Iisus cat mai mult.
      Slava lui Dumnezeu – avem cu ce ne “hrani” inca; iar cand totul se va lua – ne va ramane rugaciunea lui Iisus.

      Doamne ajuta.

      Like

  22. proscrisul said, on septembrie 30, 2009 at 1:35 pm

    lemurian
    E un război între bine şi rău, care se da pe câmpul inimii noastre, inima fiecarui om va decide victoria Satanei sau victoria lui Dumnezeu pt propriile suflete şi prin asta ne condamnam sau ne mantuim, dupa cum e scris in biblie.
    Ideologiile si religiile antihriste sunt armele spirituale ale Satanei

    Like

  23. Veaceslav said, on septembrie 30, 2009 at 2:45 pm

    Eu totusi cred in cele spuse de Paritnele Cleopa.

    Like

    • novaccin said, on septembrie 30, 2009 at 2:48 pm

      Nu zic ca faci rau. Totusi parintele invata din Sfintii Parinti, nu invata nimic de la el. Sfantul Andrei cel nebun pentru Hristos, e unul dintre cei mai mari sfinti din cati are Biserica Ortodoxa.

      Like

    • saccsiv said, on septembrie 30, 2009 at 3:23 pm

      Si eu.

      Like

  24. proscrisul said, on septembrie 30, 2009 at 3:47 pm

    Epistola către Efeseni a Sfântului Apostol Pavel Capitolul 6
    ….10. În sfârşit, fraţilor, întăriţi-vă în Domnul şi întru puterea tăriei Lui.
    11. Îmbrăcaţi-vă cu toate armele lui Dumnezeu, ca să puteţi sta împotriva uneltirilor diavolului. ….

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=19&cap=6

    Like

  25. lemurian said, on septembrie 30, 2009 at 6:05 pm

    OK. Hai sa o luam sistematic. Sa credem ce spunea parintele Cleopa. IN 1995 Antihristul avea 18 ani, astazi ar avea 32 de ani. Anul viitor va fi la varsta de 33 de ani. Mantuitorul Hristos si-a inceput activitatea la 30 de ani. Prin urmare, daca Antihristul il “copiaza” invers pe Hristos, ar fi trebuit sa-si inceapa un fel de activitate la varsta de 30 de ani, adica acum 2 ani, prin urmare la anul ar trebui sa fie in apogeul activitatii sale. Acum, noi chiar nu suntem in stare sa ne dam seama cine ar fi acest personaj? Chiar atat de orbi suntem? Eu cred ca inca nu avem de a face cu Antihristul. Sa mai asteptam si sa fim cumpatati si sa avem discernamantul necesar sa intelegm vremurile.

    Like

  26. spellmaker said, on septembrie 30, 2009 at 6:07 pm

    Problema e alta,sau daca vreti ,problema poate sta altfel.Nu e vorba daca s-a nascut sau nu.Cel caruia noi ii zicem Antihristul ,face parte dintr-un ordin special.Ei traiesc asa cum traim si noi,acelasi soare ii lumineaza si pe ei ca si pe noi.Problema e ca ei au alt scop fata de noi (stiti care) si se tin de el.Intotdeauna ei au fost prezenti printre noi,uneltind si dezbinand terorizand pe unii sau pe altii.Ramane de vazut cand vor declansa operatiunea finala.si atunci,da acestuia care va sta la conducerea acestui rau noi o sa ii zicem antihristul.Nu uitati insa antihristul nu ar avea putere de unul singur.Puterea lui sta in ordinul care il sustine.Noi toti suntem de acord ca vremurile astea au luat-o rau razna.ne uitam in jur si parca nu ne vine sa credem ce se intampla.Cineva grabeste timpul spre rau.Cred ca suntem toti de acord cu asta.In toate tarile legile se schimba si sunt din ce in ce mai rele .Este clar ca cineva isi pregateste aparatul legislativ pentru a da sah-mat..Atunci cand aparatul leguslativ va fi pus la punct o sa apara si antihristul.Uitandu-ma numai si dupa acest aspect eu cred ca acest timp este aproape.

