Saccsiv's Weblog

Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!”

Posted in 666, antihrist, APOCALIPSA, CIPURI, MICROCIPURI, Parintele pustnic Proclu by saccsiv on martie 1, 2009

   Am considerat util sa postez acest cuvant cutremurator al cunoscutului pustnic din muntii Neamtului, pe care l-am auzit sambata 28.02.2009 pe cand ma aflam in vizita la dansul impreuna cu niste frati: “Antihristul s-a nascut!

   Nu o scriu pentru a arunca in deznadejde crestinii ci tocmai pentru a-i face sa caute nadejdea acolo unde trebuie: la Mantuitorul nostru Iisus Hristos. Si mai spunea parintele ca toate cele descrise in Sfintele Scripturi trebuie sa se intample, ca trebuie sa refuzam orice act nou cu cip incorporat si ca inaltele fete bisericesti ce au urcat mult prea rapid treptele ierarhiei sunt mai mult decat suspecte.

   Cuvintele pline de folos le veti putea urmari cat de curand pe un material filmat, deindata ce fratii ce il au vor ajunge intr-un loc in care vor avea acces la calculator si internet.

   Dupa cum am constatat, de la o zi la alta Patriarhul si majoritatea celor ce-l inconjoara se indeparteaza tot mai mult de lumea monahala. Dar asta nu este totul, tabara “celor din Deal” urmand sa declanseze cat de curand prigoana impotriva tuturor celor ce cu pareri contrare. Cititi va rog si articolele:

Hotararea Sfantului Sinod in legătură cu problema noilor paşapoarte electronice, conferinta de presa a purtatorului de cuvant al Patriarhiei si ce se va intampla cu monahii care nu vor asculta de sfatul dat

Va incepe prigoana impotriva preotului Mihai Andrei Aldea?

   Cat despre antihrist, cititi va rog si articolul:

NEW AGE , religia viitorului GUVERN MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE

84 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. [...] Saccsiv: Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” [...]

    Like

  2. vorks said, on martie 2, 2009 at 6:31 pm

    URGENT!! Nu inteleg ceva. S-a nascut acum, sau mai demult si acum o sa ia puterea?

    Like

    • Ioana said, on octombrie 17, 2009 at 8:49 pm

      Dupa cum am citit mai demult, se zice ca s-ar fi nascut, si acuma ar avea cca 10 ani…

      Like

      • merryjane said, on ianuarie 2, 2010 at 7:08 pm

        Eu am auzit ca s-a nascut si ca acum are 30 de ani.Si-si va incepe “activitatea” la 33 de ani.Nu stiu sigur dar asa am auzit de la cineva care s-a documentat in sensul asta.

        Like

  3. saccsiv said, on martie 2, 2009 at 6:34 pm

    vorks

    Nu a specificat. Eu insa consider ca s-a nascut mai demult …

    Like

  4. vorks said, on martie 2, 2009 at 6:34 pm

    Conform articolului aceluia, Anti hristul nu este un om. Dar totsui din cate am inteles eu din Apocalipsa, se refera la un anumit om.

    Like

  5. mihai said, on martie 2, 2009 at 6:46 pm

    Si materialul filmat ?

    Like

  6. saccsiv said, on martie 2, 2009 at 6:52 pm

    vorks

    Ba si conform articolului “NEW AGE , religia viitorului GUVERN MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE” tot om este.

    mihai

    In 1-2 zile.

    Like

  7. Ion de la Chiuiesti said, on martie 2, 2009 at 7:26 pm

    Daca s-a nascut acum, nu il mai apucam noi. Dar caile Domnului sunt incurcate si nu e cu putinta noua a le judeca.

    Like

  8. CRISTIaNA said, on martie 2, 2009 at 7:47 pm

    Pai Antihristul sigur ca este om, lider politic mondial,personalitate fascinanta, prin intermediul caruia satana va lcra in chip cel mai desavarsit impotriva neamului omenesc, iar lucrarea demonica va ajunge la apogeu.Lupta crancena impotriva Bisericii va fi cumplita, asa cum nu a mai fost niciodata, multi dintre cei alesi nu vor rezista prigoanelor, dar vremurile vor dura doar 3,5ani.(Cf.Apocalipsa-sa speram ca e valabil si sensul propriu al versetelor respective).El va fi declarat oficial ,,Mesia” de catre evrei,la inceput toata lumea va fi foarte incantata de el, dar,peste putin timp, chiar si ei vor fi dezamagiti si se vor converti la crstinism.De asta evreii si mai marii lumii-supusi lor prin masonerie vor globalizare politica si religioasa, crize financiare, cipuire-urmarire supraveghere si control al oamenilor prin cipuire, ca sa-i poata fi mai usor viitorului imparat planetar.Vai de cei care vor indrazni sa se opuna…Imi doresc sa nu prind acele vremuri, sper sa ma prapadesc cumva…nu ma vad prin catacombe, nu sunt capabila nici sa spal rufe manual cand mi se strica masina de spalat…ma iertati…Dumnezeu sa ne mantuiasca pe toti!