    Like

  27. drweather said, on septembrie 30, 2009 at 6:31 pm

    Acu,, pe bune,nu trebuie sa fii Dumnezeu ca sa iti dai seama ca nu mai sint multe posibilitati evolutive.E imposibil sa-ti imaginezi Pamintul peste 100 de ani.Tot ce se intimpla acum in lume te duce cu gindul la un final apropiat.

    Like

    • Veaceslav said, on septembrie 30, 2009 at 6:51 pm

      drweather deacord total cu tine, daca deja sunt pregatite cipurile si daca deja sunt si o multime de oamnei cu cipuri implantate pai este clar ca suntem foarte aproape de acele timpuri, si cred ca anul acesta sau anul viitor va avea loc si razoiul despre care au profetiti multi sfinti ai timpurilor noastre si dupa razboi va fi perioada ideala pentru aparitia lui antihrist ca un geniu, salvator, facator de pace. Si daca sa luam situatia mondiala pai mortalitatea e foarte ridicata iar natalitatea foarte scazuta, noi singuri acum ne facem sfarsitul, peste 20 ani Europa si intreaga lume ramane fara forta apta de munca, vor fi doar batrini, e o situatie catastrofala, natiunile dispar pur si simplu singure de pe suprafata pamantului. Sa ne ajute Dumnezeu, sa ne intareasca in credinta. Doamne Iisuse Hristoare Fiul Lui Dumnezeu milueste pe noi mult pacatosii!!!

      Like

  28. elena said, on octombrie 1, 2009 at 6:47 pm

    Daca se mai poate indoi cineva de cuvintele marilor nostri duhovnici,sa citeasca si proorocirile marilor duhovnici si sfinti rusi…de pilda,Sf.Lavrentie al Cernigovului,un sfant contemporan,caruia ii fusesera revelate adevarurile Cartii Apocalipsei de Sf.Apostol Ioan insusi,a proorocit foarte clar unei ucenice ca il va apuca pe antihrist.Acea ucenica a trecut la cele vesnice abia anul trecut,asta inseamna ca anul trecut,antihristul se nascuse deja…Cat despre identitatea lui,cu siguranta nu este nici lord maytreia si nici Obama,tot proorocirile spun ca se naste dintr-o evreica desfranata,din al 12-lea neam de preadesfranati si se naste in Israel,nu in alta parte…si va avea,cand va incepe nimicitoarea sa domnie,aproximativ varsta de 30 de ani…Foarte multi Parinti stiu cu exactitate ca s-a nascut,Parinti din pustie,de la Sf.Munte sau mari duhovnici de prin manastirile ortodoxe,dar crestinul adevarat,nu trebuie sa fie inspaimantat de venirea lui,ci trebuie sa fie preocupat doar de cele folositoare sufletului,pe care-l asteapta viata vesnica sau moartea.
    Doamne,miluieste-ne!

    Like

  29. spellmaker said, on octombrie 1, 2009 at 7:55 pm

    Daca ar fi sa ne luam dupa ce a zis Paisie Aghioritul,razboiul de care toti ne temem ar putea incepe primavara anului viitor.Atunci expira mandatul ministrului apararii,parca Grapsas il cheama,cel caruia Paisie ia prorocit ca va conduce armata greaca impotriva Turciei cand acesta era un simplu ofiter.Acum cine stie…mandatul lui poate fi prelungit…(a mai fost o data) si poate timpul respectiv se va lasa asteptat.

    Like

  30. razbointrucuvant said, on octombrie 2, 2009 at 8:36 am

    O mica erata: La 30 de ani, nu la 33 ar iesi la propvaduire, tocmai spre a-L Imita pe Hristos. Asa se aude ca spune si parintele Cleopa. Iar parintele zicea acolo ca “se aude ca ar fi nascaut la Nazaret si ca ar avea CA LA 18 ani”, deci “in jur de 18 ani”. Si e mai bine sa nu i se dea nimanui sa stie anii EXACTI, fiindca am cadea exact in pacatul calcularii “anului si zilei”, despre care Scriptura ne previne. E suficient sa stim ca “este foarte aproape”, deja nascut. Toate semnele o arata fara tagada. Mai mult nu ne este de folos.

    Like

    • novaccin said, on octombrie 2, 2009 at 8:47 am

      Apreciez site-ul tau, dar daca crezi ca antihristul s-a nascut, esti inselat. Citeste profetiile Sfantului Andrei cel nebun pentru Hristos.
      ” Mai intai trebuie propovaduita Evanghelia la toate neamurile spre marturie lor.” Lucrul acesta nu s-a intamplat. Si mai e ceva, babilonul, desfranata cea mare, va fi Constantinopolul. Constantinopolul trebuie mai intai sa devina centrul comercial al lumii, dar si centru promotor al propovaduirii Evangheliei. Mai apoi cetatenii Constantinopolului vor aposta……

      Like

      • saccsiv said, on octombrie 2, 2009 at 10:59 am

        Eu am aceeasi parere ca fratii de la razboiniintrucuvant

        Like

      • es said, on octombrie 27, 2009 at 8:25 pm

        Evanghelia a fost propovăduită la absolut toate neamurile pămîntului prin religiile protestante şi catolice. Iar ruşii au avut grijă să construiească biserici în Japonia.

        Mai urmează acum exterminarea turcilor şi convertirea supravieţuitorilor turci la ortodoxie. Armate ruseşti în Cisiordania, iar apoi distrugerea Rusiei.

        Like

      • CYRUS THE ANTIVIRUS said, on mai 7, 2010 at 5:49 pm

        @novaccin
        Prietene, noul Babilon este New York-ul(prin etensie,s/u/a/-căci este *…un neam care nu este un neam*-adică o adunătură de oameni).Mai degrabă pot apostazia cei din mediile profund secularizate cum sunt marile megalopolisuri….dar toate după voia Domnului!
        Tipul ăsta care se va pretinde (FALS) Salvator al lumii va fi evreu din neamul(tribul) lui Dan.
        Cu siguranţă va aplica principiul *oglinzii- dreapta e stânga şi invers* în tot ce va face şi spune; în comparaţie cu Iisus Hristos.
        Evanghelia a fost propovăduită în jungla amazoniană, central africană . în Japonia(care interzicea propaganda creştină până nu demult) şi China.
        Pace ţie, căci frica e de la vrăjmaş !

        Like

  31. razbointrucuvant said, on octombrie 2, 2009 at 10:57 am

    Cred ca interpretarile tale sufera grav, pe langa caracterul definitiv al sentintelor pe care le dai. Nu te repezi sa vii cu sentinte pe o astfel de tema dupa ce ai citit o singura profetie si aceea interpretata gresit. Macar fiindca altii au citit ceva mai mult. Daca ne-ai aprecia, nu te-ai arunca cu veridcte privitoare la inselarea noastra. Prefer sa fiu “inselat” impreuna cu majoritatea sfintilor si parintilor imbunatatiti contemporani. Sunt mult prea multi ca sa-i pot cita aici, dar ii gasesti la: http://www.razbointrucuvant.ro/category/profetii-si-marturii-pentru-vremurile-de-pe-urma/

    De altfel, in profetia Sfantului Andrei pe care am gasit-o pe net nici macar nu exista ceea ce spui, ci tocmai scrie ca propovaduirea Evangheliei se va face de catre Ilie, Enoh si Ioan (Ioan nu este confirmat insa si de ceilalti Sfinti Parinti). Am sa caut si in carte, oricum.

    In plus, in Biserica ceea ce conteaza este invatatura soborniceasca, girata de cei multi Sfinti Parinti, iar nu afirmata de unul singur. Desigur, insa, atunci cand vointa noastra este spre a nega evidentele, a refuza semnele si a ne autoiluziona, orice indreptatire este utila.