    Like

    • zanfir ionut said, on iunie 7, 2011 at 7:42 am

      Cristiana are dreptate,asa va fi cum a descris ea in mesaj.slava lui DUMNEZEU.

      Like

      • vasile said, on mai 12, 2013 at 8:38 pm

        nu va fie frica pt ca D-zeu are grija de cei alesi ai lui in vremurile de prigoana…..cine va refuza microcipul va fi insemnat de d-zeu …………

        Like

  9. saccsiv said, on martie 2, 2009 at 7:57 pm

    APOCALIPSA, traim vremurile din urma ?

    http://saccsiv.wordpress.com/2009/01/08/apocalipsa-traim-vremurile-din-urma/

    Like

  10. Top Posts « WordPress.com said, on martie 3, 2009 at 12:41 am

    [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!”    Am considerat util sa postez acest cuvant cutremurator al cunoscutului pustnic din muntii Neamtului, pe care l-am [...] [...]

    Like

  11. cris said, on martie 3, 2009 at 9:26 am

    Americanii au facut niste calcule ca antihristul ar putea fi chiar printul william. Nici nu ar fi de mirare, pentru ca familia lui este impotriva lui Dumnezeu, chiar daca nu o arata pe fata. Pe Youtube se gasesc cateva video-uri si chiar si articole pe internet.
    Poate n-o fi el.. poate o fi Obama.. cine stie pana la urma…

    Like

  12. AdrianP said, on martie 3, 2009 at 9:27 am

    Sfantul Lavrentie de Cernigov (trecut la Domnul in 1950) a spus unei tinere monahii: “Tu vei prinde antihristul” (vei apuca vremea lui).
    Acea monahie a trecut si ea la Domnul anul trecut.

    Like

    • Robu said, on decembrie 30, 2010 at 5:07 pm

      Deci in 2008 deja exista Antihristul.// Daca cititi Apocalipsa dupa Ioan…o sa realizati ca Antihristul va veni din Europa . Zice acolo de o mama cu o cununa cu 12 chestii(steagul UE cu 12 stele )…care va sta o vreme ascunsa (Aici iarasi fac o paranteza si va zic…acum 2-3 ani imi spunea un om smerit , vanzator de carti duhovnicesti — ca Grecia va ataca o tara din UE si se va isca un razboi si UE se va destrama ; atat imi aduc aminte din ce mi-a spus // Stau si ma mir cum o duce astazi Grecia : greve , proteste ,criza financiara // cat adevar mi-a spus omul acela …care acum e la manastire)

      Like

  13. cris said, on martie 3, 2009 at 9:29 am

    Pentru Cristiana. Singura cale de salvare este Iisus. Sa te rogi mult la El, sa te ajute, sa te salveze. EL ESTE SALVATORUL NOSTRU, EL ESTE MANTUITORUL NOSTRU. SI EL NE IUBESTE PE TOTI, ASA CUM TATAL DIN CERURI NE IUBESTE, CA SUNTEM TOTI COPII LUI.
    Deci, sa ne rugam . Sa ne rugam chiar si pentru cei care ne pregatesc tot raul, pentru ca am da dovada de iertare si de iubire fata de semenul nostru.
    Pace tuturor si mult curaj pentru vremurile ce vor urma.

    Like

  14. cris said, on martie 3, 2009 at 9:38 am

    Iar pentru Cristiana. Am uitat un aspect: tu zici ca nu vrei sa mori de tanara; eu am doar 30 de ani, iar cand am aflat de toate lucrurile astea, m-am ingrozit, dar pana la urma, eu chiar nu imi doresc sa traiesc asa. Adica.. acum chiar daca suntem in vreme de pace, vorba vine, nu-mi mai doresc asa de mult lucrurile lumesti. Pentru ca televiziunile sunt controlate, revistele sunt controlate, consumismul in exces e in floare, muzica de azi serveste alui rau (incepand cu anii 1950-1960 cand cei care au vrut sa aiba faima si-au vandut sufletele si cantecele lor sunt de fapt diavolesti si demonizate.). Vezi pe youtube de Rihann, Beyonce, Jay-z, Beatleas, Madona, Britney Spears, si.. cam tot ce inseamna rock. Cautati si declaratiile lui John Todd despre toate astea, el a facut parte din illuminati a fost preot , iar cand a fost salvat de Iisus prin intermediul unui preot, a inceput sa divulge cam tot ce stia, chiar si de planurile lor de a controla lumea.