    Evanghelia, potrivit cugetului Parintilor, se va propovadui la toata lumea numai cand vor veni Ilie si Enoh, iar Babilonul este evident ca nu e Constantinopolul, decat pentru cei care iau lucrurile in litera. Acesta nu va mai fi niciodata centrul (comercial sau spriritual) al lumii… In sens duhovnicesc, toata civilizatia occidentala (euro-americana) este deja un “nou Babilon’, “desfranata cea mare”.

    “Celor ce isi au mintea permanent la lucruri lumesti, macar daca ar si auzi, nu vor crede, si urasc pe cei ce le-ar spune” (Sf. Efrem Sirul).

    “Timpul si experienta le vor descoperi celor treji” (Sf. Andrei al Cezareii).

    Like

    • novaccin said, on octombrie 2, 2009 at 1:36 pm

      Mai cerceteaza frate, pe Sfantul Metodie al Patarelor, chiar si pe parintele Iustin….

      Like

  32. Antip Maria said, on octombrie 2, 2009 at 11:01 am

    Mare greseala , posibil…. Parca doar Tatal le stie pe toate , noi putem sa vedem ca suntem aproape , dar nu stim si cat de aproape suntem de final .Sa estimam ca sunt 1 an , 2 , 3 ….. parca suntem ca ceilalti sectari …..
    Si oricum , de unde stii saccsiv ca inregistrarea e din ” 95 ? :)
    Parintele Cleopa spunea ceva in genul ” Se aude ca ” … parca asa era , deci e posibil sa nu fie ceva sigur .
    E gresit sa estimam , trebuie doar sa fim precauti….

    Like

  33. Antip Maria said, on octombrie 2, 2009 at 11:22 am

    Si cum eu sunt vinovata pentru aruncarea ” perlei ” nu pot decat sa-mi cer iertare pentru ca am smitit lumea prin tentintele de a aproxima varsta Antihristului la articolul “Parintele pustnic Proclu . Antihristul s-a nascut ! ”
    E adevarat ca suntem pe la sfarsit dar nu avem noi de unde sa le stim pe toate. Asa ca poate ar fi bine sa nu mai aproximam .

    Like

  34. proscrisul said, on octombrie 2, 2009 at 11:56 am

    Epistola întâia către Corinteni a Sfântului Apostol Pavel Capitolul 13
    1. De aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor, iar dragoste nu am, făcutu-m-am aramă sunătoare şi chimval răsunător.
    2. Şi de aş avea darul proorociei şi tainele toate le-aş cunoaşte şi orice ştiinţă, şi de aş avea atâta credinţă încât să mut şi munţii, iar dragoste nu am, nimic nu sunt.
    3. Şi de aş împărţi toată avuţia mea şi de aş da trupul meu ca să fie ars, iar dragoste nu am, nimic nu-mi foloseşte…….
    ….8. Dragostea nu cade niciodată. Cât despre proorocii – se vor desfiinţa; darul limbilor va înceta; ştiinţa se va sfârşi;
    9. Pentru că în parte cunoaştem şi în parte proorocim. ……

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=12&cap=13

    Like

  35. proscrisul said, on octombrie 2, 2009 at 1:34 pm

    Apocalipsa Sfântului Ioan Teologul Capitolul 13
    1. Şi am văzut ridicându-se din mare o fiară, care avea zece coarne şi şapte capete şi pe coarnele ei zece cununi împărăteşti şi pe capetele ei: nume de hulă. ……

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=4&cap=13

    Capitolul 17/6. Şi am văzut o femeie, beată de sângele sfinţilor şi de sângele mucenicilor lui Iisus, şi văzând-o, m-am mirat cu mirare mare.
    7. Şi îngerul mi-a zis: De ce te miri? Eu îţi voi spune taina femeii şi a fiarei care o poartă şi care are cele şapte capete şi cele zece coarne. ……….

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=4&cap=17

    Like

  36. novaccin said, on octombrie 3, 2009 at 3:25 pm

    “În iulie 1992, ca aghiotant al Diviziei 113 (Aeroportul militar din Tesalonic), am organizat un pelerinaj în Sfântul Munte cu şaptezeci de ofiţeri şi, printre altele, am vizitat şi coliba Stareţului Paisie. Acolo am început să discutăm diferite probleme naţionale. La un moment dat l-am întrebat pe Stareţ:

    – Gheronda, cum vedeţi problema Macedoniei?
    – Oricare soluţie se va da, pe termen lung va fi în folosul grecilor. De câinele care latră în spatele autobuzului să nu vă temeţi, căci nu muşcă.

    – Gheronda, vom lua înapoi Constantinopolul?
    – Englezii şi americanii ne vor ceda Constantinopolul, nu pentru că ne iubesc, ci pentru că aceasta va fi în interesul lor.
    – Când vom lua Cetatea, o vom păstra şase luni?
    – Nu, fiul meu, ci pentru totdeauna.
    – Vom trăi oare aceste evenimente?
    – Desigur că le veţi trăi!”

    Zurnazoglu Nicolae, ofiţer în rezervă

    http://vestitorul.blogspot.com/2009/10/ue-se-va-dizolva-in-italia-va-aparea-un.html

    Like

  37. elena said, on octombrie 3, 2009 at 5:46 pm

    Chiar daca nu am avea proorocirile atator mari sfinti si duhovnici,este vizibil cu ochiul liber,pentru orice om de bun simt,ca omenirea se autodistruge…daca au ajuns pruncii nostri inca din clasa I sau a 2-a,sa vorbeasca despre sex si sa priveasca la televizor sau pe internet,toata URACIUNEA acestei lumi desfranate,numai asta si ar fi de ajuns,pentru a concluziona ca ne apropiem de sfarsit.Sunt intru totul de acord cu fratii de la Razboi intru Cuvant,toate proorocirile arata clar ca antihristul s-a nascut,si orbii vad asta,dar majoritatea oamenilor,au ochi si nu vad,au urechi si nu aud…Dar nu asta este problema care sa ne preocupe obsesiv pe noi,ci partea de care vom sta,la Dreapta Judecata a Mielului,locul unde vom ajunge,in Cartea Vietii sau in iezerul de foc nestins…Sa ne rugam Bunului Dumnezeu sa ramana poporul nostru dreptcredincios si sa creasca in credinta iar noua,personal,sa ne daruiasca minte luminata!
    Doamne,ajuta-ne!

    Like

  38. proscrisul said, on octombrie 3, 2009 at 6:53 pm

    Epistola către Galateni a Sfântului Apostol Pavel Capitolul 4
    22. Căci scris este că Avraam a avut doi fii: unul din femeia roabă şi altul din femeia liberă.
    23. Dar cel din roabă s-a născut după trup, iar cel din cea liberă s-a născut după făgăduinţă.
    24. Unele ca acestea au altă însemnare, căci acestea (femei) sunt două testamente: Unul de la Muntele Sinai, în Arabia, şi răspunde Ierusalimului de acum, care zace în robie cu copiii lui;
    25. Iar cea liberă este Ierusalimul cel de sus, care este mama noastră.
    26. Căci scris este: “Veseleşte-te, tu, cea stearpă, care nu naşti! Izbucneşte de bucurie şi strigă, tu care nu ai durerile naşterii, căci mulţi sunt copiii celei părăsite, mai mulţi decât ai celei care are bărbat”.
    27. Iar noi, fraţilor, suntem după Isaac, fii ai făgăduinţei.
    …..28. Ci precum atunci cel ce se născuse după trup prigonea pe cel ce se născuse după Duh, tot aşa şi acum.
    29. Dar ce zice Scriptura? “Izgoneşte pe roabă şi fiul ei, căci nu va moşteni fiul roabei, împreună cu fiul celei libere”.
    30. Deci, fraţilor, nu suntem copii ai roabei, ci copii ai celei libere……