    Like

  15. cris said, on martie 3, 2009 at 9:47 am

    Iar pentru Cristiana. Am uitat un aspect: tu zici ca nu vrei sa mori de tanara; eu am doar 30 de ani, iar cand am aflat de toate lucrurile astea, m-am ingrozit pentru ca aveam alta idee despre lumea de azi. Nici prin gand nu-mi trecea in ce stadiu de degradare suntem. Dar pana la urma, eu chiar nu imi doresc sa traiesc asa. Adica.. acum chiar daca suntem inca in vreme de pace, vorba vine, nu-mi mai doresc asa de mult lucrurile lumesti. Pentru ca televiziunile sunt controlate, revistele sunt controlate, consumismul in exces e in floare, muzica de azi serveste alui rau (incepand cu anii 1950-1960 cand cei care au vrut sa aiba faima si-au vandut sufletele si cantecele lor sunt de fapt diavolesti si demonizate.). Vezi pe youtube de Rihann, Beyonce, Jay-z, Beatleas, Madona, Britney Spears, si.. cam tot ce inseamna rock. Cautati si declaratiile lui John Todd despre toate astea, el a facut parte din illuminati a fost preot , iar cand a fost salvat de Iisus prin intermediul unui preot, a inceput sa divulge cam tot ce stia, chiar si de planurile lor de a controla lumea.
    Si nu mai cumparati prostii pe care nu le folositi.. ei asta vor.. sa ne cheltuim toti banii, ca sa nu mai avem dup’aia cum sa traim, decat cu ajutorul lor. Acum in vremurile astea pe cine mai intereseaza sa fie in pas cu moda? Moda vine tot de la cel rau. Pe cine mai intereseaza sa aiba ultimul tip de masina? Pe cine mai intereseaza sa mearga prin cluburi? Acum, astea ti se mai par importante?

    Si de asta iti spun: vezi bine ca tot ce ne inconjoara e de la cel rau.. acum chiar vrei sa mai traiesti? Oare, moartea pentru Iisus si Dumnezeu, nu e eliberatoare?

    Acum, mai mult ca oricand trebuie sa ne intoarcem la Dumnezeu. Pentru ca El ne este alinarea, El ne imbraca, El ne da de mancare, El ne vrea binele, El ne va rasplati cum se cuvine cu Imparatia Dumnezeiasca !
    Si El ne iubeste atat de mult, incat ne-a avertizat de vremurile astea inca de pe acum 2000 de ani, ca sa nu cadem prada alui rau, sa nu fim inselati.
    Si tot pentru ca EL iubeste atat de mult pe copiii Lui, va trebui sa sfarseasca lumea asta, pentru ca s-a ajuns prea departe. Dar planul Lui de Mantuire va continua, va crea o noua lume in care sufletele pierdute vor fi din nou puse la incercare, vor avea din nou ocazia sa se Mantuiasca.

    Like

  16. d.m. said, on martie 3, 2009 at 6:23 pm

    Mi-a spus un calugar de la Putna ca stareta de la o manastire romaneasca de la ierusalim a anuntat ca timp de trei seri s-a aratat acolo pe cer o stea care nu putea fi filmata,nici fotografiata, iar acesta ar fi un semn ca antihrist s-a nascut, deoarece acesta il va imita intru totul dar in sens contrar pe Hristos. Daca Hristos s-a nascut dintr-o fecioara, antihrist(data s-a nascut), s-a nascut dintr-o desfranata.

    Like

    • jm said, on mai 28, 2009 at 2:27 pm

      @d.m., eu de mult timp vad o stea la fel de stralucitoare ca si luceafarul si aproape la fel de mare. Am citit pe ici pe colo ca steaua aia ar fi planeta Jupiter…

      Like

  17. mircea said, on martie 3, 2009 at 6:50 pm

    PREOTI MINCINOSI VOR FI ALESI SI ISI VOR DA CORPURILE LOR SISUFLETELE LOR PENTRU BANI SI AVERE SI VOR OSANDI PE CRESTINI SI VOR LASA SA PUNA PECETEA PE EI SI PE ALIMENTELE LOR.IAR CU TIMPUL VA SCOATE BANI DE TOT CA NU VOR MAI FI NEVOIE DE EI CACI NUMAI CEI CU STAMPILA VOR PUTEA CUMPARA CE VOR EI.SFINTELE CARTI NU MINT CA SI BIBLIA A VRUT SA O DISTRUGA ATATIA SI NU AU REUSIT CACI CUVITELE SCRISE SFINTE RAMAN SI SINODUL STIA ACEST LUCRU

    Like

  18. bbyd0ll said, on martie 3, 2009 at 8:38 pm

    citesc comentariile si nu pot sa cred ca inca mai exista oameni atat de naivi :|
    cum va iubeste pe voi isus asta a vostru daca va ofera numai dezastre?hai..spuneti acum ca din cauza pacatosilor.ce vina aveti voi?
    :-j

    Like

    • sorin said, on aprilie 19, 2010 at 10:03 am

      Dezastrele le da pentru cei ca tine care sunt majoritatea ce nu cred in Iisus . Cei care cred cu adevarat nu patesc nimic . Si crestini multi pacatuiesc groaznic si pe aceia ii pedepseste . Cireste biblia si vezi ca pacatosii sunt pedepsiti nu cei desavarsiti.