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=29&cap=4

    Like

  39. spellmaker said, on octombrie 3, 2009 at 8:12 pm

    @ novaccin….proorocirile nu sunt intotdeauna simple.in general sunt foarte greu de interpretat ( de altfel nici nu ar trebui interpretate).e bine sa studiem mai multe scrieri ale sfiintilor pariti pentru a intelege.O profetie inteleasa gresit este foarte daunatoare.si inca ceva: EVANGHELIA a ajuns peste tot,in toate colturile pamantului.Toate bune

    Like

    • novaccin said, on octombrie 4, 2009 at 9:10 am

      @spellmaker

      “EVANGHELIA a ajuns peste tot,in toate colturile pamantului.”
      Daca esti intelept, ai sa accepti invatatura sanatoasa, daca nu, Dumnezeu cu mila. Cerceteaza Scriptura si ai sa vezi ca Sfintii Apostoli nu propovaduiau o Carte Sfanta, ci propovaduiau si invatau cu puterea Duhului Sfant. Ori neoprotestantii au propovaduit Biblia fara Duhul Sfant. Ba mai mult, unii “evanghelizatori” s-au dedat la sarlatanii, viata de lux , etc… Ce marturie poti sa ai despre Sfanta Scriptura cand nu poti sa experimentezi puterea scrierilor Ei? Numai in Credinta Ortodoxa ai marturia Sfintei Scripturi, aceleasi lucruri minunate ce sunt scrise le vezi in Biserica Ortodoxa. Cerceteaza frate, cerceteaza….
      Dumnezeu sa-ti ajute!

      Like

      • liviuanghel said, on ianuarie 25, 2013 at 2:06 pm

        Atunci a vorbit Iisus mulţimilor şi ucenicilor Săi, Zicând: Cărturarii şi fariseii au şezut în scaunul lui Moise; Deci toate câte vă vor zice vouă, faceţi-le şi păziţi-le; dar după faptele lor nu faceţi, că ei zic, dar nu fac.

        Like

  40. spellmaker said, on octombrie 4, 2009 at 6:16 pm

    @novaccin…dragul meu ,sfintii apostoli au predicat acum 2000 de ani.Dupa ei s-au ocupat altii mai bine sau mai rau ,dar s-au ocupat.Asa ca….ramane de vazut.Cat despre intelepciunea mea….ai perfecta dreptate,Dumnezeu cu mila.Dumnezeu sa iti ajute si tie si la noi toti.

    Like

  41. proscrisul said, on octombrie 5, 2009 at 2:45 pm

    Apocalipsa Sfântului Ioan Teologul Capitolul 22
    ….6. Şi îngerul mi-a zis: Aceste cuvinte sunt vrednice de crezare şi adevărate şi Domnul, Dumnezeul duhurilor proorocilor, a trimis pe îngerul Său să arate robilor Săi cele ce trebuie să se întâmple în curând.
    7. Şi iată vin curând. Fericit cel ce păzeşte cuvintele proorociei acestei cărţi!
    8. Şi eu, Ioan, sunt cel ce am văzut şi am auzit acestea, iar când am auzit şi am văzut, am căzut să mă închin înaintea picioarelor îngerului care mi-a arătat acestea.
    9. Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Căci sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, proorocii, şi cu cei ce păstrează cuvintele cărţii acesteia. Lui Dumnezeu închină-te! ……

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=4&cap=22

    Capitolul 19/9. Şi mi-a zis: Scrie: Fericiţi cei chemaţi la cina nunţii Mielului! Şi mi-a zis: Acestea sunt adevăratele cuvinte ale lui Dumnezeu.
    10. Şi am căzut înaintea picioarelor lui, ca să mă închin lui. Şi el mi-a zis: Vezi să nu faci aceasta! Sunt împreună-slujitor cu tine şi cu fraţii tăi, care au mărturia lui Iisus. Lui Dumnezeu închină-te, căci mărturia lui Iisus este duhul proorociei. ….

    http://www.bibliaortodoxa.ro/carte.php?id=4&cap=19

    Like

  42. spaima said, on octombrie 29, 2009 at 12:13 am

    buna seara la toata lumea si Dumnezeu sa Va ajute!!!
    in primul rand vreau sa precizez ca nu sunt atat de cultivat si de intelept ca toti ceilalti de aici…de aceea nu vreau sa aprofundez in aceasta discutie transformata mai mult intr-o polemica colectiva…dor un lucru vreau sa va aduk aminte …01.01.2000…este anul cel mai controversat si cel infricosator an din istoria omenirii…unde cu cateva lunii sau zile inainte de implinirea acestui an…cam aproxmativ 90% din populatia romaniei era deja spovedita…de ce? pt ca majoritatea oamenilor cu scaun la cap ,intelepti s.a.m.d.
    au spus ca via veni Sfarsitul Lumii….nu vreau sa va acuz nu vreau sa acuz pe nimeni…imi face o deosebita placere sa vad atatia oameni adunati care nu stau pe messenger sau pe youtube….va respect pt asta pe toti…dar prea va panicati…lasa-ti lucrurile sa se intample de la sine…nu o sa stie nimeni niciodata cand o sa fie sfarsitul lumii…sau ma rog dupa altii trecerea intr-o alta dimensiune a timpului….va vad oameni cititi destepti…cu frica de D-zeu…lasa-ti lucrurile asa cum sunt…ca il suparati pe Bunul D-zeu…
    Cateodata nu e bine sa stii prea multe lucruri…

    ps: mai aveam multe de zis dar am zis sa nu va plictisesc…va rog sa scuzati greselile gramaticale si cele de exprimare mai deficitare….
    Dumnezeu sa ne ajute!

    Like

  43. john said, on octombrie 31, 2009 at 3:13 pm

    Am observat ca se vintura o gramada de date, preziceri mai mult sau mai putin apocrife, spusele diversilor sfinti mai mult sau mai putin exacte, ciudatenii care par mai degraba sa alimenteze visele de glorie cam desarta ale grecilor si extrem de improbabile, si iarasi date, calcule cifre,etc.
    Apropo SPAIMA, p-asta de unde ai mai scos-o ca 90% din romani erau spovediti in 2000 si ca oamenii “cu scaun la cap” vorbeau de sfirsit?? Presupun ca faci misto de noi!

    Pina la urma SPAIMA are si ea un simbure de dreptate, nu prea e deloc ortodox sa calculam citi ani are Antihristul. E suficient sa stim ca e foarte aproape, foarte probabil ca s-a nascut ( si aici in ciuda am ceea ce am spus nu pot sa nu ma abtin sa nu sustin ca tare nu cred eu ca Antihristul va avea 30 de ani in 2012 si ca va face si va drege atunci, mai degraba 11 septembrie 2001 ar avea o semnificatie mult mai mare, pentru ca din acel moment multe lucruri au inceput sa shimbe in rau, exponential, dar imi cer scuze, asta e doar asa, o divagatie).

    E aproape dar important este sa ne gaseasca pregatiti sau sa nu ne gaseasca deloc. IN rest, speculatii (apropo de data).

    Like

  44. spaima said, on noiembrie 1, 2009 at 11:15 pm

    in nici un caz nu faceam misto…cand am zis de oamenii cu scaun la cap m-am referit la acei oameni care au o cultura dezvoltata in materie de religie…

    Like

  45. RMaria said, on noiembrie 2, 2009 at 2:53 pm

    mi-ar placea mult transcrierea a ce spune parintele.
    daca are cineva timp s-o faca, poate ar ajuta mult.
    daca nu, incerc eu s-o fac maine.
    Doamne,ajuta!

    Like

  46. [...] VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … [...]