      Like

  19. mihai said, on martie 3, 2009 at 10:22 pm

    @bbyd0ll
    Toti oamenii SUNTEM pacatosi iar mantuirea sufletului se face doar prin suferinta. Sigur ca e usor de inteles rational, si greu de facut practic… Dar nu imposibil, caci: “Indrazniti, caci Eu am biruit lumea.” Scopul existentei omului este spre dincolo, inca de aici. Viata nu e chiar atat de simpla, cum pare la o vedere superficiala …

    Like

  20. d.m. said, on martie 5, 2009 at 9:52 pm

    @A.M.

    Pe 26-28 februarie am fost anuntata eu, mi s-a spus ca anuntul primit de la manastirea romaneasca din Ierusalim a fost recent.

    Like

  21. mircea said, on martie 6, 2009 at 10:34 am

    O data cu venirea lui ANTIHRIS pe lume adepti lui vor veni cu stmpila lui iar apoi VA LUA EL PUTEREA SI VA PRIGONI PE CRESTINII CE SUNT IMPOTRIVA LUI.Sa avem asadar incredere in ce ne spun SF.CARTI.
    Cum sa mai rabde DUMNEZEU pacatele noastre: stam necununati in biserica, nu mai sun fecioare premum MAICA DOMNULUI in fata DOMNULUI can mergem sa ne cununam in biserica,mergem varuiti pe fata la biserica casa DOMNULUI ,AVEM LEGALIZATA PROSTITUTIA [ia impozite statul la cluburile de noapte unde este cea mai mare curvie] , AVORTU SI MULTE ALTELE, si multe altele daca stam sa ne gandim putin mai mult.
    Cand cineva VA SUPARA CU CEVA ce facem noi ca oameni?
    DUMNEZEU a rabdat prea mult si cred si eu,si cand a venit paganii lau osandit la moarte.

    Like

  22. mircea said, on martie 6, 2009 at 10:37 am

    PE POSTUL TV OTV LA ORA 17,30 SE VORBESTE MULT DE ACESTEA

    Like

  23. [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” Am considerat util sa postez acest cuvant cutremurator al cunoscutului pustnic din muntii Neamtului, pe care l-am auzit sambata 28.02.2009 pe cand ma aflam in vizita la dansul impreuna cu niste frati: “Antihristul s-a nascut!”. [...]

    Like

  24. babi said, on martie 15, 2009 at 1:11 am

    FOARTE IMPORTANT! Vedeti AICI: http://www.mdn.md/index.php?/view=discusion&articleid=4670 Aceasta este DOVADA ca Sfintii nostri Parinti,inca printre noi(Dumnezeu sa-i ocroteasca!),STIU FOARTE BINE ce SPUN! Doamne Iisuse Hristoase,Fiul Lui Dumnezeu,miluieste-ne pe noi pacatosii si pe toata lumea Ta!

    Like

  25. [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” [...]

    Like

  26. ANTIP MARIA said, on martie 27, 2009 at 2:45 pm

    Daca va intereseaza in mod deosebit ce varsta ar avea ANTIHRISTUL (cu aproximatie , tinem cont de faptul ca inregistrarea a fost facuta inainte de “98) , vizionati si ascultati cuvintele parintelui Cleopa din “Parintele Cleopa vorbind despre Apocalipsa” urmarind linkul urmator http://vestitorul.blogspot.com/2009/01/printele-cleopa-vorbind-despre.html

    Like

  27. ANTIP MARIA said, on martie 27, 2009 at 4:48 pm

    In momentul in care fusese facuta inregistrarea cu parintele (inainte de 1998 (acesta fiind anul in care murise parintele )) , ANTIHRISTUL avea VARSTA de 18 ani, si locuia in Nazaret , concluzia am putea sa o tragem singuri , dar refuz sa tragem o concluzie pentru a nu cadea in sectarism ( sper sa nu gresesc ).

    Like

  28. saccsiv said, on martie 27, 2009 at 5:00 pm

    Si eu consider ca daca s-a nascut, are in jur de 30 de ani.

    Like

  29. Andreea said, on martie 30, 2009 at 3:53 pm

    iertati, dar totusi inregistrarea?

    Like

  30. intrus117 said, on aprilie 1, 2009 at 10:59 am

    O SA RAMANETI MASCA…INCRDIBIL CUM ESTE APROBAT DE SLUGILE ANTICRISTULUI… http://salvatiromania.wordpress.com/deceptia-obamao-alta-marioneta-a-celor-care-conduc-lumea

    Like

  31. intrus117 said, on aprilie 1, 2009 at 11:03 am

    OAMENI BUNI…APOGEUL SI SFARITUL ANTICRISTILUI VA FI CAND EL VA IMPLINI 33 DE ANI…
    ORICUM PRIGONIREA SU SUFERINTA OAMENILOR CE MAI CRUNTA VA INCEPE CAM CU 10 ANI INAINTE DE A IMPLINI EL 33 DE ANI CAM AA MA INTELES EU DIN APOCALIPSA

    Like

  32. liviu said, on aprilie 1, 2009 at 1:16 pm

    da de unde stie par Proclu ca s-a nascut antihristul?? o informatie , o descoperire ceva….

    Like

  33. jivebunny said, on aprilie 3, 2009 at 10:49 pm

    subscriu la comentariul de mai inainte: “scuzati, dar totusi, inregistrarea???”

    Like

  34. ANTIP MARIA said, on aprilie 4, 2009 at 8:29 pm

    http://vestitorul.blogspot.com/2009/01/printele-cleopa-vorbind-despre.html

    aici e INREGISTRAREA ( cea subiniata ,asta daca va refereati la INREGISTRAREA cu parintele cleopa ) .

    De altfel , linkul cu inregistrarea era postat si anterior .

    Like

  35. jivebunny said, on aprilie 6, 2009 at 10:57 am

    eu ma refeream la materialul filmat cu parintele Proclu…

    Like

  36. [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” [...]

    Like

  37. Daniel said, on aprilie 23, 2009 at 11:35 pm

    Pentru autorul acestui site: s-a cerut de citeva ori inrgistrarea si nici un raspuns; e periculos sa faceti afirmatii si apoi sa va deziceti de ele. Asa fiecare din noi putem afirma orice numai senzatie sa faca; scuzati-ma dar totusi un raspuns cared ca era necesar.

    Like

  38. saccsiv said, on aprilie 24, 2009 at 9:26 am

    De filmat a fost filmat, insa cel ce a facut-o spune ca n-a prins si aceasta fraza. Printre martori au fost si foarte cunoscuti luptatori ortodocsi anti-sistem, care daca vor, pot confirma. Stiu ca acestia fac cunoscute aceste spuse ale pustnicului in cercurile ortodoxe, de ce insa n-o fac public, precum am facut-o eu, nu stiu. Cine ma crede bine, cine nu, cu totul neinteresant.

    Like

  39. ANTIP MARIA said, on aprilie 24, 2009 at 12:44 pm

    Mai , daca tot vreti o confirmare a faptului ca antihristul s-a nascut , aveti una deja, cea a parintelui Cleopa . E drept ca atunci cand a amintit de acest lucru parintele nu a facut-o ca pe o certitudine , dar poate a facut acest lucru si pentru a ascunde unele daruri cele avea , poate ….Daca tot sunteti foarte curiosi il puteti intreba personal pe parintele Proclu :) , cu siguranta asa veti obtine raspunsul mult dorit :) .

    Like

  40. oana said, on mai 1, 2009 at 9:37 pm

    SA CEREM AJUTORUL DOMNULUI CAT MAI REPEDE……SA NE LUMINEZE MINTEA………SA NE IERTE DE TOATE RELELE……………….

    Like

  41. bătăiosu said, on mai 7, 2009 at 9:58 am

    Si daca s-a nascut, ce-i cu asta? Trebuie sa ne temem? Crestinul sta drept, sustinut de credinta neclintita in purtarea de grija a Domnului Iisus Hristos. In loc sa ne infricosam si sa ne pierdem in ganduri negre, mai bine ne-am gandi sa sprijinim si sa alegem un crestin in fruntea tarii. Avand un om de-al lui Dumnezeu, care sa conduca Romania, nici o forta intunecata nu se va atinge de poporul roman. Asta e puterea credintei!

    Like

  42. ANTIP MARIA said, on mai 8, 2009 at 3:46 pm

    Interesu ‘ isi poarta fesul !!!
    In primul rand , nu ai cum stopa cea ce se va intampla , visezi mult daca crezi ca poti opri apocalipsa ( doar alegandu-te pe tine ca presedinte , oricum lucrul acesta nu se va intampla , politica functioneaza dupa criteriul ” nepotismului ” , iti urez mult succes :D ) , in al doilea rand , nu cred ca s-a temut cineva ( sau poate prea putini ) si , in ultimul rand , (care de fapt trebuia sa fie primul :) ) NU CRESTINUL ( TU ) esti ” PUTEREA CREDINTEI ” ci , RUGACIUNEA , MILOSTENIA , INCREDERA ,SMERENIA etc .

    Like

  43. ROrtodox said, on iunie 7, 2009 at 12:52 am

    saccsiv se pare ca s-a nascut in 1977 si il cheama Maitreya . Intereseaza-te si posteaza ceva pe tema asta . Deja este cunoscut in multe colturi ale lumii, apare din senin la intalniri religioase, face minuni, povesteste despre unitate .. etc . Cred ca el este .

    Liked by 1 person

  44. saccsiv said, on iunie 7, 2009 at 6:11 am

    In afara de varfurile masoneriei, altii care il mai propovaduiesc pe fata pe antihrist sunt greii din new age, cei care doresc ca aceasta sa devina religia viitorului si care pun un accent deosebit pe faptul ca sunt „initiati” de „maestrii sefi secreti”:
    In articolul NEW AGE, religia viitorului GUVERN MONDIAL al NOII ORDINI MONDIALE gasiti un documentar in care se aminteste despre Benjamin Creme si lucrarea sa „Reaparitia lui Crist si maestrii intelepciunii „, cu al sau capitol „Cum lucreaza Planul„ in care se exprima clar conceptul de noua ordine economica si sisteme centralizate. Acesta a fost de asemenea membru Aetherius Society (o miscare a noii “religii“ UFO). Ca si Madame Blavatsky sau Alice Bailey a fost contactat de “maestrii intelepciunii“ non umani din Shambhala. In 1959 declara ca acestia i-au spus ca dupa aproximativ 20 de ani va apare pe pamant “maestrul maestrilor“ … Iar lui Benjamin Crème i se va da un rol important .
    Iar in 1982 declara:“Cristul este printre noi“ …
    Daca este vorba despre antihrist, s-a nascut prin 1979, deci are aproximativ 30 de ani …

    http://saccsiv.wordpress.com/2009/05/27/articolul-zilei-27-05-2009-si-completari-utile-despre-new-age-si-masonerie-%e2%80%9eobiectivul-patriarhului-acelasi-cu-al-masoneriei-%e2%80%9cunitatea-spirituala-a-lumii%e2%80%9d%e2%80%9d/

    Like

  45. Andrei said, on iunie 8, 2009 at 7:38 pm

    CE PARERE AVETI DE ACESTE PROFETII:

    http://www.thepopeinred.com/antichrist.htm

    Like

  46. [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” [...]

    Like

  47. [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” [...]

    Like

  48. Myhai said, on iulie 10, 2009 at 3:53 pm

    Antihrist este din neamul lui Dan si el este evreu asa ca nu este nici american,spaniol,francez etc.Vreau sa va spun ca acu noi traim vremurile acele care n le zic sfintele scripturi,pregatitiva ca iparatia domnului este aproape ,pocaitiva!!!!!!!!111

    Like

  49. Apostolescu Gerard said, on iulie 27, 2009 at 6:01 pm

    Antihristul e nascut in 1962 dar e acoperit deocamdata asteapta momentul prielnic adica decaderea noastra.Cine va rezista incercarilor chiar daca e pacatos are sanse mari sa fie iertat de Dumnezeu dar trebuie sacrificiul propiei vieti.Sper sa am sansa asta oricum tot murim chestia este unde ne ducem pote ne mananca raiul cum spunea parintele Cleopa.

    Like

  50. intrus117 said, on iulie 27, 2009 at 6:51 pm

    CONGRESUL AL- XV-LEA AL PARTIDULUI COMUNIST ROMAN : ROMANIA IN AGONIE

    Dragi romani..ALOO….ALOOO.!! stimati tovarasi,mi sa permis sa va vorbesc din lumea de dincolo… pentru ultima data, post – mortem .Pentru noua generatie din ultimii 20 de ani ,care nu ma cunosc ,eu sunt Secretarul General al Partidului Comunist Roman,tovarasul Nicolae Ceausescu.

    Dragi tovarasi si pretini..,iata ca dupa 20 de ani de cand am fost asasinat de catre fortele oculte ale masoneriei,si a unor grupari mondiale malefice,de la Epoca de Aur pe care am construit-o cu ajutorul clasei muncitoare,constat cu mare regret si durere in suflet, ca Romania se afla in starea de AGONIE de dinaintea MORTII.

    Aflu cu lacrimi in ochi ,ca dupa eforturile mele de a tine departe de poporul roman,pe toti imperialistii,mafiotii economici,tradatorii de tara,capitalistii lacomi si avizi dupa putere,acestia sunt ce-i care va conduc,acestia pentru care voi ma-ti impuscat, v-au adus pe voi dragi romani la limita dintre viata si moarte.Am scapat tara de datorii datorita voua ,datorii pe care le-am facut in interesul de a va construi case si apartamente,starzi ,sosele,metrou,orase, fabrici si uzine,terenuri agricole ,ferme si toate de care va mai amintiti…caci au ramas doar amintiri ,amintiri de suferinta cu munca si sudoare caci toate au fost desarte…..de toate ati fost furati.! Ati rabdat de foame ,este adevarat ,dar astea au fost eforturi nelimitate pentru care voi sa traiti mai bine si pentru care eu eram pe cale de a infaptui un socialism mai bun ca orice forma de guvernamant din lume.Capitalismul se simtea amenintat ,eram singura tara din lume fara datorii externe si iata ca atunci forte obscure,tradatori ai neamului romanesc,masoni si alte grupari oculte ,activisti ai Noii Ordini Mondiale,au recurs la asasinarea mea ,pentru a va fura voua munca voastra si toate bunurile tarii ,dezbinandu-va intre voi,inrobindu-va,si luandu-va orice putere de a va mai rascula pe viitor,impotriva lor.Nu v-au luat doar tara, v-au furat personalitatea, demnitatea,onestitatea,curajul,unitatea de neam.Uniunea Europeana este asasinul real al Romaniei si cu adanca durere urez sincere condoleante poporului roman,pentru ca deja va-ti pierdut identitatea si umanitatea in care ati trait liberi dar nu ati stiut pana ce acesti huligani v-au pacalit cu o libertate falsa si perversa.Dragi tovarasi si pretini….singura voastra sansa este sa va inarmati cu ,cinstea , demnitatea si curajul stramosilor vostri , sa va luati furcile si topoarele si sa mergeti in cautarea judecatii.
    Asta e singura cale..multi destepti din tabara adversa ,care se vor arata ca fiind educati si diplomati,va vor spune ca furca si coasa e o metoda depasita….nu este si niciodata nu va fi…ei ce-i care va fura sunt justitia…iar voi trebuie sa fiti adevarata justitie petru a avea o judecata dreapta.Sa nu-i credeti cand o sa va faca anarhisti,huligani etc pentru ca toate tarile ”civilizate” asta fac de mii de ani subjuga pe cei slabi..fortele militare nucleare subjuga pe cei slabi si isi impart lumea intre ei, si totu-si sunt catalogate ca tari civilizate si mai sunt si sustinute in genocidul mondial pe care il preactica…nu cred ca este nevoie sa va mai relatez politica mondiala a anilor `89-2009..
    Cam astea am avut de spus si sper ca singele strabunilor, sa reinvie din nou in venele voastre si inima voastra…

    http://salvatiromania.wordpress.com

    Like

  51. [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” [...]

    Like

  52. [...] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” [...]

    Like

  53. iulian said, on august 28, 2009 at 6:49 pm

    Evanghelia dupa Ioan. Eu am venit in numele TATALUI MEU si nu m-ati primit. Daca va veni un altul in numele lui insusi, pe acela il veti primi. Evanghelia dupa Ioan capitolul 5 versetul 43. ce va spune voua asta? la cine credeti ca sa referit cand a spus Domnul Isus asta? eu cred ca sa referit la acest antihrist. si mai spune Domnul. Adevarat Adevarat va spun ca, cel ce isi va pierde viata pentru Mine o va castiga dar cel ce se roaga de cel rau sa-i crute viata o va pierde. Adevarat va spun ca din acest popor al meu Israel numai o ramasita va fi cu Mine. Si eu cred sincer ca deja sunt destule semne ca antihrist este aproape. Si spune clar ca primadata va veni antihristul si dupa aia la scurt timp va veni DOMNUL NOSTRU ISUS HRISTOS si il va distruge pe antihrist. mai spune ca vor fi multi credinciosi care se vor lepada de EL si vor cadea prada satanei din cauza foametei ce va fi.unul din semnele clare ca antihrist este aproape sau ca se apropie venirea lui este in Apocalipsa 13 versetele 16,17 Si a facut ca toti micii si marii bogati si saraci slobozi si robi sa primeasca un semn pe mana dreapta sau pe frunte, si nimeni sa nu poata cumpara sau vine fara sa aiba semnul ei adica semnul fiarei. Aici se implineste ceea ce scrie in SFANTA SCRIPTURA uitativa ca deja sunt microcipurile acestea? 666 Asa zisele Noi Buletine un alt exemplu ar fi certurile dese dintre frati dintre parinti si copii ca zice Domnul VA VENI VREMEA CAND VOI DEPARTA PE FIU DE TATA PE FIICA DE MAMA CAND VA FI RAZBOAIE INTRE POPOARE SI CERTURI INTRE FRATI. acestea sunt dupa parerea mea doar doua din multele semne pe care DOMNUL NOSTRU ISUS HRISTOS lea lasat pentru noi

    Like

  54. aura said, on septembrie 20, 2009 at 12:42 pm

    In primul rand…eu am sa spun lucrurile intr-un mod asa mai concret …Antihristul este acel cineva care vrea ca noi sa cadem la picioarele lui si sa credem in religia lui…NU! Daca este chiar Mesia asa cum se autointituleaza probabil de ce venirea sa pe Pamant nu este grandioasa ..de ce nu coboara din Ceruri asa cum scrie in Biblie..de ce se naste pur si simplu ca orice om..si gata..??Oameni buni…nu va lasati orbiti de falsuri…nu va lasati la o parte credinta..nu va lepadati de Dumnezeu acum..in momentele astea..!!Eu am doar 14 ani si poate spun baliverne dar stiu ca oricat de greu mi-ar fi mie…stiu ca singura credinta pe care o voi avea este aceea in Dumnezeu..in cel adevarat…si legat de intrebarile fetei cu”de Hristos ne da dezastre?” sau ceva de genul…in primul rand este voia Domnului ce vrea sa faca ..noi suntem fiii Lui..are un motiv pentru toate ..si noi nu trebuie sa judecam ceea ce face el..ca sa va interesati…si sa vedeti mai multe lucruri.. scrieti pe google ingerul digital si dati la primul rand din lista ce va apare…o sa fiti uimiti…NU UITATI CA DUMNEZEU O SA APARA SI O SA VINA PE PAMANT CAND VA FI VOIA LUI SA O FACA…iar noi trebuie sa fim pregatiti..
    :)

    Like

  55. DAN said, on septembrie 27, 2009 at 2:31 pm

    ANTIHRISTUL e de multa vreme printre noi ca si apocalipsa dealtfel. in 2-3 ani savarsitu-sa. Totul pleaca de la capul USA

    Like

  56. Maria A. said, on octombrie 2, 2009 at 10:42 am

    Dan ,
    Si pate ca ar fi bine ca nici macar sa nu estimam cand va veni Antihristul :)

    Like

  57. margareta said, on decembrie 21, 2009 at 2:13 pm

    vedeti-va fratilor de rugaciunile voastre si mai lasati-l pe antihrist. indiferent cat de mult incercati sa scormoniti data venirii lui, nu veti afla, caci nimeni nu stie data venirii lui. De venit, va veni, asta este sigur. Sa speram ca vom scapa intr-un fel, poate ne iarta Dumnezeu si nu vom apuca sa-l vedem.

    Like

  58. Alexia said, on decembrie 26, 2009 at 5:41 pm

    eu oricum o sa ma pierd ca nu seajunge asa usor in Rai deci banuiesc ca cat mai conteaza,da.

    Like

  59. ioana said, on februarie 10, 2010 at 12:40 pm

    va spun sicer…s-a nascut de foarte mult timp la varsta de 0 de ani v-a incepe sa umble la fel cum a facut iisus.maxim 3 ani o sa auzitit mai des de el asa k…aveti grija

    Like

  60. sorin said, on aprilie 19, 2010 at 10:28 am

    Multe comentarii dar putine fapte . As dori sa vad cati ar mai comenta daca lucrul acesta ar atrage arestarea torturarea si aruncarea in saracie totala. As vrea sa vad cati ar putea renunta la tot si sa ramana fara casa si sa nu aiba dreptul sa intre in nici un magazin. Pentru ca asta urmeaza .Multi vor zice accept semnul ca sa pot cumpara si vinde sa pot munci sa traiesc dar acceptarea semnului duce le moartea spirituala si atrage plagile din biblie . Cati vor zice nu e acesta mesia ci e antihristul ? Pentru ca antihristul se v-a da drept mesia si v-a face minuni prin vrajitorie ca oamenii sa-l proclame dumnezeu si sa se insemne cu semnul lui al antihristului . Iar cei ce se vor insemna ii vor trada pe crestini si-i vor da pe mana autoritatilor pentru ca antihristul ii v-a declara teroristi. Cati vor accepta sa ramana far nimic doar cu hainele de pe ei si sa ia drumul pustiului ?Cine v-a renunta la viata asta confortabila ? Vor fi voci care vor zice si ce ne insemnan da noi credem in Iisus , dar asta inseamna sa slujesti la doi stapani si asta nu se poate . Daca va fi sa traim aceste evenimente e ingrozitor ce ne asteapta . Pentru ca vin vremuri grele si semne sunt : CUTREMURUL din Haiti cel din Chile in Chine Taiwan Turcia eruptia vulcanului din Islanda oare ce mai urmeaza? mi-e frica sa mai gandesc ce v-a mai urma? Domnul sa ne ajute>

    Like

  61. mirona said, on septembrie 5, 2010 at 9:05 pm

    antihrist e deja barbat …el s- nascut k un copil normal si un duh rau(satana) a intrat in el …in cativa ani va incerca sa stapaneasca lumea …curand v-a iesi la suparfata il asteptam

    Like

  62. jk said, on ianuarie 2, 2011 at 12:54 pm

    …posibil 2012 ? (ptr. mirona)

    Like

  63. gabi said, on martie 20, 2011 at 7:49 pm

    parintele cleopa spune clar, a spus in anul 1998, ca antihristul s a nascut si atunci in 1998 deja avea 18 ani,acum suntem in 2011 faceti calcului,gasiti pe net proorocia parintelui iosif vatopedianul despre un apropiat razboi al 3 mondial, cu lux de amanunte cum incepe in egipt,libia tunisia, intra in joc rusia si grecia, turcia va trada etc

    Like

  64. […] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” […]

    Like

  65. Miri said, on decembrie 29, 2013 at 8:47 pm

    . Un inaintas al antihristului ( un fel de propovaduitor care ii invata pe oameni stiinta antihristului, sigur, el ii zice cu totul altfel, dar asta e de fapt) zicea in felul urmator: “O sa punem lideri politici puternici. O sa vedeti asta in 2035″. Nu stiu ce stie omul asta si ce nu stie, dar asa a zis.

    Like

  66. […] Parintele pustnic Proclu: “Antihristul s-a nascut!” […]

    Like


Vă rog să comentați decent, în duhul Ortodoxiei

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 1,442 other followers