    Like

  47. Metodios said, on noiembrie 29, 2009 at 3:57 pm

    Istoria se repeta.Asa cum evreii nu l-au recunoscut pe Mantuitor,tot asa si oamenii de azi nu-l vor recunoaste pe antihrist.Semnul cel mai clar al sfarsitului este LEPADAREA DE CREDINTA,iar asta se intampla azi prin cele doua arme ale satanei,desfranarea si stiinta.Si eu cred ca s-a nascut,si nu numai atat,dar deja isi face pregatirea sa ni se arate,dupa ce am fost bine spalati pe creier si indoctrinati de slugile lui.Dar sunt si alte semne,razboaie,calamitati,asa-zisa incalzire globala,toate sunt semne fara precedent si fara tagada ale sfarsitului.Va intrebati de ce ceilalti nu le vad.Simplu,precum evreii,transforma noimele duhovnicesti in materiale.
    Ultimii oameni vor fi doar trup.Oamenii sunt orbiti de patimi,astfel ei nu mai vad lumina lui Hristos,ci lumina antihristului,precum iluminatii masoni.Este vremea intunericului,imparatia lui antihrist,lumea a devenit o MINCIUNA,iar oamenii,cu toate ca sunt vii,de fapt ei sunt morti.Sa ne pregatim pielea de bataie.

    Like

  48. [...] VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … [...]

    Like

  49. utzu said, on ianuarie 26, 2010 at 11:56 am

    in iasi acea stea s-a vazut in lunile iulie august 2009 dimineatza dupa ora 4. acu nu stiu daca se mai vede nu am mai avut ocazia sa o observ. am incercat sa o filmez sau sa o fotografiez, sa o arat sotiei, dar nu a iesit in poza desi era foarte luminoasa. era usor de reprat intrucat era exact la est. La acel moment am crezut ca e un satelit de joasa inaltime luminat de soare inainte de a rasari, dar nu imi puteam explica de ce nu imi iese in poza, desi am incercat toate setarile telefonului (camera de 5 mp). Eram sigur ca era satelit sau statia spatiala pentru ca nu stiu nici o stea care sa-si pastreze pozitia pe bolta fix la est.ma rog..
    spor in toate!

    Like

  50. [...] VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … [...]

    Like

  51. magelan said, on iulie 10, 2010 at 8:23 pm

    este bine sa te informezi,sa citesti ce spun toti parintii Bisericii dar cred ca sa speculezi la infinit niste lucruri care se vor indeplini dar nu se stie cand tine putin de obsesie dc imi este permis sa spun asa .Dar mai intai de toate trebuie sa ne ingrijim de mantuirea si de sufletul nostru ca Dumnezeu le randuieste pe toate si nu ne va lasa atunci cand ne va fi mai greu .eu cred cu convingere ca se vor implini,ca trebuie sa fim vigilenti in lumea in care traim noi astazi pericolul este este mai evident si mai puternic ca oricand dar sa ne pastram echilibrul ,caci parerea mea este ca prin echilibru,prin cumpatare se poate ajunge la o cunostere mai bine a timpurilor noastre tulburi .Doamne ajuta

    Like

    • saccsiv said, on iulie 11, 2010 at 2:17 am

      magelan

      Te oboseste … Sa pastram echilibrul …

      Like

  52. [...] VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … [...]

    Like

  53. [...] VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … [...]

    Like

  54. [...] VIDEO: IN 1995 Parintele Cleopa spunea ca ANTIHRISTUL AVEA DEJA 18 ANI … [...]

    Like

  55. Fulger said, on decembrie 30, 2010 at 6:49 pm

    Ciudat se apropie revelionul, trecem in anul 2011 si antihristul nu este nicaieri. El va amagi lumea in ultimi 3 ani ai lui, Parintele Cleopa a spus ca antihristul are 18 ani in 1995 si ne aflam in 2010 si ar avea acum 33 de ani.

    Like

    • saccsiv said, on decembrie 30, 2010 at 7:02 pm

      Fulger

      Ne ajunge sa stim ca e pe aproape.

      Like


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,940 other followers

%d bloggers like this: